no-img
نوین اطلس

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج


نوین اطلس دات کام تاثیرات عشق قدیمی را روی زندگی و به خصوص ازدواج شما بررسی کرده و در این مطلب در قابل موضوعات مختلف ارائه داده است. یکی از این موضوعات بازگشت عشق قدیمی می باشد. در این بخش بررسی می کنیم که چرا بعد از جدایی از عشق خود همچنان می خواهید او در کنار شما باشد. همچنین تمایل شدید به دیدن عشق قدیمی دلایلی دارد که در این مطلب در مورد آن صحبت می کنیم. آیا مردان عشق اول خود را فراموش میکنند؟ برای پاسخ به این سوال نیز اهمیت عشق اول برای مردان را باید بدانید که به آن اشاره می کنیم.

بازگشت عشق قدیمی

دلایل بازگشت عشق قدیمی چه می تواند باشد؟

پچرا بعضی افراد یک رابطه را به پایان می رسانند و بعد ها می خواهند دوباره به همان رابطه برگردند؟

اگر در چنین موقعیتی قرار بگیرید چه باید کرد؟

هر فرد زمانی تصمیم به جدایی می گیرد که متوجه شود این رابطه برای او به اندازه ی کافی خوب نیست. مثلا برای مثال اگر رابطه ای شما را از لحاظ عاطفی سرکوب کند ممکن است بخواهید از آن رابطه بیرون بیایید. اما وقتی جدا می شوید احساس می کنید دوباره می خواهید به این رابطه برگردید.

عشق مانند زمانی که دارو مصرف می کنید مواد شیمیایی به خصوصی را در بدن آزاد می کند. زمانی که این مواد شیمیایی از بین بروند فرد می خواهد دوباره آن ها را به دست آورد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه گنید به: برگشتن عشق قدیمی)

این بازگشت می تواند تاثیرات بدی روی ازدواج و زندگی جدید شما داشته باشد. نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند اگر هنوز به عشق قدیمی خود علاقه دارید با فرد دیگری زندگی جدیدی را شروع نکنید. زیرا به دلایلی که گفته شد عشق قدیمی برمی گردد و اگر هنوز به او علاقه داشته باشید ممکن است اتفاقات ناخوشایندی بیفتد.

دیدن عشق قدیمی

تمایل به دیدن عشق قدیمی بر اساس روانشناسی دلایلی دارد. وقتی دو نفر بعد از جدایی به بهبودی کامل برسند هر کدام از آن ها راه خودش را می رود و روی زندگی خودش تمرکز می کند. اما همیشه این اتفاق نمی افتد. در بسیاری از موارد یکی از طرفین رابطه خودش را درگیر دنبال کردن طرف مقابل می کند و در تلاش است از کارهای او سر در بیاورد.

بخش عجیب تر این موضوع آنجاست که گاهی اوقات همان فردی که رابطه را پایان داده است طرف مقابل را دنبال می کند و همیشه برای دیدن عشق قدیمی خود در تکاپو خواهد بود. چه توضیحی می تواند برای این کار وجود داشته باشد؟

مردم همیشه به دنبال اطلاعاتی هستند که به آن ها کمک کند نسبت به خود احساس خوبی داشته باشند. به عبارت دیگر دنبال کردن یک فرد و کسب اطلاعات در مورد او می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما معمولا همه ی این دلایل به یک دلیل مهم ختم می شوند؛ فرد می خواهد احساس بهتری داشته باشد.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چرا هنوز عشق سابقتان را دنبال می کنید)

آیا مردان عشق اول خود را فراموش میکنند

فراموشی عشق هم در مردان و هم در زنان در ابتدا دشوار به نظر می رسد و چند روز اول احساسات بدی را تجربه می کنید. اما اگر اقدامات درستی انجام دهید. این احساسات ناخوشایند از روز سوم کاهش پیدا کرده و حداکثر بعد از دو هفته آسودگی خاطر خود را به دست می آورید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  آیا عشق اول فراموش می شود)

نوین اطلس دات کام دریافته است هم مردان و زنان می توانند عشق اول خود را فراموش کنند. باور به معجزه ی عشق اول فقط یک باور نادرست و محدود کننده می باشد که باید ابتدا آن را از بین ببرید. بعد از اینکه این باور را از خود دور کردید وقتش است که اقدامات نادرست را کنار گذاشته و اقدامات درستی انجام دهید.

عشق اول برای مردان

بهبودی با باورهای شما به دست می آید.

اگر باورهای درستی داشته باشید در کمترین زمان بهبودی خود را به دست می آورید.

وقتی برای به دست بهبودی به افرادی که رنج و عذاب زیادی می کشند کمک می کنم تنها تمرکزم روی تغییر باورهای آن ها در مورد شکست عشقی و جدایی است.

رسانه هایی مانند فیلم ها، ترانه ها، شعرها و رمان های عاشقانه بخش بزرگی از باورهای انسان را در مورد عشق شکل داده و باورهای نادرستی را که مانع بهبودی آن ها بعد از جدایی می شود در ذهنشان رشد می دهند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  چرا فراموش کردن عشق اول سخت است)

پس عشق اول چه برای مردان و چه برای زن ها می تواند به فراموشی سپرده شود. کافی است تاثیر این رسانه ها را بر باورهای خود از بین ببرید تا خیلی زود به بهبودی برسید.

 

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

دیدن عشق قدیمی

نکات مهم قبل از ازدواج

انگیزه ازدواج

حکم شرعی ارتباط قبل از ازدواج

ازدواج مجدد بعد از طلاق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

عشق های نوجوانی



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.