no-img
نوین اطلس

یه دختر خاص چگونه است؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

یه دختر خاص چگونه است؟
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

یه دختر خاص چگونه است؟


این مطلب در مورد موضوعات خصوصیات یک دختر خوب و خاص، ویژگی دختر جذاب و شیک، یک دختر خوب در دانشگاه باید چگونه باشد، یک دختر خوب برای ازدواج، دختر خوب کیست، دختر خوب از نظر پسرها؟، دختر خوب از نظر اسلام، دختر خوب دختریه که خاص و شیک باشد نوشته شده است.

خصوصیات یک دختر خوب و خاص 

۱- بهترین زنان شما آنهایی هستند که شوهر دوست باشند ، پاکدامن باشند ، در خانواده خودشان عزیز و مورد احترام باشند ، ولی در برابر شوهر کوچک و تسلیم او باشند . عشق باز با شوهر و پاکدامن با بیگانه باشند ، از شوهر حرف شنونده باشند فرمان شوهر را اطاعت کنند و هرگاه با شوهر خلوت کردند تماما در اختیار او باشند و از لذت بردن او جلوگیری نکنند – پیامبر اکرم صلی ا… علیه و آله و سلم

۲- نکاح زن شوهر دار بر شما حرام شد ……. (قرآن مجید سوره نسا آیه ۲۴ )

۳- و نیز حلال شد نکاح زنان پارسای مومنه و زنان پارسای اهل کتاب در صورتی که شما اجرت و مهر آنها را بدهید و آنها هم زناکار نبوده و رفیق و دوست نگیرند ……. ( قرآن حکیم سوره المائده آیه ۵ )

۴- رسول خدا ص میفرمایند بهترین همسران شما کسانی هستند که دارای این خصلتها باشند : # مهربان باشد # عفت و پاکدامنی خود را رعایت کند # در میان بستگانش عزیز و سربلند باشد # در نزد شوهرش فروتن باشد # خود را برای شوهرش بیاراید و به او بنمایاند # نسبت به نامحرمان خود نگهدار باشد و پوشش خود را حفظ کند # از شوهرش اطاعت کند # در امور جنسی میل شوهرش را بپذیرد # در عشق و علاقه به شوهر افراط نکند و حد اعتدال را حفظ نماید # آمادگی برای تولد فرزندان متعدد از خود داشته باشد

۵- امام صادق ع میفرماییند نیک بنگر که خود را در چه جایگاهی میگزاری و چه کسی را شریک مال و دین و اسرار خود میسازی . دوشیزه ای را پیدا کن که خوش رفتار و نیک خلق باشد. آگاه باش زنان گوناگون آفریده شده اند بعضی غنیمتی ارزنده و دلاور و دلربا هستند و بعضی مانند ماه یک شبه برای شوهر خود میدرخشند و بعضی چهره تاریک دارند هرکس دارای همسر شایسته گردد پیروز و سعادتمند گردد و هرکس در این راه به خطا رود چون گرفتاری بیچاره است

۶- امام صادق ع میفرمایند دختری انتخاب کن که : # از خانواده خوب باشد # اخلاق نیکو داشته باشد # شوهرش را در امور دنیا و آخرت یاری کند # آمادگی برای فرزند دار شدن در او باشد . بنابر این با زنی که نازاست ، جمال و کمال ندارد ، شوهرش را در کارهای نیک کمک نمیکند ، صدایش را بلند میکند ، عیبجویی مینماید ، فزون طلب و پرتوقع است و امور دشواری را برای شوهرش تحمیل میکند ازدواج نکن.

ویژگی دختر جذاب و شیک

۱. در پی دیگران نیستند
زنان جذاب و خواستنی ترجیح می‌دهند در پی دیوانه‌کنندگی خودشان باشند، چرا که می‌دانند در پی دیگران راه افتادن تنها به‌معنای هدر دادن زمان است. هم‌چنین می‌دانند بهترین ایده این خواهد بود که نسخه‌ی بهتری از خودشان باشند. وقتی آنها در زندگی‌شان پیشرفت کنند جهان نیز به آنها توجه خواهد کرد.

آن‌ها وقتی برای این تعقیب‌کردن‌ها ندارند چرا که بسیار مشغول ساختن یک زندگی بهتر برای خودشان هستند. و این همان چیزی است که یک زن را خواستنی‌تر می‌کند – این گرایش اعتماد به‌نفس و بی‌خیالی در مورد دیگران. آنها به‌خودی خود کامل هستند.

۲. احساسات‌شان را در کنترل دارند
زنان جذاب و خواستنی هیچ‌گاه در مورد روابط بد و یا شکست‌هایی که در زنگی می‌خورند دچار افسردگی و گوشه‌نشینی نمی‌شوند. بلکه به‌جای آن، همیشه احساسات‌شان را در کنترل دارند. زمان و انرژی‌شان را در احساسات بی‌فایده‌ای که هیچ نفعی برای‌شان ندارد، هدر نمی‌دهند. به‌عبارت ساده‌تر، زنان خواستنی در مواقع نیاز بیشتر یک شانه هستند نه یک کودک گریه‌رو.

۳. از شایعات دوری می‌کنند
زنان خواستنی ترجیح می‌دهند از زمان‌شان به‌طور موثر استفاده کنند نه این‌که مشغول شایعات بی‌اهمیت بشوند. شایعات و صحبت کردن زیاد موجب یک درام (احساسات ظاهری) خواهند شد. زنان خواستنی این موضوع را می‌دانند. ‌شایعات بی‌اهمیت، صحبت‌های بیهوده، و درام مربوط به دختران بچه‌ها است نه زنان خواستنی که ما می‌شناسیم.

یک دختر خوب در دانشگاه باید چگونه باشد

۴. در جست‌وجوی توجه نیستند
تابه‌حال دیده‌اید زنان خواستنی مرتبا در شبکه‌های اجتماعی خودعکس بگذارند و یا وضعیت در رابطه‌شان را با هر اتفاقی تغییر دهند. دل‌شان نمی‌خواهد چنین مسائل بی‌اهمیتی را برای آدم‌ها ارسال کند. بلکه ترجیح می‌دهند به‌خاطر دست‌آوردهای واقعی و معنادار زندگی‌شان شناخته شوند و درباره‌ی آنها صحبت کنند.

آن‌ها معتقدند که باید توجه افرادی را به‌دست بیاورند که با آنها هم‌عقیده‌اند، نه این‌که با به‌روز رسانی‌های مداوم در مورد اتفاقات زندگی‌شان این توجه را به‌دست بیاورند. احترام را به‌دست می‌آورند نه این‌که آن را از دیگران طلب کنند. آنها بر این عقیده‌اند که باید درباره‌ی زندگی‌شان رازهایی را شخصی نگه‌دارند که تنها افراد منتخب امکان دسترسی به آنها را داشته‌باشند.

۵. خودشان را در روابط‌شان گم نمی‌کنند
این مورد به این معنی نیست که خودشان را عقب می‌کشند. زنان خواستنی برای شاد کردن دیگران، خودشان را گم نمی‌کنند. زندگی خودشان را دارند که این زندگی فراتر از این رابطه در جریان است. آنها مداوم به دوستان‌شان (خواه دختر باشند یا پسر) آویزان نمی‌شوند. به‌خاطر عشق از اهداف و رویاهای‌شان چشم بر نمی‌دارند. شخصیت و هویت‌شان را نمی‌بازند. زنان جذاب در مورد مدت زمانی که می‌خواهند به رابطه‌شان و اهداف‌شان اختصاص دهند، تصمیمات هوشمندانه‌ای می‌گیرند. برای خودشان اولویت‌بندی می‌کنند. آنها روابط‌شان را به زندگی‌شان وارد می‌کنند نه این که بشود تمام زندگی‌شان.

۶. سرگرمی‌ها و تفریحات خودشان را دارند.
زنان جذاب و خواستنی تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند تا در سرگرمی‌ها و تفریحات‌شان بهتر شوند. هیچ‌گاه نمی‌بینید که این زنان مرتبا وقت شان را به‌بطالت بگذرانند. آنها در می‌یابند که به چه چیزی علاقه دارند و سپس آن‌را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

زنان جذاب زندگی‌شان را با عادات احمقانه تلف نمی‌کنند، مثلا تمام روز به صفحه‌ی موبایل‌شان زُل نمی‌زنند. از زمان‌شان برای بهبود عادات و کارهای‌شان استفاده می‌کنند. برخی از خواستنی‌ترین زنان آن‌هایی هستند که عمیقا به سرگرمی‌های‌شان اهمیت می‌دهند. این افراد با این مسائل تعریف می‌شوند و از آنها آدم‌های جالب‌تری ساخته می‌شود.

۷. به شدت باهوش هستند
هوش همیشه به معنای ضریب هوشی نیست. زنان خواستنی از نظر درک‌شان از دنیا و مردم‌اش، به شدت باهوش هستند. آنها نوع مشخصی از خِرَد دارند که از تجربه‌ی آنها، و مجموعه‌ی اشتباهات آنها و درس‌هایی که در زندگی از این اشتباهات گرفته‌اند ناشی می‌شود. آن‌ها درک بی‌نقصی از زندگی و خودشان دارند – چیزی که به خواستنی‌بودن آنها اضافه می‌کند. آنها با مکالمات خردمندانه بیگانه نیستند.

یک دختر خوب برای ازدواج

۱- هماهنگی با شوهر: برای حفظ هر نظامی هماهنگی ضروری است. بنابراین چنانچه زن با شوهر هماهنگی نداشته باشد و از او تبعیت نکند، نظام خانواده به هم خواهد خورد. بدیهی است هماهنگی زن با شوهر در اموری است که خارج از منطق و وظیفه نباشد، و متقابلاً شوهر نیز باید در این هماهنگی، مقابله به مثل نماید.

۲- تمکین و تأمین نیاز جنسی: یکی از انگیزه های مهم در ازدواج نیاز جنسی است که ضرورت دارد طرفین در ارضای این نیاز اقدام کنند.

۳- زینت و آرایش برای شوهر: زن باید برای جلب توجه شوهر به نظافت و آرایش خود برسد و لباس آراسته بپوشد. انجام این امر به قدری مهم است که در بعضی از موارد به از هم پاشیدگی اساس خانواده می انجامد. در اینجا لازم به یادآوری است که هیچ شوهری از زنی که برای دیگران خودآرایی و خودنمایی کند، خوشش نمی آید.

۴- داشتن پوشش مناسب: زنان باید بدن خود را از نامحرم بپوشانند. یکی از عللی که در غرب بنیان خانواده را سست کرده و از هم گسیخته، خودنمایی زنان با بدن های عریان است. مردان ایرانی،حتی افراد بی بند و بار و به اصطلاح متجدد، زنی را که با اندام بدون پوشش و لباس های کوتاه و تنگ در برابر نامحرم ظاهر شود، برای همسری نمی پسندند.

۵- داشتن جمال و کمال: زن باید از نظر فیزیکی سالم، و از نظر زیبایی مورد پسند همسرش قرار گیرد. همسر زیبا و سالم با داشتن خصوصیات خلقی مناسب و سایر شایستگی ها، نعمتی است که مافوق آن متصور نیست.

۶- اصالت خانوادگی: چون وراثت و تربیت اساس رفتار انسان را تشکیل می دهد، بنابراین منظور از اصالت خانوادگی آن است که دختر در خانواده ای مۆمن و با فرهنگ تربیت شده و از نظر وراثت نیز زمینه داشته باشد ؛ در این صورت متخلق به اخلاق حسنه خواهد بود.

۷- عاقل و خردمند: زنی که یک عمر با مردی مصاحبت دارد، باید باهوش و خردمند باشد. عقل و خرد از ویژگی های زن شایسته است. امیرالمومنین علی (ع) فرمود: از ازدواج با زنی که کم خرد است خودداری کنید. زیرا مصاحبت او گرفتاری سختی است و فرزندان او ضایع و مهمل خواهند بود.

دختر خوب کیست

دختر خوب دختری است که در کنار دستاوردها و موفقیت هایش در حفظ حیا و عفت خود هم تلاش کند، پیشرفت علمی و پیشرفت در هیچ عرصه ای منافاتی با حفظ رفتارها و اصالت های دخترانه ندارد.

دختر خوب از نظر پسرها؟

مواردی که در ادامه برایتان خواهیم گفت چند ویژگی در زنان است که ثابت شده برای مردان بسیار جذاب است.

۱ – کمی عصبی و مضطرب
درست شنیدید!

متاسفانه زنان از بیماری های اضطرابی بیشتر از مردان رنج می برند.

مطالعات نشان داده که زنانی که بیش از اندازه مضطرب و عصبی هستند کمتر از سایر زنان از روابط خود احساس رضایت می کنند.

اما دانشمندان این فرضیه را مطرح کرده اند که کمی اضطراب و نگرانی در زنان آن ها را برای مردان جذاب می کند.

چرا که این حس را به مردان می دهند که آن ها مادران و همسرانی فداکار هستند که نگران زندگی و فرزندانشان خواهند بود!

اگر در حال حاضر همسرتان بسیار عصبی مزاج و مضطرب است بهترینن راه حل داشتن روابط بیشتر و صمیمی تر با اوست!

مردان جذاب این ویژگی را دارند؛ هیکل عضلانی راز جذابیت مردان نیست…

۲ – رنگ قرمز
همه ما می دانیم که قرمز رنگ عشق است.

شاید خیلی این مطلب پیش پا افتاده به نظر برسد.

اما مطالعات نشان داده است که رنگ قرمز برای مردان بسیار جذاب است.

بسیاری از گونه های جانوران مختلف از این رنگ برای جذب جفت استفاده می کنند!

۳ – چشمان درشت و لب های متناسب
از نظر بسیاری از مردان زنان با چشم های درشت جذاب تر هستند.

دانشمندان معتقدند که شاید علت این موضوع این باشد که از نظر مردان این گونه زنان سالم تر و دارای قدرت باروری بیشتر و در کل یک شاخص زنانگی برجسته دارند!

از طرفی لب های متناسب برای مردان یکی از شاخص های جذابیت های فیزیکی زنان است.

۴ – تفاهم و همدلی

مطالعاتی که در دانشگاه نیوکاسل بر روی پرسشنامه هایی که بر روی تفاوت های شخصیتی زنان و مردان پر شده بود، انجام شد نشان دهنده ی این مطلب است که زنان به حس همدلی و همدردی اهمیت بیشتری می دهند.

با این حال مردان بیشتر جذب زنان برونگرا و زنانی که حس همدلی و همدردی بیشتری نسبت به سایر همنوعان خود دارند، می شوند.

۵ – فعالیت های داوطلبانه و خیریه
تحقیقات نشان داده که زنانی که رمانتیک تر ! هستند بیشتر به کارهای خیریه و اعمال داوطلبانه برای کمک به دیگران علاقه و کشش دارند.

دانشمندان معتقدند که زنانی که در مکان های عمومی برای کمک به دیگران داوطلب می شوند از نظر مردان بسیار جذاب هستند!

دختر خوب از نظر اسلام

۱- یاد خداوند
از اوصاف و ویژگی های زن نمونه و شایسته، یاد بسیار و پیوسته خداوند، در زندگی است. خداوند این صفت را از نشانه های مؤمنان راستین برشمرده و از آنان چنین تمجید فرمود:
اِنّ المُسلِمینَ و المُسلمتِ و المُؤمنین و المُؤمنت … والذّاکرِینَ اللّه کَثیرا و الذّاکِرتِ اَعَداللّه لَهُمَ مَغِفرهً و اَجرا عظیما (۱)
مردان و زنان مسلمان و مردان و زنان باایمان … و مردان و زنانی که خدا را فراوان یاد می کنند، خدا برای سخنان] حکمت در خانه های شما خوانده می شود یاد کنید در حقیقت خدا همواره دقیق و آگاه است.»
خداخواهی و آخرت طلبی زنان نیز معیار و ملاک اصلی شایستگی و برتری آنان در مقایسه با دیگر زنان جهان است؛ خداوند سبحان این حقیقت را به زنان پیامبر(ص) که باید الگوی دیگر زنان مؤمن باشند چنین بیان فرموده است:
یایُهَا النَبّی قُل لاَزِوجِک … و ان کُنتّن تُرِدنَ اللّه و رَسولَهُ و الدّارَ الاخِرَهَ فِانّ اللّه اَعَدّ لُلمُحِسنِت مِنکنّ اَجرا عَظیما (۲)
ای پیامبر به همسرانت بگو … و اگر خواستار خدا و فرستاده وی و سرای آخرتید، پس به راستی خدا برای نیکوکاران شما پاداش بزرگی آماده گردانیده است.»
خداوند متعال این صفت را درباره همسر باایمان فرعون که او را بانوی نمونه و مثال زدنی حتی برای مردان روزگار دانسته و چنین یاد می فرماید:
وَ ضَرب اللّه ُ مَثَلاً لِلَذیَن امَنوا امراَتَ فرعَون اِذ قالَت رَبِ ابنِ لی عِندکَ بَیتا فِی الجنّه (۳)
و برای کسانی که ایمان آورده اند، خدا همسر فرعون را مثل آورده آنگاه که گفت: پروردگارا پیش خود در بهشت خانه ای برایم بساز…»
و همچنین خدای بزرگ در توصیف و ستایش از اهل بیت علی (ع)، فاطمه(ع)، حسن(ع) و حسین(ع) از آنان به «ابرار» (نیکوکاران) یاد کرده و صفت خداخواهی آنان را این چنین بیان می فرماید:
انّ الاَبرار … و یُطمِعونَ الطّعامَ عَلی حُبه مِسکینا و یَتیما و اَسیرا اِنّما نُطِعمُکم لِوَجه اللّه لا نُریدُ مِنکُم جزاءً ولا شُکورا (۴)
به یقین ابرار و … و به پاس دوستی بینوا و یتیم و اسیر را خوراک می دادند ما برای خشنودی خداست که به شما می خورانیم و پاداش و سپاسی از شما نمی خواهیم.

۲- ایمان و عمل صالح
ایمان به همراه انجام عمل صالح لازمه جداناپذیر ایمان دینی و مهم ترین صفت زن نمونه و ویژگی بانوان شایسته در نگاه وحی است. بررسی آیات قرآن به ما می فهماند که ایمان توأم با عمل صالح، سرمایه اصلی بشر برای نیل به قله رفیع سعادت و نیک بختی در دنیا و آخرت است:
مَن عَمِلَ صلِحا مِن ذَکَر اَو اُنثی و هُوَ مُؤمِن فَلَنُحییِنّهُ حَیوهً طَیِبهً و لَنَجزیَنهُم اَجرَهُم بِاَحسَنِ ما کانوا یَعمَلون (۵)
هر کس از مرد یا زن کار شایسته کند و مؤمن باشد، قطعا او را با زندگی پاکیزه ای، حیات بخشیم، و مسلما به آنان بهتر از آنچه انجام می دادند، پاداش خواهیم داد.»
و مَن یَعمَل مِن الصّلِحتِ مِن ذَکَر اَو اُثنی و هُوَ مُؤمنُ فاُولئکَ یَدخُلونَ الجَنّهَ و لایُظلمون نَقیرا (۶)
کسانی که کارهای شایسته کنند چه مرد باشند یا زن در حالی که مؤمن باشند، آنان داخل بهشت می شوند. و به قدری گودی پشت هسته خرمایی یعنی به مقدار بسیار اندکی مورد ستم قرار نمی گیرند.»

۳- اطاعت خدا و رسول و تسلیم در برابر فرامین آنان
اطاعت کامل از خدا و رسول او و تسلیم بی چون و چرا در برابر فرامین و رهنمودهای آنان، از دیگر اوصاف زنان شایسته و بانوان نمونه است. آیات بسیاری براین حقیقت گویا است:
ما کانَ لِمؤمن و لا مؤمِنَه اِذا قَضَی اللّه و رَسولُهُ اَمرا اَن یَکونَ لَهُمُ الخِیَرهُ مِن اَمرِهِم و مَن یَعصِ اللّه َ و رسَولَهُ فَقَد ضَلَ ضَللاً مُبینا (۷)
هیچ مرد و زن مؤمنی را نرسد که چون خدا و فرستاده اش به کاری فرمان دهند، برای آنان در کارشان اختیاری باشد و هر کس خدا و فرستاده اش را نافرمانی کند قطعا دچار گمراهی آشکاری گردیده است.»

۴- پاکی و پاکدامنی
زن نمونه و شایسته از منظر قرآن، زنی است عفیف و پاکدامن و بانویی است پاک و منزه از هر نوع آلودگی، پلیدی و زشتکاری، آیات مربوط به این موضوع به دو دسته قابل تقسیم است:

۱- آیاتی که به مطلق پاکی و دوری از هر گونه پلیدی و زشتکاری نظر دارد.
۲- آیاتی که بر عفت و پاکدامنی زنان و منزه بودن آنان از هر نوع آلودگی جنسی و روابط نامشروع با نامحرمان دلالت دارد.

دسته اول را می توان با استشهاد به دو آیه به عنوان نمونه ذکر کرد:
۱- وَ اِذ قالَتِ المَلئَکهُ یامَریمُ انّ اللّه َ اصطَفکِ وَ طَهَرک ِوَ اصطفک ِعَلی نِساء العلَمینَ (۸)
و هنگامی را که فرشتگان گفتند: ای مریم، خدا تو را برگزید و پاک ساخته و تو را بر زنان جهان برتری داده است» خداوند در این آیه حضرت مریم (ع) را به دلیل پاک بودنش بر زنان جهان برتری داده و از زنان برگزیده و شایسته زمانه برشمرده است.
این مطلب، نشان دهنده اهمیت و ارزش والای صفت پاکی برای زنان و نیز پیام آور این حقیقت است که این صفت، از معیارهای برتری و شایستگی هر زنی است.
۲- … والطّیبتُ لِلطّیبینَ و الطّیِبونَ لِطّیبتِ اُولئکَ مُبَرّونَ مِمّا یَقولونَ لَهُم مَفغِرهُ ورِزقُ کَریم (۹)
و زنان پاک برای مردان پاکند، و مردان پاک برای زنان پاک. اینان از آنچه درباره ایشان می گویند برکنارند؛ برای آنان آمرزش و روزی نیکو خواهد بود.»

اما دسته دوم بسیارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
۱- الیوم اُحلّ لکم الطیبت … المحصنت من الذین اوتوا الکتب من قبلکم اذا اتیتموهن اجورهن محصنین غیر مسافحین ولا متخذی اخدان (۱۰)
امروز چیزهای پاکیزه برای شما حلال شده … و نیز حلال شد نکاح زنان پارساى مؤمنه و زنان پارساى اهل کتاب در صورتى که شما اجرت و مهر آنان را بدهید و پاکدامن باشید نه زناکار و رفیق‏باز».
۲- خداوند متعال در توصیف و تمجید از حضرت مریم(ع) که از زنان برگزیده الهی در جهان است ایشان را زنی عفیف و پاکدامن معرفی کرده و چنین می فرماید:
«والتی احصنت فرجها فنفخنا فیها من روحنا و جعلنها و ابنها ایه للعلمین؛(۱۱) و آن که خود را پاکدامن نگاه داشت، و از روح خویش در او دمیدیم و او و پسرش را برای جهانیان آیتی قرار دادیم.»
۳- خداوند سبحان در آیه ۱۲ سوره ممتحنه پاکدامنی و دوری از آلودگی به انحراف جنسی (زنا) را شرط قبولی توبه زنان و همچنین شرط پذیرش بیعت آنان با پیامبر اسلام(ص) دانسته است که نشان دهنده اهمیت والای این صفت در سلسله اوصاف زنان نمونه و شایسته از منظر قرآن مجید است
یایها النبی اذا جاءک المومنت یبایعنک علی ان لا یشرکن باللّه شیا ولا یسرقن ولا یزنین … فبایعهن واستغفر لهن اللّه ان اللّه غفور رحیم (۱۲)
ای پیامبر چون زنان باایمان نزد تو آیند که [ با این شرط [با تو بیعت کنند که چیزی را با خدا شریک نسازند … و دزدی نکنند، و زنا نکنند … با آنان بیعت کن و از خدا برای آنان آمرزش بخواه، زیرا خداوند آمرزنده مهربان است.»
۴- خداوند در توصیف و تمجید زنان نمونه و شایسته، ایشان را به پاکدامنی و امانت داری در غیاب شوهر توصیف کرده و چنین ستوده است: فالصلحت قنتتُ حفِظتُ للغیب بما حفظ اللّه ُ (۱۳) پس زنان شایسته مطیع شوهران و در غیبت آنان حافظ (حقوق آنها) باشند».

دختر خوب دختریه که خاص و شیک باشد

فراموش نکنید خاص و شیک بودن به معنای جلف بودن نیست. هر چقدر وقار خود را بیشتر حفظ کنید خاص تر و شیک تر به نظر می رسید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

دختر مورد علاقه پسران

دختر خاص چه ویژگی هایی دارد

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

پسرها چگونه دختری دوست دارند

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

چگونه دختری باکلاس باشیم

چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم؟

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

خصوصیات یک دختر خوب و خاص چیست.  ویژگی دختر جذاب و شیک چه بوده و  یک دختر خوب در دانشگاه باید چگونه باشد. یک دختر خوب برای ازدواج چه ویژگی هایی دارد. دختر خوب کیست. دختر خوب از نظر پسرها؟. دختر خوب از نظر اسلام  چگونه است. دختر خوب دختریه که خاص و شیک باشد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.