no-img
نوین اطلس

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند
امتیاز 3.82 ( 17 رای )
zip
شهریور ۳۱, ۱۳۹۷

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند


زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد؟

دختران تیر ماهی دوست دارند با چه مردانی ازدواج کنند؟

در این مطلب نوین اطلس دات کام برای پاسخ به سوالات بالا خصوصیات زن متولد تیر را برای ازدواج برای شما گردآوری کرده است. هم چنین اگر بخواهید یک زن تیرماهی را عاشق خود کنید باید با علایق او آشنا باشید و بدانید نحوه ی برخورد درست با او چگونه است. به همین منظور نوین اطلس دات کام اطلاعاتی در این مورد در اختیار شما می گذارد.

در پایان نیز ازدواج زن متولد تیر ماه را بر اساس فال و طالع بینی بررسی می کنیم.

خصوصیات زن متولد تیر برای ازدواج

از زن متولد تیر بعد از ازدواج انتظار تغییرات گاه و بیگاه را داشته باشید. تغییرات او روی زندگی مشترک شما تاثیر می گذارد و ثبات زندگی تان را بر هم می زند. ممکن است شما بخواهید یک شغل ثابت داشته باشید و برای مدت طولانی به شیوه ی یکسانی زندگی کنید اما زن متولد تیر این اجازه را به شما نمی دهد.

از خصوصیات خوب زن متولد تیر برای ازدواج خانه داری خیلی خوب است. او از کار کردن در خانه لذت می برد و به کسانی که دوست دارد توجه و رفاه مورد قبولی در خانه اعطا می کند. درواقع او خوشش می آید خانواده اش در رفاه کامل زندگی کنند.

ممکن است زن تیر بعد از ازدواج هم دوستانی داشته باشد که شما کاملا آنها را تایید نکنید اما عاقلانه نیست که در مورد آن ها بحث و مشاجره راه بیندازید زیرا او خشمگین خواهد شد .به هر حال احتمال اینکه خودش به زودی آن ها را کنار بگذارد زیاد است.

زن تیرماهی شما بی نهایت به والدینش علاقه مند بوده و در عین حال امکان دارد  با والدین شما بعد از ازدواج میانه ی خوبی نداشته باشد. در این موارد باید شما در مورد عدم دخالت خانواده هر دو طرف محکم و باثبات عمل کنید.

علایق زن متولد تیر

متولدین تیر علاقه زیادی به گل ها دارند. زنان تیر ماهی ماه عاشق اشیا کهنه و قدیمی هستند. زن متولد تیر علاقه ای به لباس های اسپرت ندارد و عاشق لباس های شیک و تجملی است. هم چنین او به نقاشی و مجسمه سازی علاقه زیادی دارد. زن تیر ماهی به رنگ های سنگین برای لباس علاقه دارد و از بکار رفتن نقش و نگار در لباس هایش متنفر است.

از علایق زنان تیر ماهی وسایل خانه است و هدایایی که به خانه مربوط شود برای آن ها هدایای مناسبی خواهد بود مانند وسایل تزیینی. زن متولد تیر به آشپزی علاقه زیادی دارد. داستان و کتاب نیز از علایق یک دختر تیرماهی می باشد.

نحوه برخورد با دختر متولد تیر

رازهای رفتاری با دخترهای متولد تیر:

متولدین زن تیر ماه برای ارضای خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هستند. آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می برند ؛ به آنها توجه زیادی نشان دهید. زنان متولد تیر دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگیرند پس به آن ها عشق بی قید و شرط بورزید و محبت کنید.

هم چنین در مورد زنان تیر ماهی از انجام کارهای زیر اجتناب کنید:

۱-هنگام برخورد با زن متولد تیر لاابالی و نامرتب نباشید و نسبت به سر و وضع و رفتارتان بی توجهی نشان ندهید.

۲-از جر و بحث در مورد مسایل شخصی خودتان با دختر متولد تیر در انظار عموم خودداری کنید.

۳-از ولخرجی اجتناب کنید زیرا زن تیر ماهی صرفه جویی و عقل معاش را تحسین می کند.

۴-در حضور دیگران از انتقاد کردن از او خودداری کنید.

۵- هنگام برخورد با زن تیر ماهی فراموش نکنید او از اینکه در حضور جمع مورد بحث واقع شود و یا از او انتقاد بشود خوشش نمی آید.

چگونه زن متولد تیر را عاشق خود کنیم؟

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی

هر دختر تیر ماهی حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد تا عاشق مردی شود:

• مردان برجسته، زن های تیرماهی را به خود جذب می کنند:
زن های تیرماهی به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها ی متولد تیر را به خود جذب می کند:

همه ی زن ها از جمله زن های تیرماهی به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود کنید:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن های تیرماهی متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر های تیرماهی پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت برای زنان تیر ماهی است . یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

فال ازدواج زن متولد تیر

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین فروردین »

متولدین تیر افرادی آرام ، تودار و اهل شعر و موسیقی ونقاشی هستند و یک زندگی خانوادگی آرام و بی دغدغه را طلب می کنند ولی متولدین فروردین چندان اهل آرامش و سکون نیستند و افرادی برون گرا هستند و از همین نظر شاید چندان با هم هماهنگ نباشند . ولی با عشق و علاقه خیلی از غیرممکن ها به ممکن تبدیل می شود . متولدین تیر کمی عصبی و زود خشم و حسود هستند و متولدین فروردین باید مراقب این حساسیت و زود جوشی آنها باشند وگرنه کار به جاهای باریک می کشد .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین اردیبهشت »

متولدین تیر افرادی آرام ، ساکت و بی آزار هستند و در ذات آنها به هیچ وجه شرارت وجود ندارد . صاحبان علامت خرچنگ (تیر) همیشه دوست دارند که در میان خانواده و جمه دوستان خود باشند و چون متولدین اردیبهشت نیز خیلی خانواده دوست هستند پیوند زناشویی میان آنها دارای نقطه اشتراک مهمی است . متولدین تیر روحیه متغیری دارند و کمی دمدمی مزاج هستند و در عین حال که لحظه متبسم و خندان هستند لحظه ای بعد ممکن است بر اثر کوچکترین تأثری اخم آلود و ترش رو شوند . از همین نظر متولدین اردیبهشت باید مراقب باشند که عقاید خود را بی پروا به آنها تحمیل نکنندچون متولد تیر ممکن است به زودی روی ترش کرده و عکس العمل نشان دهند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین خرداد »

متولدین تیر طبیعتی آرام ، با نزاکت ، ملایم و دلسوز دارند و عمدتأ دوست دارند در میان جمع خانواده خود باشند و این با طبیعت تنوع طلب ، پر جوش و خروش و هیجانی خردادی ها چندان سازگاری ندارد . متولدین خرداد از یکنواختی زود کسل می شوند و تحمل یک جا ماندن را ندارند و از همین نظر ممکن است با متولدین تیر دچار مشکل شوند . متولد تیر کمی مردم گریز ، خجول ، متواضع و محافظه کار است و این خصوصیات نیز با ویژگی های متولدین خرداد چندان همخوانی ندارد.

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین تیر »

مثل دیگر ازدواجهای ماه های مشابه با یکدیگر ، این پیوند نیز می تواند خصوصیات مثبت و منفی زن و شوهر متولد تیر را تشدید و برجسته کند . مثلأ متولدین تیر کمی مقتصد و صرفه جو و گاهی خسیس هستند و وقتی زن وشوهر چنین خصوصیتی داشته باشند آنگاه بیشتر به چشم می خورد . متولدین تیر از نظر خلق و خو کمی دمدمی مزاج و متلون هستند بنابراین اگر دوران بد خلقی و کسالت آنها با هم همزمان شود آنگاه اوضاع خانواده به هم می ریزد به خصوص آنکه متولدین تیر کمی هم یکدنده و سر سخت خستند و وقتی قهر می کنند خیلی دیر تن به آشتی می دهند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین مرداد »

متولدین مرداد با متولدین تیر از نظر روابط جسمانی مشکلی نخواهند داشت و با هم جور و هماهنگ هستند . ولی متولدین مرداد زیاد تحمل خلق و خوی متغیر متولدین تیر را ندارند و از این بابت متولدین تیر باید انعطاف پذیری بیشتری نشان بدهند و مراقب رفتار خود باشند . متولدین تیر از بابت سلطه جویی مردادی ها چندان مخالفتی ندارند و روحیانه سلطه جویانه آنها را می پذیرند و همچنین به نیاز حیاتی آنها که دوست دارند همواره مورد توجه قرار داشته باشند و مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند پاسخ مناسب می دهند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین شهریور »

متولدین شهریور بسیار باریک بین و دقیق هستند و به هر چیزی در زندگی با دید انتقادی می نگرند و این امر شاید برای متولدین تیر زیاد مطبوع نباشد . اما متولدین شهریور در امور مالی بسیار کاردان هستند و به خوبی می توانند بودجه خانواده را تنظیم کنند و از این نظر هماهنگی خوبی با متولدین تیر خواهند داشت چون آنها هم آدمهایی مقتصد و صرفه جو هستند . متولد شهریور تابع نظم و مقررات و قانون است و در زندگی به گونه ای محتاط قدم بر می دارد و از این نظر متولد تیر با او هماهنگی کامل دارد .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین مهر »

متولد مهر بسیار رئوف ومهربان و پر عاطفه است و از این نظر به خوبی با متولد تیر هماهنگ است و هر دو رابطه عاطفی توانمندی با یکدیگر برقرار کرده و از همدردی و صمیمیت یکدیگر بهره مند می شوند . متولد مهر ماه اجتماعی و اهل معاشرت است ولی متولد تیر به اندازه او اهل رفت و آمد با دیگران نیست و
در ارتباط با یکدیگر می توانند به حالت تعادل رسیده و همدیگر را کامل کنند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین آذر »

این دو از نظر خلق و خو سازگاری چندانی با هم ندارند یعنی متولد آذر فردی اجتماعی و اهل سفر و است در صورتی که متولد تیر کمی درون گرا و متمایل به خانواده است . اما از لحاظ روابط جسمانی با هم سازگار هستند . متولد آذر همانند متولد تیر احساساتی و صمیمی و خونگرم است و بنابراین در امور عاطفی به خوبی می توانند به خوبی همدیگر را ار ضا کرد و به توافق و آرامش دست یابند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین دی »

متولد دی در زمینه امور مالی مقتصد و صرفه جو است و از این نظر با متولد تیر هماهنگی دارد . متولد دی همچنین خانواده دوست است و به روابط خانوادگی اهمیت می دهد و قلبی رئوف و مهربان دارد و از این جنبه نیز با متولد تیر به خوبی سازگاری دارد . از نظر روابط جسمانی نیز با هم تضادی ندارند و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین بهمن »

متولد بهمن مهارت چندانی در ابراز علاقه ندارد و بلد نیست ابراز محبت کند . سیاره حاکم بر اورانوس و عنصر وجودی او باد است و شاید از همین روست که همچون باد بی ثباتی هایی در رفتار او مشاهده می شود ، در صورتی که متولد تیر خواهان یک رابطه پر شور و حرارت عاطفی است و شاید از این لحاظ با هم هماهنگ نباشند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین اسفند »

متولدین اسفند سرشار از عشق و هیجان و عواطف نیرومند هستند و به خوبی می توانند با متولدین تیر پیوند مستحکمی را برقرار کنند که روز به روز عمیق تر شود. آنها از لحاظ عاطفی با یکدیگر همگون و سازگار هستند و به اتکای همین تفاهم به خوبی قادرند زندگی زناشویی سرشار از عطوفت و مهربانی بنا کنند . آنها با یکدیگر روابط جسمانی هماهنگی دارند و ارضا کننده یکدیگر هستند .

مطالب مرتبط:

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

خصوصیات متولدین تیر

فال رابطه ی ماه ها

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

چگونه زنان را بشناسیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.