no-img
نوین اطلس

چرا مردان موی بلند دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چرا مردان موی بلند دوست دارند
امتیاز 4.17 ( 12 رای )
zip
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

چرا مردان موی بلند دوست دارند


در این مطلب نوین اطلس دات کام ویژگی های ظاهری مورد علاقه ی مردان را به شما معرفی می کند. همچنین برای شما توضیح می دهیم چرا مردان این ویژگی های ظاهری را دوست دارند. یکی از این ویژگی های ظاهری موی بلند می باشد. یکی دیگر از ویژگی های ظاهری مهم برای مردان اندام آن ها می باشد. اگر می خواهید زنی باشید که همسرتان هیچ وقت شما را ترک نکند نیز این مطلب به شما کمک زیادی خواهد کرد. برخی از رفتارهای زنان می تواند برای وابسته تر کردن مردان بسیار جذاب باشد که در این مطلب به آن ها نیز اشاره خواهیم کرد. اگر می خواهید زن مورد علاقه ی یک مرد باشید باید ویژگی هایی که ممکن است از نظر شما نقص باشد اما مردان آن را دوست دارند بشناسید.

ویژگی های ظاهری مورد علاقه ی مردان

بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند . اما زمانیکه از مردی می پرسیم چه چیزی او را به سمت زنی جذب می کند ، اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.

زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه های آنچنانی و تلاش های مداوم ندارند. با کمی تلاش می توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است.

موهای بلند:  یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید ، اگر موهای بلند و مرتبی داشته باشید جذاب تر است. اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است ، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلند تر به نظر برسد.

کفش های پاشنه بلند:  مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پاهای شان در کفش های پاشنه بلند جذاب تر به نظر می رسد اما می دانم این کفش ها راحت نیستند. نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.

لباسی مانند یک خانم:  برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند ، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.

مردان چه اندامی را دوست دارند

  • آیا مردان زنان چاق را دوست دارند یا لاغر؟

هر مردی برای یک نوع زن وجود دارد. مردانی هستند که زنان بزرگ جثه دوست دارند و مردانی هستند که زنانی نحیف و کوچک دوست دارند. برخی مردان بین این دو سایز را می پسندند. مهم نیست چه اندازه ای هستید، مهم این است که یک جایی یک مردی برای شما وجود دارد و شما جفت او برای ازدواج هستید.

  • مردان در مورد زنانی که چاق می شوند چه احساسی دارند؟

نوین اطلس دات کام دریافته مردی که عاشق شماست، بی دلیل عاشق شما نیست. همانطور که مردانه خودشان شکم می آوردند و چاق می شوند، مطمئنا چاقی شما را درک می کنند و البته متوجه می شوند که دیگر شبیه روزهای اول آشنایی نیستید. اگر این اضافه وزن در حدود ۵ یا ۱۰ کیلوگرم باشد، مشکلی نیست، می توانید همچنان متناسب و خوش اندام جلوه کنید. اگر مردتان کوته نظر باشد، با این قضیه کنار نمی آید و گذشته را فراموش نمی کند. اما اگر مردی آن را درک کند، چند کیلو افزایش وزن مسئله مهمی نیست. شما همچنان تلاش می کنید که خوب به نظر بیایید و همین خوب است.

زنانی که مردان عاشق شان می شوند و هرگز ترک شان نمی کنند

خیلی جاها گفته شده که مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها نه وابستگی بیش از حد را می پسندند و نه دوری احساسی بیش از حد. و اما یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد. زنانی با چنین ویژگی های شخصیتی همیشه مردشان را در کنار خود خواهند داشت و هیچ وقت ترک نمی شوند.

  • ظرافت زنانه در رفتار و حرکات

زن ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می مانند. زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. موهای بلند، رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند. این رفتارها وقتی جنسیت خود را به عنوان یک زن بپذیرید از شما سر می زند. در واقع اعتماد به نفس جنسی است که باعث می شود به عنوان یک زن ارتباط برقرار کنید و با رفتارهای خود همسرتان را مجذوب خود کنید. پس در رفتار خود ظرافت زنانه به خرج دهید و احساسات تان را برای همسرتان ابراز کنید.

  • هوش و بلند همتی

این همان جرقه ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستید. اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مردها جذاب است بلکه آن ها را به وجد می آورد.

  • حس شوخ طبعی

وقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می شود. مردها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می تواند زندگی را شاد کند؟

  • جذابیت

همه زن ها زیبا هستند اما همه آن ها جذاب نیستند. در حالیکه هر زنی می تواند با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می تواند جذاب باشد.

  • مهربانی و تواضع

آیا از آن جمله افرادی هستید که مدام عصبانی می شوید، سر پیشخدمت ها داد می زنید و با سرایدار مثل زیردست خودتان رفتار می کنید؟ اگر چنین رفتاری دارید باید بدانید که هیچ مردی زنی را که خودخواهانه رفتار می کند، بر دیگران حس برتری دارد و دیگران را حقیر و سطح پایین می بیند را دوست نخواهد داشت. مردها دوست دارند با زنان صبور و مهربانی در ارتباط باشند که با دیگران مدارا می کنند و قضاوت نمی کنند.

  • سادگی و صداقت

وقتی دروغ می گویید مجبورید با دروغ های دیگر دروغ قبلی را بپوشانید و این باعث می شود ناخودآگاه یک رشته دروغ بگویید که برملا شدنش نابخشودنی است. بنابراین سعی کنید صادق و روراست باشید و یک زندگی تقلبی و دروغین نسازید. زیرا در نهایت روزی نقاب از چهره کنار می رود و حیله ها و تزویرها برملا می شود.

  • اعتماد به نفس و عزت نفس

هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابیت نمی دهد. وقار، آرامش، سلیقه و خودداری خصوصیاتی هستند که می تواند یک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژی مثبتی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. کمبود عزت نفس باعث ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود. هیچ مردی مجذوی این انرژی های منفی نمی شود پس وقتی به زیبایی خودتان شک دارید هرگز نباید از او انتظار داشته باشید که شما را جذاب و زیبا ببیند.

  • مهمان نوازی و رفتار دوستانه

هر زن خوبی باید مهمان نواز و رفتار دوستانه داشته باشد حتی اگر شکست خورده باشد و شخصیت بدی داشته باشد. وقتی یک زن بتواند با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشد مقام و منزلتش نزد همسرش چند برابر می شود. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند.

  • استقلال

این خصلتی که هر زنی چه بخواهد همسرش را جذب کند چه نخواهد باید داشته باشد. هیچ مردی زن بیش از حد وابسته را نمی پسندد. وقت مردها برایشان بسیار ارزشمند است به حدی که اگر وقت شان را بگیرید باعث خشم و عصبانیت در آن ها می شود. پس زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید. اینگونه او نیز برای وقت شما ارزش قائل می شود.

  • شاد بودن و مثبت اندیشی

همه مردها دوست دارند شاد باشند و از زندگی لذت ببرند. بنابراین هرگز دوست ندارند دورو بر زنانی باشند که انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند. زنانی که با غر زدن و شکایت کردن می خواهند توجه مرد را به خود جلب کنند برای روح مردها سم هستند. نگرش ها و رفتارهای مسموم این زنان مسری است و باعث ایجاد منفی گرایی در مردها می شود. در نهایت باید بگویم که انسان های شاد جذاب تر هستند.

رفتارهای جذاب زنان برای مردان

حتما شما هم در دنیای پیرامونتان دیده اید مردانی را که قلبشان و روحشان تماما در تسخیر همسرانشان است ، به نظر شما کدام ویژگی در یک زن وجود دارد که قلب مرد را به تسخیر میکشد و باعث میشود مرد او را بهترین موجود روی زمین بداند . مردان عاشق زنان جذاب هستند . زن جذاب از دیدگاه مردان زنی است که در عین داشتن احساسات سرشار از اعتماد به نفس باشد و زنانگی داشته باشد . در واقع زنانگی یک زن مهم ترین فاکتور برای احیای مرد زندگی است .زن جذاب

پرداختن به ویژگی های یک زن جذاب و محبوب از نظر مردان برای زنان مخاطب می تواند جالب باشد؛ زنانی که از نظر روان شناختی بیش تر از آن که در پی داشتن محبوب باشند، مایل اند که محبوب دیگران، به ویژه همسر خود باشند. عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند و همواره احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند.

مردان، بصری‌تر از زنان هستند و به همین علت است که بیشتر زنها برای به دست آوردن مرد رویاهای خود به لباس و آرایش اهمیت می‌دهند. این جور چیزها شاید تاثیر داشته باشند اما آن چیزی نیستند که مردها در زنان جستجو می‌کنند.

  1. وقتی که لبخند می‌زنید

نوین اطلس دات کام دریافته است مردها بیشتر جذب زنهایی می‌شوند که اغلب لبخند می‌زنند. برای یک مرد بسیار راحت‌تر است که نزدیک زنی شود که لبخند می‌زند و آرام‌تر است تا زنی که جدی و اخموست.

۲. وقتی که عصبانی می‌شوید

از نظر مردها وقتی زنی عصبانی می‌‌شود، جذاب است! چون نشان می‌دهد که یک زن قوی و با شخصیت است. مردها زنهایی را دوست دارند که شخصیت قدرتمند دارند و همیشه هر چیزی را نمی‌پذیرند.

  1. وقتی که ساده و بدون آرایش هستید

لباس رسمی و شیک پوشیدن، کفش‌های پاشنه بلند به پا کردن و آرایش داشتن برای موقعیت‌هایی خاص، خوب و برازنده است اما مردها زنهایی را بیشتر می‌پسندند که خودشان هستند! وقتی از خواب بیدار می‌‌شوید یا از حمام بیرون می‌آیید، مخصوصا وقتی که موهای‌تان آشفته است، در نظر مردتان جذاب‌ترید. اما یادتان باشد که مردها موهای نشسته و ژولیده را دوست ندارند!

  1. وقتی که عطر خوبی دارید

وقتی که بوی خوشایندی می‌دهید، در نظر مردتان بسیار جذابید. مردها رایحه‌ی سبُک را ترجیح می‌دهند، بویی که بعد از دوش گرفتن دارید، مخصوصا موهای‌تان، در نظر مرد بسیار دوست داشتنی است.

  1. وقتی که زیبایی طبیعی خودتان را دارید

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد مردها جذب زنهایی می‌شوند که آرایش ندارند یا آرایش خیلی کمی دارند.   Novinatlas.co دریافته است که محققان ۴۴ زن را انتخاب کردند و از آنها خواستند آرایش کنند، سپس از آنها عکس گرفتند، هم با آرایش و هم بدون آرایش. طبق این عکس‌ها، سه معیار در نظر گرفتند: ۰ درصد آرایش، ۵۰ درصد آرایش و ۱۰۰ درصد آرایش. سپس مردها یکی از این سه تصویر را برای هر گروه انتخاب کردند: عکسی که بیشتر برای من جذاب است، عکسی که بیشتر برای مردها جذاب است و عکسی که بیشتر برای زنها جذاب است. عکس‌هایی که کمترین آرایش را داشتند، به عنوان «جذاب‌ترین برای من» انتخاب شدند.

بنابراین اگر قصد دارید دل مردی را بربایید، آرایش سنگین را فراموش کنید!

  1. وقتی که شوخ طبع هستید

زنی که شوخ طبع‌ است در نظر مردها جذاب‌تر از زن زیباست. بررسی‌های انجام شده در دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد افراد شوخ‌تر، جذاب‌ترند و احتمال اینکه همسر مناسبی پیدا کنند بیشتر است. دانشمندان با ۲۵۰ دانشجو مصاحبه کردند که شامل زن و مرد می‌شدند و معلوم شد شوخ طبعی ویژگی مهمی است که افراد در رابطه به دنبال آن می‌‌گردند.

  1. وقتی که تشابه ظاهری دارید

همیشه هم متضادها همدیگر را جذب نمی‌کنند. در تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایلینویز، دانشمندان به افراد تصاویر افراد گوناگونی را نشان دادند و از آنها خواستند ویژگی‌هایی را که برای‌شان از همه جذاب‌تر است انتخاب کنند. این افراد بیشتر جذب کسانی شده بودند که به خودشان شباهت داشتند. گویی یک حس آشنا این میان تاثیر گذار بوده است.

  1. وقتی که گرایش و نگرش خاص خودتان را دارید

مطالعه‌ای دریافت مردها زنانی را ترجیح می‌دهند که نگرش خاص خودشان را دارند. در این مطالعه از ۱۱۵ نفر خواسته شد پروفایل‌هایی را بررسی کنند و سپس ارزیابی کنند این پروفایل‌ها تا چه حد برای‌شان جذاب هستند. عجیب بود که هم مردان و هم زنان افرادی را انتخاب کردند که نسبت به افرادی که خنثی بودند و هر چیزی را به راحتی قبول می‌کردند، شخصیت قوی‌تری داشتند و دارای نگرش خاص خودشان بودند.

نقص های زنانه که مردان دوست دارند

اول از همه باید بدانید مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا کرده اند خوشحال می شوند.

مردها می خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم هایی که در محیط های اجتماعی فعالیت می کنند برای مردها قابل قبول تر هستند چرا که آقایون تصور می کنند خیلی بهتر می توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

مطالب مرتبط:

دختر مورد علاقه پسران

چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم

رفتارهای جذاب زنان برای مردان

دلبری های زنانه

یه دختر خاص چگونه است؟

ایراد گرفتن از ظاهر همسر

چرا مردان دوست دارند با زن زیبا ازدواج کنند

نقش ظاهر در ازدواج

مردان چه اندامی را دوست دارند



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.