no-img
نوین اطلس

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم


اگر به طور مدام از خود می پرسید چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم، چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم و چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم این مطلب از نوین اطلس دات کام برای همه ی این سوال ها پاسخی ارائه داده است. همچین برای برگرداندن مرد به رابطه راه های برگرداندن دوست پسر را معرفی کرده و برگرداندن زن به رابطه، راه های برگرداندن دوست دختر سابق را ارائه می دهیم. در بخش تکالیف برای برگرداندن عشقمان بهترین راه برای برگرداندن عشق را معرفی می کنیم.

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم

برقراری ارتباط بین پسر و دختر باعث برطرف شدن نیازهای زیادی از هر دو طرف میشود. در نتیجه وابستگی شدیدی بین مرد و زن بوجود میاید، در طول رابطه دوستی ممکن است یک سری رویداد ها سبب ایجاد فاصله و یا قطع ارتباط بین مرد و زن شود از این رو بعد از جدایی معمولا فرد دچار افسردگی و سردرگمی خواهد شد. و تمام ذهن و وقت خود را صرف ترمیم رابطه ی شکست خورده خواهد کرد.

اگر می خواهید بدانید چگونه یک  رابطه ی شکست خورده را ترمیم کنید باید ابتدا متوجه شوید چرا می خواهید این رابطه ترمیم شود. دلیل شما نباید نیاز عاطفی و ترس از تنهایی باشد. باید به دلیل عشق و علاقه این کار را انجام دهید.(همچنین نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

اینکه تلاش کنیم یک رابطه ی از دست رفته را برگردانیم یا بدنبال پاسخ سوال چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم بودن کار اشتباهی نیست و تلاش هایی که در مسیر ترمیم رابطه از دست رفته انجام میدهیم یک مکانیزم کاملا طبیعی هست.

اگر شما باتمام وجود تصمیم دارید هر جوری که شده همسر یا دوست خود رابرگردانید و تمام تمرکز خود را روی راه های برگرداندن یک رابطه گذاشتید نباید نا امید شوید همه چیز قابل ترمیم هست حتی رابطه که دچار شکست شده و یا اعتماد از دست رفته. البته قبل از هرچیز باید به سوالاتی پاسخ دهید که در بخش بعدی گردآوری شده است.(نگاه کنید به ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده)

برگرداندن مرد به رابطه

ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید آیا برگرداندن مرد به رابطه صحیح است؟ نوین اطلس موافق است که رابطه ی خود را از سر بگیرید و بخواهید مرد خود را به رابطه برگردانید، کاملا طبیعی است اما در این بین نکاتی هم وجود دارد:

۱.آیا طرف مقابل ما ارزش بازگرداندن را دارد؟

۲.برای اینکه رابطه خود را برگردانم چه بهایی باید پرداخت کنم؟

۳.آیا میتوانم معایب خود را از بین ببرم؟

۴.آیا بعد از ترمیم رابطه توانایی فراموشی اتفاقات ناخوشایند را دارم؟

۵.آیا واقعا عاشق او هستم یا احساس من فقط یک عادت است؟

اگر با پاسخ دادن به این سوال ها باز هم احساس کردید که تصمیم شما برای برگرداندن مرد به رابطه صحیح هست پس دست به کار شوید! و با شناسایی علل دوری پسر از دختر سعی کنید رفتار خود را اصلاح کنید.

راه های برگرداندن دوست پسر

اکثر افراد وقتی در یک رابطه دچار شکست میشوند برای اینکه عشق خود را بازگردانند اشتباهاتی انجام میدهند که نه تنها کمکی به ترمیم رابطه از دست رفته نخواهد کرد بلکه تاثیر کاملا منفی روی روند بازگشت خواهد گذاشت.

برای برگرداندن دوست پسر novinatlas.com دریافته رابطه جدید برای فراموش کردن عشق قبلی اشتباه است. وقتی در اوایل جدایی هستید از لحاظ عاطفی کاملا آسیب پذیر میباشید و با هر روشی حاظرید خود را آرام کنید ممکن است در این شرایط یک رابطه جدید را انتخاب کنید رابطه ای که به هیچ وجه برای شما یک انتخاب درست نیست.

برگرداندن زن به رابطه

برای اینکه رابطه خود را ترمیم کنید و زن مورد علاقه تان را به رابطه برگردانید ابتدا باید از انجام اشتباهات زیر خودداری کرده و خود را برای قطع ارتباط کامل آماده کنید. سپس راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده را به کار ببرید.

اشتباهاتی که نباید مرتکب شوید:

دیگر تماس نگیرید

پیام ارسال نکنید

کسی را واسطه نکنید

برگرداندن دوست دختر سابق

نوین اطلس دات کام معتقد است برای برگرداندن دوست دختر سابق ناخودآگاه شما می گوید تنها راه این است که به او بفهمانید چقدر اورا دوست دارید اگر متوجه این موضوع بشود که هیچ کسی در دنیا اندازه شما اورا دوست ندارد حتما بر می گردد، با فهمیدن این موضوع او نمی تواند شما را ترک کند.

اما این راه نه تنها درست نیست بلکه شما را بیشتر از او دور می کند و باعث می شود احساسات منفی او نسبت به شما بیشتر شود. برای برگرداندن دوست دختر سابق خود باید این نکته را به یاد داشته باشید.

بهترین راه و تکالیف برای برگرداندن عشقم

بهترین راه برای برگرداندن عشق چندین مرحله ی ساده است که به کمک آن ها می توانید تکالیف خود را برای برگرداندن عشق سابق و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده بشناسید. مرحله ی اول شامل تکنیک های زیر می باشد:

مرحله ی اول:
۱.عدم پیروی از ناخودآگاه و تکرار نکردن اشتباهات
۲. قطع کاملا ارتباط ( پیام ندهید تماس نگیرید)
۳.پایان دادن به نمایش ضعف خود

مقالات بعدی که چهار مرحله ی دیگر را توضیح می دهند مربوط به تکنیک های ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی – neuro linguistic programming – است. با یادگیری تکنیک های ان ال پی / NLP می آموزیم چگونه با استفاده از زبان و نشانه ها می توانیم بر ذهن، احساس و در نتیجه رفتار دیگران تاثیر بگذاریم حتی اگر با آنها در ارتباط مستقیم نباشیم.

درست است که به کمی تلاش نیاز دارید اما به یاد داشته باشید کارهایی که باید انجام دهید به هیچ وجه سخت نیست و همه ی مراحل را می توانید در خانه و بدون نیاز به هیچ چیز خاصی عملی کنید. حتی اگر با فرد مورد نظر خود در ارتباط نیستید و می خواهید از راه دور او را بازگردانید این تکنیک ها کارساز و عملی هستند.

ادامه ی این مقالات فقط برای افرادی ارسال می شود که به این تکنیک ها نیاز داشته باشند و هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست ادامه ی مقالات بازگشت به رابطه را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.(نگاه کنید به تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

تماس فقط از طریق تلگرام و واتس اپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

مطالب مرتبط

برگرداندن زن به رابطه

عواقب طلاق برای زنان

کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد

آیا پسری که رفته برمیگرده

راه های برگرداندن معشوق با تکنیک ان ال پی عشق

ترمیم عشق شکست خورده

درست کردن رابطه خراب شده

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

علت و درمان سرد شدن رابطه

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.