no-img
نوین اطلس

برگرداندن مرد به رابطه – بازگشت عشق از دست رفته


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن مرد به رابطه – بازگشت عشق از دست رفته
امتیاز 4.00 ( 4 رای )
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۶

برگرداندن مرد به رابطه – بازگشت عشق از دست رفته


آیا برگرداندن مرد به رابطه – عشق از دست رفته – واقعیت دارد؟

چگونه می توان در برگرداندن مرد مورد علاقه به رابطه موفق شد؟

آیا مرد مورد علاقه ام عاشقم بود؟

ایا عشق از دست رفته را می توان برگرداند؟

آیا ممکن است مردان پس از جدایی عشق خود را فراموش کنند و وارد رابطه با فرد دیگری شود؟

اگر شما یک زن هستید که به دنبال برگرداندن مرد مورد علاقه مود به رابطه هستید احتمالا اولین پرسش هایی که پس از جدای با آن رو به رو می شوید پرسش بالا است. اما باید بدانید این غلط است که فکر کنید یک پاسخ جهان شمول در مورد عاشق شدن همه مردان و احتمال بازگشت عشق از دست رفته در همه آنها وجود دارد. مردان نیز مانند زنان با یکدیگر فرق دارند. در نتیجه هر مردی رفتار متفاوت نسبت به عشق خود نشان می دهد ( نگاه کنید به عشق و برطرف کردن نیازهای روانی). اما یک خبر خوب:

بازگرداندن مردان به رابطه واقعیت دارد

روانشناسی عشق به ما می گوید هیچ چیز غیر ممکن نیست و همه چیز در دستان ما است. درست است که مردان با یکدیگر متفاوت هستند اما همه آنها نقطه ضعف هایی دارند و علم روانشناسی می تواند این ضعف ها را به ما آموزش دهد. به عبارت دیگر با افزایش دانش خود در زمینه روانشناسی عشق می توانیم در بازگشت عشق از دست رفته موفق شویم  اینکه ما توسط مردان فراموش شویم یا عشق به ما در ذهن شان باقی بماند و به رابطه بازگردند بستگی به عکس العمل ما پس از جدایی و مهارت هایی دارد که باید از خود نشان دهیم ( نگاه کنید به راه های برگرداندن رابطه).

در این مطلب هم دقیقا می خواهیم در مورد همین موضوع صحبت کنیم که چگونه می شود عشق ازدست رفته را برگرداند یا عشق را در عشق سابق خود حفظ کنیم. به عبارت دیگر یاد خواهیم گرفت چگونه جلوی فراموش شدن خودمان را بگیریم و مرد خود را برای ترمیم رابطه عاشقانه به رابطه برگردانیم.

این تکنیک ها بر اساس روانشناسی عشق، دانش عصب شناسی، روانشناسی دوستی، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی فردگرا، روانشناسی شناختی، روانشناسی تحول گرا، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی غیر کلامی، هیپنوتیزم، فیزیولوژی، روانشناسی معکوس، روانشناسی وابستگی ،علوم روانشناسی رفتار، آناتومی بدن، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی و تحقیقات علمی می باشد.

بازگشت عشق از دست رفته 

قبل از اینکه شروع کنیم و در مورد بازگرداندن مرد مورد علاقه ( یا بهتر است بگوییم بازگشت عشق از دست رفته) صحبت کنیم اول باید از این موضوع مطمئن شویم که آیا طرف مقابل اصلا عاشق ما بوده است یا خیر ( نگاه کنید به خصوصیت مردان احساساتی). آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟
نشانه های بسیاری در تعیین کردن عشق در مردان نقش بازی می کند. در ادامه به چند نمونه از این نشانه ها اشاره می کنم. حتی یکی از این نشانه ها می تواند نشانه عشق و شیفتگی مردان به زنان باشد. اما اگر نشانه های بیشتری دیدید پس عشق نیز بیشتر است؛ در نتیجه احتمال بازگشت مرد به رابطه بیشتر می شود:

  1. صحبت کردن در مورد آینده
  2. به خاستگاری شما آمده باشد ( یا با شما ازدواج کرده باشد)
  3. معرفی دختر مورد علاقه به دوستان یا نزدیکان
  4. تماس های پی در پی داشتن
  5. با دیدن شما لبخند بزند و ذوق زده شود
  6. برنامه های خود را به خاطر شما کنسل کند
  7. تلاش برای خنداندن زن مورد علاقه
  8. با هر بهانه ای تلاش کند خود را به شما نزدیک کند

بعضی افراد تصور می کنند عشق اول بودن می تواند معنا و مفهوم خاصی برای مردان داشته باشید و باعث شود آنها به رابطه بازگردند. اما اینگونه نیست برگشتن و برنگشتن عشق از دست رفته شما بستگی به شما دارد نه این موضوع که شما عشق اول آن مرد هستید یا خیر ( نگاه کنید به مردان و عشق اول).

چه کنیم اگر مردمان دیگر عاشق مان نباشد

اگر ویژگی های بالا همچنان در شخص مورد نظر شما وجود دارد پس جای نگرانی نیست و وی همچنان به شما عشق می ورزد. شاید تنها چیزی که نیاز داشته باشید بهبود و تقویت روابط عاطفی تان باشد. اما اگر این ویژگی های در گذشته وجود داشته و اکنون همه چیز برعکس شده است و دیگر خبر از آن همه عشق و محبت نیست پس قطعا نیاز دارید احساس عشق را در طرف مقابل زنده کنید.

در حال حاظر عشق در وی از بین رفته است و فقط در صورتی امکان بازگرداندن مرد به رابطه وجود دارد که بتوانید وی را مجدد عاشق خود کنیم. اما برای اینکه مرد یا پسری را مجدد عاشق خود کنید اول باید بپذیرید که این رابطه تمام شده است به خصوص زمانی که مرد تلاش می کند از شما فاصله بگیرد ( نگاه کنید به راه های برگرداندن پسر).

پس اولین قدم برای بازگشت مردان به رابطه پذیرفتن واقعیت است. برای اینکه نشان دهید واقعیت را پذیرفته اید فقط کافی است از ارسال پیام ها و التماس های بی فایده پرهیز کنید.(همچنین نگاه کنید به اشتباهات برگرداندن عشق)

بهترین راه برای برگرداندن مرد به رابطه

بهترین راه برای بازگرداندن مردی که عاشق مان بوده یا قصد خواستگاری از ما را داشته این است که از اشتباهات خطرناک ضمیر ناخودآگاه جلوگیری کنیم. این اشتباهات اولین تکلیف شما برای بازگشت به رابطه دوستی است که مشروع بوده و با هدف ازدواج صورت بگیرد ( نگاه کنید تکالیف برای برگرداندن عشقمان – برگرداندن عشق سابق . این اشتباهات شامل: التماس کردن، پرخاشگری، تعقیب و گریز، ارسال پیام های پی در پی، توهین کردن، اطاعت بی چون و چرا، باج دادن به وی، پذیرش همه ی درخواست ها و شرایط وی و غیره است ( برای اطلاعات بیشتر از این اشتباهات این مقاله را مطالعه کنید)

همه این عوامل ذکر شده باعث بی ارزش تر شدن بیشتر شما در ضمیر ناخودآگاه عشق سابق تان می شود و همچنین باعث می شوید وی نسبت به شما حس منفی پیدا کند و یا به شما فقط به عنوان ابزاری برای استفاده بنگرد. پس اگر می خواهید مرد یا زن  مورد علاقه خود را به رابطه بازگردانید بهترین راه این است که از مرتکب شدن به چنین اشتباهاتی بپرهیزید.

تکنیک های روانشناسی عشق برای بازگشت عشق از دست رفته

اکنون که متوجه شده اید چه اشتباهاتی را نباید برای بازگشت مرد یا زن  به رابطه مرتکب شوید وقت آن است که با اقدامات درست نیز آشنا شوید. عدم انجام چنین اشتباهاتی باعث می شود احساسات منفی و مخرب مرتبط با شما در سطح ضمیر ناخودآگاه مرد یا زن  مورد علاقه تان کاهش پیدا کند و در نتیجه فضا برای ایجاد احساس مثبت و سازنده باز شود ( نگاه کنید به برگرداندن زن به رابطه).

اما سوال اینجاست که این احساس مثبت را چگونه می توان ایجاد کرد و چگونه می توان اشتباهات قبل را جبران کرد؟ تکنیک های ان ال پی عشق در این زمینه می توانند به ما کمک کنند تا عشق از دست رفته خود را به رابطه برگردانیم و حتی رابطه خود را به ازدواج و موفقیت صد در صد برسانیم.

متاسفانه در اینجا فرصت آموزش همه تکنیک های ان ال پی عشق وجود ندارد چرا که این تکنیک ها بسیار گسترده هستند و توضیح آن هم از حوصله این مطلب خارج است. اما نگران نباشید تیم روانشناسی نوین بینش ( در پایان مطلب شماره تماس اعضای تیم برای شما نوشته شده است) در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به پرسش های شما عزیزان هستند و در یادگیری تکنیک های ان ال پی عشق می توانند به شما کمک کنند. اما اول اجازه دهید به صورت تیتر وار خلاصه ای از این تکنیک ها را توضیح دهیم.

و بسیاری تکنیک های دیگر که در ان ال پی یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی مطرح می شود.

نوشته ی شاهین زند – مدیر و سرپرست تیم پژوهشی نوین بینش

تماس فقط از طریق تلگرام:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم پژوهشی نوین بینش

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه ( با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

 

می خواهید بیشتر بدانید:

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

موانع ایجاد صمیمیت در روابط بر اساس طرح واره ها

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

آشنایی با تیم روانشناسی شاهین زند

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

احتمال بازگشت مردان به رابطه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.