no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب بازگشت معشوق- عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب بازگشت معشوق- عشق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹

تعبیر خواب بازگشت معشوق- عشق


در این مطلب از نوین اطلس با عنوان تعبیر خواب بازگشت معشوق می خواهیم به انواع تعابیر در این زمینه بپردازیم. چرا که برای افراد بسیاری که از معشوق خود جدا هستند یا همسرشان به قهر رفته است این اتفاق می افتد که به دلیل درگیری ذهنی در این مورد شب رویای عشقشان را ببینند.

به همین دلیل در این مطلب به تعبیر خواب بازگشت معشوق، تعبیر خواب برگشتن همسر از قهر، تعبیر خواب گریه کردن برای عشق، تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه، تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق، تعبیر خواب آشتی با معشوق و تعبیر خواب رفتن معشوق خواهیم پرداخت و جوانب مختلف را بررسی می کنیم.

تعبیر خواب بازگشت معشوق

تعبیر خواب بازگشت معشوق برای فردی که مجرد است و در خواب ببیند عشق قبلی اش به از برگشته است نشانه خوبی می باشد. اما اگر زن یا مرد متاهلی در خواب ببیند که عشق سابقش برگشته است تعبیر خواب بازگشت معشوق در چنین شرایطی نیک نیست و نشانه ای از اختلاف او با همسر فعلی اش می باشد. (نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق)

تعبیر خواب برگشتن همسر از قهر

اگر فرد در خواب ببیند همسر و معشوقش که با او قهر است به خانه برگشته است، تعبیر آن به این صورت می باشد:

اگر ببینی از معشوق خودت به کام دل رسیده و کامیاب شدی، تعبیرش سود و منفعت می‌باشد. (همچنین نگاه کنید به دعای برگرداندن همسر)

تعبیر خواب گریه کردن برای عشق

در مبحث تعبیر خواب بازگشت معشوق می خواهیم به تعبیر خواب گریه کردن برای عشق بپردازیم.

از نظر ابن سیرین بی تابی بی قراری و یا گریه زاری بخاطر عشق معناهای نیکو و خوشایندی را در دنیای واقعیت به دنبال خواهد داشت و می تواند صاحب رویا را به یک رضایت قابل قبول برساند.

تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه

تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه یا آشتی با همسر سابق به این صورت است که برخی از معبران خارجی اعتقاد دارند دیدن چنین موردی بیان می دارد که همسر شما به شما علاقه دارد. حتی اگر آن را بصورت رسمی به زبان نیاورد، او دوستدار زندگی قبلی خود بوده و همینک وضعیت راضی کننده ای ندارد و ممکن است مدام در فکر و خیالتان به سر ببرد. (همچنین نگاه کنید به دیدن عشق قدیمی)

تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق

در این بخش از مقاله تعبیر خواب بازگشت معشوق، می خواهیم تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق را بررسی کنیم.

چنان چه فردی خواب دیده باشد با معشوق خود آشتی می کند و پیامی از او دریافت کرد، به این علامت است که او از این به بعد در زمینه های عاطفی شانس خواهد آورد و برخی از مشکلات فعلی اش با سرانجامی خوش پایان خواهد یافت. (نگاه کنید به تعبیر خواب زنگ زدن معشوق قدیمی)

 تعبیر خواب آشتی با معشوق

در باب تعبیر خواب آشتی با معشوق یا همان تعبیر خواب بازگشت معشوق نیز روایات متعددی وجود دارد.

امام صادق (ع) در باب تعبیر خواب آشتی می فرماید: آشتی در خواب سه وجه دارد. درازی عمر، قوت و نیرومندی، سیرت و اعتقاد پسندیده.

ابن سیرین نیز می گوید: اگر در خواب ببینید که با کسی آشتی می کنید نشانه ی عمر طولانی خواهد بود.

تعبیر خواب رفتن معشوق

تا اینجا درباره انواع مختلف تعبیر خواب بازگشت معشوق، تعبیر خواب برگشتن همسر از قهر، تعبیر خواب گریه کردن برای عشق، تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه، تعبیر خواب دریافت پیام از معشوق و تعبیر خواب آشتی با معشوق صحبت کردیم. حال نوبت به تعبیر خواب رفتن معشوق و قهر وی می رسد.

قهر با معشوق در خواب نشان دهنده ی این است که معشوق شما در حال حاضر خیلی کمتر به شما فکر می کند و بخش زیادی از خاطراتی را که با شما داشته است را به طور کلی فراموش کرده و زندگی جدید را شروع کرده است.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج با همسر سابق 

۶ تعبیر خواب کاربردی- تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب معشوق- یار، دوست، عشق قدیمی

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

تعبیر خواب مرده از همه جهات

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

تعبیر خواب خیانت معشوق



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *