no-img
نوین اطلس

خصوصیات مردان متولد ماه های مختلف


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات مردان متولد ماه های مختلف
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷

خصوصیات مردان متولد ماه های مختلف


برای شناخت شخصیت و خصوصیات مردان متولد ماه های مختلف سال نوین اطلس دات کام در این مطلب اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین به شما نشان می دهیم مردان کدام ماه سال بهترین مردان هستند و در مقابل بدترین مردان در چه ماهی به دنیا آمده اند. در آخر نیز خصوصیات یک همسر ایده آل را به شما معرفی می کنیم.

شخصیت مردهای ماه های سال

هیچ تحقیق علمی معتبری نمی تواند به شما بگوید متولدین یک ماه دارای ویژگی های خاص هستند. اما یک واقعیت وجود دارد:

فصل تولد (آن هم نه به طور کاملاً دقیق) می‌تواند احتمال برخی ویژگی های ذهنی و روحی و جسمی در شما را تعیین کند. آن هم نه به دلیل چیزهایی که فالگیرها و طالع بین ها می گویند بلکه به دلیل تفاوت در شدت نور، رطوبت هوا، دمای متوسط، رژیم غذایی و سایر عوامل محیطی.

عواملی که جدا از ماه تولد‌ می‌تواند برای بسیاری از ما متفاوت باشد و همین تفاوت های باعث می شود هر کدام از ما چه مرد و چه زن در ماه های مختلف سال شخصیت های متفاوتی داشته باشیم.

مردان کدام ماه بهترین مردانند

مردان اردیبهشتی حامی ۱۰۰% هستند و می توانند حس آرامش را در خانه فراهم کنند. آن ها عشق و تازگی به خانه می دهند و در کنارشان به شدت احساس امنیت می کنید. این مردان از بهترین مردها در بین ماه های سال هستند.

یک مرد تیرماهی نیز به شما عشق بی قید و شرط ارائه می دهد و این از جمله خصوصیاتی است که می توان بر حسب آن مرد را در دسته ی بهترین مردان متولد ماه های مختلف ارائه داد.

مردان مردادی همسرشان را آنقدر ستایش و تحسین می کنند که او خودش را یک ستاره ی درخشان می بیند و این برای زن ها بسیار تاثیر گذار و هیجان انگیز است. در نتیجه زن ها مردان مردادی را نیز جزو بهترین مردان می دانند.

مردان آبان ماهی نیز در کنار خصوصیات بد خود از جمله حسادت، مردانی بسیار صادق هستند و همیشه از درگیری و دعوا دوری می کنند. آرامشی که با این مردان تجربه می کنید باعث می شود یکی از بهترین مردان در بین ماه های مختلف سال باشند.

بدترین مردان متولد چه ماهی هستند

مرد بهمن ماهی بسیار غیر قابل پیش بینی و کمی عصبی است و معمولا برای ازدواج مناسب نیست. در واقع ازدواج بیشتر برای او به معنی تعهداتی است که باید به آن ها پایبند باشد و او را محدود می کند. مرد متولد بهمن با طلاق مشکلی ندارد و در شرایط سخت همواره گزینه طلاق را در ذهن دارد.

اگر به دنبال مرد خانواده هستید، کسی که حامی شما باشد و با او یک زندگی پایدار داشته باشید، قطعا مرد خردادی گزینه مناسبی برای شما نیست. او معتقد است باید افکار سنتی را کنار گذاشت و به شیوه خود زندگی کرد. او فردی جذاب است و در بیرون خانه سر و گوشش می جنبد!

مرد آبانماهی به شدت حسود است. او بسیار حساس و وسواسی است و از صدمه دیدن می ترسد. کنار آمدن با او کمی دشوار است اما برای عشقش تا پای جان خود را فدا می کند. برای خوشبخت شدن با او باید عشقتان را به تدریج به او ثابت کنید و با او صادق باشید.

همسر ایده آل شما متولد چه ماهی است

فروردین: باهوش و ماجراجو

شما زنی مستقل هستید, بنابراین به مردی حقیقی احتیاج دارید. مردی که منطقی و باهوش باشد. تنها چنین مردی هست که می‌تواند کنار شما دوام آورد. از آنجا که شما به سادگی قلب تان را نمی بازید در انتخاب مرد زندگی تان نیز حساسیت زیادی به هزینه می دهید. بنابراین وقت تان را با مردی که هوش و ذکاوت بالایی ندارد هدر ندهید.

شما دوست ندارید که لحظه ای از وقت تان را به بطالت سپری کنید، از ساعت ها استراحت کردن و تلویزیون مشاهده بیزارید. به جای آن دوست دارید که فعالیت های اخیر را آزمون کنید. بنابراین مردی که در این ماجراجویی همراه تان باشد می تواند دل شما را به دست آورد.

اردیبهشت: بخشنده و قابل اعتماد

شما عاشق پول هزینه کردن هستید. خودتان نیز تمام تلاش تان را می‌کنید تا زندگی مرفه ای داشته باشید و به تمام انچه می‌خواهید برسید به همین علت مرد زندگی شما نیز باید دست و دلباز و بخشنده باشد. احتمالاً کمیت برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد اما از کیفیت نمی توانید ساده بگذرید.

به عنوان مثال شما به جای خوردن همبرگر، رفتن به یک رستوران لوکس برای خوردن سوشی و استیک را ترجیح می‌دهید. اضافه بر بخشندگی, اعتماد نیز برایتان اهمیت زیادی دارد. شما خود آدم وفاداری هستید و برای ارتباط عاطفی تان کم نمی‌گذارید همین انتظار را نیز از طرف مقابل تان دارید.

خرداد: سازگار و روراست

از آنجا که شما دو شخصیت کاملا متفاوت دارید می‌توانید از دو دیدگاه گوناگون به اطراف تان نگاه کنید. شما از تغییرات لذت می برید به همین علت رفتارهایتان نیز غیر قابل پیش بینی هست. از این جهت مرد زندگی شما باید فردی سازگار باشد. به عنوان مثال او باید بتواند یک روز که حوصله ندارید کنارتان بنشیند

و تلویزیون تماشا کند و روز دیگر با شما هیجان انگیزترین تفریحات را تجربه کند. مرد شما نه تنها سازگار بلکه باید روراست باشد طوری که بتواند راز دلش را با شما به سادگی در بین بگذارد.

تیر: مهربان و بالغ

از آنجا که شما فرد حساسی هستید باید نزدیکان تان را با احتیاط انتخاب کنید. احساسات شما از متولدین ماههای دیگر اکثر هست به همین علت مستحق یک مرد مهربان و پشتیبان هستید. احتمالاً برای شمار زیادی از بانو ها مهربانی مهم ترین عامل نباشد ولی برای شما در اولویت قرار دارد فردی که همۀ وقت مراقب تان باشد و تحت هر شرایطی دوست تان داشته باشد. از سوی دیگر شما از مردهایی که مدام در حال بازی کردن می باشند یا اینکه دوست دارند با رفتارشان حسادت شما را برانگیزند لذت نمی برید. مرد زندگی شما باید بالغ و پخته باشد.

مرداد: با انگیزه و پشتیبان

شما دوست دارید که در تمام مراحل زندگی برنده باشید. آنجا که صحبت از انگیزه باشد شما حرف اول را میزنید. برای کارهایی که نخست میکنید تمام انرژِی تان را میگذارید تا موفقیت شما حتمی شود. ارتباط عاطفی شما نیز از این قائده مستثنی نیست. بنابراین به شریکی احتیاج دارید که مانند شما فردی با انگیزه باشد.

به علاوه پشتیبانی طرف مقابل تان نیز برایتان اهمیت زیادی دارد. دوست ندارید با فردی زندگی کنید که روی مبل بنشیند و چشم براه علامت ای از شما باشد. او خودش باید برای ابراز عشق به سمت تان آید. مردان خجالتی و آرام در زندگی شما جایی ندارند.

شهریور: صبور و قدردان

شما گاهی مرموز می‌شوید، در این شرایط همسری برای شما ایده آل است که صبور باشد. آن وقت که شما برای تصمیم گرفتن احتیاج به زمان بیشتری دارید مرد زندگی شما باید صبور باشد و در تمام این مراحل همراه تان باشد نه اینکه مدام به شما فشار آورد. اضافه بر آن, او باید نسبت به کارهایی که شما برای این ارتباط می کنید، شکرگزار و قدردان باشد. به عنوان مثال قدر تلاش هایی که برای سورپرایز او کردید را بداند در غیر این صورت در زندگی شما جایی ندارد.

مهر: وفادار و اجتماعی

اگر چه وفاداری خواسته تمام زنان هست اما متولدین ماه مهر میخواهند که همسرشان ۱۰۰ درصد به او وفاردار باشد. از آنجا که آنها افراد باهوشی می باشند و مدام در حال فکر کردن اند, نباید لحظه ای به مرد زندگی شان شک کنند. بنابراین وفاداری از مهم ‌ترین خصوصیات مرد ایده آل متولدین مهر هست.

به علاوه، او به مردی اجتماعی نیاز دارد. از آنجا که شما می توانید با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنید و مرکز دقت باشید، دوست دارید که همسرتان نیز در این راه همراهی تان کند.

آبان: قوی و احساساتی

شکی نیست که شما فردی قوی هستید بنابراین شریک زندگی تان نیز باید قوی تر از شما باشد تا بتوانید به او تکیه کنید. تنها مردی که عاشق بحران و رقابت هست می‌تواند دل شما را به دست آورد. شما دوست دارید با مرد زندگی تان در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بحث و صحبت کنید و اطلاعات تان را با هم به اشتراک گذارید.

مردی که با شما به بیرون از منزل بیاید و لذت بردن از زندگی را بلد باشد. به بیان دیگر مردی که احساسات را به خوبی درک کند و قدرت از خصوصیات بارز او باشد.

آذر: نفوذپذیر و شوخ طبع

آذری ها به مردانی که به راحتی در مورد احساسات و عواطف خود سخن می‌گویند احتیاجی ندارند، مرد آنها باید به محیط و شرایط اطرافشان دل نازک باشند، موقعیت های گوناگون را درک کنند و بر زمینه آنها بتوانند برترین تصمیم را بگیرند. آنها باید قادر باشند که مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند.

شوخ طبعی نیز از دیگر خصوصیت های مردان و همسران ایده آل آذری هاست. کسی که بتواند بخندد و بخنداند. اگر مردی نفوذپذیر و شوخ طبع باشد، مطمئنا شریک زندگی ایده آلی برای شما خواهد بود.

دی: سخت کوش و مستعد

شما فرد سیاستمداری هستید. دوست دارید که شریک زندگی تان کل هفته را با سخت کوشی تمام کار کند و به همان نسبت پایان هفته را تنها به بازی و خوشگذرانی بگذراند. شما به اهداف و محدودیت های زمانی اهمیت زیادی میدهید. بنابراین مرد شما نیز باید به این قواعد اعتقاد داشته باشد نه کسی که شما را از راهی که می روید منحرف کند. او نه تنها باید الهام بخش شما در کار و اهداف زندگی تان باشد بلکه باید در خوشی ها نیز پابه پای شما بچگی کند. از آنجا که شما فردی سخت کوش هستید، لیاقت برترین خوشی ها را نیز دارید.

بهمن: خوشگل و عاقل

همۀ ما به دنبال مردی زیبا هستیم اما بهمنی ها به این مورد بیش از دیگران دقت نشان می دهند. شما فردی خلاق، فریبنده و با احساس هستید. از این جهت به ظاهر طرف مقابل تان نیز اهمیت می‌دهید. یک مرد خوشگل نه تنها به خود بلکه به شما نیز دقت نشان می دهد و این برای شما بسیار ارزشمند هست.

شما در کنار هم یک زوج ایده آل و دوست داشتنی خواهید بود. اما جدا از ظاهر، ذهن خلاق طرف مقابل نیز برایتان بسیار اهمیت دارد. مردان عاقل که ذهنشان در موقعیت های گوناگون به خوبی کار می کند ایده آل شما خواهند بود.

اسفند: دلسوز و مشوق

شما قلبی بزرگ دارید طوری که بی وقفه به دیگران محبت می‌کنید، پس طبیعی هست که انتظار شما از شریک زندگی تان نیز چنین باشد. در قبل شما افرادی حضور داشتند که از مهربانی بویی نبرده بودن،, به همین علت شما آنها را از زندگی تان حذف کردید.

یک مرد مهربان و دلسوز احساساتِ شما را به خوبی درک می‌کند و این به شما آرامش می‌دهد. آقایانی که مشوق خوبی می باشند و شما را وادار می‌کنند تا احساساتی تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنید، نیز از مردان ایده آل شما خواهند بود. در کنار مردی که شما را به زندگی بهتر تشویق می کند، شاد ترین خواهید بود.

 مطالب مرتبط:

مرد متولد اسفند

مرد متولد بهمن

مرد متولد دی

مرد متولد آذر

مرد متولد آبان

مرد متولد مهر

مرد متولد شهریور

مرد متولد مرداد

مرد متولد تیر

مرد متولد خرداد

مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد فروردین

خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج

شخصیت یک مرد ایده آل



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.