no-img
نوین اطلس

دعای  بازگشت معشوق – نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای  بازگشت معشوق – نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق
امتیاز 4.11 ( 9 رای )
zip
خرداد ۲۷, ۱۳۹۸

دعای  بازگشت معشوق – نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق


دعای بازگشت معشوق یکی از نیایش هایی است که بسیاری افراد عاشق که اکنون از معشوق خود دور شده اند یا رابطه آن ها به جدایی ختم شده است به دنبال آن هستند. به همین دلیل سایت نوین اطلس در این مقاله به معرفی نیایش های ۱۲ گانه برگرداندن عشق اقدام کرده است. امید است که با استفاده از این نیایش های ۱۲ گانه بتوانید معشوق خود را برگردانید و عاشق خود کنید.

معجزه بازگشت معشوق

از جمله نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق است که به صورت معجزه آسا عمل می کند و در برگرداندن فرد محبوب مورد نظر اثر دارد، معجزه بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بر ۴۰ سنگ بخوانید و سنگ ها را در خاک دفن کنید.

« اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد و آل محمد وتحنن علی و من علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی و أحفظها إنک إذا تحننت و مننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم. »

دعای بازگشت معشوق با ختم آیه الکرسی

آیه الکرسی یکی از دعاهایی است که در بسیاری موارد به عنوان گره گشای مشکلات معرفی شده است و دارای شان و منزلت زیادی هست. به همین دلیل دعای بازگشت معشوق با ختم آیه الکرسی برای برگرداندن عشق از دست رفته توصیه می شود. برای ختم آیه الکرسی به منظور بازگشت معشوق بایستی به مدت هفت روز هنگام طلوع صبح این دعا را با خلوص نیت به جا آورید.

دعای بازگشت معشوق در سه روز

نقل شده است که اگر به مدت سه روز مبلغی به اندازه ده قرص نان را کنار بگذارید و بعد از سه روز آن مبلغ را به فرد فقیری بدهید سپس ۴ رکعت نماز بخوانید و بعد از آن ۳۳ مرتبه صلوات بفرستید. امید است که خداوند عنایت فرماید و بازگشت معشوق در سه روز محقق شود.

دعای بازگشت معشوق از راه دور

گاهی شرایطی پیش می آید که فرد از معشوق خود جدا شده و فرد مورد نظر دور از دسترس است. دعای بازگشت معشوق از راه دور به این افراد توصیه می شود. دعای بازگشت معشوق از راه دور کمک می کند بدون دسترسی به فرد بتوانید معشوق خود را برگردانید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا . یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا »

دعای بازگشت معشوق سریع الاجابه

دعای بازگشت معشوق سریع الاجابه است که به شما کمک می کند معشوق خود را خیلی سریع برگردانید. دعای بازگشت معشوق سریع الاجابه را در زمان اذان صبح بعد از به جا آوردن نماز صبح ۷ مرتبه بخوانید. (همچنین نگاه کنید به ۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور)

« بسم الله الرحمن الرحیم. وَ تِلْکَ حُجَّتُنا آتَیْناها إِبْراهِیمَ عَلى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجاتٍ مَنْ نَشاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ وَ وَهَبْنا لَهُ إِسْحاقَ وَ یَعْقُوبَ کُلاًّ هَدَیْنا وَ نُوحاً هَدَیْنا مِنْ قَبْلُ وَ مِنْ ذُرِّیَّتِهِ داوُدَ وَ سُلَیْمانَ وَ أَیُّوبَ وَ یُوسُفَ وَ مُوسى وَ هارُونَ وَ کَذلِکَ نَجْزِی اَلْمُحْسِنِینَ وَ زَکَرِیّا وَ یَحْیى وَ عِیسى وَ إِلْیاسَ کُلٌّ مِنَ اَلصّالِحِینَ وَ إِسْماعِیلَ وَ اَلْیَسَعَ وَ یُونُسَ وَ لُوطاً وَ کلاًّ فَضَّلْنا عَلَى اَلْعالَمِینَ وَ مِنْ آبائِهِمْ وَ ذُرِّیّاتِهِمْ وَ إِخْوانِهِمْ وَ اِجْتَبَیْناهُمْ وَ هَدَیْناهُمْ إِلى صِراطٍ مُسْتَقِیمٍ ذلِکَ هُدَى اَللّهِ یَهْدِی بِهِ مَنْ یَشاءُ مِنْ عِبادِهِ کذلک یهدی فلان ابن فلان علی محبت فلان ابن فلان »

در جای فلان ابن فلان اول اسم مطلوب و مادرش و در جای فلان ابن فلان دوم اسم طالب و مادرش را بگویید.

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد از جمله اذکاری است که برای برگرداندن محبوب بسیار مجرب است. بهتر است ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را هر روز بعد نماز یومیه با نیت برگرداندن عشق خود ۷ مرتبه بخوانید.

« بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ. اللَّهُ الصَّمَدُ. لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ. وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ »

دعای بازگشت معشوق با معجزه الهی

یکی از مجرب ترین و اثر گذار ترین دعاهای مربوط به برگرداندن معشوق است، دعای بازگشت معشوق با معجزه الهی می باشد. برای خواندن این دعا حتما وضو داشته باشید و بعد از نماز ظهر دعای بازگشت معشوق با معجزه الهی را به جا آورید.

« بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ. اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ. شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَبرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ  نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ. » (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب بازگشت معشوق)

طلسم بیقراری محبوب و بازگشت معشوق

طلسم بیقراری محبوب و بازگشت معشوق می باشد مهر و محبت عاشق را به دل معشوق می اندازد. همین بیقراری محبوب باعث می شود به سمت عشق خود برگردد و بازگشت معشوق صورت گیرد. طلسم بیقراری محبوب و بازگشت معشوق را با گلاب روی تکه ای کاغذ نوشته و در خاک دفن کنید.

« قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته »

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

یکی دیگر از نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق در مورد رفع کدورت است. این دعا برای بازگشت معشوق مثل همسر یا خواستگار به کار گرفته می شود. چنانچه خواستار رفع کدورت و بازگشت معشوق خود به رابطه هستید، دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را ۱۱۰ مرتبه بخوانید.

« فسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم. »

سوره ای برای بازگشت معشوق

سوره الضحی از جمله سوره هایی است که مثل سوره توحید در بازگرداندن محبوب بسیار موثر است. این دعا برای شرایطی است که عشق بین دو نفر کمرنگ تر از قبل شده و معشوق رفته رفته از عاشق دلسرد و جدا می شود. در چنین شرایطی جایز است عاشق سوره الضحی برای بازگشت معشوق مورد نظر را بخواند.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَ وَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعا برای بازگشت سریع غایب

دعای برای بازگشت سریع غایب که در زیر آمده است را در هنگام ظهر روز دوشنبه بخوانید. (همچنین نگاه کنید به دعای برای بازگشت سریع معشوق)

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم. »

دعای احضار آنی معشوق با خرما

دعای احضار آنی معشوق که در زیر آمده است را ۷ مرتبه بخوانید و به خرما فوت کنید سپس خرما را در خاک دفن کنید.

« یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

کلام آخر:

نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق که در بالا برای شما گردآوری کرده ایم، همگی در زمینه بازگشت معشوق و محبوب مورد نظر بسیار کارآمد و موثر هستند و به شما کمک می کنند معشوق مورد نظر خود را که از شما دور شده است برگردانید. اما نکته مهم این است که غیر از خواندن دعا، راه های دیگری نیز وجود دارد که اگر از آن ها استفاده کنید معشوقتان هرگز از شما دور نخواهد شد. یا اگر از شما فاصله گرفته است بتوانید او را بازگردانید و یاد بگیرید چگونه برخورد کنید که دیگر جدایی بین شما رخ ندهد.

مطالب مرتبط:

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

پسرها بعد از جدایی چه احساسی دارند؟

دعای بازگشت معشوق (تضمینی)

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دست رفته از راه دور

معجزه ای که معشوقتان را برمی گرداند

دعای آشتی فوری با معشوق

 دعا برای برگشتن معشوق از دست رفته به رابطه

ذکری برای بازگشت معشوق

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق

Get My Love Back in 3 Days

 



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.