no-img
نوین اطلس

راه های برگرداندن پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های برگرداندن پسر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۶

راه های برگرداندن پسر


این مطلب در مورد موضوعات راههای برگرداندن یک رابطه، برگرداندن مرد به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته، بازگشت به رابطه، برگرداندن دوست دختر سابق، دینامیک های مرد و زن نوشته شده است. به یاد داشته باشید بازگرداندن یک پسر به رابطه فقط در صورتی مورد تایید است که هدف شما ازدواج باشد و در واقع به قصد جذب خواستگار اقدام به برگرداندن مرد یا پسری کنید.

بازگشت عشق به رابطه با نفی مقصر

خیلی وقت‌ها روابط مان با شکست مواجه می‌شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند. خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی‌اوقات وقتی رابطه‌ای خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه‌تان با او، وقت نگذارید (( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ مرحله برای برگرداندن عشقمان).

از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید. سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد.

وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید. اول اجازه دهید طرف‌مقابلتان نظراتش را مطرح کند. کاری کنید که بفهمد نظراتش برای شما اهمیت دارد. این را خیلی واضح با گفتن، “واقعاً دوست دارم دوباره نظرت را در مورد این موضوع بدانم و قول می‌دهم که حرفت را قطع نکنم چون فکر کنم دفعه قبل وقت کافی برای اینکه همه حرفت را بزنی در اختیارت قرار ندادم” نشان دهید. با این روش، باعث می‌شوید پسر یا مرد مورد علاقه تان بفهمد که حرف‌هایش برای شما مهم است. وقتی حرف‌های او تمام شد، نوبت شماست که پاسخ دهید. اولین پاسخ شما باید این باشد که حرف‌هایش را کاملاً فهمیده‌اید و به هیچ‌وجه بعد از آن نباید از کلمه “اما” استفاده کنید. زیرا آوردن این واژه، بخش اول جلمه‌تان را منفی خواهد کرد. استفاده از کلمه “اما” نشان می‌دهد که واقعاً به حرف‌های او گوش نمی‌کرده‌اید و فقط منتظر بوده‌اید که نوبت حرف زدن خودتان شود.

برگرداندن مرد به رابطه با پرهیز از سلطه جویی

معمولا در زندگی واقعی وقتی ۲ نفر به هر دلیل رابطه خود را قطع می‌کنند، نسبت به هم احساس خشم می‌کنند و تحت‌تاثیر این احساس با یکدیگر با پرخاشگری رفتار می‌کنند. اگر برای برگرداندن پسری که نامزد شما بوده است یا دوست‌تان به رابطه با او بحث و جدل کنید یا حتی با خواهش و درخواست از او بخواهید که به رابطه برگردد، می‌توان گفت که شما در بازگرداندن او رویکرد و نگاهی سلطه‌جویانه دارید اما این احتمال وجود دارد که با گذشت مدت کوتاهی متوجه شوید که این روش چندان کارا نخواهد بود.

اما باید بدانید با یک روش سلطه‌جویانه خاص می‌توان رابطه را نسبتا بهبود داد، این روش به این صورت است که شما چند‌بار نامزد یا دوستان را در مکان‌های مختلف و در بین جمع‌های مختلف آشنایان ملاقات کنید، در این مواقع شما باید با اعتماد به نفس کامل رفتار کنید و با نگاه خود به او بفهمانید که دست شماست اگر بخواهید با او بمانید یا او را ترک کنید، سعی کنید بسیار خوب و مودبانه رفتار کنید ولی این موضوع را به‌طور غیرمستقیم به او بفهمانید که تنها به این دلیل با پسر مورد علاقه تان صحبت می‌کنید چون در میان جمع است. در واقع به او بفهمانید که شما به هیچ وجه خود را آویزان او نمی‌کنید. اگر می‌خواهید در این روش موفق باشید باید واقعا بازیگر خوبی باشید، باید کاملا به‌خود مسلط باشید و به هیچ وجه وابستگی خود را به او نشان ندهید و حتی وانمود کنید بدون او نیز می‌توانید زندگی کنید، مطمئن باشید اگر بخواهید می‌توانید. اگر این روش را دقیق اجرا کنید، می‌توانید امیدوار باشید نامزدتان دوباره به رابطه بازگردد، البته باید بدانید اگر این روش را درست انجام ندهید و در بعضی مراحل زیاده‌روی کنید به احتمال زیاد نتیجه عکس می‌گیرید.

توصیه برای برگرداندن عشقمان

می خواهم یک توصیه رک و پوست کنده بکنم تا بدانید بهترین روش شروع رابطه تمام شدهچه می باشد.

اولین کاری که باید بکنید این است که دیگر طوری رفتار نکنید که انگار پسر که می خواهید برگردانید از نظر بیولوژیکی دیگر هیچ تمایلی به شما ندارد. این یعنی ضعیف، منفعل و بیش از حد حرف گوش کن هستید. به دلایل بیولوژیکی و تکاملی که الان نمی توانیم توضیحشان دهیم، زن ها دنبال مردهای قوی ای هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند. و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آنها اجازه می دهند هرکاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند (این یعنی از روی عادت مورد خیانت قرار می گیرید).

می دانم که خیلی سخت است بعد از به هم خوردن رابطه ظاهرتان را طوری نشان دهید که قوی هستید اما این کار واقعاً حیاتی است.

بهترین راه برای برگرداندن پسر مورد علاقه

تغییر دیدگاهتان

۱. بفهمید که هنوز ممکن است این فرد را دوست داشته باشید. اگر تصور می‌کنید نمی‌توانید فراموشش کنید، احتمالاً دلیلی دارد. شما اوقات فوق‌العاده‌ای را با هم گذرانده‌اید و بخش مهمی از قلبتان را به او داده‌اید. حالا که تصمیم گرفته‌اید فراموشش کنید، دیگر به آن فرد طوری که دوست دارید باشد نگاه نکنید و سعی کنید خودِ واقعی‌اش را ببینید.

• اگر به شما دروغ می‌گوید یا فریبتان می‌دهد و یا احساسش نسبت به شما عوض شده است باید بفهمید که این رابطه اصلاً رابطه سالمی برای شما به حساب نمی‌آید. ممکن است برایتان سوءتفاهم شود یا عصبانی شوید. فراموش کردن این فرد ممکن است خیلی سخت باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید فراموشش کرده و زندگی‌تان را پیش ببرید.

• همچنین درک کنید که فراموش کردن به این معنی نیست که دیگر نمی‌توانید آن فرد را دوست داشته باشید. فقط به این معنی است که عشق شما به او تغییر کرده است. هنوز می‌توانید او را ببینید، بهترین آرزوها را برایش داشته باشید و دعا کنید که خوشبخت شود. فراموش کردن به این معنی نیست که باید به طور کل نادیده‌اش بگیرید؛ یعنی باید بیشتر به فکر خودتان باشید.

• به خودتان باور داشته باشید. شما چیزهای زیادی دارید. عشق یعنی فهمیدن بیشتر درمورد خودتان از طریق دیگران. با تجربه عشق‌های بیشتر، اطلاعات بیشتری درمورد خودتان به دست می‌آورید. اگر خودتان، خودتان را باور نداشته باشید، عشقتان چگونه شما را باور کند.

ایجاد عشق در پسران و بازگشت به رابطه

اگر می خواهید در ایجاد عشق در رابطه “لزوم حل مسئله و برقراری ارتباط موفق بعد از شکست در رابطه” بیشتر احساس می‌شود؛ اینکه دو طرف مراقب ارتباط خود باشند و راه‌های مختلف برای رسیدن به نتیجه بهتر را امتحان کنند،بسیار مهم است. ولی وقتی مشکلی درارتباط به وجودمی‌آید، حتما برای رویارویی با مشکل و به‌حداقل‌رساندن آسیب‌های جانبی آن به مهارت احتیاج داریم؛خوب گوش‌کردن نیز یکی از مهارت‌های مهم اجتماعی است. وقتی ما حرف‌های طرف مقابل را فقط می‌شنویم، اما توجه لازم را نداریم، طبیعی است که نتوانیم طرفمان را درک کنیم؛چون متوجه خواسته‌های واقعی او نمی‌شویم؛بهتر است سعی کنیم با توجه به شناختی که از طرف مقابل داریم، متوجه رفتار او بشویم؛نه اینکه فقط تعبیر خود را داشته باشیم.افراد باید بتوانند معنای جدیدی به گفته‌هایی که از همسرشان می‌شنوند، بدهند و لزوما همان برداشت‌های قبلی را نداشته باشند.

اینکه زمان بازسازی و ترمیم یک رابطه بعد از وقوع یک حادثه و شکست به چه شکل خواهد بود و چقدر طول می‌کشد، بستگی به عوامل بسیاری دارد؛میزان آسیب، زمانی‌که از آن گذشته، میزان درگیری و شدت آسیبی‌که به رابطه وارد شده و …مشخص می‌کنند که تا چه حد می‌توان اعتماد را باز‌سازی کرد، اما این را هم فراموش نکنید که خواست افراد و تلاش دو طرف عامل بسیار مهمی‌در اثربخشی و نتیجه‌گرفتن ازیک رابطه خواهد بود. بعضی افراد خیلی دیر به نتیجه می‌رسند، ولی شاید بتوانند‌با اعتمادی بیشتر از قبل به رابطه برگردند. اما شکست در بعضی خانواده‌ها هیچ راه بازگشتی برای آن‌ها باقی نمی‌گذارد و با فروپاشی دیوارهای اعتماد، افراد دلیلی برای ترمیم آن نمی‌بینند.

مردان را بشناسید

۱) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما…

مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیک تر می بیند.

۲) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.

۳) مردان ازدواج را جدی می گیرند

مردان معمولا از ابراز سریع نظر خود واهمه دارند. شواهد نشان می دهد آنها ازدواج را بیشتر جدی می گیرند ولی ممکن است مدت طولانی تری طول بکشد تا احساس خود را بیان کنند زیرا می خواهند مطمئن شوند کاری که انجام می دهند، درست است. نتایج یک بررسی روی مردان متاهل نشان داد وقتی مردی با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرد، همه جوانب را بررسی کرده و بیشتر معیارها را مطابق میل خود می بیند. ۹۰ درصد مردان می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد.

۴) او یک شنونده واقعی است

بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهیم به حرف هایشان گوش می دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما را به فردی که در حال صحبت است، منتقل می کند اما این در مورد مردان صدق نمی کند. وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد ساکت باشد و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کند.

۵) مردان بیشتر عمل می کنند

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند، نه احساس. بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

به توضیحات بیشتر نیاز دارم

با استفاده از تکنیک های سیگنال جذب و برنامه ریزی عصبی کلامی و با کمی تلاش می توانید رابطه ی از دست رفته و عشق سابقتان را برگردانید.

خبر خوب این است که ما می توانیم دانش شما را در این زمینه افزایش دهیم پس برای ارتباط با ما با شماره ی زیر در تماس باشید.

توجه داشته باشید تکنیک های سیگنال جذب و مقالات برای بازگرداندن عشق به رابطه فقط توسط شاهین زند و تیم روانشناسی نوین بینش ( با هدف ازدواج و پایداری در روابط) آموزش داده می شوند و این گروه فقط از طریق شماره زیر و سایت نوین بینش فعالیت می کنند. پس مراقب باشید فریب سایت های دیگر که با نام شاهین زند فعالیت می کنند را نخورید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام یا واتس آپ

می خواهم بیشتر بدانم:

۵ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

راه های برگرداندن یک رابطه

برگرداندن مرد به رابطه – بازگشت عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.