no-img
نوین اطلس

فال تاروت اصلی _ فال تاروت با کارت اصلی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فال تاروت اصلی _ فال تاروت با کارت اصلی
امتیاز 4.57 ( 7 رای )
zip
اسفند ۱۹, ۱۳۹۷

فال تاروت اصلی _ فال تاروت با کارت اصلی


با نگاهی ساده به دیگر سایت ها متوجه می شوید روش های بسیاری به عنوان فال تاروت اصلی معرفی شده است اما همه آنا اصلی نیستند. فال تاروت اصلی را هرگز نمی توان به صورت آنلاین تجربه کرد و حس واقعی کائنات ( ناخودگاه جمعی) را با آن احساس کرد.

فال تاروت اصلی شامل دو سری کارت است که ۵۶ عدد آن کارت تاروت صغیر است و۲۲ عدد آن کارت تاروت کبیر است. فال تاروت اصلی به شکل های مختلف از جمله تک کارتی، دو کارتی، سه کارتی، چهار کارتی، پنج کارتی، ۶ کارتی تا ۹ کارتی است.

همه این اشکال مختلف در فال تاروت اصلی به شما کمک می کند موقعیت خاصی را برای خود نشانه یابی کنید و فرصت ها و موقعیت های خوبی را برای خود ایجاد کنید.

تفاوت فال تاروت اصلی با فال تاروت آنلاین

اگرچه فال تاروت صغیر به صورت آنلاین به عنوان سرگرمی خوب است اما هرگز تاثیر نیرومندی که فال واقعی و اصلی تاروت می تواند ایجاد کند را ایجاد نخواهد کرد.

وقتی در حال استفاده از فال تاروت صغیر هستید باید کارت ها را در دستان خود احساس کنید. آموزش واقعی تاروت صغیر به شما می گوید با کارت ها ارتباط برقرار کنید. آن ها را احساس کنید تا ناخودآگاه جمعی شما نیروی کائنات را از طریق کارت های تاروت به شما نشان دهد.

البته یادگیری فال تاروت فقط شامل کارت های تاروت صغیر نیست و باید با کارت های تاروت کبیر نیز آشنا شوید. اما در این مطلب می خواهیم در مورد کارت های صغیر صحبت کنیم.

فال تاروت اصلی شامل هم فال تاروت صغیر و هم فال تاروت کبیر می شود. هنگامی که اقدام به انجام فال تاروت اصلی می کنید باید حتما هر دو کارت کبیر و صغیر را در دستان خود احساس کنید تا بتوانید ارتباط ناخودآگاه را با آن برقرار کنید.

سپس مفاهیم و معانی آن نماد ها که در فال تاروت اصلی وجود دارد به شما معنا و مفهومی جدید و زیبا به زندگی شما خواهد داد؛ معنا و مفهومی که به شما در پیدا کردن موقعیت های جدید، فرصت های پیشرفت و انگیزه های قدرتمند شدن کمک می کند.

فواید یادگیری فال تاروت اصلی

فال تاروت اصلی احساس بینش درونی و حس ششم شما را تقویت می کند. به عبارت دیگر قدرت شهودی شما را افزایش می دهد. دلیل این موضوع این است که نگاره های موجود در فال تاروت اصلی شامل نماد ها و نشانه های اسطوره ای است.

طبق نظریه کارل گوستاو یونگ، نمادها و نشانه های اسطوره ای، الگوهایی هستند که در طی هزاران سال زندگی بشر در ناخودآگاه انسان وجود دارد. جالب است بدانید انسان قبل از اختراع خط و زبان نیز از نماد ها برای ارتباط برقرار کردن استفاده می کرده است.

این ها همان نمادهایی هستند که در در فال تاروت اصلی نیز وجود دارد. این نماد قدرت بسیار بالایی در رساندن مفهومی خاص داشتند و حاوی احساس بسیار خوبی در خود هستند.

این نماد ها به تقویت احساس شهودی و درک بهتر از اوضاع طبیعی انسان کمک می کند زیرا ریشه در گذشته مشترک بشر دارند.

در نتیجه اینگونه می توان نتیجه گرفت که فال تاروت اصلی می تواند به عنوان منبعی باشد برای شناخت بهتر اوضاع، تصمیم گیری های قوی تر و انگیزه های بیشتر برای موفقیت در هر چیزی که به دنبالش هستیم.

در ادامه کارت های فال تاروت اصلی را توضیح خواهیم داد که شامل فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر می باشد. به یاد داشته باشید در واقع فقط یک نوع فال تاروت اصلی وجود دارد و تاروت کبیر و صغیر نام کارت ها است. پس زمان را از دست ندهید و با کارت های فال تاروت اصلی آشنا شوید تا از عکس ها و معنای آن شگفت زده شوید.

این مکانیسم در انسان های اولیه بسیار لازم بوده است. زیرا به دلیل زندگی سخت در جنگ ها یا کوه ها همیشه در خطر بودند و نیاز داشتند احساس شهودی و پیشگویی خوبی در مورد رویداد های طبیعت بدست آورند.

کارت های تاروت صغیر و کبیر

کارت های فال تاروت اصلی دو دسته هستند. کارت هایی به نام فال تاروت کبیر که در لغت به معنای تاروت کبیرمی باشند و کارت هایی به نام Minor Arcana  که در لغت به معنای تاروت صغیر می باشند. بعضی افراد به اشتباه تصور می کنند کارت های تاروت صغیر و کبیر دو نوع فال مختلف است. اما اینطور نیست. در این مطلب و مطلب هایی که در ادامه توضیح داده ام منظورم از فال تاروت کبیر یا فال تاروت صغیر، کارت های فال تاروت اصلی است.

در واقع فال تاروت کبیر کارت های فال تاروت کبیر – تاروت کبیر قابل تشخیص تر بوده و تاثیرگذار تر در بین ورق های تاروت می باشند. این ۲۲ کارت نشان دهنده شرایطی است که همه ما در زندگی با آن روبرو هستیم.

تاروت کبیر در فال تاروت اصلی با توجه به دیدگاه های خاص، پیام به خصوصی را برای راهنمایی ما در زمانی که نیاز داشته باشیم به ما نشان خواهند داد.

کارت های فال تاروت صغیر شامل ۵۸ کارت از کارت های فال تاروت اصلی است. این کارت ها در مورد اقدامات روزمره و تصمیماتی که باید بگیریم صحبت می کند. درمقابل تمرکز کارت های فال تاروت کبیر روی بخش بزرگتری از زندگی است. این کارت ها در فال تاروت اصلی بیشتر در مورد آینده ای دور صحبت می کنند.

اگر علاقه دارید از عجایب، مفهوم ها، نماد ها و فواید بیشتر فال تاروت آشنا شوید به شما توصیه می کنم حتما مطلب فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر را مطالعه کنید. ولی یادتان باشد فال تاروت کبیر و صغیر در واقع کارت های تاروت صغیر و کبیر است که هر دو جزء کارت های فال تاروت اصلی می باشند.

می خواهم بیشتر بدانم:

فال شمع

مفهوم شناسی فال تاروت ( بر اساس اسطوره شناسی)

فال تاروت عشق و احساس

فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی- فال ۱۰ کارتی تاروت

فال احساس طرف مقابل

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

خصوصیات زنان متولد ماه های مختلف

خصوصیات مردان متولد ماه های مختلف

 



موضوعات :
فال
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.