no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین تیر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین تیر
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین تیر


صمیمیت وعشق بسیار زیاد از خصوصیات دختران مردان تیر ماهی است. حتی طالع بینی هم در مورد مردان و زنان تیر ماهی خصوصیات و ویژگی های مثبتی را پیش بینی می کند. نوین اطلس دات کام در این مطلب به طور کامل به شما نشان می دهد تیرماهی ها چگونه اند و چه ویژگی هایی دارند.

اگر به یک مرد یا زن تیر ماهی نیز علاقه داشته باشید در این مطلب به شما نشان می دهیم زنان تیر ماهی چه مردی را دوست دارند و هم چنین مرد متولد تیر از چه زنی خوشش می آید.

تیر ماهی ها چگونه اند

تیرماهی ها عاشق خانه و خانواده هستند. آن ها حساس، منزوی، خجالتی، عاشق فرزند و دارای حس پدرانه یا مادرانه می باشند. متولدین تیرماه گاهی آرام و خونسرد هستند و گاهی بسیار طوفانی می شوند. از خصوصیات آن ها می توان به شیک پوشی و با سلیقه بودن، مطیع  بودن، وفاداری، پر از محبت، مهمان نوازی، شکیبایی، صمیمت و باهوش بودن اشاره کرد.

تیرماهی ها مادی و گرا و بسیار پول پرست هستند. آن ها تا حدودی سطحی نگر، بسیار رک گو و خودخواه و همچنین مغرور می باشند. علاقه ی زیادی به مادرشان دارند. بسیار به کشور خود وابسته و وطن پرست هستند. اصلا اهل ریسک و خطر کردن نیستند. عاشق تعریف و تمجید هستند و خیلی اوقات خیالاتی می شوند.

آن ها قوی ترین احساسات را دارند. علاقه ی زیادی به گل ها و طبیعت از خود نشان می دهند و با شرایط احساساتشان خیلی زود تغییر می کند. بسیار اهل قهر و آشتی اند و هیچ وقت در آشتی کردن پیش قدم نمی شوند.

خصوصیات دختر تیر ماهی

متولد زن تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است.

از خصوصیات دختر تیرماهی این است که از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق می شود و گاهی قهر می کند و در لاک خود فرو می رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخی کرد،‌برای آشتی کردن هرگز پیشقدم نمی شود.

دختری که در تیر ماه متولد شده، مدت ها بلا تکلیف خواهید ماهد. و نمی دانید که یک موجود ساکت و سر به زیر است و یا یک دختر پرخاشگر و به قول مشهور شهر آشوب، و عجیب آنکه تقریبا هرگز به این راز پی نخواهید برد.

روزی که هوا ابری و بارانی است، اندوهگین و کسل است، وقتی آفتاب از لابلای ابرها بیرون آمد، کاری می کند تا پا به پای او غرق شادی بشوید. پیش بینی اخلاق و رفتار دختر تیر ماه درست مثل این است که بخواهید هوای دو ماه دیگر را امروز پیش بینی کنید.

دختر متولد تیر درست نمونه ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می شود و یک روز از دنده چپ، رفتارش بی شباهت به نواختن یک آهنگ موسیقی نیست، هر نتی با نت قبلی اش فرق دارد و نوارها مرتبا تغییر می کنند و به این دلیل اگر شما می خواهید پیوسته با او باشید، باید پا به پای این تغییرات پیش بروید. اما ضمنا بدانید که اگر اندکی عصبانی، تا حدودی غمگین و اخمو و به شدت خیالاتی است اما در مقابل راه پول جمع کردن را بسیار خوب بلد است و با این خصلت خود مشاور مالی بسیار بزرگی است.

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد

راهنمای اصلی برای شناختن طبیعت یک تیرماهی، تغییر پذیری اوست.اگر شما جذب یک زن متولد تیرماه شده اید بایستی خیلی زحمت بکشید تا توجهش را به خود جلب کرده و آن را حفظ کنید. او بسیار رمانتیک و احساساتی است. می تواند خود را وقف کسانی که دوست دارد بکند و وفادار و صادق باشد، اما نمی توانید بفهمید چه زمانی مرد دیگری می آید که او را بیشتر از شما دوست دارد و از شما دور شود.

زن متولد تیر آرزوها و تمایلات اجتماعی دارد و از بودن با مردم لذت می برد.او دوست دارد دائما در تلاش باشد و هرگز به نظر نمی آید که خسته است. طبیعت بی قرار او فعالیت دائمی را ایجاب می کند و اگر شما بتوانید با برابری کنید، موفق خواهید شد موافقت و تاییدش را بدست آورید

.این ماه به وسیله سیاره ماه که متغییر رهبری می شود و باعث می شود این خانم کمی ترشرو و حساس باشد.شما بایستی این تفاهم را داشته باشید که در مورد قصورهای او صبور بوده و هنگام یادآوری این کوتاهی ها به او، محتاط باشید.او جوابگوی محبت بوده و در جستجوی حمایت مردی است که لایق، پرتکاپو و حتی کمی سلطه جو باشد.اگر در زمانی که برای تصمیم گیری مردد است,به او کمک کنید تا بتواند تصمیمش را بگیرد و خودتان موجودی صبور و بردبار باشید، نتایج خوبی بدست خواهید آورید.

زن تیرماه به خانه خود و هر آنچه که با خانه در ارتباط است، علاقمند است:

از مرتب کردن خانه و مبلمان کردن آن تا آشپزی و تمام جرییات مربوط به خانه داری.او بچه ها را دوست دارد و به طور کلی علاقمند به آسایش و رفاه کودکان و سایر خدمات اجتماعی است. اگر طبیعت شما آرام و باریک بین باشد و اگر سلیقه شما متمایل به تئاتر، ورزش،  مسافرت،  کتاب وموسیقی باشد،  برای او جاذبه بیشتری خواهید داشت.او مردان مترقی را تحسین کرده و تحت تاثیر جنبه های مالی قرار می گیرد.

طالع بینی چینی مرد متولد تیر

مرد متولد تیر نه تنها هرگز به کسانی که نمی شناسد، اعتماد نمی کند بلکه در زندگیش مطالبی وجود دارند که هیچ وقت کسی به آن ها وقوف پیدا نخواهد کرد، حتی نزدیک ترین دوستان یا همسرش. شناختن او مستلزم صبر بسیار و زمان دراز است.

او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی شود و از پرچانگی بیزار است و به دلایل نباید انتظار داشته باشید که در جلسات اول آشنایی با شما اسرار را برایتان بازگو کند.

بر اساس طالع بینی چینی مرد متولد تیر ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقی می ماند و سعی می کند همسرش مانند مادرش باشد.

مرد متولد تیر در مجالس و میهمانی ها آن چنان با ادب و با نزاکت است که شما به زحمت می توانید انتظار داشته باشید حتی برای یک دور رقص دعوتتان کند. با وجود اینکه اصلا احساساتی نیست ولی در کار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند که او بیش از آنکه از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است.

اگر قلبش جریحه دار شود، فورا به داخل لاک خود فرو می رود و آنجا جایی است که نه تنها خود را از گزند دیگران در امان می بیند، بلکه می تواند خویشتن را از افکار و احساسات ناراحت کننده خودش نیز دور نماید. او درست مثل یک خرچنگ وقتی زخم خورد و آسیب دید، در نهایت سکوت کنج عزلتی پیدا می کند و به آن پناهنده می گردد.

مرد متولد تیر از چه زنی خوشش می آید

مرد متولد تیرماه به اندازه ی زن متولد تیر ماه متغیر است، ولی او را کمی آسانتر می توان اداره کرد، به شرطی که به طرز مناسبی با او رفتار کنید.

ذهن او بیشتر روی حرفه و موقعیت های مادی متمرکز است تا تفریحات و سرگرمی ها.او به آسانی خشنود می شود و به دنبال سرگرمی دائمی نمی گردد. اگر شما از جهت فکری با او برابر باشید بهتر می توانید او را جلب کنید. او زیبایی را در زنان دوست دارد ولی قطعا از زنی خوشش می آید که از نظر ظاهری به طور معتدلی جذاب باشد، اما باهوش، قابل مصاحبت، شوخ و خوش صحبت باشد.

او از بحث های ناب لذت می برد.وقتی به زن مورد علاق اس خوش می گذرد خوشحال است.مرد متولد تیر از زنی خوشش می آید که از موضوعات نامطبوع و بحث های سنگین بپرهیزد.

مطالب مرتبط:

مرد متولد تیر

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

آرامش دادن به مرد

متولدین تیر

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.