no-img
نوین اطلس

فال شمع


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فال شمع
امتیاز 3.86 ( 49 رای )
zip
آبان ۱۵, ۱۳۹۹

فال شمع


آیا تا کنون درباره فال شمع چیزی شنیده اید؟
امروزه با جستجو در اینترنت متوجه می شویم که در کنار فال حافظ و تاروت و قهوه و ….، فال شمع نیز جایگاه ویژه خود را پیدا کرده است.
به همین دلیل در این مطلب می خواهیم درباره فال شمع صحبت کنیم. اینکه فال شمع چیست و چگونه تعبیر می شود و تعابیر مختلف آن چه خواهد بود؟

فال شمع چیست؟

حتما تابحال متوجه شده اید که در مکان های مقدس و روحانی شمع روشن می کنند. یا افراد در شب تولدشان با فوت کردن شمع کیک تولد آرزو می کنند. اما علت این کارها چیست؟ از کجا نشات می گیرد؟
شمعی که می سوزد چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد؛ موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می شود عنصر آب است. گفته می شود اگر در زمان دعا کردن این چهار عنصر یکجا حضور داشته باشند یعنی یک خلقت کامل وجود دارد که به شدت بر روا شدن حاجت و برآورده شدن دعا موثر است.
حتی در مواردی که حال روحی خوبی ندارید می توانید چراغ ها را خاموش کرده و شمع روشن کنید. متوجه خواهید شد که پس از مدتی به آرامش نسبی دست پیدا می کنید.
فال شمع از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده اند و اینگونه فال شمع را انجام می دهند.

تعبیر فال شمع

در تعبیر فال شمع به نحوه آب شدن شمع، رنگ شعله و … توجه می شود و تعبیر آن به صورت زیر می باشد:
گفته شده که اگر شمع جرقه بزند، حتما اخبار خوش به شما خواهد رسید و برای آنکه مشخص شود چه فردی آن خبر خوش را به شما می دهد باید به اشک شمع توجه نمود، در صورتی که از طرف چپ اشک بریزد، آن خبر خوش توسط یک خانم به شما خواهد رسید و اگر از سمت راست اشک بریزد، آن خبر خوش از طرف یک آقا خواهد بود.
اگر به جایی که اشک ها ریخته شده یعنی پایین شمع، قسمتی که اشک های ریخته شده جمع شدند دقت کنید، می توانید اسم اول فرد را نیز پیدا کنید. پس تا اینجا، خوش بودن خبر، مونث و مذکر بودن خبر و همینطور اینکه معلوم شد که چطور اسم اول فرد را پیدا کنید.
اگر شعله ی شمع به رنگ آبی باشد بدین معنی است که شما در اتاق تنها نبوده و احتمالا روحی هم در آنجا حضور دارد.
درصورتی که اشک های به شکل گل بشوند، یعنی غریبه ای را خواهید دید که عاشقتان می شود.
می توانید با یک سوال که پاسخ بلی یا خیر دارد شمع را روشن کنید، اگر اشک های شمع از طرف راست ریخت، پاسخ مثبت است و اگر از طرف چپ ریخت پاسخ منفی خواهد بود.
درباره ی خاموش شدن شمع اینطور تعبیر می شود که درصورتی که شمع خودش به خودی خود خاموش شود، به یک پایان بد مرتبط است ولی اگر یک نفر اتفاقی شمع را خاموش کند، نشان می دهد که مراسم ازدواجی به زودی برایش اتفاق می افتد.

فال شمع و سرنوشت

برخی افراد به دنبال فال شمع برای پیش گویی دقیق آینده و مشاهده سرنوشت خود خواهند بود. هر شخصی می داند حقیقتا آینده غیر قابل پیش بینی است. همه چیز به دست خداوند است و تنها می توان برای رسیدن به اهداف تلاش خود را به کار برد و در این راستا از خداوند متعال کمک گرفت. با این حال افراد باز هم علاقه به فال گرفتن و مشاهده آینده خود هستند. بایستی به فال به جنبه سرگرمی نگاه کرد و آن را مبنای اصلی اتفاقات آینده تلقی نکرد.

مطالب مرتبط:

فال برگشت رابطه

فال عشق با مشخصات طرف مقابل

فال احساس طرف مقابل

فال تاروت

 



موضوعات :
فال
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *