no-img
نوین اطلس

مردان چه اندامی را دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان چه اندامی را دوست دارند
امتیاز 4.25 ( 4 رای )
zip
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

مردان چه اندامی را دوست دارند


در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد مردان چه از نظر ظاهری و چه از نظر رفتاری چه زنانی را بیشتر دوست دارند. هم چنین برای شما توضیح می دهیم مردان دوست دارند چه بشنوند و از چه کلماتی بیشتر خوششان می آید. علاوه بر کلمات مورد علاقه ی مردان از مواردی که باعث لذت مردان در یک رابطه می شود نیز صحبت خواهیم کرد. یکی از موضوعات این مطلب در مورد مردان ایرانی بوده و در آن به شما نشان می دهیم مردان ایرانی چه زنانی را دوست دارند.

مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند

تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست. برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند. اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند؟مرد عاشق زن

مرد ها از چگونه زن هایی دوری می کنند؟ آیا در فکر آن هستید که همواره در قلب همسرتان جایگاه ویژه خود را حفظ کنید؟ آیا دوست دارید همان احساس نخستین روز های ازدواج بین شما وجود داشته باشد؟ پس باید بدانید مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند. در این صورت می توانید زن مورد علاقه ی مرد خود باشید. این ویژگی ها هم مربوط به ظاهر و هم مربوط به شخصیت شما خواهد بود.

  • قدرت رایحه خوش

بوی خوش یکی از قدرتمندترین روش ها برای تأثیرگذاشتن روی همسرتان است. براساس پژوهش های به عمل آمده ۸۹ درصد از مردان اعتراف کرده اند که بوی خوش همسرانشان آن ها را جذب می کند.

برای جذب همسرتان از یک عطر خوشبو استفاده کنید؛ ولی در مصرف آن زیاده روی نکنید. عطر راا پشت گوش ها، روی مچ دست، بین زانو ها و روی قوزک پا بمالید. بهتر است همواره از یک عطر ثابت استفاده کنید تا بوی آشنایی برای همسر خود داشته باشید.

  • مطمئن و بااعتماد به نفس باشید

زنی باشید که می داند چه می خواهد و می داند چگونه باید به آن برسد. این کار را آگاهانه انجام دهید، چرا که در داشتن اطمینان یک خطر قرمز نیز وجود دارد و نباید در بروز آن زیاده روی کرد.

گاهی اوقات مطمئن بودن با متکبر بودن اشتباه گرفته می شود. هیچ کس افراد گردن فراز و متکبر را دوست ندارد. با ایجاد تغییراتی در ظاهر خود شروع کنید.

موهای تان را کوتاه کنید، لباس های تان را تغییر داده و سعی کنید کمی وزن تان را کاهش دهید. به هنگام نشستن و ایستادن، ژست راست و محکمی بگیرید و هر کار دیگری که می تواند شما را مطمئن تر و بااعتماد به نفس بیشتر نشان دهد، انجام دهید.

گاهی اوقات با هم شام را آماده کنید.

  • خوشبین و مثبت نگر باشید

داشتن نگاه خوشبینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می شود. به رفتار های خوب همسرتان بیشتر بیندیشید و جنبه های خوب زندگی را فراموش نکنید.

  • متفاوت باشید

تمام مردان از جذابیت تعریف یکسانی ندارند. چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند، سبب جذابیت بیشترتان می شود.

  • غافلگیر کننده باشید

غافلگیری برای مردانی که اهل ماجراجویی هستند، بهترین روش است. آن ها از چنین کار هایی لذت می برند. با برخی کار های دور از ذهن و انتظار برای همسرتان کاری کنید که همیشه در ذهنش بمانید.

 

  • شنونده خوبی باشید

مردان معتقدند که زن ها دائما در حال حرف زدن هستند. باید به آن ها اطمینان دهید که به اندازه کافی گوش می دهید.

  • دلپذیر باشید

همه ما انسان های دلپذیر و دوست داشتنی را دوست داریم. از بحث و مجادله بی مورد، خصوصاً وقتی که عقایدتان با هم فرق دارد، بپرهیزید. همسرتان را براساس عقایدش مورد ارزیابی قرار ندهید و او را خجالت زده نکنید.

  • مواظب حسادت های همسرتان باشید

برای داشتن حس تفاهم باید بدانید که همسرتان چه روحیه ای دارد. اگر می خواهید در قلب او همیشه جای داشته باشید، بیش از حد از مردی تعریف و تمجید نکنید.

برخی مرد ها حسادت خود را پنهان می کنند و قدرت ابراز آن را ندارند، اما این حسادت عواقبی در پی خواهد داشت که برای شما خوشایند نیست.

  • از سکوت همسرتان نهراسید

برخی از زنان با سکوت شوهر در خانه آشفته و نگران می شوند و پیش خود فکر می کنند که چه چیزی باعث این سکوت شده است؛ اما مرد ها دوست ندارند تمام مشغله های کاری و فکری خود را با همسرشان در میان بگذارند.

گاهی اوقات لازم است به همسرتان فرصت دهید که تنها باشد و آرامش خود را به دست بیاورد.

  • بدخلقی نکنید

شاید بیشتر حرف های شما منطقی و درست باشد، اما در نحوه بیان حرف های تان اشتباه می کنید. غرولند کردن، بدخلقی و رنجورنمایی باعث فراری شدن همسرتان از محیط خانه می شود.

او می خواهد در خانه به آرامش و آسایش برسد و شما این فرصت را از او می گیرید. مطمئن باشید با گوشه و کنایه حرف زدن، زخم زبان و حرف های نیشدار به مقصودتان نمی رسید.

تا به حال این کار را انجام می دادید، احتمالاً هر بار وضع بدتر از قبل می شود؛ پس بهتر است شیوه خود را عوض کنید.

  • خود را برای همسرتان آراسته کنید

مردان تا حد زیادی به قوه بینایی خود متکی هستند؛ پس بهتر است خود را برای همسرتان بیارایید. مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید.

هیچ گاه در پی مقابله به مثل و رفتار های تلافی جویانه نباشید و با رفتار های مناسب به او نیز بیاموزید که چگونه باید رفتار کند.

کلمات مورد علاقه ی مردان چیست و دوست دارند از شما چه بشنوند؟

فکر می کنید مردها از شنیدن چه حرف هایی خوششان می آید؟

مردها از چه کلماتی خوششون میاد؟ مردها عموما از کلمات و حرف هایی خوششون میاد که جنبه تعریف و تمجید داشته باشد. بسیاری از مردها دوست دارند همسرشان از قدرت بدنی انها حرف بزند. مردها از چه حرف هایی خوششون میاد؟

مردها دوست دارند از شما چه بشنوند؟

ممکن است فکر کنید که همیشه تمام حرف های دلخواه و مورد علاقه  شوهرتان را به او می زنید، اما باید بدانید لحن حرف زدن بسیار مهم می باشد و اینکه از کلمات چگونه استفاده کنید بسیار مهم است. گاهی اوقات حرف های عاطفی بسیار بد زده می شود و نه تنها مردان از آن خوششان نمی آید بلکه ممکن است آنها را دلخور کند. شما باید بدانید که چگونه و در چه مواقعی از آنها قدردانی کنید و هم چنین چه زمانی و چگونه از آنها تعریف کنید. کارشناسان می گویند: قبل از هر چیز باید رابطه ای دوستانه با همسرتان برقرار کنید و بعد از عباراتی که در زیر نمونه ای از آنها را برایتان آورده ایم استفاده کرده و این کلمات محبت آمیز را به شوهرتان بگویید.

  • این خیلی خوب و لذت بخشه که می خوای توی این کار بهم کمک کنی،اما من خودم می تونم این کار رو سریع تر انجام بدم

ممکن است برخی از کارهای روزمره را بخواهید به تنهایی انجام دهید، اما بعضی مواقع شوهرتان از شما می خواهد که در انجام این کار به شما کمک کند چرا که از نظر او شما یک روز بسیار پر کار را پشت سر گذاشته اید و اکنون خسته هستید. در این جور مواقع بهترین کار این است که یا این جور کارها را به زمانی موکول کنید که او در خانه نیست و زمان شما آزاد است و یا اینکه به او بگویید که من این کار را به تنهایی سریعتر انجام می دهم و بعد از آن بقیه زمان را می توانیم در کنار یکدیگر باشیم. این جمله ای است که حتما شوهر شما از آن خوشش خواهد آمد ،چرا که مردها از اینکه نتوانند برای همسرشان حتی در کارهای کوچک مفید باشند ، بیزارند.

  • تو تنها کسی هستی که می تونم باهاش درد و دل کنم

باید به شوهرتان بفهمانید که او تنها کسی است که از صحبت کردن با او بسیار لذت می برید و می توانید احساسات و درد و دل هایتان را به او بگویید و اجتناب از قرار دادن چنین بار احساسی سنگینی، بر دوش مردان نه تنها درست نمی باشد بلکه تمامی مردان دوست دارند که حامی و پشتیبانی برای مشکلات همسرشان باشند. زمانی که مشکلی دارید و یا اینکه احتیاج دارید با کسی حرف بزنید ،به شوهرتان بگویید که میدانم که می توانم این حرف ها را به دختر و مادرم هم بزنم، اما تو بهترین شنونده برای من هستی. من عاشق صحبت کردن و درد و دل کردن با تو هستم .به این دلیل که همانطور که تو مرا قبول داری من هم تورا واقعا قبول دارم. این که شما واقعا به حرفهای من گوش می دهید برایم لذت بخش می باشد.

  • با اینکه این فرزندم است، اما من شما را بیشتر از همه دوست دارم

اگر فرزند دارید ،مهم نیست که یکی دارید یا دو تا یا چند تا ، مهم این است که در تنهایی اتان همیشه به شوهر خود بگویید که او را بیشتر از همه دوست دارید .این باعث می شود تا حس حسادت او نسبت به شما برای محبتی که به فرزندتان می کنید از بین برود و هر زمان که از او بخواهید تا با فرزندتان بازی کند واو را سرگرم کند تا شما به کارهایتان برسید ،با کمال میل قبول کند و در نهایت محیطی آرام در خانه فراهم گردد.

چه چیزی باعث می شود مردان از رابطه با شما لذت ببرند

چیزهایی وجود دارد که مردها از شما می خواهند اما هیچ گاه در مورد آنها به شما چیزی نمی گویند. درک این موضوع که چرا نیازهای خود را به زبان نمی آورند کمی سخت به نظر می رسد، در صورتی که اگر در مورد آنها حرف بزنند هم برای شما و هم برای خودشان همه چیز خیلی ساده تر خواهد بود. یکی از دلایلی که آنها در مورد این مسائل حرف نمی زنند این است که فکر می کنند نیازی به گفتن آنها نیست و ما خودمان باید این چیزها را بدانیم. در صورتی که خیلی وقت ها ما نمی دانیم که خواسته آنها چیست. خوب، حالا ببینیم این خواسته ها چه چیزهایی هستند. لازم است بدانید این خواسته ها همان مواردی هستند که باعث می شوند یک مرد از اینکه با زنی رابطه دارد لذت ببرد:

  1. احترام

یکی از مهمترین چیزهایی که آقایان در زندگی از خانم ها انتظار دارند احترام است.اگر شک دارید از همسرتان بپرسید و خواهید دید که چه جوابی به شما خواهد داد. این خواسته، با وجود اینکه شاید مهمترین خواسته یک مرد از زن زندگی اش باشد، از آن چیزهایی است که هیچ وقت در مورد آن حرفی به شما زده نمی شود. حالا این احترام چه چیزهایی را در بر می گیرد؟ خیلی ساده است، احترام به افکار، عقاید، رفتار و احساسات آنها. این که فکر کنید آنها مهم هستند و این موضوع را در رفتارتان نیز نشان دهید.

  1. تحسین

چیزی که همراه با احترام باید وجود داشته باشد تحسین است. مردها عاشق تحسین شدن هستند، اما به یک شرط، این تعریف و تمجید باید واقعی باشد. آنها یک رادار مخفی دارند که هرنوع تعریف متملقانه و غیر صمیمی را کشف می کند. برای همین سعی کنید اگر می خواهید او را مورد تعریف و تمجید قرار دهید در مورد چیزهایی باشد که حقیقت دارند و واقعا در مورد او تحسین می کنید، در این صورت است که او را به روی ابرها خواهید برد.

  1. همراهی

مردها از همراهی زنی که برایش اهمیت قائل هستند لذت می برند. او دوست دارد هنگام انجام کارهایی که از آنها لذت می برد با او همراه باشید، مسابقه تیم فوتبال مورد علاقه اش را همراه با او ببینید و برنامه تلویزیونی دلخواهش را در کنار او تماشا کنید. نکته مهم این است که او می خواهد زمانش را با شما بگذراند. البته نباید فراموش کرد که او به تنهایی و وقت گذراندن با دوستانش نیز نیاز دارد، ولی خوب به بودن در کنار شما نیز نیاز دارد، پس برای همراهی با او زمان بگذارید، حتی اگر گاهی کاری که می کنید زیاد باب میلتان نباشد.

  1. به خودتان برسید

مردها از اینکه زن زندگیشان برای خودش وقت بگذارد و زیبا به نظر برسد لذت می برند. برای این کار لازم نیست مانند ستاره های هالیوودی باشید، تنها کافی است کمی تلاش کرده و به خودتان برسید تا از نظر او عالی و بی نظیر شوید. زمانیکه در انتظار او هستید کمی وقت صرف کنید و آرایش کرده و موهایتان را مرتب کنید. لباس هایی که می دانید دوست دارد بپوشید تا از نتیجه ای که می گیرید خودتان هم شگفت زده شوید.

  1. تن صدایتان را تنظیم کنید

مردها صدای خوشایند همسرشان را تحسین می کنند، خوب مگر همه ما همینطور نیستیم؟ همه از یک صدای مهربان و خوشایند لذت می برند. البته که لازم نیست شما صدای خودتان را عوض کنید، و لازم نیست همیشه همینطور باشید، تنها کافی است با کمی تلاش تن صدایتان را تنظیم کرده و با آرامش و مهربانی صحبت کنید. این کار نه تنها در ارتباط با همسرتان، بلکه در تمامی روابطی که دارید به شما کمک خواهد کرد، زیرا مردم با کسانی که با آرامش و مهربانی صحبت می کنند بهتر رفتار می کنند.

  1. تشویق

آقایان به تشویق شدن علاقه و نیاز دارند. آنها دوست دارند بدانند زنی که دوستش دارند طرف آنها را می گیرد و مشوق آنها است. اعتقادی که به آنها دارید برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آنها فکر می کنند اگر شما به تواناییشان اعتماد داشته باشید می توانند از پس هر مشکلی که در زندگیشان وجود دارد بر بیایند. در مقابل خواهید دید که آنها هم همیشه طرف شما را می گیرند و در کنارتان خواهند بود.

  1. قدردانی

مردها دلشان می خواهد مورد قدردانی قرار بگیرند و این نیاز به زحمت زیادی ندارد. یک «متشکرم» ساده همراه با یک لبخند شیرین می تواند برای تشکر از هر آنچه آنها برای شما انجام می دهند کافی باشد. اگر به جای شما شام پخته است و یا خرید خانه را انجام داده است، قدردانی از زحمتی که کشیده است شما را برای او عزیز خواهد کرد و خواهید دید که زمانی که از او تشکر می کنید و متوجه زحماتش هستید دلش می خواهد بیشتر و بیشتر برای شما زحمت بکشد و خوشحالتان کند.

  1. شناخت

درست مثل شما که نقش های مختلفی را در طول روز باید انجام دهید، آقایان نیز نقش های زیادی را برای خانواده و دوستان خود ایفا می کنند. زمانی را صرف یادآوری این قضیه به مرد زندگی خود بکنید و به او بگویید که متوجه هستید که او چه پسر، پدر،همسر، دوست و برادر خوبی است. مردها خیلی کمتر از زنان به خاطر ایفای نقش هایی که به عهده دارند مورد توجه و قدردانی قرار می گیرند، چرا که همه فکر می کنند این وظیفه آنهاست که از پس تمامی اینها به نحو احسن بر بیایند. اگر ببینند که شما متوجه این مسئله هستید، بسیار از شما متشکر خواهند شد.

  1. استقلال

مردها عاشق استقلال خود هستند. این بدان معنا نیست که آنها می خواهند تمام مدت تنها باشند، بلکه می خواهند برخی کارها را به تنهایی و بی آنکه مورد نظارت قرار بگیرند و یا احساس گناهکار بودن به آنها منتقل شود انجام دهند. فراموش نکنید که زمانی را به همسرتان بدهید تا با دوستانش و کسانی که دوست دارد وقت بگذراند یا حتی تنها باشد. او به این زمان نیاز دارد و مطمئن باشید که ارزش اعتماد شما را دارد. برای خود شما هم بد نمی شود، شما هم می توانید این زمان را صرف خودتان و کارهایی که دوست دارید بکنید.

  1. حمایت

همه ما به حمایت نیاز داریم و آقایان نیز از این قضیه مستثنی نیستند. زمانی که همسرتان می گوید می خواهد کارش را توسعه دهد و یا در یک رشته ورزشی به موفقیت دست پیدا کند، از تلاش های او حمایت کنید. هر چقدر هم که هدفش بزرگ و یا حتی به نظرتان دور از دسترس باشد بگذارید بداند که پشت او هستید و هوای او را دارید. وقتی چیزی برای او مهم است، دلش می خواهد که برای شما نیز مهم باشد.

  1. خواسته شدن

حتی اگر فکر می کنید که او می داند که او را می خواهید هم، این احساس خود را به او نشان دهید. مردها نیاز دارند که دوست داشته شوند و برای شما جذاب باشند، اگر چنین حسی را به او انتقال ندهید اعتماد به نفس او از بین خواهد رفت. به او نشان دهید که برایتان جذابیت دارد و او را می خواهید و از بودن با او احساس خوش شانسی می کنید.

مردان ایرانی از چه زنانی خوششان می آید

مردان ایرانی عاشق زن باحیا هستند، دخترانی که مثل فیلم ها صورتشان سرخ می شود و رویشان نمی شود که حتی حرفشان را بزنند، چه برسد به این که مستقیم در چشم طرف مقابل نگاه کنند.

اما بالعکس بعضی از زنان، به اصطلاح آرایش از صورتشان می ریزد، بلند بلند در کوچه و خیابان می خندد، از حرف زدن و حتی بگو مگو و دعوا با راننده تاکسی و فروشنده و پارکبان باکی ندارد، جلب توجه می کند.

اگر این زن ملکه زیبایی در جهان هم باشد، در نظر مردها منفور و زشت است و به درد زندگی نمی خورد.

همسر خوب کسی است که در کنار شوهرش حتی از زیر باران ماندن لذت ببرد.

یکی از ویژگی های مورد علاقه ی مردان ایرانی شاد بودن است.  لبخند زیبایی را دو چندان می کند، در دنیایی که پر از مشکلات و استرس است، همه به دنبال انسان های شاد و سرحال هستند، کسانی که بودن در کنار آنها بتواند از فشار های روانی شان بکاهد و زندگی را قشنگ تر از آن چیزی که هست نشان دهد.

خانم خوش اخلاق ، کسی که مدام نمی گوید بیمار است، از رفتار کسی گلایه نمی کند، غر نمی زند، چشمش به لباس و جواهر و ماشین این و آن نیست و در عوض سعی می کند از یک موقعیت معمولی ، شادی بیافریند، دقیقا همان چیزی است که می توانید با آن طرف مقابل را جذب کنید.

مردان امروزی دنبال هم پا می گردند. خانمی که کفش های پاشنه بلندش نمی گذارد که حتی دو قدم با شریک زندگی اش راه برود. همچنین از کوه و بیابان متنفر است، گرمای آفتاب و سرمای زمستان، وجود نازنین او را می آزارند و فقط دوست دارد در رستوران های شیک بنشیند و انواع غذاهای فرنگی سفارش دهد، از نظر مردها همسر جالبی نیست. همسر خوب کسی است که در کنار شوهرش حتی از زیر باران ماندن لذت ببرد.

مطالب مرتبط:

چرا مردان موی بلند دوست دارند

چگونه جذاب شویم برای پسران

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

سیاست زنانه در جذب مردان

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند

روانشناسی جذابیت ظاهر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.