no-img
نوین اطلس

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند
امتیاز 4.22 ( 9 رای )
zip
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند


آیا مرد مورد علاقه ی شما متولد اسفندماه است؟

فکر می کنید شما زنی هستید که او دوست دارد و برای ازدواج انتخاب می کند؟

آیا اگر بتوانید با مرد اسفندی ازدواج کنید ازدواج خوبی خواهد بود؟

اگر می خواهید یک مرد اسفندی را برای ازدواج جذب کنید باید بگویم کلید و راه اصلی جذب مرد متولد اسفند رفتار درست با او بر اساس خصوصیات اخلاقی اش می باشد. همچنین اگر دوست دارید با یک مرد اسفندی ازدواج کنید باید بدانید او در عشق چگونه عمل می کند.

نوین طلس دات کام در این مطلب به همه ی سوالات شما در مورد مردهای اسفندی پاسخ می دهد.

چه زنانی می توانند با مردان اسفندی ازدواج کنند

مردان اسفندی زنی را برای ازدواج دوست دارند که  تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری  با هر شرایطی را داشته باشد. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که به او عشق و علاقه دهد و با او تفاهم کامل داشته باشد.

هماهنگی، توانایی در برآورده کردن نیازهای عاطفی و صبر و حوصله از جمله خصوصیاتی است که مرد اسفندی دوست دارد در زن وجود داشته باشد و معیارهای ازدواج او محسوب می شود.

مردان اسفندی روشن فکر و اهل منطق هستند و زنی را دوست دارند که با احساس و عاطفه باشد و او را کامل کند. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که اهل کنایه نباشد و همه ی حرف هایش را صادقانه و با صراحت بزند.

مرد متولد اسفند اهل حساب کتاب است و زنی را دوست دارد که در عین حال هم به این ویژگی شخصیتی او احترام بگذارد و هم بر خلاف او در رابطه احساساتی عمل کند و عاشق پیشه باشد.

رفتار با مرد اسفندی

اگر مردی متولد اسفند را دوست دارید باید او را خوب درک کنید و گاهی هم به او کمک کنید. زیرا حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است.از مقایسه این مرد با بقیه پرهیز کنید. زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد،اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند. شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

همچنین در مورد مردان اسفندی باید از رفتارهای زیر پرهیز کنید:

۱- سعی نکنید او را وادار کنید تملق بگوید او برای این کار خیلی صمیمی و بی ریاست.

۲- از اینکه او را به شتاب کردن وادارید بپرهیزید بخصوص در امور مربوط به کسب و کار.

۳- به یاد داشته باشید که توجهات کوچکی که به سایر زنان می کند هیچ اهمیتی ندارد و حسود نباشید.

۴- در مورد اشتباهاتش بی صبر یا نامهربان نباشید و او را به خاطر مسایل بی اهمیت و جزئی سرزنش نکنید.

راه های جذب مردان اسفند

برای جذب یک مرد اسفندی او را به تماشای فیلم اکشن نبرید؛ متولدین اسفند ماه برای ارضای خواسته‌های  خود، به وفور تغییر عقیده می دهند و از این شاخه به آن شاخه میپرند .آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت می برند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب میشود. آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد می‌آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد نبرید.

مردان متولد اسفند هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمی شوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی دارند. اگر می خواهید یک مرد اسفندی را جذب کنید تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌ خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.

یکی از راه های جذب مردان اسفندی پذیرفتن مسئولیت های مالی است. مردان اسفند علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح می دهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند. آنها افرادی خیال ‌پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر می برند.

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

خصوصیات مرد متولد اسفند

متولدین اسفند معمولاً آرام صحبت می کنند و متین می اندیشند . آنها سعی می کنند کاری به کار کسی نداشته باشند اگر چه که مسائل دوستان و همسایگان لحظه ای آنان را تنها نمی گذارد، و علت این است که آنها بسیار ” زیبا ” گوش می کنند .

مردان متولد اسفند چنان با علاقه خوش قلبی به درد دلها گوش می سپارند که اشخاص برای بیان قصه ها و غصه هایشان وسوسه می شوند . و به همین دلیل اگر مایلید با یک مرد متولد این ماه زندگی خوشی داشته باشید , یادتان باشد که گوشهای او دیگر نیازی به شکوه و شکایت ندارد و لبریز از انواع گرفتاریها و مصیبت ها هستند .

بر عکس ، او احتیاج به استراحت و تجدید قوا دارد. روحیه متولد اسفند ماه دقیقاً شباهت به یک اسفنج دارد که همه چیز را جذب می کند . خوب، بد، تاریک، روشن، غمناک یا شاد کننده فرقی نمی کند . هرچه در محیط اطرافش باشد او را به طرف خود می کشد . به همین دلیل اطرافیان بدشان نمی آید که در واقع خود را به او تحمیل کنند و گوش و قلبش را به اختیار خود در آورند . و به هیمن جهت اونیاز به استراحت و مسافرتهای گاه طولانی دارد تا قلبش را دوباره خالی و آرام کند .

مرد اسفندی باید سفر کند، در کنار آبشار دراز بکشد و در داخل جنگل پیاده روی کند، و این کارها را باید به تنهائی انجام دهد، تا موفق شود گره های روحش را باز کند و دوباره شاد و خندان بسوی شما پر بکشد، ببخشید منظورم این است که شنا کند .

مرد متولد اسفند در عشق

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود.حتی اگر خجالتی هم باشد.زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.زیرا به عشق بی همتایش رسیده است.

مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

مطالب مرتبط:

رفتارهایی که مردان دوست دارند

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

فال عشق واقعی طرف مقابل

مرد متولد اسفند

خصوصیات متولدین اسفند

مردان چگونه وابسته میشوند

عامل جذب مردان

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.