no-img
نوین اطلس

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور
امتیاز 4.30 ( 10 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور


۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور در زندگی بسیاری افراد معجزه عشق را ممکن کرده است. Novinatlas.com  در این مقاله خود قصد دارد در مورد ۶ دعا و ذکر قرآنی صحبت کند که عشق شما را به سرعت بر می گرداند. این دعا ها برای از بین بردن کدورت و بازگشت عشق و معشوق به رابطه یا خانه می باشد. اگر می خواهید خواستگار خود را خیلی سریع برگردانید یا به دنبال دلتنگ کردن عشق تان و بازگشت غایب زندگی خود هستید و یا در همه لحظات زندگی تان فکر و ذکر بازگشت معشوق از راه دور و عشق وی روز و شب را از شما گرفته است پس به شما  یک خبر خوب می دهم: از امروز آسوده باشید که این ۶ دعا رفتار عشق شما را حتی از راه دور تغییر خواهد داد. بهتر است به ترتیب عمل شود:

دعای ۱: رفع کدورت و بازگشت معشوق

نقل است که می گویند اگر آیه الکرسی را هنگام طلوع خورشید پیش از آنکه با کسی سخن بگویید رو به رو قبله ده مرتبه بخوانید و در ذهن خود رفع کدورت و بازگشت معشوق تان را تصور کنید، آن شخص بر شما احساس پیدا کرده و کدورت ها و اختلافات از دلش پاک خواد شد. ( نگاه کنید به معجزه ای که معشوقتان را برمی گرداند)

متن آیه شریفه آیت الکرسی:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ

مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ

مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ*

لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ

فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ*

اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ

أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ*

 

دعای۲: دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

دعای ۲ برای برگرداندن عشق از دست رفته و بازگشت به رابطه توسط نوین اطلس دات کام نوشته شده است. برای جلب محبت سریع و افزایش مهر مطلوب و تسخیر قلب و البته بازگشت سریع معشوق آیه ۲۱ سوره روم را بخوانید که برگرفته از قرآن است و در پایین نوشته شده است. سپس بعد ازاذان صبح آن را ده بار بر روی کاغذ بنویسید ( بهتر است با خط خوش نوشته شود) و کمی گلاب به آن بزنید تا معطر شود و سپس آن را با خود به همراه داشته باشید.

سوره روم، آیه ۲۱:

وَ مِنْ آیاتِهِ اَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ اَنْفُسِکُمْ اَزْواجاً لِتَسْکُنُوا الی‌ها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً وَ رَحْمَهً اِنَّ فی ذلِکَ لاَیات لِقوْم یَتَفَکَّرُونَ.

دعای ۳: برای بازگشت معشوق از راه دور

بسیاری افراد دسترسی به معشوق خود ندارند و می خواهند بدون برقرار کردن ارتباط و از راه دور شاهد بازگشت وی باشند. برای اینکار نوین اطلس دات کام توصیه بر اساس منابع دینی توصیه می کند آیه مَوَدَّت را بر روی میوه ای ۱۴ مرتبه بخوانید و سپس آن میوه را در آب جاری ( مثل رودخانه یا دریا) قرار دهید. اگر به رودخانه دسترسی ندارید در زیر یک درخت رها کنید. (همچنین نگاه کنید به دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق)

متن آیه مَوَدَّت: ذَلِکَ الَّذِی یُبَشِّرُ اللَّهُ عِبَادَهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّهَ فِی الْقُرْبَی وَمَن یَقْتَرِفْ حَسَنَهً نَّزِدْ لَهُ فِیهَا حُسْنًا إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ شَکُورٌ؛

دعای ۴: جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

دعای بعدی که در نوین اطلس دات کام می خواهیم در مورد آن سخن بگوییم بر اساس آیه قرآنی الجن – سوره ۶۲ می باشد. این دعا به شما کمک خواهد کرد احساس دلتنگ شدن را در معشوق خود بدون نیاز به نزدیک بودن به وی ایجاد کنید. این دعا را حفظ کنید و روزی ۱۰ مرتبه قبل از هر وعده نماز و همچنین قبل از خواب بخوانید. این آیه نوعی عزیمه است از موکلین و خدام است. پس نباید در راه غلط و نیت غیر شرعی از آن استفاده شود. شخص مورد نظر شما یا باید همسرتان باشد و یا نیت شما از دلتنگ کردن وی ازدواج باشد.

این عزیمت بدین شرح میباشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

دعای ۵: برای برگشتن عشق به رابطه عاطفی

این  ۳ دعا نیز برای برگشتن عشق و تحریک وی به پاسخ دادن به پیام های شما نوشته شده است. با خواندن این دعا عشق خود را وادار خواهید کرد با شما ارتباط برقرار کرده و یا اگر شما پیامی برای وی ارسال کردید به شما پاسخ خواهد داد. البته بهتر است با تکنیک ها و روش های روانشناسی برای ارسال پیام و جذب نیز آشنا باشید تا مکملی باشند بر این آیات شریفه.( همچنین نگاه کنید به نیایش های ۱۲ گانه در برگرداندن عشق)

اجرای این ۳ دعا برای بازگرداندن عشق و محبت بسیار آسان می باشد و فقط کافی است وضو گرفته و ده صفحه از روی هر سه دعا در دفتری بنویسید و هنگام خواب زیر تشک، فرش یا بالشت خود قرار دهید. همچنین باید هر روز ۲۰ مرتبه آن را تکرار کنید:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعای ۶: ذکری برای بازگشت معشوق به زندگی

غیر از خواندن دعا ها ذکر نیز می تواند تاثیر بسیار شگرفی در بازگرداندن عشق از دست رفته به زندگی شما بازی کند. ذکر زیر از معروف ترین ذکرها جهت بهبود روابط عاطفی و آشتی در رابطه است. این ذکر را حفظ کنید و پس از وضو هر روز صد بار بخوانید. در روزهای جمعه تعداد آن را به ۲۰۰ برسانید:

اللهم  صلی علی سیدنا محمد وعلی آله وصحبه وسلم تسلیما کثیرا
(همچنین در کنار خواندن دعا نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم)

 معجزه عشق

عشق یک معجزه است. معجزه ای که خداوند در نهاد بشر قرار داده است تا مفهوم عشق خود را به ما آموزش دهد. پس به یاد داشته باشید اگر می خواهید بهترین نتیجه را از دعاهای بالا بدست آورید باید قبل از هرچیز قلب تان در تسخیر عشق الهی باشد و نه بندگان زمینی.

هیچ عشق و محبتی بالاتر از عشق پروردگار به انسان نیست. اگر واقعا با مفهوم ارزش مند این عشق آشنا بودیم و می دانستیم خداوند متعال چقدر نسبت به بندگان خود مهر می ورزد شاید هرگز به هیچکس به جز او دل نمی بستیم.

به هر حال نگران نباشید زیرا خداوند ما را با معجزه عشقی که در درون ما قرار داده است تنها نخواهد گذاشت و اگر از ته قلب و با نیت شرعی آن ها را اجرا کنیم حتما پاداش ما را خواهد داد. البته این نکته هم اضافه کنم که دعا خواندن به تنهایی کافی نیست و خداوند افرادی را که تنبلی و تن پروری می کنند و تنها با دعا خواندن توقع بدست آوردن هر چیزی دارند دوست ندارد.

پس توصیه می کنم با تفکر و تلاش در راه رسیدن به اهداف تان ( یادگیری روانشناسی در اینجا به شما توصیه می شود) احتمال موفقیت خود را به صد در صد افزایش دهید چرا که خداوند تلاش های شما را می نگرد.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید مقاله زیر درباره بازگشت سریع معشوق را نیز مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

دعاهای مجرب زیر را نیز حتما بخوانید

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

چگونه جدایی را برای طرف مقابل سخت کنیم؟

بازگرداندن عشق از دست رفته به صورت تضمینی

طلسم احضار عشق از راه دور

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.