no-img
نوین اطلس

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر
امتیاز 4.17 ( 12 رای )
zip
شهریور ۱۷, ۱۳۹۷

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر


در این مطلب از نوین اطلس دات کام راه هایی برای ابراز علاقه ی غیر مستقیم به دختر به شما نشان می دهیم و یاد می گیرید چگونه به صورتی که کاملا مستقیم و رو در رو نباشد عشقتان را به دختری نشان دهید. موضوه دیگر این مطلب ابراز علاقه به دختر در محیط دانشگاه می باشد که تفاوت هایی با مکان های دیگر دارد و باید اصولی را در مورد آن رعایت کنید.

اگر شما فردی هستید که بعد از نشان دادن علاقه ی تان نمی توانید با دختر مورد نظر صحبت کنید در این مطلب روش هایی برای شروع صحبت معرفی شده است که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

در مرحله ای که رابطه برقرار شده است باید بتوانید عشق خود را به دختر ابراز کرده و اثبات کنید. در نتیجه متن هایی عاشقانه برای ابراز عشق و علاقه در رابطه و راهکارهای متفاوت برای اثبات عشقتان به او نیز در این مطلب به شما معرفی کرده ایم.

چگونه عشقمان را غیر مستقیم به دختر ابراز کنیم

برای ابراز علاقه به دختر بهتر است این کار را غیر مستقیم انجام دهید. اگر می خواهید عشقتان را به دختری نشان دهید نوین اطلس دات کام روش هایی را به شما معرفی می کند که می توانید کاملا غیر مستقیم به دختری ابراز علاقه کنید. ممکن است از خود بپرسید چرا باید علاقه ی خود را غیر مستقیم ابراز کنید؟ دلیل این موضوع می تواند به غرور شما برگردد. بیشتر مواقع شما تحمل شنیدن جواب منفی را ندارید و برای اینکه غرورتان نشکند باید علاقه ی خود را غیر مستقیم ابراز کنید. نوعی ابراز علاقه که در نهایت به جمله “فکر میکنم از من خوشش اومده” از جانب دختر ختم شود.

یکی از راه هایی که می توانید به کمک آن عشقتان را غیر مستقیم به دختر ابراز کنید نگاه کردن است. با زل زدن به دختر مورد علاقه تان می توانید به او نشان دهید دوستش دارید و می خواهید با او ارتباط داشته باشید. پس خجالت رو کنار بزارین و برای ابراز علاقه غیر مستقیم به چشماش خیره بشید البته موقع صحبت کردن و نه زل زدن بی دلیل !

وقتی در کنار او هستید شاد باشید. به دختر مورد علاقه تان نشان دهید بودن در کنار او باعث هیجان، شادی و سرحال شدن شما می شود. سعی کنید در کنار دختر مورد علاقه تان به هیچ عنوان لبخند از لبتان محو نشود.

همچنین یکی دیگر از راه های ابراز علاقه ی غیر مستقیم به دختر این است که بیش از اندازه مراقب او باشید. به او نشان دهید نگرانش هستید. مدام از او بپرسید حالش خوب است یا نه. البته سعی کنید این کار را کنترل شده انجام دهید زیرا نگرانی بیش از حد نیز خسته کننده خواهد بود.

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه

برای ابراز علاقه به دختر در دانشگاه باید اصولی متفاوت را به کار بگیرید. ابراز علاقه به دختر در دانشگاه باید با هدف ازدواج صورت بگیرد در نتیجه باید به صورت رسمی با او ارتباط برقرار کنید. به همین منظور می توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

۱- مستقیم بروید سراغ دختر خانوم و ضمن ابراز علاقه، محترمانه از دختر بخواهید شماره ی خانه اش را به شما بدهد تا از طریق خونواده تماس گرفته بشه برای آشنایی بیشتر.
۲- از طریق یه واسطه اینکار انجام بشه و ضمن جویا شدن نظر اولیه ایشون درمورد ازدواج شماره تلفن منزلشون رو بگیریم.
۳- به طریقی بدون اینکه دختر خانم مطلع بشن شماره تلفن منزلشون رو پیدا کنید و از طریق خونواده اقدامات بعدی انجام بشه.

روش شروع صحبت با دختر

بعد از اینکه عشق خود را به دختر نشان دادید باید بتوانید سر صحبت را با او باز کرده و ارتباط برقرار کنید. شروع صحبت با دختر یک مسئله ی خیلی مهم است و اگر نتوانید این مرحله را به خوبی سپری کنید دختر مورد علاقه تان از شما فاصله می گیرد. پس باید برای شروع صحبت با یک دختر از یک روش تاثیر گذار استفاده کنید.

در این بخش نوین اطلس دات کام چندین روش برای شروع صحبت با دختر به شما معرفی می کند. بهتر است از همین ابتدا بگویم که اگر در انجام هر کدام از این کارها نتوانستید استادانه عمل کنید، نگران و نا امید نشوید. با تمرین و تکرار می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

  • نگاه او را به خود جلب کنید.

منظورم این نیست که به چشم‌های او زل بزنید. به دور و بر و دوردست‌ها نگاه کنید و وقتی به اندازه کافی زمان سپری شد، دوباره به او نگاه کنید.

در همه این مدت سعی کنید لبخند به لب داشته باشید. اگر او را از قبل می‌شناسید می‌توانید جلو رفته و به راحتی سلام کنید.

در غیر اینصورت بهتر است کمی صبر کنید تا کنجکاوی او نیز نسبت به شما تحریک شود و سپس جلو بروید و سلام کنید و با اعتماد به نفس بالا خود را معرفی کنید. البته نه اینکه زمانی زیادی را برای سلام کردن، صبر کنید، نه! اینگونه او فکر می کند شما او را نادیده گرفته‌اید و حس بدی نسبت به شما پیدا می‌کند و اگر بعد از آن نیز بخواهید حتی سلام کنید و نظر او را نسبت به خودتان تغییر دهید ممکن است با شکست مواجه شوید.

  • خودتان را معرفی کنید.

شما می‌توانید جلو رفته سلام کرده و خودتان را معرفی کنید و یا اینکه ابتدا در مورد یک موضوع مشترک شروع به صحبت کنید و بعد اقدام به معرفی خود نمایید. سپس بخواهید تا او نیز خود معرفی کند. اگر از قبل نام او را می‌دانید پس در هنگام صحبت کردن چند بار او را به اسم صدا کنید. اینگونه او شما را علاقه مند به صحبت با خود می‌بیند و سعی می‌کند در هنگام جواب دادن با وسواس و دقت بیشتری عمل کند. البته فقط یک یا دو بار استفاده از نام او به هنگام گفتگو کافی است.

  • خودتان باشید.

فقط خودتان باشید. همین! خشک نباشید. خود واقعی‌تان را نشان دهید و بگذارید دختر مقابل‌تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر پسر شوخ طبع و خنده‌رویی هستید، پس از همین خصلت خود استفاده کنید و او را بخندانید.

اگر هم آدم جدی هستید، لازم نیست خود را شوخ طبع نشان دهید، بجای آن می‌توانید در مورد موضوعات جالب و معنی دار با او صحبت کنید.

اینگونه بهتر می‌توانید شخصیت یکدیگر را بشناسید. البته وقتی می‌گوییم خودتان باشید، لازم نیست همه اسرار زندگی و شخصیت خود را در همان گفتگوهای ابتدایی به او نشان دهید. فقط در مورد مواردی که فکر می‌کنید می‌تواند برای او جالب باشد با او صحبت کنید.

  • لبخند بزنید.

لبخند زدن می‌تواند معجزه بیافریند. شما با لبخند این حس را در او تلقین می‌کنید که از گفتگو با او لذت می‌برید و او نیز احساس راحتی می‌کند و می‌تواند به صحبت‌هایش با شما ادامه دهد. فقط یک لبخند طبیعی داشته باشید و اگر او چیز خنده‌داری تعریف کرد، بخندید.(همچنین نگاه کنید به راه های جذب غیر مستقیم پسران)

  • از مسائل شخصی دور بمانید.

هیچ گاه در اوایل یک رابطه در مورد مسائل تنش‌زا صحبت نکنید. از صحبت در مورد عزیزانی که فوت کرده‌اند، حوادث ناگواری که او را اذیت می‌کند و هر آنچه که باعث ناراحتی او شود دوری کنید. به موضوعاتی بی ضرر و آسان روی بیاورید. قرار نیست در همین چند گفتگو همدیگر را بخوبی بشناسید. در مورد موسیقی‌های مورد علاقه‌تان، سرگرمی‌های روزانه خود و از همین قبیل موضوع‌ها انتخاب و در مورد آن صحبت کنید. البته منظور من صحبت در مورد موضوع‌های تکراری و خسته‌کننده مثل آب و هوا نیست. سعی کنید با طرح موضوع‌های جالب در نظر او فردی خلاق و جذاب بنظر برسید.

راه های ابراز عشق به دختر

وقتی با دختری وارد رابطه می شوید و عاشق او هستید، این عشق را بدیهی در نظر می‌گیرید و گمان می‌کنید نیازی به اثبات و اظهارش ندارید. ولی عشق چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. عشق یکی از مهم‌ترین مقوله‌های زندگی است، ‌زیرا سایر جوانب زندگی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

ولی چگونه این عشق را به دختر مورد علاقه تان ابراز کنید؟ باید از چند روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان کمک بگیرید. ممکن است برای همه راحت نباشد. ابراز عشق به دختر مورد علاقه تان می‌تواند به روش‌های مختلفی صورت گیرد. پس در این مسیر به شما کمک خواهیم کرد.

  • او را شگفت‌زده کنید.

یک کارت پستال یا نامه‌ی عاشقانه به او بدهید. با چند شاخه گل در برابرش ظاهر شوید. آن دستبندی را که دوست داشته‌است برای‌اش بخرید. هر چیز کوچکی خوب است. غافل‌گیری همان چیزی است که رابطه‌‌تان را زنده نگه می‌دارد.

  • از او بپرسید چه چیز به او احساس ناامنی می‌دهد.

اگر می‌خواهید قهرمانی باشید که به او کمک می‌کنید، بهتر است از آن چه بیم‌ناک است مطلع باشید. عوامل بی‌ثبات زیادی در زندگی وجود دارد، پس شاید بتوانید در مواردی به او کمک کنید مانندشغل، مکان زندگی یا حتی بگذارید بداند اهمیت دارد.

  • او را ضعیف نبینید، بلکه او را یک گوهر ارزشمند بدانید.

زنان حقیقتا حساس‌تر از مردان هستند. ولی این یک ضعف نیست. او باید مهم‌ترین چیز در زندگی‌تان باشد. چطور ممکن است احساس مهم بودن کند اگر با تحقیر به او نگاه کنید؟ او گران‌بها است.

  • فقط ظاهر او را تحسین نکنید، او را به خاطر شخصیت‌اش دوست بدارید.

اگر بداند به‌خاطر آن‌چه که هست تحسین می‌شود نه به خاطر ظاهرش، بیش‌تر احساس دوست داشته شدن خواهد کرد و بیش‌تر شما را تحسین می‌کند.

  • به آن چه می‌گویید عمل کنید.

وقتی بر چیزی توافق کردید، پی آن را بگیرید. شاید آسان‌ترین کار برای‌تان نباشد، ولی حقیقتا بهترین کارتان را آن‌گونه که توافق کرده‌اید انجام دهید.

  • بخشنده باشید.

هیچ راهی برای ابراز عشق بهتر از به سادگی بخشیدن و فراموش کردن نیست. کینه‌ورزیدن رابطه‌تان را بهبود نمی‌بخشد.

متن ابراز علاقه به دختر

علاوه بر راهکارهای بالا یکی از راه های ابراز علاقه به دختر کمک گرفتن از متن های عاشقانه می باشد. دخترها ابراز علاقه ی کلامی را خیلی دوست دارند و برای ابراز علاقه ی کلامی می توانید از متن های محبت آمیز و عاشقانه استفاده کنید. متن زیر می تواند یک متن تاثیرگذار برای ابراز عشق به دختر باشد:(همچنین نگاه کنید به با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم)

تو را به جایِ همه زنانی که نمی شنا خته ام دوست می دارم
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم
برایِ خاطرِ عطرِ گستره یِ بیکران و برای خاطرِ عطرِ نانِ گرم
برای خاطر برفی که آب می شود ، برای خاطر نخستین گل
تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جایِ همه یِ زنانی که دوست نمی دارم دوست می دارم

راه های اثبات عشق به دختر

برای دوام رابطه تان و ازدواج با دختر مورد علاقه باید عشق خود را به او اثبات کنید. در نتیجه راه هایی برای اثبات عشق به دختر نیز به شما معرفی می کنیم:

  • کلام تاییدآمیز

شامل تشکر و قدردانی از کارهای بسیار کوچک و معمول در خانه. برای مثال چه لباس قشنگی، چه آرایش موی قشنگی، چه دست پخت خوبی، از اینکه بچه را خوب نگه داشتی ممنون، واقعا متشکرم آشغال ها را بردی و … اگر زن و شوهر مرتب و منظم چنین گفته هایی را از هم بشنوند فضای عاطفی بین شان بهتر می شود .
هدف عشق به دست آوردن چیزی که شما می خواهید نیست، بلکه انجام دادن کاری است برای کسی که دوستش دارید و سعادت او را می خواهید .اما واقعیت این است که وقتی ما کلام تاییدآمیزی دریافت می کنیم به احتمال قوی ترغیب می شویم که متقابلا کاری کنیم. کلام مهرآمیز، تشویق آمیز و فروتنانه زبان بسیاری از مردان و زنان است. البته این زبان اول در افراد با توجه به جامعه ای که در آن زندگی می کنند و با فرهنگ های مختلف و میزان درآمد متفاوت است .

  • وقت گذاشتن برای یکدیگر

دوتایی با هم صحبت کردن، قدم زدن گاه گاهی، به هم توجه کردن، نه اینکه روی دو مبل نشسته و به تلویزیون نگاه کنید، یا در حالی که با گوشی موبایل در دنیای مجازی هستید بگویید و بشنوید. در واقع وجه اساسی وقت گذاشتن برای یکدیگر با هم بودن است، نه در کنار هم بودن .
با هم بودن یعنی توجه متمرکز و کامل و این زبان شامل با هم بودن، گفتگوی متمرکز، نگاه کردن به چشم های همسر در موقع حرف زدن، گوش دادن و در ضمن آن در پی کشف احساسات طرف مقابل بودن، قطع نکردن سخن او، توجه به حرکات بدن مثل مشت گره کرده، فشار بر روی دست، اشک، ابروان گره خوردهای لرزش صورت و …
بسیاری از ما برای تجزیه و تحلیل مسائل و یافتن راه حل تربیت شده ایم. گاهی فراموش می کنیم که ازدواج یک رابطه است نه پروژه ای که باید آن را کامل کنیم. البته در این زبان نیز شخصیت افراد مورد توجه است. دکتر چاپمن دو نوع شخصیت را مشاهده کرده؛ نوع اول، «دریای مرده یا بحرالمیت»، افرادی که مخزن عظیمی در وجودشان است که اطلاعات را در آن ذخیره می کنند و از حرف نزدن کاملا راضی و خشنودند. همیشه در برابر پرسش ها که کجا بودی؟ می گویند:هیچ جا! چه کردی؟ هیچی! یا اتفاقی افتاده؟ نه اتفاقی نیفتاده !

  • خدمت به یکدیگر

دو طرف رابطه در خدمت به یکدیگرند. در امور خانه داری، بچه داری و تمام مسئولیت های یک زندگی مشترک بدون در نظر گرفتن مرد و زن بودن. البته یادمان باشد درخواست کردن به عشق جهت می دهد ولی دستور دادن جریان عشق را متوقف می کند .
آنچه ما پیش از ازدواج برای یکدیگر انجام می دهیم دلیلی بر کارهایی که پس از ازدواج انجام خواهیم داد، نیست و یادمان باشد در جوامع سنتی غلبه بر کلیشه ها مهم است. برای مثال ظرف شستن یا جارو کردن مردان و …. خدمت کردن به یکدیگر نباید اجباری باشد بلکه باید آزادانه صورت گیرد و مطابق درخواست طرف مقابل باشد. خدمت عاشقانه یعنی برآورده ساختن انتظارات همسر من. می توان با انجام سه کاری که خودتان به آن علاقه ای ندارید اما می دانید همسرتان به آنها علاقه دارد او را غافلگیر کنید. بسیاری از زوج ها می پندارند که بر کلیشه های مجود در رابطه با نقش زن و مرد غلبه کرده اند اما به طور ناخودآگاه به آن کلیشه ها پای بند هستند. کارهایی را که در دوران نامزدی و عاشقی انجام می دادید برای احیای نزدیکی و صمیمیت بیشتر دوباره انجام دهید و ارتباط بهتر را تجربه کنید .

مطالب مرتبط:

بدست آوردن دل دختر مغرور

چگونه ابراز احساسات کنیم

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

راههای نفوذ به قلب زنان

روانشناسی جذب خانمها

چگونه جذاب شویم برای دختر

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه

چگونه دختر را عاشق خود کنیم

روانشناسی شناخت پسران



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.