no-img
نوین اطلس

جذب پسر با رفتار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب پسر با رفتار
zip
تیر ۹, ۱۳۹۷

جذب پسر با رفتار


موضوعات: جذب پسران به خود، راه های جذب پسران در دانشگاه، راه های جذب دوست پسر، راه های جذب پسر مورد علاقه، جذب پسر مغرور، چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم، راه های جذب غیر مستقیم پسران، راه های جذب پسران در چت

جذب پسران به خود

مشکلی که در تلاش برای جذب پسر مورد علاقه وجود دارد برداشت و تصور اشتباهی است که گاهی در دختران ایجاد می شود. مثلا ممکن است اگر پاسخ مورد انتظارش را از آن پسر دریافت نکند با خود فکر کند که هیچ کس او را نمی خواهد و برای دیگران دوست داشتنی نیست.

از سوی دیگر تحقیقات نشان داده اند هر چیزی که کمتر در دسترس قرار بگیرد ارزش بیشتری خواهد داشت و در دسترس بودن بیش از حد ممکن است ارزش و جذابیت فرد را کاهش کاهش دهد.

پس برای به دست آوردن پسر مورد علاقه چه باید کرد؟ آیا باید همیشه با او مهربان و خطر بی ارزش شدن را پذیرفت یا باید برای به دست آوردن او سخت تلاش کنید و خطر ایجاد تصورات اشتباه را قبول کنید؟

ادامه ی مطلب در:

به دست آوردن دل پسرها

راه های جذب پسران در دانشگاه

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که ربط این موضوع با جذب پسر مورد علاقه ام چیست؟

ادامه ی مطلب در:

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

راه های جذب دوست پسر

در راه جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج باید گفت هیچ کس به فردی که بیش از حد و به سادگی در دسترس بوده و یا کاملا دست نیافتنی باشد جذب نخواهد شد. به همین دلیل است که حضور بیش از حد شما در کنار یک شخص از جذابیت هایتان کم کرده و تلاش غیر معمول برای به دست آوردن یک فرد خاص باعث می شود که دیگر برای او خواستنی نباشید و چنین رفتارهایی، رفتارهای زنانه ی مورد علاقه ی مردان نخواهد بود.

چیزی که در جذب مردان و پسران برای ازدواج مهم به شمار می رود این است که هر یک از ما ویژگی ها، توانایی ها و موقعیت های متفاوتی داریم. برای تعیین معیارهای ازدواج خود باید این عوامل را در نظر گرفته و مسلما کسی را برای ازدواج انتخاب می کنیم که امتیازات مشابهی با ما داشته باشد .مثلا اگر با توجه به شرایط و موقعیتتان نمره ی ۵۰۰ را به خود اختصاص دهید هیچ گاه به فردی که از نظر شما نمره ی ۱۰۰ یا ۵۰۰۰ دارد جذب نخواهید شد زیرا این بدان معنی است که تفاوت های بسیار زیاد و مختلفی بین شما وجود دارد.

اکنون ممکن است این سوال پیش بیاید که ارتباط این موضوع با عاشق کردن و جذب همسر دلخواه چیست؟

ادامه ی مطلب در:

جذب مردی که دوستش داریم

راه های جذب پسر مورد علاقه

وقتی فردی متوجه شود که شما به او علاقه مند هستید یا با شما وارد رابطه می شود و مشکلی پیش نمی آید یا خود را کنار کشیده و از شما دور می شود. فرض می کنیم که این شخص وقتی از علاقه شما با خبر شد راه دوم را انتخاب می کند، یعنی خود را کنار می کشد و از شما دور می شود.

در این صورت بهتر است به صورت غیر مستقیم پسر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به این فرد نزدیک شوید و اشاره کنید رابطه ی شما معمولی است و در حد همکار یا همکلاسی هستید. وقتی که پیشنهاد شما را پذیرفت هیچ وقت نباید دوباره موضوع رابطه ی عاطفی را مطرح کنید. در واقع هدف این است که او سپر دفاعی خود را پایین بیاورد؛ پس باید جوری رفتار کنید که متوجه علاقه شما نشود.

در طول این زمان همه ی توجه لازم را (در حد یک ارتباط معمولی) به او بدهید، بدون بروز احساسات خود در کنار او بایستید و هر روز با بهانه های موجه درسی یا کاری سعی کنید با او تماس برقرار کنید.

ادامه ی مطلب در:

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

جذب پسر مغرور

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

ادامه ی مطلب در:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

شاد باشید: شاد باشید و در کنار دوستانتان خوش گذرانی کنید. پسر ها از دختر های غمگین و گوشه نشین خوششان نمی آید. پس مثبت باشید و هر زمان و هر کجا که می توانید لبخند بزنید.

از خیره شدن به او اجتناب کنید: نگاه و چشمان خود را حفظ کنید و به هیچ عنوان به طرف مقابلتان خیره نشوید. سعی کنید تنها برای چند ثانیه به چشمان او نگاه کنید تا نشان دهید که به او جذب شده اید و علاقه دارید با او صحبت کنید. برای اینکه بتوانید علاقه ی خود را به او نشان دهید می توانید هنگام نگاه کردن به او لبخند بزنید استفاده کنید

ادامه ی مطلب در:

راه های جلب توجه پسر

راه های جذب غیر مستقیم پسران

عشق زمانی اتفاق می افتد که شما در معرض توجه و در دسترس باشید. در دسترس بودن به این معنی که معمولا حضور داشته باشید، قابل دسترس باشید و توجه خود را به صورت غیر مستقیم نشان دهید.

اگر فردی بداند که شانس برقراری رابطه به شخصی خاص را دارد بیشتر به آن شخص فکر خواهد کرد حتی اگر آن شخص خاص در ابتدا علاقه ای به او نداشته باشد.

اگر به او نشان دهید که توانایی ارضای نیازهای برآورده نشده اش را دارید و می توانید به طرز معجزه آسایی او را خوشحال کنید، تحت تاثیر شما قرار خواهد گرفت.

ادامه ی مطلب در:

جذب افراد با ذهن

راه های جذب پسران در چت

عوامل خاص و محدودی وجود دارند که باعث می شوند دیگران به شما وابسته شوند، عاشق شما شده و به شما به عنوان شریک زندگی شان فکر کنند. بی درنگ این جمله شما را در این فکر فرو می برد که چه اندازه لازم است ارزشمند و گرانقدر باشید تا چنین قدرتی را در زندگی عاشقانه، در ازدواج و حتی در محیط کار کسب کنید.

این یک قانون کلی است که در وابستگی کردن و جذب دیگران به ازدواج تاثیر بسزایی دارد. این قانون برای هر شخصی به کار می رود و در هر زمانی می تواند اجرا شود. اما به یاد داشته باشید که از آن سوء استفاده نکنید و فقط با هدف ازدواج از آن استفاده کنید.

به سادگی می توانید خود را وادار کنید برای فردی اهمیت قائل شوید و به او عشق بورزید. کافی است همان توجه و عشق خود را به او بدهید و ارزشمند ترین دارایی خود یعنی زمانتان را به او اختصاص دهید. فکر می کنید چرا عشق یک مادر به فرزندش بیشتر از عشق فرزند به مادر است؟ زیرا عشقی که یک مادر به فرزندش می دهد بیشتر از عشقی است که از او دریافت می کند.

ادامه ی مطلب در:

جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی

سایت روانشناسی نوین بینش

رفتارهایی که مردان دوست دارند

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.