no-img
نوین اطلس

مرد متولد تیر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد تیر
zip
شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

مرد متولد تیر


این مطلب از نوین اطلس دات کام برای دخترها و زنانی نوشته شده است که می خواهند دل یک مرد متولد تیر را به دست بیاورند. برای به دست آوردن دل هر فردی باید او را به خوبی بشناسید. در نتیجه ما در این مطلب خصوصیات تیرماهی ها را به همراه علایقشان برای شما گردآوری کرده ایم. هم چنین به شما نشان می دهیم در مقابل یک مرد تیرماهی باید از انجام چه کارهایی اجتناب کنید.

در ضمن خصوصیات اخلاقی متولدین تیر مرد در این مطلب هم بر اساس روانشناسی وبررسی ها و هم بر اساس طالع بینی گردآوری شده است که بتوانید همه ی اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید و زن مورد علاقه ی او شوید.

خصوصیات متولدین تیر مرد

مرد متولد تیر دمدمی مزاج است. گاهی بسیار احساساتی و گاهی کاملا سرد و نا امید می شود. قلب مرد متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف او قرار می گیرد . اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم . او راحت تر از مردان دیگر ابراز احساسات می کند.

مشکل اصلی یک مرد متولد تیر با شما این است که می خواهد مادرش باشید . احساسات او نسبت به مادرش احساسات متعادلی نیست . یا عاشق اوست و یا از او متنفر است . بعضی اوقات بیزاری او از مادرش سبب می شود تا از هر زن دیگری متنفر شود و گاهی انقدر مادرش را دوست دارد که احساس می کنید شما را فراموش کرده است.

یکی از خصوصیات مرد متولد تیر تغییر گریزی می باشد. او دوست ندارد محل زندگی ی محل کار یا هر چیز دیگری را که مدت ها با آن سر و کار داشته است تغییر دهد. هم چنین متولدین تیر مرد عادت های قدیمی خود را سخت فراموش می کنند و این موضوع ممکن است برای شما آزار دهنده باشد.

علایق مرد متولد تیر

اگر می خواهید یک مرد متولد تیر را خوشحال کرده و او را جذب کنید باید علایقش را بشناسید. برخی از علایق مرد متولد تیر ماه به شرح زیر می باشد که با کمک آن ها می توانید او را شگفت زده کنید:

  • متولدین این ماه علاقه به کشاورزی دارند
  • متولدین تیر علاقه زیادی به گل ها دارند
  • متولدین این ماه عاشق اشیا کهنه و قدیمی هستند
  • متولد تیر علاقه ای به لباس های اسپرت ندارد و عاشق لباس های شیک و تجملی است
  • مرد متولد تیر به نقاشی و مجسمه سازی علاقه زیادی دارد
  • به رنگ های سنگین برای لباس علاقه دارد و از بکار رفتن نقش و نگار در لباس هایش متنفر است
  • متولد تیر به آشپزی علاقه زیادی دارد
  • متولد تیر ماه به داستان علاقه دارد

طالع بینی مرد تیر

مرد تیر کمی بخیل و پول دوست، اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

بر اساس طالع بینی متولدین تیرماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را  در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند .

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. مردان تیر اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. مردان تیر فرزند زیاد خواهند داشت . متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و تر برای آنان نافع است. عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است .

به دست آوردن دل مرد متولد تیر

برای به دست آوردن دل مرد متولد تیر شناخت نقطه ضعف های او در کنار علایق وشخصیتی که دارد می تواند به شما کمک زیادی کند. متولدین تیرماه نقطه‌ ضعف‌های‌ نهفته‌ زیادی‌ دارند. ممکن‌ است‌ گاهی‌ اوقات‌ نامنظم‌، عبوس‌، نجوش‌، ترش‌ رو، مرموز، دمدمی‌، مستعد ترحم‌ جویی‌ و آه‌ و ناله‌ به‌ حال‌خود، خودخوری‌ و دچار احساس‌ خود کوچک‌ بینی‌ (که‌ البته‌ اکثر اوقات‌ زاییده‌ ذهن‌خودشان‌ است‌) شوند، با این‌ حال‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند خودشان‌ را گول‌ بزنند وخرسند و خوش‌ خیال‌ شوند.

از آنجایی‌ که‌ ذاتا جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز هستند، گاهی‌اوقات‌ بی‌ملاحظه‌ و خالی‌ از ظرافت‌ می‌شوند. آن ها خواهان‌ نظر لطف‌ و توجه‌ دیگران‌هستند. پس اگر می خواهید دل او را به دست آورید توجه زیاد خیلی به کارتان می آید. به‌ دلیل‌ آن‌ که‌ گاهی‌ اوقات‌ بی‌ثبات‌ می‌شوند، نقطه‌ نظرات‌ خود را به‌ سرعت‌عوض‌ می‌کنند و در نتیجه‌ مدت‌ طولانی‌ سر یک‌ کار نمی‌مانند. آنها می‌توانند به‌راحتی‌ از راه‌ به‌ در شوند بنابراین‌ باید با اعتماد به‌ نفس‌ خوبی‌ که‌ دارند مانع‌ این‌ موضوع‌ شوند.

آرمان‌ گرا و احساساتی‌ بودن‌ آنها باعث‌ می‌شود که‌ حامیان‌ پر و پا قرص‌ و دو آتشه رفاه‌ باشند. مثلا اگر طرفدار پر و پا قرص‌ یکی‌ از تیم‌های‌ فوتبال‌ باشند، در دنیای ‌خیالات‌ و تصورات‌ خودشان‌ با آن ها احساس‌ همدردی‌ می‌کند و خودشان‌ را با آن ها یکی‌ می‌دانند. در نتیجه برای جذب یک مرد تیر ماهی باید کاری کنید یکی از طرفداران شما شود.

در مورد مرد متولد تیر از کارهای زیر اجتناب کنید

اگر می خواهید دل یک مرد متولد تیر را به دست آورید در مقابل او از انجام کارهای زیر اجتناب کنید:

۱- سعی نکنید بر او مسلط شوید.

۲- از ولخرجی و اسراف و همینطور دخالت دادن اقوام در کارها دوری کنید.

۳- در رفتار خود محافظه کار باشید,از آرایش زیاد و لباسهای عجیب و غریب بپرهیزید.

۴- از برنامه ریزیهای کامل اجتماعی خودداری کنید,بگذارید او خودش برنامه ریزی کند.

مطالب مرتبط:

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

عامل جذب مردان

نشانه های دلتنگی مردان

چگونه پسر مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم

خصوصیات متولدین تیر

راه های ختم دوستی به ازدواج



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.