no-img
نوین اطلس

درست کردن رابطه خراب شده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درست کردن رابطه خراب شده
zip
تیر ۶, ۱۳۹۷

درست کردن رابطه خراب شده


در این مطلب از نوین اطلس با عنوان درست کردن رابطه خراب شده، می خواهیم به موضوعات زیر بپردازیم:

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم، برگرداندن مرد به رابطه، چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم، ترمیم رابطه، برگرداندن زن به رابطه، آیا پسری که رفته برمیگرده، راه های برگرداندن دوست پسر و بهترین راه برای برگرداندن عشقم

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

در ادبیات روسی اصطلاحی وجود دارد به معنای آشنایی زدایی یا defamiliarization. در واقع این اصطلاح به معنای ایجاد احساس بیگانگی نسبت به چیزی است که کاملا به آن عادت کرده اید. اجازه دهید مثال بزنم. جاذبه را تصور کنید. چنان این جاذبه برای ما آشناست و به آن عادت کرده ایم که حتی متوجه ی وجودش نیز نمی شویم. اکنون تصور کنید مدتی در فضا زندگی می کنید.

در فضا با دنیای بدون جاذبه آشنا می شوید، با همه ی سختی ها و مشکلاتی که گریبان گیر شما است رو به رو می شوید. در واقع در فضا با بیگانگی جاذبه رو به رو می شوید. وقتی به سطح زمین بازگردید مجدد جاذبه را احساس می کنید. اما این بار ارزش جاذبه را بیشتر متوجه خواهید شد.

به عبارت دیگر بودن شما در فضا باعث آشنایی زدایی جاذبه شده است و اکنون مفهوم جاذبه برای شما بسیار پررنگ تر و بارازش تر می باشد. در روابط عاشقانه نیز چنین آشنایی زدایی برای درست کردن رابطه خراب شده نیاز است تا به هر دو طرف رابطه نشان دهد در صورت غیبت دیگری چه اتفاقی می افتد که در نتیجه باعث شود بیشتر ارزش یکدیگر را به یاد بیاورید.(همچنین نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

نکته ی بسیار مهم این است که باور کنید همین احساس شما را طرف مقابل تان نیز دارد و اگر از شما دوری می کند فقط به دلیل موانع روانشناختی است که باید برطرف کنید.

ادامه ی مطلب در:

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

برگرداندن مرد به رابطه

مهارت های برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه به رابطه

در این مقاله مهارت متقاعد کردن جهت درست کردن رابطه خراب شده آموزش داده می شود. در این مرحله یاد می گیریم چگونه می توانیم بدون بحث، قهر و اجبار دیگران را متقاعد به رفتار مورد نظر خود کنیم. فرق نمی کند که هدف شما متقاعد کردن وی به ازدواج باشد یا می خواهید کاری کنید بیشتر به شما ابراز علاقه کند در هر صورت این تکنیک ها در برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه به رابطه به شما کمک خواهند کرد.

ادامه ی مطلب در:

دوره بازگشت به رابطه

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم

پس وقتی از فردی که هنوز وارد تعهد و مسئولیت پذیری نشده است و همچنان پیرو تمایلات ضمیر ناخودآگاه خود می باشد می خواهیم که به پیش ما برگردد و توقع داریم تحت اراده ی خود برای درست کردن رابطه خراب شده بازگردد، درخواست نامربوطی داشته ایم زیرا دلیل از بین رفتن رابطه ریشه در ضمیر ناخودآگاه شخص مورد نظر ما دارد و ربطی به اراده و خواست وی ندارد. حتی اگر ده ها و صد ها دلیل نیز برای ما ارائه دهد باز هم این دلایل، دلایل خودآگاه هستن و ارتباطی با دلیل واقعی ندارد؛ دلیلی که ریشه در ضمیر ناخودآگاه او دارد.(نگاه کنید به تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

ادامه ی مطلب در:

ترمیم رابطه ی عاشقانه

ترمیم رابطه

یکی از مناسب ترین برخورد هایی که هنگام سرد شدن طرف مقابل و برای ترمیم این گونه رابطه می توانید انجام دهید نشان دادن عدم وابستگی و تمایل شدید عاطفی به طرف مقابل است. عدم وابستگی باعث می شود جذاب تر به نظر برسید زیرا این پیام را به او می دهید که به دست آوردن شما آسان نبوده و تلاش بیشتر او را طلب می کند. یک تحقیق نشان داده است که انسان ها معمولا چیزهایی را به یاد می آورند که ناتمام باقی مانده باشد و کارهای تمام شده ی خود را فراموش می کنند. به همین دلیل وقتی برای عشق تان حل شده و صد در صد نباشید او نیز فکرش درگیر شما باقی خواهد ماند.

ادامه ی مطلب در:

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

برگرداندن زن به رابطه

برای بازگشت به رابطه و درست کردن رابطه خراب شده می توانید ۵ مرحله ساده را انجام دهید تا رابطه خود را ترمیم کنید.

مرحله ی اول:
۱.عدم پیروی از ناخودآگاه و تکرار نکردن اشتباهات(همچنین نگاه کنید به عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی)
۲. قطع کاملا ارتباط ( پیام ندهید تماس نگیرید)
۳.پایان دادن به نمایش ضعف خود

 برای دریافت مراحل بعدی به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

آیا پسری که رفته برمیگرده

می خواهیم بدانیم آیا پسری که رفته برمیگرده؟

به یاد داشته باشید اگر سعی کنید مرد یا زنی که سابق با شما در رابطه بوده است را متقاعد کنید عشق جدیدش که با وی در رابطه است مناسب وی نیست، فقط باعث می شوید وی بیشتر به سمت آن شخص کشیده شود و از شما فاصله بگیرد ( به فردی بگویید این دکمه را فشار نده و سپس متوجه می شوید که اشتیاق وی برای فشار دادن آن دکمه بیشتر خواهد شد). در چنین شرایطی عشق سابق شما ممکن است برای اثبات این موضوع که شما اشتباه می کنید همه ی تلاش خود را به کار گیرد تا رابطه ی طولانی مدتی و موفق تری داشته باشد.

ادامه ی مطلب در:

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

راه های برگرداندن دوست پسر

تحقیقاتی بسیاری روی افرادی که جذابیت بالایی داشته اند، در روابط خود موفق بودند، روابط خود را حفظ می کردند و حتی پس از جدایی می توانستند مجدد عشق خود را بازگردانند صورت گرفته است. پس از مطالعه روی این افراد محققین به راه هایی را کشف کرده اند که می تواند در بازگرداند عشق از دست رفته مورد استفاده فرار بگیرد. راه ها و روش هایی که بر اساس دانش ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی است.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

در این بخش از مقاله درست کردن رابطه خراب شده، می خواهیم درباره بهترین راه برگرداندن عشق صحبت کنیم.

بله برای ترمیم رابطه با مردان و زنان و بهبود روابطه جهت ازدواج، برای برگرداندن همسر به رابطه، حتی برای بازگرداندن دوست هم جنس دختر یا پسر به رابطه راه های بسیاری وجود دارد که مثل دستورالعمل می مانند. انسان ها عاشق افرادی می شوند که نیازهای ناخودآگاه آنان را برطرف کنند و البته نیازهای ناخودآگاهی وجود دارند که عام هستند و در همه ی افراد وجود دارند.

دستورالعمل عشق شما را به سمت برطرف کردن این نیاز ناخودآگاه عام هدایت خواهد کرد.

وقتی از ادیسون پرسیدند چه احساسی داشت وقتی هنگام اختراع لامپ ۹۹۹ بار شکست خورد، پاسخ داد: من ۹۹۹ راه جدید برای اختراع نکردن لامپ آموخته بودم پس حس خوبی داشتم که موفقیت نزدیک می شوم. البته به یاد داشته باشید هر رابطه ای ارزش نجات دادن ندارد و همیشه نباید کورکورانه فقط اهداف عاشقانه ی خود را دنبال کنید اما واقعیت این است که همیشه می توان راه های جدیدی برای رسیدن به اهداف خود پیدا کرد، باز هم تاکید می کنم اگر آن هدف ارزش داشته باشد. فقط وقتی برای ترمیم رابطه ای اقدام کنید که مطمئن هستید ارزش دارد.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۲ تکنیک گرم کردن رابطه سرد شده

تجربیات برگرداندن معشوق

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

احیا رابطه

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.