no-img
نوین اطلس

فال تاروت عشق و احساس


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فال تاروت عشق و احساس
امتیاز 3.56 ( 18 رای )
zip
فروردین ۱۴, ۱۳۹۸

فال تاروت عشق و احساس


یکی از روش های فال تاروت عشق چیدمان هفت کارتی فال تاروت است.

این روش در فال تاروت عشق یک روش فوق العاده برای تحلیل یک رابطه در سه سطح مختلف است.  این سه سطح در فال تاروت شامل ۱) عقل و منطق زوج ۲) احساسات و عواطف آنها و ۳) رفتار و کردارشان است.

در ادامه به صورت دقیق حالت ها و کارت های فال تاروت عشق و احساس را با یک مثال بررسی می کنیم.

آموزش فال تاروت عشق

چیدمان کارت های تاروت عشق و احساس به صورت ۷ کارتی است. ۲، ۳ و ۴ ( از بالا به پایین) در سمت راست قرار می گیرد و کارت ۵، ۶ و ۷ ( از پایین به بالا)در سمت چپ. در وسط نیز کارت ۱ قرار می گیرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به آموزش جامع فال تاروت – تاروت شناسی پیشرفته ).

در عکس پایین چیدمان فال تاروت عشق و احساس همراه با ۷ کارت به صورت تصادفی به تصویر کشیده است تا هم با چیدمان صحیح تاروت عشق آشنا شوید و هم با تفسیر هر کارت به صورت جداگانه نحوه صحیح فال تاروت عشق را بیاموزید.

ردیف سمت راست خصوصیات طرف مقابل را نشان می دهد و ستون سمت چپ در فال تاروت عشق خصوصیات صاحب فال است. کارت وسط نیز هویت رابطه عاشقانه را توضیح می دهد.

کارت های ۲ و ۷ ( دو کارت بالا) بیانگر تفکرات عقلانی و منطقی هر یک از طرفین فال است. کارتهای ۳ و ۶ ( کارت های ردیف دوم – غیر از کارت وسط) بیانگر عواطف و احساسات قلبی آنهاست. کارتهای ۴ و ۵ ( کارت های پایین ) نماینگر سبک و سیاقی است که آنها در رابطه شان رفتار می کنند و به نمایش می گذارند. کارت وسط نیز نشانه هویت رابطه عاشقانه است.

کارت ۱ – کارت وسط

کارت وسط نشانه هویت رابطه عاشقانه در فال تاروت عشق است. در تصویر فوق کارت ۱۰ شمشیر را مشاهده می کنید. در نگاه اول به نظر می رسد با تصویر و فالی هولناک مواجه شده ایم. اما تفسیر فال تاروت عشق اینگونه نیست.

در این عکس که نماد هویت رابطه است با تصویری مواجه می شویم که نماینگر پایانی اجتناب ناپذیر است. اما اگر به دقت به دوردست نگاه کنید سپیده صبح را می بینید که مجدد در حال طلوع کردن است. پس اگرچه پایان نزدیک است اما شروعی نو نیز در دوردست مشاهده می شود.

این کارت در فال تاروت عشق و احساس می تواند به پایان یک مرحله از رابطه عاشقانه شما و شرعی مجدد اشاره کند. مثلا می تواند پایان رابطه دوستی و شروع ازدواج باشد. یا پایان زندگی دو نفره شما و شروع یک زندگی جدید همراه با فرزند.

این کارت همچنین می تواند به شکست فردی اشاره کند که رابطه عاشقانه شما را تهدید می کند.

کارت ۲ – بالا سمت راست

فال تاروت در ستون سمت راست مشخصات عشق شما را توضیح می دهد. کارت ۲ که بالاترین کارت فال تاروت عشق است بیانگر عقل و منطق عشق تان است. در مثال بالا مشاهده می کنید که ۸ چوبدست به صور واژگون نمایان شده است.

این کارت بیانگر سرعت، عمل و اقدام، مشافرت هوایی، حرکت و تغییرات سریع است. اما وقتی به صورت واژگون در مقابل ما قرار می گیرد مفاهیم آن نیز برعکس خواهد شد. پس این کارت  نمایانگر تاخیر، ناامیدی در تغییر وضعیت و درجا زدن است.

در فال تاروت عشق وقتی این کارت در سمت راست بالا قرار می گیرد یعنی مشخصات عشق و منطق طرف مقابل را بازگو می کند. در این مثال عشق و منطق طرف مقابل با ناامید از تغییر وضعیت است. در چیزی یا تصمیمی تاخیر دارد و تصور می کند در حال درجا زدن در زندگی خود است.

کارت ۳  – وسط سمت راست

کارت سوم که در وسط سمت راست قرار دارد در تاروت عشق بیانگر عواطف و احساسات طرف مقابل است. در این کارت ما ۵ جام را مشاهده می کنیم. این کارت نشانه از دست دادن، پشیمانی و تاسف، یاس و ناامیدی  و داغداری است. احتمالا عشق فرضی ما از چیزی احساس ناراحتی و تاسف می کند.

شاید فردی را از دست داده است یا شاید عاشق شخص دیگری می باشد که نمی تواند به او برسد. در این تصویر در فال تاروت عشق فردی را می بینیم که ردای سیاه ناامیدی بر تن کرد و غمگین به جام هایی می نگرد که نقش بر زمین شده است.

گویی چیز گرانبهایی را از دست داده است. سر او به شکلی رو به پایین است که به نظر می رسد از گذشته پشیمان و اندوهگین می باشد. البته در این تصویر دو جام نیز به صورت سالم قرار دارد که نشان می دهد هنوز همه چیز از دست نرفته است و آن پل که در دور دست مشاهده می شود نماد امیدی است که می تواند با کمک آن گذشته را جبران کند.

( شاید این امید همان صاحب فال باشد).

کارت ۴ – پایین سمت راست

کارت ۴ در ردیف آخر نماینگر وضعیت ظاهری وی در رابطه عاشقانه اش با صاحب فال است. این کارت نشانه مسئولیت، بار، وظیفه سنگین، فشار و استرس و موفقیت است.

چیزی که در این کارت دیده می شود فردی است که در حال تلاش برای رساندن چوب ها به خانه ای در در دوست است. اگرچه اینکار را به سختی انجام می دهد و بار زیادی بر دوش می کشد اما مشخص است که در آینده ای نه چندان دور محصول و پاداش خود را دریافت می کند.

چیزی که در فال تاروت عشق از این کار می شود فهمید این است که طرف مقابل بار سنگینی را روی دوش خود احساس می کند و با مسئولیتی که بر عهده گرفته سخت برای هدف خود تلاش می کند. این هدف یا مسئولیت می تواند هر چیزی باشد. مثلا کسب بیشتر درآمد یا موفقی در ازدواج و پایداری رابطه. به هر حال این کارت نشانه مسئولیت پذیری طرف مقابل است.

کارت ۵ – پایین ستون سمت چپ

همانطور که گفتیم ستون سمت چپ بیانگر خصوصیات صاحب فال است. ردیف پایین نیز در مورد ویژگی های ظاهری و بیرونی صاحب فال صحبت می کند. در تصویر فوق در این جایگاه کارت ۴ سکه مشاهده می شود.

این کارت نماینگر کنترل، ثبات و پایداری، امنیت، مالکیت، تصرف و محافظه کاری است.

شخصیتی که روی این کارت تاروت عشق به تصویر کشیده است دور از خانه و کاشانه به ۴ سکه که بدست آورده محکم چسبیده است؛ گویی ترس از آن دارد که سکه ها را از دست بدهد.

در فال تاروت عشق این کارت نماینگر این است که صاحب فال دست آوردهایی دارد ( می تواند عشق باشد می تواند ثروتش باشد) که به هیچ وجه نمی خواهد آن ها را دست بدهد.

چیزی که این فرد در رابطه خود به نمایش می گذارد کنترل، ثبات و پایداری، احساس مالکیت داشتن و ایجاد امنیت برای عشقش است.

کارت ۶ – وسط ستون سمت راست

این کارت در فال تاروت عشق نمایانگر احساسات و عواطف صاحب کارت است. در تصویر بالا کارت اعتدال این جایگاه را بدست آورده است. کارت اعتدال یکی از کارت های تاروت کبیر یا آرکانای بزرگ است. کارت اعتادل در تاروت عشق به معنای توازن، میانه روی، صبر، هدف، عنا و مراد است. این بدین معنا است که صاحب فال در رابطه عاشقانه خود میانه رو است و سعی می کند همیشه به یک حد وسط برسد.

به عبارت دیگر صاحب فال مهارت خوبی در متعادل کردن اختلافات دارد و با اینکار احساسات و رابطه عاشقانه رو گرم و خوب نگاه می دارد. این کارت همچنین به معنای داشتن یک عشق و احساس هدف مند و پر معنا است.

کارت ۷ – بالا ستون سمت راست

این کارت نشانه عقل و منطق صاحب فال در فال تاروت عشق است. در این جایگاه شوالیه شمشیر قرار گرفته است. شوالیه شمشیر با سرعت از عرض تصویر عبور می کند. پاهای اسب او کاملا کشیده شده اند و دنباله کلاهخودش در باد پرواز می کند.

رنگ سفید اسبش نشانه ی خلوص انرژی عقلانی و فکری اوست که سبب حرکت او در زمینه های مختلف زندگی می شود. تاکید این تصویر در حرکت با سرعت و بدون توجه به خطرات احتمالی است.

این کارت در فال تاروت عشق به علملگرا بودن و جاه طلب بودن صاحب فال اشاره می کند. صاحب فال اگر چه در روابط عاشقانه و عاطفی خود محافظه کار و میانه رو است اما در عمل و رسیدن به هدف خود درنگ نمی کند و همه تلاش خود را برای رسیدن به دست آورد هایش به کار می گیرد.

یادگیری فال تاروت می تواند قدرت ها و نیروهای پنهان ضمیر ناخودآگاه شما را آزاد کند و قدرت شهودی تان را افزایش دهد. برای یادگیری بیشتر نگاه کنید به مطالب زیر:

درس ۱: فال تاروت کبیر – تفسیر کارت های تاروت کبیر

درس ۲: فال تاروت صغیر

درس ۳: تاروت صغیر – دسته شمشیر و جام

درس ۴: تاروت صغیر – دسته عصا و ستاره سه راس

درس ۵: تاروت صغیر – کارت های درباری

خرید کارت های تاروت با آموزش رایگان

فال احساس طرف مقابل

فال احساس شخص غایب

فال شمع

فال برگشت رابطه

تعبیر خواب عروسی رفتن



موضوعات :
فال

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.