no-img
نوین اطلس

نفوذ در دل مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نفوذ در دل مردان
zip
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶

نفوذ در دل مردان


این مطلب در مورد موضوعات راههای تسخیر قلب پسران، بدست آوردن دل پسر مغرور، راه های جذب مردان مغرور، راههای بدست آوردن دل شوهر، راههای نفوذ به قلب زنان، راههای نفوذ در قلب شوهر، به دست آوردن دل پسرها، قلب یک مرد نوشته شده است.

راههای تسخیر قلب پسران

قبل از قلب، ذهنش را تسخیر کن

در شروع یک آشنایی بهتر است خوب به رفتار و واکنش‌های همسرت دقت کنی تا روحیات او را بیشتر بشناسی. از کسانی که او را می‌شناسند در مورد سرگرمی‌ها و سلایقش صحبت کن و نقاط اشتراک خودت و او را کشف کن. به‌دنبال این باش که همسرت از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه کارها و رفتارهایی بیزار است. سعی کن شنونده خیلی خوبی برای او باشی چون آدم‌ها بیشتر جذب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود. وقتی به حرف‌های همسرت توجه کنی به‌تدریج شعله یک عشق را در او ایجاد خواهی کرد که برای همیشه ماندنی است. به او نشان بده که برایش اهمیت داری و مهم‌ترین شخص زندگی‌ات در او خلاصه می‌شود. وقتی با او به رستورانی می‌روی و او مشغول صحبت کردن می‌شود، هرگز صحبت‌هایش را قطع نکن حتی اگر تلفن همراهت زنگ خورد، مکالمه همسرت را قطع نکن و با این کار مطمئن باش که او را بیشتر به سمت خودت جذب کرده ای.

بدست آوردن دل پسر مغرور

اگر هدف از آشنایی و به دست آوردن دل پسر، ازدواج و تشکیل خانواده است، شما ویژگی‌ها، صفات، اخلاق و رفتار یک دختر متین و شخصیت‌مدار، با تقوا و مرتبط با خدا را داشته باش، خداوند زمینه ازدواج شما را با پسری همانند خودت فراهم می‌سازد، در این صورت هم متانت و وقار شما حفظ می‌شود وهم از فریب پسرهای هوسباز و چرب زبان در امان خواهی بود.

راه های جذب مردان مغرور

ارسال سیگنال‌های ترکیبی

هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد. اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی‌کند ولی اگر رفتارتان قدری مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می‌شود. فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید کرده است که باید به شکلی این سیگنال‌های ترکیبی ارسال شود که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می‌کند؟ چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می‌کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

دقت کنید تا وقتی به شما کاملا علاقمند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می‌کند. اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال‌های قدرمتمند را که نشان دهنده عشق شما است متوقف کنید. از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می‌شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می‌تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

راههای بدست آوردن دل شوهر

شنونده خوبی باشید
وقتی مردی به حرف های زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش می کند به او ثابت می کند که دوستش دارد. زن ها در خانه بسیار بیشتر از مردها حرف می زنند. در حقیقت با صحبت کردن قصد ایجاد روابطی محکم و صمیمی دارند و پیوندی عاطفی می خواهند و گاهی اوقات هم درخصوص موضوعی مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن می خواهند از اضطرابشان بکاهند، اما متاسفانه مردها در این گونه مواقع فکر می کنند باید مشکلی را حل کنند و راه حل ارائه می دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگرانی هایش به حال خود رها می کنند و این تصور را در زن به وجود می آورند که علاقه ای در میان نیست. وقتی مردی شنونده خوبی است می تواند حامی زن خود باشد و صلح و آرامش به وجود آورد.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

مهربانی های کوچک
درک این موضوع که هدیه های کوچک مانند یک شاخه گل برای زن بسیار مهم است، برای مرد سخت است اما اگر بداند این هدیه ها در کنار انجام دادن کارهای هرچند کوچک چه معجزه ای می کند، لحظه ای درنگ نکرده و به این وسیله عشق خود را به او ثابت می کند.

راههای نفوذ به قلب زنان

۱-کاری به برنامه تناسب اندامش نداشته باشید

بدن خانم ها هیچ ربطی به شما ندارد. همه ما می توانیم غذای سالم خورده و هر روز ورزش کنیم یا غذای نا سالم خورده و اصلا ورزش نکنیم.نحوه رفتار ما با بدنمان تنها به خودمان و شاید دکترمان مربوط است!ما می توانیم هرقدر که دوست داریم چاق باشیم!هیچ چیز وحشتناک تر از مردی نیست که در امور مربوط تناسب اندام خانمش دخالت کند.

۲- به او نگویید که باید با اندامش چه کار کند

بدن او به خودش مربوط است! شما می توانید ظاهر باب میل خودتان را داشته باشید (رنگ مو، اندازه مو و…) اما حق ندارید او را از داشتن ظاهر مطلوبش منع کنید.تغییراتی که ما انسان ها بر بدن خود اعمال می کنیم نوعی ابراز شخصیت است.وقتی مردی به زنی در مورد این تغییرات دستور می دهد، در حقیقت جلوی این ابراز شخصیت را می گیرد که کار غم انگیزی است.اگر می خواهید از نظر همسرتان جذاب باشید، از قضاوت نحوه ابراز شخصیتمان دست بردارید.

۳-نژاد پرست نباشید

نژاد پرست نباشید! چون خیلی زشت است!اصلا نیازی به توضیح بیشتر هم ندارد!

۴- کاری نداشته باشید که او چقدر زنانه یا مردانه است

برخی زن ها حوصله آرایش و پیرایش ندارند(از ناخن گرفته تا موهای بدن).پس آنها را سرزنش نکنید! آنها خود به عدم تطبیق خودشان با استاندارد های موجود در جامعه در خصوص زیبایی آگاهند!پس نیازی به سرزنش اضافی شما نیسـت!اصلاح نکردن دست و کنار آمدن با آن در این دوره و زمانه شجاعت بسیاری می خواهد!.ز سوی دیگر با رفتار های ((دخترانه)) زنان مخالفت نکنید.اگر از آرایش کردن و لباس صورتی پوشیدن لذت می برند، مانعشان نشوید!

۵- حامی او باشید

خود را با او برابر بدانید.او را کنترل نکنید.اینکار باعث ایجاد احساس عدم امنیت در برابر جنس مخالف در زن می شود.مردانی با احساسات نا امن(شکاک) زن را سرد مزاج می کنند؛ مخصوصا وقتی سعی می کنند به زن بقبولانند که برای ایجاد حس مردانگی در یک مرد باید تحت سلطه و کنترل او در بیاید.

راههای نفوذ در قلب شوهر

۱ – اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می‌دهید به آنچه که می‌گوید

هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.

اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.

همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.

۲ – لطفاً داوری و قضاوت نکنید

هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.

به دست آوردن دل پسرها

از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید
وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد.
تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

هرگز نگویید ما نیاز به گفتگو داریم
هیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد. او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد.

بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند. به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

گوش دادن واقعی را یاد بگیرید
شما همیشه شانس شنیدن افکار او را نخواهید داشت. چندین بار شده است که شما وقتی که او صحبت می‌کرده است در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می‌کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟!

این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او. یک مرد می‌تواند احساس کند که شما واقعاً می‌خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

قلب یک مرد

عشق زوری نیست!

بیشتر زوج‌ها یکدیگر را به دلیل نداشتن حس‌های رمانتیک سرزنش می‌کنند. جملاتی مثل«‌تودیگر عاشقم نیستی»، «به من احساس داشته باش» جملات متداولی در بین زوج‌های جوان است. اجازه بدهید که همسر‌تان، خودش باشد و از او نخواهید که به خاطر خوشایندی شما واکنش‌هایی را نشان بدهد که در وجودش نیست. اگر این فرصت را به همسر‌تان بدهید که نقش خودش را بازی کند، به‌تدریج می‌توانید با ایجاد فضای آرامی که ایجاد کرده‌اید، عشق را هم بین خودتان به‌وجود بیاورید.

می خواهم بیشتر بخوانم:

جذب مردان و ایجاد وابستگی

چرا مردان موی بلند دوست دارند

چگونه برای مردان جذاب باشیم

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.