no-img
نوین اطلس

متولدین تیر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین تیر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین تیر


نوین اطلس دات کام در یافته است مطالعه ی از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان و خود برای برخی افراد جذابیت  دارد و نوعی سرگمی محصوب می شود. به همین منظور بیشتر افراد طالع بینی، علایق یا فال ازدواج را برای ماه های مختلف جستجو می کنند تا اطلاعاتی در این باره به دست آورند.

برای برخی افراد این اطلاعات مبنایی مهم محسوب می شود و برخی دیگر آن را خرافات می دانند. نظر همه ی افراد در این باره محترم است. به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب این اطلاعات را به همراه طبع به خصوص و هدیه ی مورد علاقه، در مورد تیرماهی ها را در اختیار شما می گذارد.

طبع متولدین تیر

متولدین‌ تیر ماه‌ نقطه‌ ضعف‌ های‌ زیادی‌ دارند. ممکن‌ است‌ گاهی‌ اوقات‌ نامنظم‌، عبوس‌، مرموز، دمدمی‌ مزاج، و دچار احساس‌ خود کوچک‌ بینی‌ شوند، با این‌ حال‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند خودشان‌ را گول‌ بزنند و این افکار را از خود دور کنند. طبع متولدین تیر ماه جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز است، گاهی‌اوقات‌ خیلی بی ملاحظه می شوند و اصلا شرایط را نمی سنجند.

متولدین تیر ماه خواستار توجه‌ دیگران‌ هستند. به‌ دلیل‌ این که طبع بی ثباتی دارند نظرات‌ و اعتقادات خود را به‌ سرعت‌ عوض‌ می‌کنند و در نتیجه‌ مدت‌ طولانی‌ نمی توانند یک کار تکراری را انجام دهند.

عشق‌ذ اتی‌ آنها نسبت‌ به‌ رفاه‌، آسایش‌ و خوب‌ زندگی کردن‌ باعث‌ می‌شود که‌ سر آشپز یا خانه‌ دارهای‌ خوبی‌ باشند و طبع آشپزی خوبی دارند. در مسائل اقتصادی نیز خلاق‌ و مبتکر هستند و در ضمن‌ طبعی‌ رمانتیک‌ و احساساتی‌ دارند.

طالع بینی تیرماه

بر اساس طالع بینی شخصیت‌ متولدین‌ تیر ماه‌ در بین متولدین ماه های مختلف بی‌ ثبات‌ترین‌ آن ها محسوب‌ می‌شود. آن ها می‌توانند در یک لحظه بسیار کم رو و کم حرف باشند و در لحظه ی دیگر به شخصی بسیار پر رو و اجتماعی تبدیل شوند.

متولدین تیر محتاط و عاشق‌ خانه‌ هستند و در حقیقت‌ خانه ی خود را محلی می دانند که امنیت‌ لازم‌ را در آن‌ به دست می آورند. مردان‌ متولد تیر ماه‌ زمانی‌ که‌ احساس‌ می‌کنند نیازمند آرامش‌ و رهایی از تشنج های عصبی هستند، به‌ خانه‌ پناه‌ می‌برند و زن های‌ متولد تیرماه‌ درون‌ خانه‌ به مادری بسیار مهربان تبدیل می شوند.

طالع بینی ها می گویند متولدین تیر صاحب خانواده ای بزرگ می شوند. آنها از همه ی اهل خانه‌ حمایت‌ می‌کنند و به‌ آن ها عشق‌ می‌ورزند. آن ها خواستار خانه ای راحت‌ هستند تا در آن‌ خلوت‌ کنند و آرامش خود را به دست آورند.

علایق تیر ماهی ها

متولدین تیر ماه علاقه زیادی به خانه دارند. متولدین این ماه علاقه زیادی به گل دارند دادن حتی یک شاخه گل هم آن ها را خوشحال می کند مثلا با دادن گل زنبق به آن ها می فهمانید که قدر دان محبت آن ها هستید. یک تیرماهی به رنگ های سنگین برای لباس علاقه دارد و از بکار رفتن نقش و نگار در لباس هایش متنفر است.

متولد تیر علاقه ای به لباس های اسپرت ندارد و عاشق لباس های شیک و تجملی است. متولدین این ماه عاشق اشیا کهنه و قدیمی هستند. متولدین این ماه علاقه به کشاورزی دارند می توانید برای آن ها وسایل کشاورزی بخرید. تخته موج سواری ،چتر ،عینک آفتابی ،کتاب های خود آموز،اسباب بازی و عینک دودی از علایق دیگر متولدین تیر می باشد. متولد تیر ماه به داستان علاقه دارد و می توانید به او کتاب داستان هدیه دهید. همچنین تیر ماهی ها عاشق هدایای خوراکی هستند.

فال ازدواج متولدین تیر

فال ازدواج متولدین تیر با فروردین متوسط است. آن ها برون گرا و ایده آلیست هستند و امکان مشکل وجود دارد.

فال ازدواج متولدین تیر با اردیبهشت بسیار خوب است. آن ها نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند.

فال ازدواج متولدین تیر با خرداد نیز متوسط است زیرا یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی می باشد.

فال ازدواج متولدین تیر با تیر خوب است. علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد.

فال ازدواج متولدین تیر با مرداد ازدواج خوبی است. این زوج خصوصیات مشترک زیادی دارند و ازدواجی موفقی خواهد بود.

فال ازدواج متولدین تیر با شهریور بسیار خوب است. یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و به همین دلیل هماهنگ با هم هستند.

فال ازدواج متولدین تیر با مهر بسیار خوب است. هر دو مهربان این زوج انسان دوست و توانمند هستند.

فال ازدواج متولدین تیر با آبان متوسط است. این زوج در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.

فال ازدواج متولدین تیر با آذر بد است. یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر و دیگری متمایل به رکن خانواده می باشد.

فال ازدواج متولدین تیر با دی خوب است. از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق می شود.

فال ازدواج متولدین تیر با بهمن متوسط است. ازدواج بین آن ها می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد.

فال ازدواج متولدین تیر با اسفند بسیار خوب است. بین آن ها پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل است.

هدیه برای تیر ماهی ها

متولدین تیر هم مانند متولدین اردیبهشت احساساتی‌اند. آنها علاقه خاصی به لباس و کیف و کفش مخصوصا از نوع مجلسی آن دارند. همچنین به دلیل علاقه به آشپزی، دادن وسایل آشپزی به آنها یک سورپرایز است. در کل تیرماهی ها آدم‌های قانع و کم‌توقعی هستند ولی نباید در انتخاب هدیه‌ی آنها سهل‌انگاری کرد. دوست دارند جدی گرفته شوند و مورد احترام باشند. با دادن یک جعبه‌گل زیبا می‌توانید متولدین این ماه را مسحور هدیه‌ی خود کنید.

مطالب مرتبط:

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

مرد متولد تیر

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

خصوصیات متولدین تیر

زنان متولد تیر

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.