no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین خرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین خرداد
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین خرداد


در ویژگی های اخلاقی خرداد ماهی ها کمی دمدمی مزاجی و نا پایداری دیده می شود. البته متولدین خرداد در کنار خصوصیات اخلاقی منفی خود استعداد های منحصر به فرد و ویژگی های اخلاقی مثبتی نیز دارند.

ممکن است فکر کنید ناپایداری و دمدمی مزاجی نیز در روابط عاشقانه ی خردادی ها وجود دارد. برای پاسخ به این سوال نیز درمورد روابط عاشقانه ی مردان خردادی و عشق در زنان خردادی نیز در این مطلب از نوین اطلس دات کام اطلاعاتی گردآوری کرده ایم.

هم چنین به شما نشان می دهیم ازدواج متولدین خرداد با متولدین چه ماه هایی خوب یا بد است.

ویژگی اخلاقی خرداد ماهی ها

از ویژگی های اخلاقی خرداد ماهی ها این است که آن ها  نا پایدار، کنجکاو، پرانرژی هستند. خردادی ها دارای شخصیتی دو گانه و بی ثابت بوده و بسیار دمدمی مزاج هستند. آن ها هرگز کارهایشان را تمام نمی کنند و بیشتر کارهایشان بی ثبات خواهد بود.

خرداد ماهی ها عاشق مسافرت، معاشرتی ، سر به هوا اما زرنگ هستند. آن ها خودشان را با محیط تطبیق می دهند و همیشه به دنبال این هستند که به اسرار مختلف پی ببرند. از خصوصیات دیگر متولدین خرداد می توان گفت آن ها نا آرام  در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب و عاشق کامپیوترهستند.

یک خردادی از کار طولانی خسته می‌شود، در یک‌جا بند نمی‌شود، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند و میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد. البته خردادی ها خیلی هم انعطاف پذیرند و نکته سنجی آن ها را نیز نمی توان انکار کرد.

استعداد متولدین خرداد

استعداد متولدین خرداد در برقراری ارتباط با دیگران بی نظیر است. به همین دلیل اگر شما یک خردادی هستید در کاری موفق خواهید بود که با آدم ها و شخصیت های مختلف در ارتباط است. آرایشگر، طراح مد، ژورنالیست یا حتی مترجم از حرفه هایی است که می تواند شما را خشنود و راضی نگه دارد.

خردادی ها این توانایی را دارند تا در یک زمان چند کار مختلف را البته در نهایت آرامش به پیش ببرند. شاید به زمان احتیاج داشته باشند اما می‌توانند همزمان روی چند کار مختلف تمرکز کنند. خوشحال باشید چون آن‌ها تک بعدی نیستند و برعکس قابلیت این را دارند که در آن واحد وقت‌شان را روی چند موضوع مختلف بگذارند و اتفاقا درباره همه این مسائل دقیق هم باشند. این یعنی قابلیت کنترل اوضاع و شرایط متفاوت را به طور همزمان خواهند داشت.

روابط عاشقانه مرد خرداد

عاشق مرد خرداد شدن موجب می شود که احساس مطبوعی از تامین به شما دست بدھد زیرا پیوسته یقین خواھید داشت کسی را دارید که ھر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و ھرگز تنھایتان نمی گذارد

در مورد عشق نیز به جنبه ھای جسمانی و سکسی آن توجه زیادی ندارد . احساس او از آنچه که می بینید ویا می شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلکی ماه تولدش برابر صور فلکی دیگر به وی کمک می کند تا به نکات باریک پی ببرد . عشق او چنان جنبه ملکوتی دارد که انسان گاھی خیال می کند اصلا به جنبه ھای جسمانی و مادی آن به کلی بی توجه است، در حالی که شما اگر انتظار ندارید که عشقتان مرد غار نشینی باشد که با چوب توی مغزتان بکوبد و بعد موھایتان را بگیرد و تا توی غار محل سکونتش روی زمین کشان کشان ببرد ، او یکی از بھترین عشق ھای دنیاست .

مرد متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت می کند و قلب شما را با گواراترین لذت ھای شفاھی و شاعرانه لبریز میسازد . به خاطر داشته باشید که سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود که بتوانید ھمان نوایی را که در گوش او طنین انداز است، بشنوید و ھمان تخیلاتی را که در سرش وجود دارد، درک کنید . او مدتھا قبل از آنکه بخواھد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاھر سازد، نیازمند به آن است که از نظر تخیلات و ایده آل ھا ارضا شده باشد. شاید انجام این کار غیر مقدور به نظر برسد ، ولی به ھر صورت آن تنھا راھی است که قلب شما و قلب او را به ھم وصل می کند. ضمنا شما باید به تکیه کلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید .

زن خردادی و عشق

زن متولد خرداد، در سنین جوانی عاشق می شود.یعنی بهتر بگوییم، عاشق شدن خود را باور می کند و اگر این رابطه مدتی ادامه داشته باشد، این زن پی می برد که هرگز عاشق نبوده بلکه فقط او را پسندیده است.

ممکن است در همان ابتدای روابط خود ازدواج کند و این ازدواج که در سنین پایین صورت گرفته، بعد از مدت کوتاهی، باعث یأس و ناامیدی زن خرداد ماهی می شودو او با استفاده از عقل و هوش خود، برای قطع این رابطه، دنبال چاره ای می گردد و نهایتآ آن راه را پیدا خواهد کرد.

طالع بینی ازدواج خردادی ها

بر اساس طالع بینی ازدوا خرداد با فروردین ازدواج بدی است. هر دو افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم می باشند.

ازدواج متولد خرداد با اردیبهشت نه ازدواج خیلی بد و نه ازدواج خیلی خوبی است. آن ها تیزهوش کنجکاو تنوع طلب بوده و چندان با هم سازگار نیستند.

ازدواج خرداد با خرداد ازدواج خوب و پایداری خواهد بود. هر دو این افرادد مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات می باشند.

متولد خرداد با تیر هم ازدواج نه چندان بد و نه چندان خوبی دارند زیرا با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند.

ازدواج متولد خرداد با مرداد ازدواج بسیار خوبی است. آن ها زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان هستند.

خرداد با شهریو هم نمی تواند ازدواج خیلی خوبی باشد چون چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد.

ازدواج خردادی ها با متولدین مهر بسیار خوب خواهد بود. هر دو آن ها خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند.

زوج خرداد با آبان نیز ممکن است زوج خوبی نباشند چون برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند.

ازدواج متولد خرداد با متولد آذر نیز سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک است و ازدواج بسیار خوب و پایداری خواهد بود.

ازدواج خرداد با دی نیز خوب است زیرا این زوج خویشتندار، سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.

خرداد با بهمن هم ازدواج بسیار خوبی را تجربه می کنند. آن ها با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.

ازدواج خرداد با اسفند ازدواج بدی است. هر دو این زن و شوهر خیالباف،  رویا پرداز و مرموز هستند و عدم تفاهم با همدیگر آن ها را با مشکل رو به رو می کند.

مطالب مرتبط:

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند

نشانه های عشق واقعی در زنان

روانشناسی مردان در عشق

متولدین خرداد

زن متولد خرداد از چه مردی خوشش می آید



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.