no-img
نوین اطلس

مرد متولد خرداد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد خرداد
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

مرد متولد خرداد


اگر مرد مورد علاقه ی شما یک پسر خردادی است باید بگویم وقتی موفق به جذب او شدید می توانید انتظار یک رابطه ی پایدار را داشته باشید زیرا او بسیار به شما اهمیت خواهد داد.

نگه داشتن یک مرد خردادی کار سختی نیست زیرا برای او عشق یک معجزه است و همیشه به دنبال عشقی جاودان می گردد. پس وقتی این عشق به وجود بیاید آن را همه جوره حفظ خواهد کرد.

همه می گویند در طالع مرد خردادی دو زن وجود دارد. در مواردی ممکن است اینگونه باشد اما نمی توان گفت این یک موضوع کلی است. به همین منظور نوین اطلس دات کام طالع بینی هندی مرد خردادی را نیز در این مطلب بررسی می کند.

پسر خرداد

پسر خرداد پسری است که هنگام ازدواج در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا بوده  و روابط عاشقانه ی متفاوتی را در کنار او تجربه خواهید کرد. همچنین مرد متولد خرداد برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممکن است بچه های خود را لوس بار بیاورد.

مرد متولد خرداد مردی با ذوق، هنر دوست است. حسادت نمی کند اما کمی بدقول می باشد. مرد متولد خرداد به شما این اطمینان را می دهد که هیچ وقت تنهایتان نمی گذارد و در هر مشکلی در کنار شما خواهد بود به همین دلیل وقتی با او ازدواج می کنید احساس امنیت فوق العاده ای خواهید داشت.

از ویژگی های دیگر یک پسر خردادی بلندپروازی، اهل کار و عمل، سخت کوش، وفادار، راست گو و روشنفکر و همگام با جامعه می باشد.

طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

بر اساس طالع بینی هندی مرد متولد خرداد، به خصوص متولدین دهه اول این ماه، عموماً افرادی سخت کوش، با اراده، دارای پشتکار، در امور اقتصادی و خانوادگی کم و بیش موفق، اغلب دمدمی مزاج  و بی‎ثبات در تصمیم‎گیری می‎باشند. از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎بندی محکم، چهره‎ای خوب، دارای چشمانی روشن و پوستی تقریبا تیره هستند.

همانطور که گفته شد مرد متولد خرداد برای کسب پول فعال، دارای مشاغل متحرک، سیر و سفر از لحاظ زندگی و مسکن غیر ثابت و اغلب مهاجر می‎باشند. متولدین خرداد افرادی تندخو، تندرو، سخت‎گیر، علاقه مند به طبیعت وزیبایی، احساساتی و متغیر و اغلب در رشته‎های مختلف هنری فعالیت دارند.

مرد متولد خرداد در زندگی خانوادگی و زناشویی موفق است. او همیشه دارای همسر و فرزندانی خوب  می باشد و از نظر مالی و اقتصادی اغلب دارای شرایطی متوسط است. در رفع مشکلات با قدرت عمل می کند و در رسیدن به خواسته‎ها بسیار پر تلاش است.

جذب مردان خردادی

برای جذب مردان خردادی سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید، زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد. شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید. مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر می کند، وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

مهمترین عامل برای جذب مرد خرداد، ارتباط فکری می باشد. او شیفته و دلباخته زنانی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند. اگر زنی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید، تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات، متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان، شما نیز تغییر می کنید، برای او همسری ایده آل هستید.

مرد خرداد و عشق

هنگام رابطه ی عاشقانه با مرد خرداد وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درک و قبول کنید، دیگر کارها برایتان سهل و ساده می شوند. شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند، ولی در عمل این نا پایداری ها ربطی به فکر و احساسی که او راجع به همسرش دارد، ندارد.

دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می آید، نه تنها می تواند مطمئن باشد که شوهرش هرگز در مشکلات و پیچ و خم های زندگی او را تنها نمی گذارد، بلکه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد که هر دوتایشان همان شوهر او هستند. شما می دانید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده است. مثلا موجودی است که دو روح کاملا متفاوت در یک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است. اما او در عشق کاملا ثابت قدم و پشتیبان همسرش است.

نگه داشتن مرد متولد خرداد

برای نگه داشتن یک مرد متولد خرداد باید دلفریب باشید. نقش یک پری دریایی را بازی کنید. یک پری دریایی با اینکه بسیار زیباست خود را در معرض دید قرار نمی دهد. در رابطه خود کمی رمز راز به عنوان چاشنی وارد کنید. مقدار کمی طفره رفتن اشتیاق او را برای بدست آوردن شما بیشتر می کند. هیچگاه بدن خود را بیش از حد درمقابل همسر خود به نمایش نگذارید.

اگر در روابط خود غیر قابل پیش بینی باشید این کار باعث می شود شور و اشتیاق او را بیشتر کنید. پیام های متناقض و گیج کننده برایش بفرستید می توانید سرکش و سپس رام باشید معصومانه رفتار کنید آنگاه مانند افراد شرور رفتار کنید. این گونه رفتارها سبب می شود همسر شما سعی کند بیشتر متوجه شما شود و بیشتر شما را کشف کند.

در مقابل مرد خردادی از خوب بودن زیادی پرهیز کنید. اگر تمام سعی خود را برای بسیار خوب و فرمانبردار بودن به کار گیرید احتمالاً در پایان روز بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبت بیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود کاسته اید و حتی ممکن است پس از مدتی باعث دلزدگی همسر خود شوید.

وقتی یک تقاضای طبیعی دارید همسرتان به عنوان فردی پر توقع به شما نگاه می کند. نیکی بیش از اندازه به ندرت کسی را شیفته می کند.

بعضی اوقات قسمت های کوچکی از سیاهی های شخصیت خود را به یک مرد متولد خرداد نشان دهید. گاه کمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشت انجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهید.

جاذبه ی ظاهری نیز برای نگه داشتن مردان خردادی مهم است.  فراموش نکنید آنچه مردان می بینند برایشان بسیار مهم است. و در آنها کشش یا دافعه ایجاد می کند در حالی که خانم ها با مغز خود عشق می ورزند مردان از طریق آنچه می بینند مجذوب می شوند.

بسیار مهم است که خود را برای همسرخردادی تان سرحال و جذاب نگه دارید. بعد از ازدواج شما یک مسئولیت مهم داریدکه نباید با خود خواهی از زیر آن شانه خالی کنید. باید خود را آراسته کنید، باید از نظر بدنی متناسب باشید از پوست و موی خود مراقبت کنید و از نظر روحی فردی پرانرژی باشید.

مطالب مرتبط:

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

مراحل عاشق شدن در پسران

دعا نویسی برای جذب پسر

راه های برگرداندن دوست پسر

خصوصیات متولدین خرداد

مرد متولد خرداد با چه زنی ازدواج کند



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.