no-img
نوین اطلس

 باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

 باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده
امتیاز 4.24 ( 46 رای )
zip
فروردین ۱۷, ۱۳۹۵

 باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده


 در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم در مورد باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده سخن بگوییم.

این باید ها و نباید ها در واقع بخشی از ۵ مرحله ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته نیز هست اما فقط مربوط به بازگشت به رابطه پس از جدایی یا شروع مجدد رابطه نیست بلکه اگر قصد فراموش کردن رابطه قبلی خود را دارید نیز باید در نظر بگیرید زیرا مراحل ابتدایی این باید ها و نباید ها در هر دو صورت کاربرد دارد.

در آغاز به کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد اشاره خواهیم کرد و سپس کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد را توضیح خواهیم داد.

باید به یاد داشته باشید این موارد بسیار مهم است بخصوص کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد زیرا این اقدامات شامل اشتباهاتی بعد از جدایی است که نه تنها برای شروع دوباره رابطه خطرناک است بلکه برای فراموش کردن رابطه از دست رفت نیز تاثیری منفی ایجاد می کند.

به همین دلیل است که فرق نمی کند هدف شما بازگرداندن عشق از دست رفته باشد یا فراموش کردن آن به هرحال کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد یا کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد در هر دو حالت مشترک است.

مجدد تاکید می کنم هدف شما شروع دوباره رابطه تمام شده باشد و قصد داشته باشید رابطه سرد خود را گرم کنید یا بخواهید عشق خود را برای همیشه فراموش کنید، به هر حال باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده شامل مواردی می شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

۵ مرحله بازگشت به رابطه پس از جدایی

در ادامه به مراحلی اشاره می کنیم که به شما یک برنامه کامل و جامع جهت بازگرداندن عشق از دست رفته ارائه می دهد.

در واقع همه کارهایی که باید و نباید بعد از کات کردن انجام دهید در یک برنامه ۵ مرحله ای خلاصه شده است.

خیلی مهم است که برنامه ای برای دنبال کردن داشته باشید زیرا پس از از بین رفتن رابطه ممکن است از نظر احساسی آسیب ببینید و کمی در تصمیم گیری دچار سردرگمی شوید.

به همین دلیل احتمال دارد مرتکب اشتباهاتی شوید و شانس شروع دوباره رابطه تمام شده را از دست بدهید

یک برنامه مشخص همچنین به شما احساس بهتری می دهد که همین احساس خوب به شما کمک می کند آمادگی لازم جهت شروع دوباره رابطه و بازگشت به رابطه پس از جدایی را بدست بیاورید.

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

در بحث باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده اولین مرحله مربوط می شود به  اشتباهات پس از جدایی. اشتباهات پس از جدایی شامل کارهایی است که بعد از کات کردن نباید انجام داد با وجود اینکه میل و تمایل به انجام آن ها در ما وجود دارد.

در واقع میل به انجام چنین اشتباهاتی بعد از جدایی به دلیل چیزی شبیه به غریزه است. پیروی کردن از این غریزه منجر به اشتباهات محلکی بعد از جدایی می شود. بیش تر توصیه ها در مرحله اول مربوط به دوری از این غریزه است.

وقتی با آنها آشنا شوید، دلیلش را بهتر متوجه خواهید شد پس  اجازه دهید شروع کنیم و در مورد اشتباهات بعد از جدایی صحبت کنیم. مجدد تاکید می کنم پرهیز و خودداری از این اشتباهات یکی از مهمترین کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد محسوب می شود.

اشتباه مهلک ۱: ارسال پیام هایی به اندازه رمان 

  • “مدتی است جدا شده ام. از آن زمان تا کنون هر روز برایش پیام فرستاده ام و به ندرت پاسخی داده است.”
  • “باید صد بار پیام ارسال کنم تا فقط یک بار پاسخم را بدهد. واقعا عاشقش هستم و میخواهم بازگردد، اما نمی فهمم چرا هنوز رفتارش به این شکل است. به من گفت عاشقم است ولی ترکم کرد.”

این داستان تقریبا ۸۰ درصد از کسانی است که از برگرداندن عشق از دست رفته ی خود ناامید شده اند.

اینکه همیشه به عشق قبلی خود پیام بدهید یا تلفن کنید یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی است که بعد از کات کردن نباید انجام داد.

در حقیقت، تماس گرفتن با وی حتی برای یک بار هم یک اشتباه بزرگ است. غریزه تان به شما می گوید اگر با عشق قبلی خود در ارتباط باشید، شما را فراموش نمی کند و در نهایت بازمی گردد.

به یاد داشته باشید تماس گرفتن در این شرایط هیچ تاثیری مثبتی ندارد و یکی از خطرناک ترین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد به حساب می آید.

هر زمان یک تماسی برقرار می کنید یا پیامی می فرستید این احساس را انتقال می دهید که شخصی ناامید، ضعیف، نیازمند و بی ارزش هستید. نیازمند بودن و وابستگی جذابیت ندارد باعث می شود که شریک سابقتان بیشتر از شما فاصله بگیرد.

پس عدم برقراری ارتباط جزء اصلی ترین و مهمترین تکالیف برای برگرداندن عشقمان است.(نگاه کنید به دلتنگی مردان بعد از جدایی)

اگر قرار است نه تماسی برقرار کنم و نه پیامی بدهم پس کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد چیست؟

در واقع شما با عشق سابق خود تماس برقرار خواهید کرد اما به روشی خاص که باعث می شود وی مجدد به شما جذب شود.

در مرحله ی ۴ دقیقا به شما نشان می دهم چگونه اینکار را انجام دهید و حتی نمونه کلماتی که باید استفاده کنید را ذکر خواهم کرد.

اشتباه مهلک ۲: تلاش برای ایجاد عذاب وجدان در طرف مقابل

اشتباه بعدی پس از جدایی که بعد از کات کردن باید از آن پرهیز کنید عدم ایجاد احساس ترحم و دلسوزی است.

اگر التماس کردن بعد از جدا شدن نتیجه می داد، هرگز هیچ کس هیچ وقت از هیچ شخصی جدا نمی شد.

عشق سابق شما از شما جدا شده است و می داند چطور با التماس ها و درخواست های شما کنار بیاید. جدایی شما هر دلیلی که داشته است، هرگز با التماس یا گریه و زاری برطرف نخواهد شد.

تنها کاری که التماس کردن انجام می دهد این است که احساس ضعیف بودن را انتقال می دهد. پس تکلیف بعدی شما التماس نکردن و متوقف کردن ایجاد احساس ترحم است.

 غریزه ی شما باعث می شود باور کنید اگر به همسر یا عشق سابق خود نشان دهید که بدون وی نمی توانید زندگی کنید، وی حتما باز خواهد گشت.

الگوی تفکر شما اینگونه است:

  • اگر بداند بدون او چقدر تنها و بی کس هستم حتما باز خواهد گشت.
  • اگر فقط بداند بدون او نمی توانم زنگی کنم، حتما من را پیش خودش بر می گرداند.

باز هم، غریزه تان دارد شما را منحرف می کند. باور کنید، هیچ کس با ایجاد احساس دلسوزی شریک سابق خود را بر نگردانده است.

اگر هدف شما برگرداندن مرد یا یک زن مورد علاقه خود به رابطه است باید بدانید هیچکس به یک فرد بدبخت و ضعیف جذب نمی شود.

حتی اگر مرد یا زن مورد علاقه ی شما شما باز گردد، آیا واقعا می خواهید وی فقط به خاطر احساس تاسف و ضعف پیش تان برگردد؟ ( که آنهم به احتمال زیاد برای مدتی کوتاه است و مجدد تصمیم می گیرد شما را ترک کند) یا می خوانید به شما احترام بگذارد و عاشقتان باشد.

اشتباه مهلک ۳: غلام حلقه به گوش شدن

غریزه به ما می گوید که اگر با هر چیزی که عشق از دست رفته ی تان به شما گفت موافق باشید، وی باز می گردد.

غریزه ی شما به شما می گوید که نیاز ها، ارزش ها، آرزو ها و اهداف شما اهمیتی ندارد. غریزه ی تان به شما می گوید تنها چیزی که نیاز دارید برگرداندن عشق سابق تان است و برای رسیدن به این هدف همه چیز را قربانی کنید.

شما را وادار می کند که شخصیت خود را لگد مال کنید.

با هر درخواست مضحکی موافقت می کنید در حالی که غریزه ی تان به شما می گوید هیچ اشکالی ندارد زیرا داشتن عشق سابقتان در زندگی تنها چیزی است که اهمیت دارد.

پس جلوگیری از تبدیل شدن خود به غلام حلقه به گوش جزء مهمترین کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد به حساب می آید.

در غیر اینصور فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

موافقت کردن با همه ی گفته های عشق سابق تان باعث برگرداندن وی نمی شود.

در حقیقت، باعث می شود کاری کنید که او کمتر به شما احترام بگذارد. هیچ فردی نمی خواهد با کسی باشد که برایش احترامی قائل نیست.

حتی اگر موفق به برگرداندن عشق سابق خود شوید، به محض اینکه متوجه شود شخص بی ارزشی هستید و احترامی برای خود قائل نیستند شما را مجدد ترک خواهد کرد.

پس باج دادن در رابطه و گوش به فرمان بود یکی دیگر از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد است.

اشتباه مهلک ۴: مدام ابراز علاقه کردن

وقتی در مورد باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه صحبت می کنیم میل به ابراز علاقه یک موضوع مهم است. زیرا پس از جدایی غریزه به شما می گوید اگر دوست دختر یا دوست پسر شما متوجه شود که به چه اندازه عاشقش هستید و چقدر به وی اهمیت می دهید، می توانید رابطه خود را دوباره شروع کنید.

فقط نیاز دارید کاری کنید که باور کند هیچکس در جهان به اندازه ی شما او را دوست ندارد سپس می توانید موفق به ترمیم رابطه شکست خورده خود شویذ. وقتی متوجه شود چقدر عاشقش هستید چگونه می تواند شما را ترک کند، درست است؟

پس به اشتباه تصور می کنید موفق به ترمیم رابطه عاشقانه خود می شوید!!

واقعیت این است که وی از قبل نیز می دانسته شما چقدر عاشقش هستید، چقدر او را تحسین می کنید و جقدر برایش اهمیت قائل هستید.

اما همچنان تمایلی به ترمیم رابطه عاطفی خود ندارد. مهربان بودن و نشان دادن عواطف به شما کمکی نمی کند به شما کمک نمی کند شکست خود را در رابطه جبران کنید.

در حقیقت، هرچه بیشتر این کار را انجام دهید بیشتر فکر می کند که اسیر شما شده است؛ در نتیجه تنها چیزی که می خواهد این است که هر چه زودتر از دست شما خلاص شود.

پس مورد بعدی از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد ابراز علاقه بعد از جدایی است. به عبارت دیگر هر چه بیشتر احساسات و علاقه نشان دهید فردی که سابق به اون علاقه داشتید بیشتر در مقابل شروع دوباره رابطه گارد می گیرد و به همین دلیل است که ابراز علاقه بی مورد و بی موقع از اشتباهات بعد از جدایی محسوب می شود.

اشتباه مهلک ۵: ترس از رابطه فراهمسری یا خیانت

این فکر که ممکن است عشق از دست رفته ی شما با شخص دیگری باشد ممکن است شما را بسیار آزار دهد. اما در واقعیت، این اتفاق به آن اندازه که تصور می کنید بد نیست.

در مورد این موضوع بعداً بیشتر صحبت می کنیم اما قبل از آن اجازه دهید نگاهی به عکس العمل غریزه ی شما داشته باشیم وقتی متوجه شود شریک قبلی تان با شخص دیگری قرار گذاشته است:

  • “اگر اکنون کاری انجام ندهم کسی که عاشقش هستم، عاشق فرد دیگری می شود و من را برای همیشه فراموش می کند و تبدیل به یک فرد بازنده و شکست خورده می شوم.”
  • “بهتر است به آنجا بروم و هر کاری را که در این مقاله گفته شده انجام ندهم، انجام بدهم تا رابطه ام نجات پیدا کند.”
  • “می خواهم التماسش کنم، کاری کنم برایم احساس دلسوزی کند، به او بگویم چقدر عاشقش هستم، هر شرایطی که گفت قبول کنم. و اگر در را برایم باز نکرد، همانجا پشت در می مانم و همه ی روز به او زنگ می زنم و تماس برقرار می کنم.”
  • حتی بهتر است که بگویم چقدر این شخص جدید انتخاب غلطی است و چه اشتباه بزرگی دارد مرتکب می شود که اجازه می دهد این رابطه شکل بگیرد – ( بیان تذکر های مضر و بی فایده)

اگر همچنان متوجه نشده اید، باید به شما بگویم که وقتی متوجه می شوید عشق از دست رفته ی تان با فرد دیگری قرار گذاشته است، غریزه و ذهن شما وارد یک حالت ترس می شود.

در بیشتر موارد، وحشت زده می شوید و در نتیجه بیشتر اشتباهات بعد از جدایی که تا کنون ذکر شده است را مرتکب می شوید.

پس جلوگیری از احساس ترس و اقدامات خطرناک یکی دیگر از کارهایی است که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد.

اگر می خواهید رابطه قبلی خود را دوباره شروع کنید باید چنین ترس هایی را کنار گذاشته و به یاد داشته باشید این احساسات خطرناک باعث کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد می شود.

باید ها و نباید ها برای شروع دوباره رابطه تمام شده در مورد ترس از خیانت فقط محدود به از بین بردن ترس نیست بلکه باید بدانید چطور از این موضوع می شود به نفع خود استفاده کرد.

چرا نباید نگران رابطه واکنشی باشید

فراموش نکنید وقتی فردی از یک رابطه جدا می شود، به مدت طولانی تحت تاثیر رابطه ی قبلی بوده و به این سرعت نمی تواند وارد یک رابطه ی جدید شود مگر اینکه یک رابطه ی واکنشی ایجاد کند.

رابطه ی واکنشی نشانه ی خوبی هست زیرا به این معنی می باشد که وی تحت تاثیر جدایی با شما بوده و جایی در اعماق ذهنش هنوز به شما فکر می کند.

به عبارت دیگر عشق سابق تان نیز شکست را در رابطه احساس می کند ولی برای ترمیم آن راهکار دیگری پیدا کرده است و آن رابطه واکنشی است. اجازه دهید بیشتر در مورد رابطه واکنشی صحبت کنیم.

یک رابطه ی واکنشی، فقط تلاشی برای پر کردن خلع عاطفی می باشد که به دلیل جدا شدن و به وجود آمدن احساس شکست ایجاد شده است و نوعی روش برای ترمیم آن احساس شکست است.

به عبارت دیگر تلاشی است که سعی می کند درد جدایی از شما را التیام ببخشد یا تلاشی است که به دنبال پیدا کردن احساس مشابهی می باشد که در گذشته با شما تجربه کرده است. به این نوع از رابطه اعتیاد به عشق نیز می گویند.

جلب توجه با رابطه واکنشی

یکی از نشانه های اصلی این نوع از رابطه این است که وی با اینکار سعی در جلب توجه شما دارد و می خواهد نشان دهد بسیار خوشحال و راضی است مثلا با گذاشتن عکس هایی در شبکات اجتماعی.

فریب این رفتار را نخورد زیرا در حقیقت اصلا خوشحال و راضی نیست. این رفتار خود نشان دهنده ی نوعی توجه ی ناخودآگاه و یا شاید حتی خودآگاه به شما باشد.

چنین رابطه هایی بسیار سریع شکل می گیرد و تنها هدف آن جبران کردن کمبودهایی می باشد که به دلیل از دست دادن شما ایجاد شده است.

دلیل این موضوع جبران کمبود ها است. رابطه ای که با شما داشته است جواب نداده است و تنها چیزی که برایش باقی گذاشته درد و ناراحتی می باشد.

وی فکر می کند با پیدا کردن یک شخص جدید می تواند به رضایت و خوشحالی برسد.

در بعضی موارد چنین افرادی شخصیتی را انتخاب می کنند که اصلا مطابق بامعیار هایشان نیست. فردی که حتی با اهدافشان یکسان نبوده و اصلا با آنها همخوانی ندارد.

چگونه از رابطه واکنشی به نفع خود استفاده کنیم

همانطور که احتمالا تاکنون حدس زده اید چنین رابطه هایی هرگز نمی تواند دوام داشته باشد.

تنها نتیجه ی احتمالی که برای عشق از دست رفته ی شما دارد ( اگر وارد چنین رابطه ای شود) این است که بیشتر متوجه ی ویژگی های مثبت شما می شود و تمایل بیشتری برای درست کردن رابطه اش با شما خواهد داشت.

حتی اگر به این نتیجه هم نرسد به هر حال آن رابطه نیز مثل رابطه سابقش محکوم به شکست خواهد بود. یا حداقل در دوره های زمانی مشخص دچار آسیب پذیری عاطفی خواهد شد.

به دلیل همین آسیب پذیری است که از رابطه واکنشی می توانید به نفع خود استفاده کنید.

در نتیجه از کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد این است که بدانیم چگونه از رابطه واکنشی به نفع خود استفاده کنیم.

اگر بدانید چگونه از کانال های ارتباطی از راه دور به صورت غیر مستقیم سیگنال جذب ارسال کنید، می توانید از رابطه واکنشی طرف مقابل برای بازگرداندن عشق از دست رفته به نفع خود استفاده کنید.

فقط این را به یاد داشته باشید که همیشه می توان برای رسیدن به هر هدفی راهی پیدا کرد اما باید شجاع باشید و اجازه ندهید ترس بر شما غلبه کند.

در واقع این ترس است که باعث جلوگیری از ترمیم شکست شما در رابطه می شود.

اگر قبلا کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را مرتکب شده اید چه؟

احتمال اینکه بعد از به هم زدن، یا جدایی یکی از این اشباهات بعد از جدایی را مرتکب شده باشید بسیار زیاد است.

نگران نباشید، حتی خردمند ترین راهب ها و اساتید روانشناس دانشگاه هاروارد نیز معمولا چنین اشتباهاتی را پس از جدایی مرتکب می شوند. تلاش برای حفظ هر چیزی که ارزشمند باشد در ذات انسان ها است.

پس خیلی در این مورد به خودتان سخت نگیرید. مهمترین موضوع در حال حاظر این است که متوجه شوید این اشتباهات هرگز باعث نمی شوند وی بازگردد و باید از ادامه ی این کار دست بکشید.

پس به جای اینکه نگران کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد باشید به این فکر کنید که کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد چیست

اصلی ترین کارهایی که باید بعد از جدایی انجام دهید از مرحله دوم به بعد آغاز می شود.

قانون جذب عشق از راه دور

قبل از اینکه در مورد ادامه مراحل صحبت کنیم اجازه دهید نگاه داشته باشیم به موضوع قانون جذب عشق از راه دور و این پرسش که آیا می شود یک قانون جذب عشق از راه دور پیدا کرد و بدون برقراری ارتباط شخص مورد نظر را بازگرداند.

حتی اگر عشق سابق شما دسترسی به حساب کاربری تان نداشته باشد یا بلاک شده باشید همچنان ارتباطات آنلاین و فعالیت در شبکات اجتماعی اگر به شکل صحیح اتفاق بیفتد می تواند منجر به ایجاد یک کانال ارتباطی غیر مستقیم برای بازگرداندن عشق از دست رفته شود.

البته اقدام مستقیم اگر درست انجام شود  می تواند به بازگرداندن و بهبود رابطه از دست رفته کمک کند اما واقعیت این است که بازگرداندن فردی که غرور ما را زیر پا گذاشته اگر با خواست خود صورت بگیرد بسیار خوشایندتر است.

همانطور که شاهین زند در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج توضیح داده است، سیگنال های جذب می توانند حتی از راه دور و بدون برقراری ارتباط منتقل شوند اگر بدانیم چطور از قابلیت شبکات اجتماعی استفاده کنید.

بسیاری افراد تصور می کنند برای اینکه شبکات اجتماعی و فعالیت های مجازی بتوانند به ما در بازگرداندن عشق از دست رفته کمک کنند نیاز است عشق سابق ما را دنبال کند و یا حساب کاربری ما را داشته باشد.

اما ایجاد کانال ارتباطی برای ارسال سیگنال جذب هیچ ارتباطی به در دسترسی بودن یا در دسترس نبود وی در شبکات اجتماعی ندارد.

به عبارت دیگر حتی اگر بلاک باشید و مطمئن باشید طرف مقابل هیچگاه به سراغ حساب های کاربری یا صفحات مجازی شما نمی آید همچنان می شود برای بازگرداندن عشق از دست رفته از راه دور سیگنال جذب ارسال کرد.(نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

بازگرداندن عشق به صورت غیر مستقیم

اگر می خواهید یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنید و در بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید باید اول با مفهوم عشق و ضمیر ناخودآگاه آشنا بشید.

منبع و منشا عشق خودآگاه و منطق نیست، بلکه ناخودآگاه و احساس است. پس برای بازگرداندن عشق از دست رفته باید ناخودآگاه را هدف قرار دهید.

این بدین معناست که فرایند بازگشت به رابطه باید به صورت غیر مستقیم و نه مستقیم صورت بگیرد. برای مثال درخواست و اصرار ما برای بازگشت به رابطه فقط خودآگاه را هدف می گیرد.

اما ارسال سیگنال جذب از راه دور به صورت غیر مستقیم می تواند ناخودآگاه را هدف قرار بگیرد و باعث شود عشق سابق بدون اینکه متوجه شود اقدام یا تلاشی از سوی شما صورت گرفته است به رابطه بازگردد.

بازگرداندن عشق به صورت غیر مستقیم و با هدف قرار دادن ناخودآگاه هیچ ربطی به تصویر سازی و رویاپردازی هایی که قانون جذب می گوید ندارد. در واقع قانون جذب یا تصویرسازی عشق از دست رفته می تواند منجر به شکست در بازگرداندن عشق سابق شود ( نگاه کنید به چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم).

 مراحل دوم تا پنجم به چه صورت است

ادامه مراحل را می توانید در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند مطالعه کنید. در این کتاب با تکنیک های شاهین زند آشنا می شوید که بر اساس، سیگنال های جذب، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی عشق / psychology of love  و  غیره است. با یادگیری تکنیک های شاهین زند می آموزیم چگونه با استفاده از زبان و نشانه ها می توانیم بر ذهن، احساس و در نتیجه رفتار دیگران تاثیر بگذاریم حتی اگر با آنها در ارتباط مستقیم نباشیم.

ادامه ی این کتاب فقط برای افرادی ارسال می شود که به این تکنیک ها نیاز داشته باشند و هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست ادامه ی مقالات بازگشت به رابطه را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر – کارشناسان تیم روانشناسی نوین بینش – به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

تماس فقط از طریق تلگرام یا واتس آپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

کارشناسان تیم روانشناسی نوین بینش

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه ( با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

این مقاله برگرده از مقالات شاهین زند – محقق و پژوهشگر نوین بینش است. سایت نوین اطلس به صورت مستقل ارتباطی با نوین بینش ندارد و فقط تیم روانشناسی نوین بینش را به عنوان یک تیم قابل اطمینان معرفی می کند.

می خواهید بیشتر بدانید:

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق 

بازگرداندن عشق از دست رفته به صورت تضمینی

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

راه های برگرداندن پسر



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.