no-img
نوین اطلس

راه های برگرداندن دوست پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های برگرداندن دوست پسر
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

راه های برگرداندن دوست پسر


یکی از راه های برگرداندن دوست پسر استفاده از تکالیف برای برگرداندن عشقمان می باشد که این تکالیف را در این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما معرفی می کنیم. راه های برگرداندن معشوق درواقع راههای برگرداندن یک رابطه را به شما نشان می دهند. در این مطلب همچنین راه های برگرداندن دوست دختر را برای برگرداندن دوست دختر سابق به شما معرفی می کنیم. در ادامه نیز برای برگرداندن مرد به رابطه، بهترین راه برای برگرداندن عشق سابق را به شما نشان می دهیم.

برگرداندن معشوق مرد

گاهی اوقات نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه ی خود تلاش کنید و مرد یا زن مورد علاقه ی خود را به رابطه بازگردانید. گاهی اوقات در اعماق قلب خود می دانید اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشید می توانید همه چیز را در رابطه ی خود رو به راه کنید در نتیجه از خود می پرسید راه برگرداندن معشوقم چیست.

به عبارت دیگر تا وقتی برای برگرداندن معشوق مرد خود آخرین تلاش خود را عملی نسازید نمی توانید پرونده ی رابطه ی عاطفی خود را ببندید و همچنان ذهن تان درگیر پیدا کردن تکالیفی است برای ترمیم رابطه شکست خورده.

درست کردن یک رابطه

یک شخص بعد از جدایی از عشق خود احساس پوچی، خلاء عاطفی و سردرگمی مطلق میشود،دلیل این موضوع صرفا وابستگی های بوجود آمده در رابطه است.

شما مدت زمانی را بایک فرد خاص هم صحبت بودید، مدام او را ملاقات میکردید. این اتفاقات باعث ایجاد یک پیوند میان شما و عشقتان میشود. باعث ایجاد وابستگی شدید، و بعد از طرد شدن این وابستگی باعث شکست در شما خواهد شد.

دلایل وابستگی بیش از حد کاملا ناخود آگاه هست، این وابستگی ها نشانه ضعف نیست هر شخصی ممکن هست به یک رابطه و یک شخص خاص وابسته بشود. نوین اطلس دات کام دریافته در همین زمان است که نمی توانید به جز برگرداندن رابطه ی خود به چیز دیگری فکر کنید.(نگاه کنید به بهترین روش شروع رابطه تمام شده)

راه های برگرداندن دوست دختر قبلی تان

ابتدا باید توصیه کنم برای برگرداندن دوست دختر سابقتان به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید. اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش میکشد اگر اتفاقی رخ میدهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده میشوید. از دست دادن کنترل دقیقا برعکس روش های برگرداندن دوست دختر سابق است.

قدم بعدی برای برگرداندن دوست دختر این است که مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا بشوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید. دلیل این کار چیست؟ کاملا ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در کنار او باشد این احساس منفی افزایش پیدا میکند پس فاصله بگیرید.(نگاه کنید به مقالات بازگشت به رابطه)

بهترین راه برای بازگشت عشق سابق 

برای برگرداندن عشق سابق خود novinatlas.com بهترین راه را به شما پیشنهاد می کند. بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را بکنیم؟ باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه ایجاد کردن راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که به صورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

افزایش اعتماد بنفس

افزایش امتیازات

ایجاد احساس عشق

کنجکاوی

ایجاد حساسیت

ایجاد حسادت

مهارت های لازم برای برگرداندن عشقمان

برای مهارت پیدا کردن در راه های برگرداندن معشوق به چه چیزی نیاز داریم؟

برای رسیدن به هدف خود که برگرداندن عشقمان می باشد باید مهارت هایی را که در آن مشکل داریم و مهارت هایی که نیاز به تقویت دارند را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم. درواقع مهم ترین تکالیف ما برای برگرداندن عشقمان یادگیری این مهارت ها می باشد. این مهارت ها به شرح زیر است:

مهارت های ارتباطی

تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه

برنامه ریزی ناخود آگاه دیگران

نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم

ایجاد جذابیت برای طرف مقابل و سایرین

مهارت های مطیع کردن

مهارت های ایجاد بازخورد مناسب

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام ان ال پی شناخته میشود ان ال پی علم برنامه ریزی عصبی کلامی است که به ما کمک میکند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی بالایی را بدست بیاوریم و تبدیل به یک فرد موفق در زندگی خود بشویم.(همچنین نگاه کنید به تکالیف برای برگرداندن عشقمان)

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل وتکنیک های ان ال پی و جذب برای برگرداندن دوست دختر میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس اپ، پیام بدید و سوالات خودتون رو به صورت رایگان ارسال کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام میگیرد.

 

تیم ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

راه های برگرداندن معشوق

برگرداندن مرد به رابطه 

آیا پسری که رفته برمیگرده

جلب محبت پسران

راههای برگرداندن یک رابطه

جذب پسر با رفتار

علت بی توجهی پسر به دختر

وابسته کردن پسر به خود

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.