no-img
نوین اطلس

چگونگی به چالش کشیدن مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونگی به چالش کشیدن مردان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دی ۲۷, ۱۳۹۶

چگونگی به چالش کشیدن مردان


این مطلب در مورد موضوعات ۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند، مردان چگونه زنانی را دوست دارند، احساسات مردانه، راههای جذب مردان برای ازدواج، به چالش کشیدن یعنی چه، چرا مردها سرد میشوند، کتاب زن ها مردها را از دست میدهند چرا؟، روش ابراز علاقه مرد به زن می باشد.

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

مردان این ۱۰ نوع زن را دوست ندارند

۱- زنان خیلی قوی
یک مرد چه‌طور با زنی سر کند که عضلاتش از مردان بزرگ‌تر باشد؟ زنان خیلی قوی در مردان نوعی حس تحقیر به وجود می‌آورند. برای مردان قدرت و خود وجودی‌شان در حمایت از همسران‌شان است، نه برعکس.

۲- بیمبر
بیمبر زن جذاب اما کله خرابی است که چیزی بیش از یک صورت و بدن زیبا ندارد. مردان با چنین زنانی نمی‌توانند گفت و گوی روشنفکرانه‌‌ای داشته باشند. چون آنها هر چه را که مردان می‌گویند بد می‌فهمند و به نتایج خودشان می‌رسند. حتا اگرچه مردان زن زیبا را دوست دارند، اما اگر نتوانند مکالمه‌ی اندیشمندانه‌ای با او داشته باشند کنارش می‌گذارند ( نگاه کنید به چرا مردان بی احساس می شوند).

۳- بچه‌ها
بچه‌ها، نوعی از زنان هستند که نمی‌خواهند بزرگ شوند. آنها همیشه انتظار دارند که مرد زندگی‌شان با آنها مثل یک بچه رفتار کند و نازشان را بکشد. آنها دنبال پدر می‌گردند، نه شوهر.
همانطور که زن نمی‌خواهد برای شوهرش، مادر باشد مردان هم دوست ندارند پدر زوج‌شان باشند. در ابتدا شاید مردان رفتارهای کودکانه را دوست داشته باشند،‌اما بعد از نازکشیدن تنفر پیدا می‌کنند.

۴- زن بدجنس
زن بدجنس در هر چیزی یک نقص پیدا می‌کند. او اغلب دیگران را تحقیر می‌کند و هدفش این است که زندگی دیگران را خراب کند. او شدیدا خودخواه است و تمام وقت فقط به فکر خودش است.اغلب مردان از چنین زنانی دوری می کنند.

۵- کمپوت مغز
این نوع زن با همه چیز مشکل دارد. چون، بدون توجه به اینکه شوهرش برای او چه کار می‌کند و چه چیزی می‌خرد، هیچ جوری راضی نمی‌شود. او دائما سر شوهرش نق می‌زند و زندگی را برای او غیرقابل تحمل می‌کند. مردان از چنین زنانی اجتناب می‌کنند.

۶- زود گریه کن
احساساتی بودن چیز خوبی است. اما روی صحبت با زنانی است که با گریه می‌خواهند حرف‌شان را به کرسی بنشانند. در واقع مردان حق‌السکوت احساسی را دوست ندارند. بودن با چنین زنی باعث می‌شود مرد این طور احساس کند که سرش به دیوار آجری خورده است. مردان به جای قرار گرفتن در معرض چنین وضعیتی ترجیح می‌دهند،‌از این جور زنان دور بمانند.

۷- جوینده طلا
برای چنین زنی، پول بسیار اهمیت دارد او می‌خواهد با مردی ثروتمند ازدواج کند تا به پول برسد. او هدیه می‌خواهد و انتظار دارد شوهرش تمام مدت پول به پایش بریزد. او اغلب درباره‌ی وضع مالی مرد سوالات زیادی مطرح می‌کند. مردان دوست ندارند خیلی در این باره ازشان سوال شود. به همین دلیل سعی می‌کنند از جویندگان طلا فاصله بگیرند.

۸- روده دراز
روده دراز، زنی است که بی‌وقفه حرف می‌زند. او همیشه درباره‌ی همه‌ی شایعاتی که در جامعه در جریان است با شوهرش حرف می‌زند و اغلب درباره‌ی محتویات جالباسی‌اش هم پرحرفی می‌کند. او اغلب بیهوده حرف می‌زند. شاید مردی بتواند برای چند روز چنین زنی را تحمل کند،‌اما بعدش از چنین زنی فرار می‌کند.

۹- زن بی‌وفا
او به هر مردی چراغ سبر نشان می‌دهد و نمی‌تواند به یک مرد وفادار بداند. بارها و بارها به شوهرش خیانت می‌کند. او حتا اگر بخواهد هم نمی‌تواند به هیچ مردی وفادار بماند. مردها چنین زنانی را نمی‌پسندند.

۱۰- سیندرلا
او در قصه شاه پریان زندگی می‌کند، جایی که واقعیت ندارد و مرد،‌شاهزاده زیبایی است که زن از کودکی در انتظارش بود. او بیش از اندازه به دنبال این است که شوهرش بی‌نقص باشد. چنین زنانی با توجه به اینکه هیچ ‌وقت درباره‌ی صلاحیت مردان به قطعیت نمی‌رسند، نظر مردان را جلب نمی‌کنند ( نگاه کنید به نحوه برخورد با مرد بی توجه).

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

زنی که خودش را دوست دارد
اگر از مرد خود به عنوان مهره‌ای استفاده می‌کنید که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید، باید بدانید که هرگز برای شما کافی نیست و پیوسته به دنبال ابزار دیگری خواهید گشت. برداشت او از این وابستگی می‌تواند به‌قدری ناگوار باشد که احساس کند نمی‌تواند خود واقعی‌اش را بروز دهد. معمولا بین عدم رضایت شخصی زنان از خودشان و تمایل آنها به انتقاد شدید از همسرانشان ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. افراد ویژگی‌هایشان را در دیگران منعکس می‌کنند.

به عبارت ساده‌تر، اگر شما از خودتان ناراحت باشید، احتمالا مدام از همسر خود و دیگران انتقاد می‌کنید. تجربه نشان می‌دهد بازخوردی که از دیگران می‌گیرید باید تا ۷۵ درصد مثبت و حداکثر ۲۵ درصد منفی باشد. اگر این نسبت معکوس است، در ذهن خود تصویر غیرواقعی و بشدت قهرمانانه‌ای از مردان ساخته اید و در پی انتقادهای ناتمام شما، آنها نیز خود را در دامی می‌بینند که هرگز نمی‌توانند از آن رها شوند و در مقابل با بی توجهی و نادیده گرفتن شما، واکنش نشان می‌دهند.

او از مریخ نیامده
عباراتی نظیر «مردها از مریخ آمده‌اند» این کلیشه را تقویت می‌کند که مردها نمی‌توانند درباره احساسات خود صحبت کنند. کسانی که این حرف‌ها را سر زبان‌ها می‌اندازند معمولا همان‌هایی هستند که پیش از این می‌گفتند مردانی که ابراز احساسات می‌کنند، بیش از حد زنانه هستند. اگر شما نیز جزو زنانی هستید که همین ایده را دارید، دست نگه دارید و فرصتی دوباره به مرد خود بدهید. واقعیت این است که زنان شفاهی‌تر هستند آنها مشخصا درباره احساسات خود سریعتر و مختصرتر از مردان صحبت می‌کنند، اما مردان نیز از فکر و احساس خود، بخوبی آگاهند. به جای این که او را به تمسخر بگیرید، وقتی متوجه می‌شوید که مساله‌ای حساس برای او جدیت پیدا کرده است، درباره‌اش سوال‌ و حتی از او تشکر کنید که مساله را با شما در میان گذاشته است. اگر چنین شیوه‌ای را به کار ببندید، مطمئن باشید ‌ او بعد از این بیشتر سخن خواهد گفت و خواهید دید ‌ پشت ظاهر مردانه‌اش، انسانی است که می‌تواند بوضوح و با طمأنینه صحبت کرده و احساساتی درست شبیه به شما داشته باشد.

یک زن شوخ طبع و پرانرژی
در زندگی مدرن امروزه، بسیاری از زنان صاحب مشاغل و پست‌های کلیدی در سازمان‌ها هستند و حتی تجارت خود را مدیریت می‌کنند. در چنین شرایطی بسیار محتمل است که در نزدیکی شریک زندگی خود نیز، مدام از دستور جلسه امروز و فردا سخن بگویید و به کارهایی که باید انجام دهید ‌بیندیشید. این درحالی است که او دوست دارد شما را در حالی ببیند که از کنترل و اداره امور فارغ شده‌اید و خود معمولی و سرزنده‌تان درست در لحظه اکنون با او وقت بگذراند. وقتی بدون هیچ‌گونه دستور جلسه و کنترل گری با همسر خود، وقت می‌گذرانید عشق او فرصت عمیق شدن می‌یابد و او احساس می‌کند که یک انسان واقعی است که شما او را می‌بینید و می‌شنوید، نه کسی که به عنوان بخشی از برنامه روزانه‌تان به سراغش می‌روید.

احساسات مردانه

۱- زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید
یک راز بزرگ را برای تان فاش می کنیم. مرد ها نه دوست دارند خیلی خیلی رمانتیک و احساساتی باشندو نه این که احساسات شان را کاملا پنهان و سرکوب کنند. یک مرد برای این که از احساساتش حرف بزند،باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل پذیرش استو بدون این که در موردشان قضاوت کنید آن ها را می شنوید. در بسیاری مواقع مرد ها فکر می کنند،با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می شود.
به همین دلیل آن ها تا نشانه های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگی شان نبینند، از آنچه درون شان می گذرد حرف نمی زنند.

۲- برای شناخت احساسات مردانه پرونده سازی نکنید
اگر همسرتان فکر کند که نشان دادن احساساتش می تواند شروع یک جنگ خانگی باشد،قطعا روی آن ها سرپوش خواهد گذاشت. یادتان نرود که مرد ها از قضاوت شدن متنفرندو از این که احساساتی که به زبان می آورند بعد ها به عنوان یک مدرک جرم علیه شان استفاده شود می ترسند.آن ها فکر می کنند، یک حرف ساده می تواند روز ها در ذهن شما پرورش پیدا کند و زندگی را از این که هست سخت تر کند.به همین دلیل ترجیح می دهند، ترس های شان از روزهای سخت زندگی، مشکلات مالی، مسائل کاری و حتی اختلافات شان با شما را برای یک فرد کاملا غریبه شرح دهندتا این که با گفتن شان برای شما فاصله میان تان را بیشتر کنند.

۳- برای شناخت احساسات مردانه به او حس امنیت دهید
شما دوست دارید که در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیندو در مورد حسی که در این لحظه دارید با شما حرف بزند.حتی دوست دارید بپرسد که چرادر روزهای گذشته آرام بوده ایدو چه چیزی شما را آزار می دهد. این جرقه کافی استتا شما از تمامی احساساتی که در این ماه ها به شما هجوم آورده اند صحبت کنیدو ذهن تان را آرام کنید اما در مورد مرد ها این طور نیست.آن ها مثل شما نمی توانند در اتوبوس، مترو و شهربازی و حتی مراکز خرید از حس شان حرف بزنند.
آن ها یک مکان امن می خواهند و یک زمان مناسب.مرد ها دوست ندارند که مدام در مورد حس شان پرس وجو کنید.فقط دوست دارند که شرایطی امن را فراهم کنید تا خودشان این واقعیت های درونی را بیرون بریزند.

۴- احساسات تان را بدون مقصر دانستن او نشان دهید
شما اجازه دارید که احساسات تان را نشان دهید اما واکنش های خشمگینانه یا سرزنش را نه!حتی نباید برای به اشتراک گذاشتن حس درونی تان به او بگویید که باید یک تنه اوضاع را تغییر دهدو در غیر این صورت عواقب این کار رامی بینید. پس اگر حتی یک بار دیگر خواستید به او بگویید که چه بکندو چه نکند، حتما خودتان را متوقف کنید و جلوی بیان کردن چنین جملاتی را بگیرید.

۵- برای این که از پس این مرحله بر بیایید باید احساسات خودتان را بشناسید
ترس، خشم، ناامنی و حتی خستگی می تواند باعث بروز واکنش های کنترل نشده ای شوداما اگر شما روی بدن و ذهن تان کنترل داشته باشید، می توانید بدون نشان دادن واکنش های هیجانی حس تان را بیان کنیدیا اگر به جای این که بگویید از امشب باید زودتر به خانه برگردی، بگویید این روز ها کمی غمگینم و دوست دارم وقت بیشتری را با تو بگذرانم.در این شرایط، این که شما حس تان را از راهی امن با او درمیان می گذارید به او احساس آرامش خواهد داد و باعث خواهد شدکه او هم بدون ترس از قضاوت شدن یا سرزنش شدن با شما حرف بزند. می بینید؟
شما فقط احساسات تان را بدون این که او را مقصر بدانید یا بخواهید به خاطر ترس از واکنش های شما اوضاع را تغییر دهد، بیان کرده اید.

راههای جذب مردان برای ازدواج

۱- قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده اید و همچنین به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.

۲- روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

۳- از تمرین تصویری استفاده کنید

بر روی یک تکه کاغذ بنویسید: “من خوشحالم از اینکه مالک ……هستم.” و رابطه ای که آرزویش را می کنید برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات، و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: “مطمئن هستم که به تمام خواست هایم می رسم، به این دلیل که….” و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر درآورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آنرا در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.

۴- باورکنید که جذب جنس مخالف یکی از طبیعی ترین کارها در سرتاسر دنیاست

اگر برای بدست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می دهد!

۵- همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگری با شما رفتار کند

در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریکتان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید: کلاس، آماده سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و غیره.

۶- اگر کاری که انجام می دهید نتیجه بخش نیست موارد دیگر را امتحان کنید

خود را از مرزهایی که در سرتاسر خود کشیده اید، رها سازید. اگر برای مدت زمان بسار زیادی است که با آدم ها متفاوت قرار ملاقات می گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسائل برخورد کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، بهتر است کمی به بیرون بروید، و یا به کانون های همسریابی ملحق شوید.

به چالش کشیدن یعنی چه

به مبارزه طلبیدن

چرا مردها سرد میشوند

وقتی یک خانم دائما دور و بر آقا بچرخد یا به او بچسبد، نخستین موضوعی که به ذهن آقا می‌رسد این است که همسرش به‌شدت آدم نیازمندی است. بسیاری از خانم‌ها در جلسات مشاوره از این موضوع ناراحتند که چرا نمی‌توانند خودشان را کنترل کرده و اینقدر به آقا نچسبیده و به او اجازه دهند به حال خودش باشد! این احساس نیازمندی باعث می‌شود خانم روز به روز بیشتر آسیب ببیند و احساس بدی داشته باشد چون همسرش نمی‌تواند تمام توجهش را صرفا به او معطوف کند و در نتیجه خانم احساس می‌کند نیازش برطرف نشده و به عبارتی طرد شده است.

دنیای خانم‌ها چگونه است؟

ونوسی‌‌ها یا همان زنان، موجوداتی خونگرم و حساس هستند. دنیای آنها حول محور ارتباطات، مکالمه و گفت‌وگو می‌چرخد. وقتی پای عشق به میان می‌آید شوهر آنها محور اصلی قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا اوقات‌شان را با او سپری کنند و بیشتر از هرکسی او را ببینند. خانم‌ها احساس می‌کنند وقتی بیشتر یا حتی تمام وقت خود را با آن‌ها سپری می‌کنند در اصل این فرصت را به‌دست می‌آورند که با شوهرشان ارتباط بیشتری برقرار کرده و برای مکالمه و گفت‌وگو با او وقت کافی پیدا کنند. در این بین خانم‌ها می‌توانند تمام نیازهای زنانه‌شان را از شوهرش دریافت کنند: «شوهرش به او توجه می‌کند، درکش می‌کند، به او احترام می‌گذارد، وقتش را با خانم سپری می‌کند، مورد تایید شوهر قرار می‌گیرد و در جریانات زندگی شوهرش به او اطمینان خاطر می‌دهد.»

نیاز خانم ؛ دردسر آقا!

اما چرا بی‌توجهی مردان به همسرشان باعث این همه ناراحتی و تنهایی در خانم می‌شود‌؟ آیا آقایان هم مثل خانم‌ها دوست ندارند بیشتر وقت‌شان را با آنها بگذرانند؟ و مهم‌ترین موضوع اینکه چگونه خانم می‌تواند این نیاز را در خود برطرف کند؛ بدون آنکه نیازمند به‌نظر برسد؟ با توجه به ‌نظریه من اکثر آقایان و خانم‌ها طرز تفکری کاملا متفاوت از هم دارند. این تشبیه بهترین توصیف است: «مردان از سیاره مریخ هستند و زنان از سیاره ونوس!» یعنی ۲ سیاره کاملا جدا و بی‌ارتباط از هم! به همین دلیل سبک و روش ارتباطی آنها کاملا با هم فرق می‌کند. به عبارتی تفاوت فرهنگی زن و مرد بسیار زیاد است؛ تفاوت فرهنگ ونوسی و فرهنگ مریخی. البته روی این موضوع باید تاکید کرد که اگرچه این دو جنس مخالف چنین فرهنگ ارتباطی متفاوتی دارند اما نمی‌توان گفت تمام زنان و مردان دنیا دقیقا از قوانین مریخی و ونوسی تبعیت می‌کنند.

مردان چگونه فکر‌ می‌کنند؟

مریخی‌‌ها یا همان آقایان هم از اینکه وقت‌شان را با همسرشان بگذرانند لذت می‌برند اما نکته مهم در آقایان این است که اگر دائما با همسرشان باشند، نیاز به صمیمیت در آنها برطرف نمی‌شود. آقایان بیشتر از اینکه روی ارتباطات تمرکز کنند، روی عملکرد و رفتار تاکید داشته و در این رابطه بیشتر تلاش می‌کنند. خانم‌ها تمایل و علاقه شدید دارند که ارتباطات خود با شوهرشان را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار بدهند و تمام وقتی را که با او سپری می‌کنند صرف بالا و پایین کردن این جزئیات ارتباطی ‌کنند‌ اما آقایان برای آنکه مطمئن شوند همه چیز خوب پیش می‌رود لازم نمی‌دانند دوباره تمام کلمات و عبارات رد و بدل شده را مرور کنند یا تمام جزئیات را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند. در عوض آقایان روی وظایف و کارهای بعدی که باید انجام دهند تمرکز می‌کنند. به عبارت دیگر آقایان بیشتر سعی می‌کنند کاری انجام دهند که کلیت رابطه زناشویی را بهتر کند و در کل شادی و آرامش را برای همسرشان به همراه داشته باشد.

کتاب زن ها مردها را از دست میدهند چرا؟

کتاب زن‌ها مردها را از دست می‌دهند،چرا؟ اثر جس مک.

روش ابراز علاقه مرد به زن

۱. به چشم‌هایش دقت کنید.
فقط با نگاه کردن به چشم های طرفتان می‌توانید از احساس او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما روی آنها کنترل داریم، چشم‌هایمان فرق دارند. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید ( بیشتر در مورد روش های ابراز علاقه مرد به زن بخوانید).

۲. وقتی با شماست احساس شادی می‌کند.
این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

۳. کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد.
این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها برایتان برنامه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، مهم این است که می‌خواهد وقتش را با شما بگذراند.

۴. آخرهفته‌های خود را با شما می‌گذراند.
ازآنجاکه همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را همانطور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخرهفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخرهفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.

این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آنها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

۵. بیش از اندازه مراقبتان است.
همه مردها تا اندازه‌ای برای دوستان و اطرافیانشان نگران هستید اما اگر مردی که در کنارتان است بیش از اندازه مراقبتان است و نگرانتان می‌شود، فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد: واقعاً دوستتان دارد.

اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

بیشتر وقت‌ها این نگرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما گاهی برای طرف‌مقابل خسته‌کننده می‌شود. واقعیت این است که این یکی از آن رفتارهایی است که مردها نمی‌توانند کنترلش کنند. این در خونشان است و فقط زمانی بروز می‌کند که کسی را واقعاً دوست داشته باشند ( نگاه کنید به نشانه علاقه مردان به زنان).

بیشتر بخوانید:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم

نفوذ در دل مردان

وقتی مردان ناراحتند چه باید کرد

مردان چگونه وابسته میشوند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.