no-img
نوین اطلس

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید
امتیاز 4.38 ( 8 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید


اگر می خواهید مردی باشید که زن خردادی از او خوشش می آید این مطلب از نوین اطلس دات کام را تا پایان مطالعه کنید. در این مطلب ویژگی های مردی را که زن خردادی دوست دارد برای شما گردآوری کرده ایم و در اختیار شما می گذاریم.

پس از آن به شما نشان می دهیم زن خردادی چه شخصیتی دارد و با چه راهی می توان او را به خود جذب کرد. هم چنین اگر می خواهید با زن خردادی ازدواج کنید به شما نشان می دهیم او در عشق چگونه است. آیا همانطور که دیگران می گویند زن خردادی در عشق دمدمی مزاج است؟

این مطلب را مطالعه کنید تا به پاسخ سوال خود برسید.

زن متولد خرداد چه مردی را دوست دارد

اگر از یک زن خردادی بپرسید چه مردی را دوست دارد و تعریف او از یک مرد کامل چیست حتما در پاسخ موارد زیر را خواهید شنید.  زنان خردادی مردانی با این ویژگی ها را دوست دارند:

مردان مهربان

زنان خردادی از مردان مهربان خوششان می آید و آن ها را همراه خوبی برای زندگی مشترک می دانند.

مردانی که خوب گوش می دهند

زنان خردادی همیشه به دنبال یک شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستند که اگر مردی این ویژگی را داشته باشد حتما زن خردادی او را دوست دارد و با او ازدواح می کند.

مردان با اعتماد به نفس بالا

زنان خردادی مردانی را که اعتماد به نفس دارند را دوست دارند چرا که مردی که از خود مطمئن باشد برای یک زن قابل اطمینان تر و تکیه گاهی خوب به شمار می رود.

مردانی که شوخ طبع هستند

مردانی که شوخ طبع هستند و زنان را به خنده وا می دارند جای بیشتری در قلب زنان خردادی خواهند داشت.

مردانی که قدردانی می کنند

زنان به لطف ها و محبت هایی که در حق دیگران انجام می دهند با یک دید کاملا متفاوت با مردان نگاه می کنند و به دنبال قدردانی و سپاسگزاری هستند و اگر مردی این را درک نکند نمی تواند مرد مورد علاقه ی یک دختر خردادی باشد.

زن خردادی و عشق

عشق برای زن متولد خرداد یک احساس رمانتیک است که فقط با نیمه ی گمشده ی خود می تواند به آن دست یابد از این رو بسیاری از زنان متولدین خرداد در جست و جوی عشق رمانتیک حقیقی هستند. زن متولد خرداد دارای ویژگی های منحصر به فردی در عشق می باشد که در زیر آمده است:

۱- زن خردادی از عشوه گری لذت می برد

۲-او در عشق واقعا حساس و آسیب پذیر است

۳- زن خردادی می تواند از نظر احساسی وابسته شود

۴-نیاز به عشقی قابل درک دارد

۵- او در عشق غرق در احساسات پریشان است

۶- ممکن است وقتی عاشق می شود دارای ظاهر سرد باشد

۷- تمایل به مهار و سرکوب هیجانات ناشی از عشق دارد

۸- دارای احساسات عمیقی است اما ابراز عشق برایش دشوار خواهد بود

شخصیت زن خرداد ماه

بعضی از مردم می‌گویند که زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می‌شود اعتراف کرد که خبرهای بی‌مزه و یا چرت و پرت نمی‌‌گوید. ‌خبرهای او بسیار وسوسه‌انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است. توصیه می‌کنم هیچ رازی را به او نگوئید، چون مطمئناً کمی دور خودش می‌چرخد، چای دم می‌کند و برای پخش خبر جدید به یکی از دوستان تلفن می‌کند.

زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد. او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد که زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد که زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباس‌های چین واچین ثابت کند بلکه می‌خواهد او را فقط به خاطر خود و افکارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است.

بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند. اگرچه برخی می‌گویند آنها آدم‌هائی سطحی هستند، اما در واقع این‌طور نیست. او بر خلاف این آنها خود را به سرعت با محیط وفق می‌دهند. آنها همان‌طور که در بحث‌ها در مورد موضوعات اصلی و شاخه‌های فرعی صحبت می‌کنند (چون آنها عاشق بحث و مذاکره هستند) به راحتی هم می‌توانند موضوع را عوض کنند. دوستان یک زن خرداد توصیف‌های مختلفی از او دارند. گاهی معتقدند او شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می‌کند. اما به‌طور کلی بهترین ویژگی او این است که حتی اگر سعی کنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت. فقط می‌دانید که هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت کار می‌کند. اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم کردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می‌کند.

راه های جذب دختر خردادی

زن های خردادی به سمت افرادی فرهیخته جذب میشوند ؛ زن های متولد خردادماه از راه های عجیب و پیش‌بینی نشده، به دنبال ارضای خواسته‌های خود و دستیابی به محبت هستند.آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می‌آیند.

برای راه یافتن به قلب دختر خردادی، باید سخت تلاش کنید، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشی لذت وافر میبرند ؛ آنها ذاتا به سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب میشوند.آنها از گفت ‌و گوهای طولانی شب هنگام لذت میبرند .

اگر مایلید ارتباطتان را با آنها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آنها را به حال خود رها کنید و در حقیقت، آنها را از آزادی طبیعی‌شان محروم نسازید .همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند، در غیر این صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده میشوند و بی درنگ، آن ارتباط را قطع میکنند.زمانیکه آنها با شما حرف میزنند، شنونده خوبی برایشان باشید ؛ از پیروی از آداب قدیمی و کهنه دست بکشید و در عوض با جریان نوین روز پیش بروید تا همیشه در قلبشان جای خاصی داشته باشید .

ازدواج زن خرداد

مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است. آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟

آیا از اینکه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با این کار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یک عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می رود.

با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن ( یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی ) موجود رومانتیکی جلب می کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم که او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینکه باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های زیاد و کوشش فراوان می باشد.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین خرداد

جذب دختر با حرف زدن

خصوصیات زنان عاشق

فال احساس طرف مقابل

فال عشق واقعی طرف مقابل

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

فال احساس شخص غایب

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.