no-img
نوین اطلس

دیدن عشق قدیمی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دیدن عشق قدیمی
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

دیدن عشق قدیمی


در این مقاله نوین اطلس دات کام در مورد موضوعات مربوط به ملاقات و دیدن عشق قدیمی صحبت می کند.  برگشتن عشق قدیمی می تواند دلایل زیادی  داشته باشد که در این مقاله این دلایل را بررسی خواهیم کرد.برای ازدواج با عشق قدیمی نکاتی وجود دارد که قبل از این تصمیم حتما باید این نکات را در نظر بگیرید. در مورد فراموش نکردن و تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما با شخص دیگری نیز صحبت خواهیم کرد. یاد عشق قدیمی و از بین بردن این یادها و خاطره ها هم یکی از موضوعاتی است که در این مطلب مورد بحث قرار می گیرد.

ملاقات با عشق قدیمی

وقتی دو نفر بعد از جدایی به بهبودی کامل برسند هر کدام از آن ها راه خودش را می رود و روی زندگی خودش تمرکز می کند. اما همیشه این اتفاق نمی افتد. در بسیاری از موارد یکی از طرفین رابطه خودش را درگیر دنبال کردن طرف مقابل می کند و در تلاش است از کارهای او سر در بیاورد. او همیشه می خواهد با عشق قدیمی خود ملاقات داشته باشد و دیدن عشق قدیمی اش بزرگترین هدف او خواهد شد.

بخش عجیب تر این موضوع آنجاست که گاهی اوقات همان فردی که رابطه را پایان داده است طرف مقابل را دنبال می کند. چه توضیحی می تواند برای این کار وجود داشته باشد؟ دلایل زیادی برای تلاش به منظور دیدن عشق قدیمی وجود دارد. از جمله ی این دلایل می توان به وابستگی عاطفی اشاره کرد. یعنی گاهی اوقات این دنبال کردن و تلاش برای ملاقات با عشق قدیمی تنها به دلیل احساس نیاز به او می باشد و عشق و علاقه ی واقعی نقشی در آن ندارد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  چرا هنوز عشق سابقتان را دنبال می کنید)

بازگشت عشق قدیمی برای ازدواج 

هر فرد زمانی تصمیم به جدایی می گیرد که متوجه شود این رابطه برای او به اندازه ی کافی خوب نیست. مثلا برای مثال اگر رابطه ای شما را از لحاظ عاطفی سرکوب کند ممکن است بخواهید از آن رابطه بیرون بیایید. اما وقتی جدا می شوید احساس می کنید دوباره می خواهید به این رابطه برگردید.

عشق مانند زمانی که دارو مصرف می کنید مواد شیمیایی به خصوصی را در بدن آزاد می کند. زمانی که این مواد شیمیایی از بین بروند فرد می خواهد دوباره آن ها را به دست آورد.

اولین چیزی که در مورد برگشتن عشق قدیمی خود بعد از جدایی باید بدانید این است: احتمالا این خواسته ی او تنها به دلیل تاثیر احساس باز پس گرفتن چیزی که از دست داده است می باشد. به عبارت دیگر این یک تصمیم احساسی است و نمی تواند یک تصمیم منطقی باشد. پس هنگام که عشق قذیمی تان برمی گردد باید قبل از هر چیز دلیل بازگشت او به رابطه را متوجه شوید. همانطور که گفتم بازگشت عشق قدیمی می تواند دلایلی به جز عشق و علاقه نسبت به شما داشته باشد و اگر بخواهید با او ازدواج کنید باید اول دلایل این بازگشت را بدانید و حتی اگر لازم است از یک مشاور کمک بگیرید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: برگشتن عشق قدیمی)

تاثیر یاد عشق قدیمی روی ازدواج

عشق به تعهد نیاز دارد. عشق آغازی دوباره و حرکتی رو به جلو است و به تعهد نیاز دارد. رابطه‌های گذشته در صورتی تهدید آمیز می‌شوند که ما قاطعانه با آنها برخورد نکنیم. برای داشتن یک عشق کامروا باید به طرف مقابل اطمینان بدهیم که اگر هم رابطه عاشقانه‌ای در گذشته داشته‌ایم، به کلی تمام شده و همه عشق و سرمایه‌گذاری عاطفی ما مربوط به زندگی جدیدمان است.

ذکر ایام و یاد صحبت های عهد قدیم همیشه خوب و فرح بخش است اما وقتی پای عشق در میان باشد، داستان متفاوت می شود. درست است که دیدار دوباره معشوق قدیمی هیجان انگیز است اما نوین اطلس دات کام دریافته است افرادی که این رابطه ها را دوباره زنده می کنند افسردگی و اضطراب بیشتری را تجربه می کنند. علاوه بر این افسردگی و اضطراب یاد کردن از عشق قدیمی می تواند تاثیر بدی روی ازدواج شما با فرد دیگری داشته باشد. اگر ازدواج نکرده اید که باعث می شود هیچ کس دیگر را برای تشکیل یک زندگی جدید قبول نکنید و اگر ازدواج کرده باشید ممکن است زندگی مشترکتان با مشکل رو به رو شود و حتی نتیجه ی آن جدایی باشد.

 

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

برگشتن عشق رفته

برگشت بعد از جدایی

تعبیر خواب بازگشت معشوق

ازدواج با عشق قدیمی

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج

تشخیص عشق از هوس

تله پاتی عشقی

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.