no-img
نوین اطلس

چگونه جذاب شویم برای دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه جذاب شویم برای دختر
امتیاز 4.75 ( 4 رای )
zip
دی ۲۵, ۱۳۹۶

چگونه جذاب شویم برای دختر


این مطلب در مورد موضوعاتی همچون چگونه جلوی دخترا جذاب باشیم، چگونه دختر کش باشیم، مرد جذاب از دید زنان، خصوصیات مرد جذاب، تیپ دختر کش، مدل موی دختر کش، چطور زیباتر شویم، پسرکش می باشد.

چگونه جلوی دخترا جذاب باشیم

چگونه محبوب خانمها باشیم ( در گوشی های روانشناس با آقایان )

خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری خصوصیات خاص هستند به شدت پرهیز می کنند. این امر در دوران اولیه ارتباط از اهیمت ویژه ای برخوردار است درست زمانی که خانم ها در حال قضاوت خصوصیات اخلاقی آقایان هستند.
در زیر خصوصیات ۸ تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما این اطلاعات را از طریق مصاحبه هایی که با جمع کثیری از خانم ها انجام داده ایم، بدست آورده ایم.

البته اگر یکی یا چند تا از خصوصیات زیر در شخصیت شما وجود داشت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که اغلب آنها باعث بر هم خوردن رابطه نخواهند شد. نظر ما این نیست که خصوصیات اخلاقی خود را به طور کلی تغییر دهید بلکه مراقب آن دسته از رفتاری که به مزاج خانم ها چندان خوشایند نیست باشید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق نوبت بعد که با همسر یا دوست دخترتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه کنید.

۱- مردهای نیازمند
او بیش از اندازه احساساتی است و از همان آغاز کار تمام عواطف خود را به بیرون میریزد. این مرد نسبت به خود شک دارد و دائما نیازمند اطمینان های مکرر در زمینه شغلی دوستی و رابطه ای است.
چرا او جذاب نیست: اعتماد به نفس و استقلال از جمله خصوصیات جذاب آقایون در نظر خانم ها هستند و عدم اطمینان و وابستگی نکوهیده هستند. بیشتر خانم ها به دنبال مرد قدرتمندی هستند که در زندگی بتوانند بر او تکیه کنند. بنابراین اگر شما همیشه بر آنها تکیه کنید – به ویژه در مراحل ابتدایی رابطه – او ممکن است نسبت به توانایی های شما مشکوک شود و از آنجایی که خانم با تمام ناامنی ها به یک رابطه قدم می گذارند دیگر انتظار ندارند که از جانب شما نیز شاهد عدم اطمینان باشند.
اگر چنین فردی هستید چه بکنید: زمان بندی راه حل کار شماست. شما در آغاز ارتباط می بایستی خیلی مراقب اخلاق و رفتار خودتان باشید. نا امنی ها و تمام احساسات خود را یک جا بروز ندهید. زمانی که رابطه شما به اندازه کافی صمیمی شد می توانید عواطف خود را تا آنجا که میل دارید با او در میان بگذارید. در آن زمان او حتی به خاطر انجام این کار از شما سپاسگزار نیز خواهد شد.
۲- مردی که رفتارش قابل پیش بینی باشد
خانمها از این نوع مردها خوششان نمی آید چراکه می توانند به راحتی تمام عکس العمل هایش را پیش بینی کنند. چنینی مردی در ذهن خود پیرو یکسری قوانین و مقررات خاصی است که همیشه رفتارهایش را بر پایه آنها انجام می دهد. به عنوان مثال هیچ گاه برای اینکه خانم را سوپرایز کنند بدون قرار قبلی او را به گردش نمی برند.
چرا او جذاب نیست: خانم ها تا حدی به دنبال رفتار غیر قابل انتظار در آقایون می گردند (مردهایی با روح آزاد) به این دلیل است که اکثر خانم ها به دنبال “پسرهای شیطون” می گردند. این تنها به دلیل شیطنت نیست که خانم ها جذب می شوند بلکه دلیل اصلی آن غیر قابل پیش بینی بودن آنهاست.
اگر چنین فردی هستید چه بکنید: اگر می خواهید در خانم ها تاثیر بگذارید لزوما نباید آدم بدی باشید بلکه سعی کنید خصوصیات مثبت را با هم جمع کنید – به ویژه در ابتدای رابطه – به راحتی با او تماس بگیرید و برای آخر هفته او را به یک پیک نیک و یا شام خوشمزه دعوت کنید. زمانی که این کار را انجام دهید اگر تا چند وقت هم درگیر کارهای روزمره خود باشید او از دست شما ناراحت نمی شود. سعی کنید هر چند وقت یکبار با انجام کار های این چنینی او را شگفت زده کنید و سرزندگی و شادابی را به رابطه خود دعوت کنید.
۳- مردهای متکبر
او بسیار خود خواه و خود بین است. همچنین بی ادب نیز می باشد نه تنها با خانم ها بلکه با تمام افراد و احساس می کند که همه از او پایین تر هستند. حتی اگر در روز ملاقات شخصی که دارای چنین خصوصیتی است با خانم مورد نظر مهربان باشد و برخورد خوبی داشته باشد باز هم کافی نخواهد بود زیرا خانم ها رفتار شما را با سایر افراد را نیز مد نظر می گیرند.
چرا او جذاب نیست: خانم ها اغلب برای ارزیابی خصوصیات اخلاقی مردها رفتار آنها را با افراد دیگر می سنجند. بنابر این اگر در روز ملاقات با او مهربان باشید خانم رفتار شما با سایر افراد را نیز مد نظر قرار می دهد.
اگر چنین فردی هستید چه بکنید: هیچ خانمی دوست ندارد که در جلوی مردی کم بیاورد بنابراین در زمان ملاقات بهتر است خود پرستیتان را پنهان کنید و اگر می خواهید که حقیقتا در او تاثیر بگذارید باید با تمام افرادی که در کنار شما هستند با احترام رفتار کنید. چرا که او در حال نظاره شماست.

چگونه دختر کش باشیم

قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشیم که جذابیت چیزجدایی از زیبایی است
یک فر می تواند چهره خیلی زیبایی نداشته باشد ولی فوق العاده جذاب باشد و همچنین
می تواند خیلی زیبا باشد ولی اصلآ جذاب نباشد و معلومه کدام یک از اینها دوست داشتنی تر است . جذابیت و گیرایی یک ویژگی کسب کردنی و بدست آوردنی است که بعضیها آگاهانه یا ناآگاهانه آنرا بدست می آورند وبه آن دامن میزنند
حالا ببینیم چگونه میشود جذاب بود
ظاهری آراسته داشته باشید :
مرتب باشید .تمیز باشید.هماهنگی و پاکیزگی شما، نا خود آگاه شما را جذاب می کند
بعضی ها به غلط و بر اساس تصویری نادرست ، برای جذاب شدن با بدبختی به فرمهای عجیب و غریب لباس می پوشند. آنچه مهم است این است که مرتب و تمیز و هماهنگ و در عین حال ساده باشید تمیزی و اطوی لباس شما ، تاثیر روانی خاص روی افراد می گذارد کسانی که به ظاهر و آراستگی خود ، توجهی ندارند از جذابیت و نفوذ و تاثیرگذاری خود کاسته اند. کثیف بودن – ژولیده بودن و نامرتب بودن حتی حرفهای قشنگ و درست و مثبت شما را بی مقدار و خفیف می کند
بیشتر سکوت کنید :
غالبآ افراد برای اینکه جذابتر شوند ، بیشتر شلوغ میکنند و به خطا می روند.سکوت یک تاثیر ذهنی و روانی می گذارد. در سکوت ، فرد ، پیرامون خود خلاء ایجاد می کند و هر خلایی ، جذابیت را سبب می شود اساسآ آنچه جذب و جذابیت را سبب می شود خلاء است. آنها که بیشتر صحبت می کنند و فراوان حرف می زنند از جذابیت خود می کاهند.ضمن آنکه سکوت و گوش دادن بیشتر ، به واقع شما را عاقلتر و با تجربه و قابل اطمینان تر معرفی می کند که زمینه ای مساعد برای صمیمیت است.
نرم و ملایم سخن بگویید :
وقتی نرم و ملایم سخن می گویید ، جذاب و محبوب می شوید . جذابیت به تقلا و تکاپو نیاز ندارد به خلاء ، آرامش و ملایمت مرتبط است.جیغ نزنید. داد و هوار نکنید. خود را به در و دیوار نکوبید .
آدمهای عصبی و خشن و داد و هواری برای صمیمیت ، نا مناسب و غیر قابل اعتمادند.
فرد محترمی باشید :
بی احترامی به خود ، به دیگران و بی احترامی و بی ادبی در کلام و رفتار همه از جذابیت شما می کاهد. شما هم در ظاهر آراسته اید و هم در باطن وارسته اید . افراد مودب و متین و محترم بی تردید جذابند و این جذابیت از درون موج می زند کسانی که به هتاکی و ناسزا گفتن زبان می گشایند و به تحقیر و تمسخر دیگران مشغولند ، شاید به ظاهر جذابیتی کمرنگ داشته باشند اما این جذابیت جنبه روانی ندارد و تاثیر ذهنی مطلوبی نمی گذارد. محترم و مودب و با شخصیت باشید ، خود به خود جذاب می شوید.
زیاد شوخی نکنید اما فراوان تبسم کنید :
شوخی کردن فراوان از انرژی ذهنی و جذابیت شما می کاهد چراکه شوخی فراوان به تدریج مرزهای بایسته را از بین می برد ، به تکاپوی فراوان شما می انجامد و صحبت بسیار به دنبال دارد و چه بساکه به بی احترامی خود و دیگران منجر می شود. متبسم باشید که تبسم به چهره شما جذابیتی عمیق و ژرف می بخشد. در تبسم ، سنگینی و متانت است و جذابیت . ولی در خنده و شوخی فراوان ، سبکی
است و کاهش جذابیت
قاطعیت یعنی جذابیت :
کسانی که شخصیت قاطعی دارند ، هدفهای مشخص و ارزشهای معین و برنامه مدونی دارند بی استثنا جذابند. کسانی که قدرت نه گفتن دارند و بازیچه این و ان نمی شوند ، جذابند این موضوع بیش از همه شیوع دارد که عدهای از هدفها و برنامه ها و خواسته های خود می گذرند و خود را فدای این وآن می کنند و می خواهند اینگونه جذاب و محبوب باشند. اما همیشه می بینیم ، شخصیتهایی جذاب و تاثیر گذارند که بسیار مصمم هستند و اعتماد به نفس دارند به دنبال هدفی مشخص و معین با اعتماد به نفس عالی ، بودن و قدرت و شهامت نه گفتن ، داشتن به هر آنچه که ما را از ارزشها و ارمانهای عالیمان باز می دارد ، شخصیت ما را مشخص تر مصمم تر و قاطع تر می سازد که جذابیت از وجود چنین شخصیتی موج می زند.
امیال و غرایز خود را کنترل کنید :
کسانی که شخصیت مسلط دارند و بر غرایز و امیال خود تسلط بیشتری دارند ، کسانی که بر میل جنسی و شهوت و میل به غذا خوردن و هیجانات و عواطف خود مسلط هستند ، جذابیت معنوی دارند . تاثیر روانی می گذارند و از وجودشان انرژی سرشااری به بیرون می تابد
وقتی شما جذاب باشید دارای قدرت تاثیر گذاری بیشتری هستیو و پیشنهادات خوبی از هر سمت به سوی شما روانه می شود و می توانید زندگی بهتری داشته باشید
همه اینها که از جذابیت گفته شد پایه های صمیمت هستند.
شما نمی توانید جذاب نباشید اما تاثیر گذار و با نفوذ باشید .

مرد جذاب از دید زنان

(۵ ویژگی) اخلاقی برتر:
۸۴%

۱. وفاداری
از هر۱۰ زن، بیش از ۸ نفر، وفاداری را جزء ۱۰ ویژگی برتری قرار دادند که به نظرشان در یک مرد، جذاب است. تمایل یک زن به وابستگی، یک ضرورت بیولوژیکی و لازمه بزرگ کردن درست فرزند است. مکررا به او اطمینان دهید که قرار نیست جایی بروید.

۷۵%

۲. قابلیت اعتماد
از هر ۴ زن، ۳ نفر می گویند به دنبال مردی هستند که متعهد شود و به تعهدش پایبند بماند. مسئولیت پذیر بودن (حتی صرف اینکه فراموش نکنید هنگام برگشت به خانه، سس سالاد بخرید. ) یک سیگنال مثبت می فرستد که شاید شما روزی، متعهد شوید.

۶۷%

۳. مهربانی
زنان، جذب مهربانی می شوند زیرا محبت، اعتماد به نفس را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، اگر شما با خدمتکار خوب رفتار کنید، زنی که با او قرار دارید، اینطور برداشت می کند که با او نیز رفتار خوبی خواهید داشت.

۶۶%

۴. صداقت اخلاقی
داشتن جرات برای گفتن حقیقت، برای یک زن به این معناست که شما شهامت دارید یک شریک خوب، غمخوار و مناسب در درازمدت باشید. دروغ های بی اهمیت، ایرادی ندارند اما از گفتن دروغ های اساسی، اجتناب کنید.

۵۱%

۵. پدری
یک پدر خوب بودن (یا داشتن پتانسیل برای تبدیل شدن به یک پدر خوب) یعنی یک الگوی خوب بودن (یعنی صبور و غمخوار بودن) خصوصیاتی که زنان در یک شریک می پسندند. اگر یک پدر نیستید، با او درباره خواهر زاده یا برادرزاده مورد علاقه تان یا کارمندی که در محل کار به او آموزش می دهید، صحبت کنید.

(۵ ویژگی) شخصیتی برتر:
۷۷%

۱. حس شوخ طبعی
با توجه به زنان شرکت کننده در این بررسی، توانایی خندیدن به تنش های زندگی، یک ضرورت است. اگر بتوانید آنها را بخندانید، امتیاز اضافی کسب خواهید کرد. شوخ طبعی به یک خانم می گوید که شما می توانید به بسیاری از مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد، بخندید و آنها را به راحتی مدیریت کنید.

۵۵%

۲. ذکاوت
خانم ها دوست دارند یک مرد جالب و جهاندیده را به بقیه معرفی کنند. مردانی که حلال مشکلات هستند، به زنان احساس امنیت می دهند و مردانی که همواره در حال پیشرفت هستند، هرگز خسته کننده نخواهند شد.

۴۶%

۳. شور
چرا خانم ها همیشه عاشق موسیقی دانان هستند؟ چون ستاره های راک در جمع های عمومی، احساساتی هستند. زنان، جلوه های شور و عشق را دوست دارند زیرا به دیدن آنها از جانب مردان، عادت ندارند. در مورد یک چیز، احساساتی شوید. قایقرانی، هنر امپرسیونیستی، کباب کردن یا ساخت مسکن برای افراد فقیر. این ثابت می کند که شما به چیزی فراتر از خودتان، اهمیت می دهید.

۴۱%

۴. اعتماد بنفس
مردی که از درون، احساس آرامش و امنیت می کند، به زن مورد نظرش نیز همین حس را می دهد. با نشان دادن آنکه شما قادرید افراد یا موقعیت های ناآشنا را مدیریت کنید، به زن حاضر در زندگی تان می گویید که نیازی نیست بترسد.

۳۸%

۵. سخاوت
این خصوصیت برای زنان بالای ۳۵ سال، مهم تر از خانم های زیر این سن است. با این حال، سخاوت تنها به معنای دعوت به شام در یک رستوران ۴ ستاره نیست. تمایل شما برای در اختیار گذاشتن وقت تان و شنیدن حرف های او آن چیزی است که زن ها مشتاقش هستند.

خصوصیات مرد جذاب

۱- مرد رمانتیک

ـــــــــــــــــــــــــ

آقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد؛دائما برای او گل و شکلات بخرد؛بر سر میز شام شمع روشن کند؛برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد؛به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست های رمانتیکی که به خود می گیرد به او نشان می دهد که دوستش دارد، و در مقابل، خانم نیز برای قدردانی، گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می دهد.

۲- مرد با اعتماد به نفس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد،

مردم او را به عنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمی شوند)به ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمی کنند که ممکن است به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهای مطمئن می شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

۳- مرد هنرمند

ـــــــــــــــــــــــ

یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا هستند و چه راهی بهتر از اینکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند است خصوصا هنگامیکه او را نیز با هنرشان در می آمیزند.

۴- مرد خارجی

ـــــــــــــــــــــــــ

این مرد از یکی از کشور های دور دست خارجی می آید و دارای لهجه شیرینی است. او دید متفاوتی نسبت به دنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر می رسند اما با وجود همه این حرف ها باز هم به دل می نشیند و بسیار جذاب است. البته برای اینکه جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی را که یک خارجی می گیرد می توانید به خود اختصاص دهید.

تیپ دختر کش

مرد آزاد و رها (به آنها پسرهای شر هم گفته می‌شود)
این دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه می‌دهند که باد آنها را به هر کجا که می‌خواهد ببرد که معمولا هم به مکان‌های جالب و سرگرم کننده ای کشیده می‌شوند. او موتورسواری می‌کند، از کار خود می‌زند تا با شما در کوچه‌ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته است.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: تمام خانم‌ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی این مرد می‌شود و آرزو می‌کند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه می‌کند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند می‌داند که هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

مرد زیرک/بامزه
صحبت‌های این مرد انسان را به وجد می‌آورد او تنها مردی است که به حرف‌های شما نیز گوش می‌دهد. این مرد باعث می‌شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار می‌آورد. او برای جذب خانم‌ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده می‌کند. این مرد می‌تواند ساعت‌های متمادی با خانم گفتگو کند بدون اینکه او را خسته و کسل کند.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: با گذشت زمان موهای شما شروع به ریزش می‌کنند و عضلات محکم بدنتان نرم می‌شوند اما اگر بتوانید او را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی می‌باشید او خیلی سریع به دام غلاب شما اسیر می‌شود.

مرد با ملاحظه
او مردی است که در ماشین را باز می‌کند، صندلی را برای او بیرون می‌کشد، پول شام را حساب می‌کند، مطمئن می‌شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می‌کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می‌کند، برای احساسات او ارزش قائل است و می‌داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمی‌کردید که یک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم‌ها قرار بگیرد. زمانیکه زن‌ها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمی‌دهند و بسیار بی توجه هستند را ملاتقات می‌کنند، مجددا اولویت‌های خود را از نو می‌چینند. البته خانم‌ها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری هستند تا بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم‌ها متوجه می‌شوند که مردی را باید انتخاب کنند که با آنها در طول یک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

نکته قابل توجه
در اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی به خرج ندهید و سعی نکنید که خود را فردی که نیستید جلوه دهید زیرا برای خانم‌ها این امر خیلی سریع آشکار می‌شود.

رمز موفقیت شما در این است که دلیل علاقه خانم‌ها به هر یک از ویژگی‌های بالا را به خاطر بسپارید و بدانید که از چه تیپ مردهایی قدردانی می‌کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب تر هستند تا خانم‌ها به دلیل خصوصیات بدیع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.

مدل موی دختر کش

مدل مویی که بیشتر خانمها طرفدار آن هستند و با نوع موهای شما و شخصیتتان سازگاری دارد انتخاب کنید.
هروقت سری به سلمانی زدید یکی از مدل موهای افراد مشهور را امتحان کنید.
از همسرتان بپرسید چه مدل مویی دوست دارد. ببینید چه مدل مویی به شما پیشنهاد می کند.

چطور زیباتر شویم

● جوانتر به نظر بیایید
بـادام خـواص فـوق العـاده ی ضد پیری دارد. نه تنها حاوی مـیــزان زیادی ویتامین E است (می دانید که این ویتامین جـزء ویـتـامین هایی است که معمولاً پشت ظرف کِرِم هاو لوازم آرایشی از آن نام می بـرنـد)، بـلـکـه حـاوی میزان زیـادی اسـیـد چـرب هـم مـی بـاشـد (کـه بـه نــرم کــردن پوست کمک می کند)، همچنین حاوی آنتی اکسیدان سلنیم می باشد.

اما حواستان باشد که زیاد از این ماده ی غذایی نخورید. درست است که خواص زیبایی و آرایشی زیادی دارد، اما میزان کالریش هم بالا است و ممکن است باعث چاقی شود.

● ناخن هایی محکم داشته باشید
با خوردن پروتئین می توانید به ناخن هایتان استحکام بیشتری داده و آنها را تقویت کنید. پروتئین باعث ساختن کراتین (ماده ی تشکیل دهنده ی ناخن) می شود. سینه ی مرغ بدون پوست و استخوان، گوشت بوقلمون، ماهی تن و حبوبات همه در این منظور به شما کمک می کنند.
● موهایی براق داشته باشید
مواد غذایی که حاوی میزان زیادی ویتامین B هستند برای براقتر کردن مو بسیار مفیدند. ویتامین B در تخم مرغ، شیر، سبزیجات، و گوشت مرغ یافت می شود. سیلیکا نیز در براق و سالم نگاه داشتن مو بسیار موثر است. پوست خیار، پیاز، جو خام و جوانه ی لوبیا منابع اصلی این ماده ی معدنی به شمار می روند.

● خشکی پوستتان را از بین ببرید
ماهی به شما در این زمینه کمک زیادی می کند. ماهی (به خصوص ماهی های روغن داری مثل ماهی آزاد) حاوی اسید چرب امگا ۳ می باشد که به مرطوب کردن و تقویت پوست کمک می کند.

● چین و چروک پوستتان را برطرف کنید
ویتامین C سازنده ی کولاژن به راستی در برطرف کردن و از بین بردن چین و چروک موثر است. کیوی منبعی عالی از این ویتامین به حساب می آید چون تقریباً هر کیوی بیش از ۱۰۰ درصد از این ویتامین را در خود دارد. ویتامین C اثرات بسیار مفیدی روی سلامتی دارد، که یکی از این تاثیرات کمک به ساختن کالوژن است. وقتی بدنتان میزان بیشتری از کالوژن در خود داشته باشد، پوست قابلیت ارتجاعی و کششی بیشتری پیدا کرده و چین و چروک راحت تر از بین می روند. منابع دیگر این ویتامین مرکبات، انبه، شهد عسل و پاپایه است.

پسرکش

از نظر من دختریه که کاملا روی رفتار و حرکاتش کنترل داره روی نحوه صحبت کردنش یه طور خاصیه ..دلرباس اگه شیطونه حرف زدنش گیرا و جذابه اگه ارومه لطافت گفتارش بیشتر

راه رفتنش محکم ولی پر از حسه

لزوما قرار نیس خوش هیکل و خوشگل باشه ولی یه جذابیتی تو برخورداش هست که پسر رو درگیر خودش میکنه

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.