no-img
نوین اطلس

آیا پسری که رفته برمیگرده – راه های برگرداندن پسر به رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آیا پسری که رفته برمیگرده – راه های برگرداندن پسر به رابطه
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷

آیا پسری که رفته برمیگرده – راه های برگرداندن پسر به رابطه


اگر به این مطلب از نوین اطلس دات کام برخورده اید احتمالا عشقتان شما را ترک کرده است و مدام از خود می پرسید آیا عشقم برمیگرده، آیا پسری که رفته برمیگرده و یا چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم. به همین منظور نوین اطلس دات کام راه های برگرداندن دوست پسر را بر اساس قانون جذب عشق از دست رفته به شما توضیح می دهد. تکالیف برای برگرداندن عشقمان می تواند بهترین راه برای برگرداندن عشق را به شما نشان دهد. در این مطلب در بخش برگرداندن مرد به رابطه به شما نشان می دهیم با اجرای تکنیک های مناسب اونی که رفته برمیگرده. پس با ما همراه باشید.

آیا عشقم برمیگرده

آیا عشقم برمیگرده؟ عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش میکنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش راتوضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمیکند بلکه باعث میشود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد بنفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان میدانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد بنفس نمیشود.

راه های برگرداندن دوست پسر

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه او را تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ این موضوع چه ارتباطی به برگرداندن دوست پسر دارد؟

نوین اطلس دات کام دریافته است اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص میشن پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.(نگاه کنید به مقالات بازگشت به رابطه)

قانون جذب عشق از دست رفته

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا می کند به صورت ناخودآگاه شرطی میشود (یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟

قانون جذب عشق از دست رفته این است که شما رفتار درستی برای بازگشت عشقتان به رابطه از خود نشان دهید.  بهتر است دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که در مقاله ی ۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته در پایان مطلب عرض کردم بردارید. اما برگرداندن عشق از دست رفته منوط به این است که پاسخ شما به سوال آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است، مثبت باشد.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

یکی از تکالیف برای برگرداندن عشقمان این است که بیش از حد مهربان نباشید. novinatlas.com توصیه می کنید خیلی راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد.

در فیلم جنگ ستارگان، هم آدم های خوب بودند و هم آدم های بد! پس این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسایل می شود و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته کننده خواهد شد. خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی اعتماد به خود مضطرب و قابل پیش بینی هستید. یادتان باشد که برای روشن کردن شعله ی آتش، اصطحکاک لازم است پس روی حرف خودتان بایستید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

او را مجبور نکنید. نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید!

شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد. این بهترین راه برای برگرداندن عشقتان می باشد.(همچنین نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

برگرداندن مرد به رابطه

برای برگرداندن مرد به رابطه التماس نکنید. خیلی ها برای نگه داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می زنند؛ «خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم…» به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.

همچنین نباید همه ی قدرت را به مرد بدهید تا به شما برگردد. طوری رفتار نکنید که اگر طرف تان شما را ترک می کند انگار زندگی تان به پایان رسیده است. این کار همه قدرت را به او می دهد و باعث می شود شما یک بدبخت بیچاره به نظر برسید که هر کس می تواند شما را راحت دور بیندازد. این چیز جالبی نیست و فقط تا زمانی ادامه پیدا می کند که یک فرد جدید از راه برسد. اگر می خواهید طرف تان را برگردانید باید احترام خودتان را نگه دارید.

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

برای اینکه یک رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید تکنیک های nlp  عشق به شما کمک می کند با برنامه ای دقیق و بهترین اصول و تکالیف، برای برگرداندن مرد، زن، دوست دختر یا دوست پسر سابقتان با هدف ازدواج گامی مهم بردارید.

برای یادگیری چگونگی این تکنیک ها با شماره ی زیر در ارتباط باشید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

عواقب طلاق برای زنان

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

درست کردن رابطه خراب شده

برگشتن عشق قدیمی

فال برگشتن عشق

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

پشیمانی پسران بعد از جدایی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.