no-img
نوین اطلس

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد
امتیاز 4.71 ( 7 رای )
zip
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد


این مطلب در مورد موضوعات ویژگی دختر خاص مغرور، ویژگی دختر خاص و شیک، دختر مغرور دانشگاه، تکست دخترونه شاخ، تکست دخترونه شیک، خصوصیات یه دخی دیوونه، خصوصیات یه دخی مغرور، عکس دخی خاص نوشته شده است.

ویژگی دختر خاص مغرور

یاد بگیرید که اولین راه دختر ایده آل بودن این است که خودتان را دوست داشته باشید. این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید: آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید: به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

لبخند بزنید. دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.
در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

ورزش کنید. برای دختر ایده آل بوودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

ویژگی دختر خاص و شیک

دختر ایده آل درست می ایستد؛ پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود ۲۰ درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

سرگرمی داشته باشید. دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید. همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

دختر مغرور دانشگاه

باید بدونید که معمولا اینجور دخترا کم کم توجه دیگرانو جلب میکنن… مثلا چند ترم ک بگذره میگن فلانی چه دختر سنگین و خوبیه..

تکست دخترونه شاخ

از من خوشت نمیاد؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

~یه نقشه بگیر..
~ یه ماشین جور کن…
~برو به جهنم☜☜☜
سفر خوبی داشته باشی

 

تکست دخترونه شیک

هر زن یک سرزمین است، آداب و رسوم خودش را دارد.

خصوصیات یه دخی مغرور

۱- ترک کردن و اهمیت ندادن به جمع :
یکی از نشانه های غرور در جمع حاضر نشدن است ، البته حاضر نشدن به این معنی که افرادی را که دور هم جمع شده اند ، پایین تر از خودمان می دانیم و علت عدم حضور ما “برتر دانستن شان خودمان” از جمع است. غیبت های طولانی در جمع های فامیلی و دوستانه و یا همسایه ها – با این فکر که این جمع در حد ما نیست – یکی از نشانه های غرور و خودبرتربینی است.

۲- اعتنا نکردن به حرف های دیگران و بی اهمیتی به مردم :
انسان مغرور به صورت ارادی یا غیر ارادی نسبت به حرف های دیگران بی اعتنا می شود و هر کس را با دلیلی رد می کند ، مثلا پدر و مادر وقتی چیزی می گویند آنها را عقب افتاده و پیر می داند ، یا وقتی استاد یا معلم به اون تذکری می دهد ، با بهانه “نفس از جای گرم بلند شدن” حرف او را نمی پذیرد ف به همین ترتیب ، هر کس به بهانه ای رد می شود و فرد تنها به خواسته خودش اعتنا می کند.

۳- انتقاد فراوان :
یکی از مهمترین نشانه های انسان مغرور انتقاد کردن است ، فرد مغرور از هر کس و هر چیز انتقاد می کند ، از دولت و حکومت گرفته تا همسایه و همسر و فرزند ! از همه چیز دنبال ایراد و مشکل آن می گردد و کمتر به نکات مثبت توجه می کند.

۴- تمسخر دیگران :
کسی که به بهانه های مختلف دیگران را مسخره می کند ، رگه هایی از غرور را در وجودش دارد ، مسخره کردن و خندیدن به دیگران و دست انداختن آنها از نشانه های غرور است.

عکس دخی خاص

 

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

راه های جذب پسران برای ازدواج

راه های جذب پسران مغرور

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

راز جذب دختر

علت نگاه دختر به پسر

دختر مورد علاقه پسران

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

ویژگی دختر خاص مغرور و  ویژگی دختر خاص و شیک چیست. دختر مغرور دانشگاه چگونه رفتار  می کند. تکست دخترونه شاخ و تکست دخترونه شیک. خصوصیات یه دخی دیوونه و خصوصیات یه دخی مغرور چیست. عکس دخی خاص



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.