no-img
نوین اطلس

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند
امتیاز 4.36 ( 22 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند


زنان متولد آذر از چه مردانی خوششان می آید و دوست دارند با آن ها ازدواج کنند؟

آیا می دانید علایق این زنان چیست و چگونه می توانید آن ها را به خود جذب کنید؟

نوین اطلس دات کام در این مطلب به تمامی این سوالات پاسخ می دهد و اگر دختر مورد علاقه ی شما یک دختر آذری است به می توانید با کمک این اطلاعات مرد مورد علاقه ی او باشید و به زودی یک زندگی مشترک با او تشکیل دهید.

در این مطلب خصوصیات اخلاقی  زن های آذر ماهی را برای شما گردآوری کرده ایم که می تواند در زمینه جذب و عاشق کردن آن ها کمک زیادی به شما کند. هم چنین در مورد عشق متولدین آذر نیز توضیحاتی به شما ارائه می دهیم تا متوجه شوید آن ها در رابطه چگونه هستند و چه برخوردی دارند.

زن متولد آذر از چه مردی خوشش می آید

زنان آذری  به مردانی که به راحتی در مورد احساسات و عواطف خود سخن می گویند، احتیاجی ندارند، مرد آن ها باید به محیط و شرایط اطرافشان حساس باشند، موقعیت های مختلف را درک کنند و بر اساس آن ها بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

زنان آذری مردانی را دوست دارند که قادر باشند که مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. شوخ طبعی نیز از دیگر ویژگی های مردان ایده آل زن آذری است. کسی که بتواند بخندد و بخنداند. اگر مردی نفوذپذیر و شوخ طبع باشد، مطمئنا شریک زندگی ایده آلی برای شما خواهد بود.

خصوصیات زن های آذر ماهی

زن های آذرماهی از دروغ بیزارند و دوست دارند که همیشه حقیقت را بشنوند و بگویند. بسیار اهل معاشرت هستند و ترجیح می دهند بیشتر وقت شان را در کنار دوستان صمیمی یا خانواده شان باشند و البته بسیار خونگرم وشوخ طبع نیز هستند.

زن های متولد آذر در عشق و احساس شور و شوق فوق العاده ای دارند و اهل شعر و ادبیات هستند. طبق این روحیه شعر و هنر دوست اصولا افرادی مهربان هستند و می دانند چگونه با زندگی و محیط اطرافشان سازگار شوند و کنار بیایند. از خصوصیات زن های آذری این است که آرزوهای بزرگ دارند وبسیار بلندپرواز هستند.

زن های آذرماهی  انسان هایی با دید مثبت به زندگی، و مصمم در رسیدن به اهدافشان می باشند. متولدین آذر ماه بلند پرواز هستند، و عاشق سفر کردن و گشت و گذار می باشند. سفر کردن جزئی از زندگی آن ها محسوب می شود.

علایق زن متولد آذر

در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر ، درصد متولدین آذر از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از زنان متولد آذر نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است ، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد .

زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است . از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه ؟

زن آذرماهی وقتی به مسافرت می رود، همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد . به پول ، به خاطر خود آن ،‌ علاقه ای نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند.

چگونه زن متولد آذر را جذب کنیم

دختر متولد آذر ماه ترکیبی شگفت انگیز از ویژگی هاست؛ سرزنده و پرشور، بی خیال و در عین حال نجیب و توسعه طلب، آن ها به راحتی تحسین کنندگان و دوستانی را به خود جذب می کنند. ازدواج با دختر متولد آذر ممکن است اشتیاق آتشین دختر متولد آبان را نداشته باشد، اما زندگی شما را با شادی و سرور، خوش بینی و همدمی عمیقا همراه، روشن خواهد کرد.

نماد این برج فلکی سانتور –حیوان افسانه ای، نیمه انسان و نیمه اسب- است. در افسانه های روم باستان، سانتورها روشنفکر و معلم بودند و شاید این نگرانی متولدین آذر را در مورد مسائل حقیقتا بزرگ زندگی توضیح می دهد. توانایی تفکر انتزاعی ذهن ایشان به نحوی شایسته توسط نماد کمانداری که پیش روی خود را می نگرد و به هدف می زند نشان داده شده است. بنابراین اگر می خواهید یک ز متولد آذر را به خود جذب کنید باید دور و بر او به شیوه ای اصولی رفتار کنید، زیرا او به احتمال زیاد عمیقا مراقب مسائلی مثل عدالت و بازی جوانمردانه است.

برای اینکه یک زن آذری را جذب کنید حتما این نکته را به یاد داشته باشید که آزادی شخصی برای یک متولد آذر در رتبه اول اولویت هایش قرار دارد. آن ها هرگز در رابطه ای که از آن ها انتظار می رود در مورد کوچکترین چیزها در عشق و زندگی به پای شریک زندگی شان باشند، احساس راحتی نخواهند کرد. آن ها باید در دایره اجتماعی تعاملات شان فضایی برای تعقیب منافع خود داشته باشند و ممکن است شریک زندگی شان در این دایره جایی نداشته باشد.

با وجود اینکه آن ها نیاز به آزادی در رفت و آمد هایشان دارند؛ اما نمی توان گفت که ایشان قادر به وفاداری در مورد شریک زندگی شان نیستند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است در مورد دختر متولد آذر از شما سر بزند این است که او را محصور کنید و انتظار داشته باشید شیوه زندگی اش را با توجه به شیوه زندگی شما تغییر دهد. مانند نماد ماه آذر، تیری که از کمان رها شود، نمی توانید او را به عقب برگردانید و باید به دنبال سرنوشت خود بروید.

عشق متولدین ماه آذر

شعر زیر می تواند عشق را از دیدگاه متولدین ماه آذر به خوبی توصیف کند:

نجوایی از سوی تو
نگاهی کوتاه از تو
لبخندی شیرین بر لبان زیبایت
و من خود را غرق در عشق می یافتم

متولد آذر در عشق خوش بین است و راستگو. شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد. اولین عشق او قلبش را به تپش در می آورد و هرگز فراموش نخواهد شد. هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه بوده ودر عشق صادق است. زن متولد آذر عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند.

مطالب مرتبط:

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

خصوصیات متولدین آذر

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

طالع بینی ماه تولد

بدست آوردن دل دختر مغرور

دختر مغرور خاص چه ویژگی هایی دارد



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.