no-img
نوین اطلس

عامل جذب مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عامل جذب مردان
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

عامل جذب مردان


در این مطلب نوین اطلس دات کام راهکارهای جذب مردان و پسران را با عنوان عامل جذب مردان در اختیار شما می گذارد. اگر بدانید  مردان جذب چه دخترانی میشوند و از بازگو کردن جملاتی که مردان را دیوانه میکند پرهیز کنید با بخضی از روانشناسی مرد عاشق آشنا شده اید. یکی از مسائلی که خانم ها زیاد در مورد آن فکر می کنند اهمیت ظاهر زن برای مرد است و به همین دلیل در این مطلب نیز در مورد این موضوع صحبت کرده ایم. اگر بدانید دنیای مردان چگونه است احتمالا راحت تر می توانید آن ها را به خود جذب کنید. در این مطلب معیار های زیبایی مردان از نظر زنان را نیز بررسی می کنم و راهکارهایی برای جذب مردان مغرور به خود ارائه می دهیم.

مردان جذب چه دخترانی میشوند

مردها جذب دخترانی می شوند که در کنار آن ها احساس آرامش و خوشبختی داشته باشند. مردها دوست دارند با دخترها احساس راحتی کنند و در کنار آن ها بتوانند خودشان باشند. همچنین اگر می خواهید یک مرد را به خود جذب کنید نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند کاری کنید در کنار شما احساسات زیر را نیز تجربه کند:

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی

جملاتی که مردان را دیوانه میکند

بعضی جملات هستند که مردها را به مرز دیوانگی می کشانند و ممکن است باعث شوند رابطه ی شما با خطر جدی رو به رو شود. اگر می خواهید مردی را همیشه جذب خود نگه دارید و کاری کنید که از شما فاصله نگیرد از بازگو کردن جملات زیر در مقابل آن ها جدا پرهیز کنید.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

۱. پولم تمام شده
اگر نمی‌توانید هزینه ماهانه خانواده و خرجی روزانه‌تان را محاسبه کنید، ریاضی خود شما اشکال دارد! برای دریافت هزینه منزل به زمان و نحوه دریافت وجه نقد مورد نظرتان توجه کنید.

زمان رفتن و خارج شدن از خانه برای مطرح کردن پول، زمان درستی نیست، شدید‌ترین درگیری‌های خانوادگی می‌تواند به دلیل درخواست مستمر و بی‌موقع پول باشد. ماهی یک‌بار کل هزینه‌های جاری را محاسبه و زمان دریافت خرجی خانه را مشخص کنید. اشتباه نکنید! اگر شما هم شاغل بودید خودتان به‌طورحتم مدیریت مالی را قبول داشتید.

با توجه به قوانین مدیریت رابطه، موضوع دیوانه‌کننده برای همسرتان، بی‌موقع مطرح کردن دریافت پول و پی‌درپی بودن آن است. فراموش نشود اشکال شما در نداشتن یک منبع درآمد یا سرمایه‌گذاری و نیز شاغل نبودن‌تان نیست، بلکه مشکل در نبودن یک رویه مشخص جهت مدیریت مالی خانه و شیوه دریافت و هزینه اقتصادی بوده و مثلا برخی از ما فراموش می‌کنیم پاساژگردی یا خرید، تفریح نیست.

۲. شوهر دوستم این کارو انجام نمی‌دهد؟
هیچ چیزی ناپسندتر از یک مقایسه نابجا نیست. حال چه با شوهر یکی از دوستان فعلی‌تان باشد و چه با خواستگار یا نامزد قبلی‌تان! چون شما هیچ وقت نمی‌توانید از مقابله‌به‌مثل همسرتان جلو‌گیری کنید، مقایسه بی‌دلیل و غیرعقلانی جز خراب کردن روان همسرتان نتیجه‌ای در برندارد.

پس لطفا توجه داشته باشید مقایسه همسرتان با هر مرد دیگری حتی پدر و برادرتان اثری جز تخریب شخصیت او ندارد! دوست شما، شرایط زندگی و خلق و خوی همسرش کاملا با شرایط واقعی زندگی شما متفاوت است. ضمن درک تفاوت‌ها سعی نکنید با سر کوفت زدن، کار خود را پیش ببرید چرا که این کار فرجام خوشی نخواهد داشت.

۳. کی می‌خوای کارتو عوض کنی؟
هر مردی از کارش لذت می‌برد یا حداقل برخی از آقایان کارشان را دوست دارند. مثلا بعد از ۲۰سال کار حالا اگر خانواده او انتظار تغییر شغل را از ایشان داشته باشد، پس چه بر سر سلایق و علایقش خواهد آمده؟ شاید اگر هزینه نکند، متضرر نشده و شرایط مالی بهتری را سپری کند.

اما خانم‌ها معمولا به این نکته توجه نمی‌کنند که همسران‌شان به کار و شغل خویش دل می‌بندند و شخصیت و عزت‌نفس خود را در جایگاه اجتماعی و کار خویش جست‌وجوی می‌کنند. پس اگر هر روز درباره کار آقای خانه پشت‌سر هم غر بزنید نتیجه‌ای جز به‌هم ریختن روان همسرتان نخواهید داشت.

۴. تو هم عین بابات یا خانواده‌ات هستی
اگر همسرتان نامرتب است یا مناسبت‌های مهم زندگی‌تان را فراموش می‌کند این مورد را با خود او حل کنید و از کشاندن پای پدر، مادر، خواهر یا برادر و بقیه افراد خانواده‌اش به این مشکل اجتناب کنید. وقتی چنین جمله‌ای را به کار می‌برید به همسرتان مستقیما این پیغام را می‌دهید که قصد تحقیر او را دارید.

بدیهی است که به کار بردن جملاتی از این دست به نقاط ضعفی که در خانواده همسرتان مشاهده کرده‌اید، اشاره می‌کند. اگر انصاف داشته باشید، با مقایسه خانواده خودتان با خانواده‌های برتر، متوجه خواهید شد که فامیل و اقوام شما نیز در بعضی از مباحث دارای مشکلاتی هستند.

روانشناسی مرد عاشق

مرد عاشق به شدت حساس است. مرد عاشق کارهایی می کند که تا به حال چنین رفتارهایی از او سر نزده است. درواقع قصد دارم بگویم روانشناسی مرد عاشق آنقدرها هم پیچیده نیست. کافی است تغییرات او را ببینید و با فردی که قبلا بوده است مقایسه کنید. برخی از این تغییرات به شرح زیر است:

فرستادن پیامک‌های بامزه
فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو میخورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری،» و «برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می‌آید.» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.»

دایماً به شما زنگ می‌زند
مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: (۱) برای انجام کاری، (۲) در مواقع اورژانسی، یا (۳) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق شدن است.

دیگر پیامک نمی‌فرستد
دخترها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراض کرده‌اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک‌های بامزه می‌فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: «تا چشمانم گرم خواب می‌شود، صدای پیامک‌های تو می‌آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار.» حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه‌تان را بخوانید.

به نظرت چی خوبه؟
«به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟» « به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟» «به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد.

از دوستانش می‌شنوید که لحظات سختی را می‌گذراند

هیچکس بهتر از شما نمی‌داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می‌گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می‌شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می‌کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی‌مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می‌دانید که دست عشق‌تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته‌اید.

اهمیت ظاهر زن برای مرد

بسیاری از خانم ها می خواهند بدانند ظاهر آن ها تا چه اندازه برای مردها حائز اهمیت است. novinatlas.com قصد دارد در این مطلب راز واقعی اهمیت ظاهر زن برای مرد را آشکار کند:

واقعا زیبایی چقدر مهم است؟
این تحقیقات نشان می‌دهد که انسان های با ظاهر بسیار زیبا به سمت هم جذب می‌شوند و وقتی با هم ازدواج می‌کنند، زندگی خانوادگی​شان بسیار عالی خواهد شد اما از آنجا که این تحقیقات بیشتر روی زوج‌های جوان انجام شده ‌است می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که زیبایی مطلق در مراحل اولیه رابطه اهمیت دارد. اما نقش زیبایی ظاهری در دوام بیشتر ازدواج و در سنین پیری تقریبا همچنان یک راز است. البته یک تحقیق جدید نشان می‌دهد ظاهر بعد از آن جذب شدن اولیه هم همچنان دارای اهمیت است اما به طریقی متفاوت.

عمر ازدواج آنها کوتاه است
در تحقیق ذکر شده زوج‌هایی که مرد ظاهر بهتری نسبت به زن داشت، هر دو طرف چندان حمایت‌کننده نبودند. یکی از محققان این تحقیق می‌گوید که زن‌ها معمولا درجه حمایتی که از طرف مرد دریافت می‌کنند را به‌خود او منعکس می​کنند.
مردی که ظاهر پایین‌تری نسبت به زن خود دارد، چیزی بیشتر از آنچه انتظارش را داشته در اختیار دارد به همین دلیل همه تلاشش را می‌کند تا آن رابطه را پابرجا نگه دارد. مردهایی که ظاهر بهتری نسبت به همسران خود دارند، ممکن است تعهد کمتری داشته باشند و این ممکن است باعث کمتر بودن عمر ازدواج آنها شود.

تفاوت معیارهای خانم‌ها و آقایان
از آنجا که خانم‌ها دنبال مردی برای زندگی هستند، ممکن است کسی را انتخاب کنند که از نظر ظاهری پایین‌تر از آنها باشد و حتی تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ازدواج‌هایی که در آن زن از نظر ظاهری بهتر از مرد است، بسیار پردوام‌تر و مثبت‌تر است.
تصور محققان از دلیل آن، این است که مردها اهمیت زیادی به زیبایی می‌دهند و به زیبایی زن بسیار سریع واکنش نشان می‌دهند در حالی که خانم‌ها بیشتر می‌خواهند همسری داشته باشند که به خوبی از آنها حمایت کند، قابل اطمینان باشد و توان تامین خانواده را داشته‌باشد. محققان قبول دارند که مسئله زیبایی بسیار شخصی و نسبی است اما تحقیقات نشان می‌دهد که استانداردهای عمومی برای زیبایی وجود دارد مثل چشمان درشت، داشتن صورت متقارن و بینی کوچک و…

دنیای مردان چگونه است

اگر بتوانید متوجه شوید دنیای مردها چگونه است می توانید شما می‌توانید به عنوان یک خانم از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. درواقع کلید جذ مردان و یکی از عامل های مهم آن شناخت مردها می باشد. این اطلاعات چیست؟ ادامه ی این بخش را با دقت مطالعه کنید.

بیش‌تر خانم ها فکر می‌کنند که آقایان به طور ذاتی از اینکه با یک نفر باشند وحشت دارند.این واقعیت ندارد. اصل حقیقت این است که آن‌ها می‌ترسند که با تعهد دادن چیزهایی مثل آزادی، داشتن هیجانات جنسی و دنبال کردن خواسته هایشان را از دست بدهند.

خبر خوب این است که کنترل همه این احساسات در دست خانم‌هاست. اگر شما خودتان را ضعیف و ناامید و محتاج نشان دهید، ترس بیش‌تری وجود مرد را فرامی‌گیرد.

برعکس اگر جوری رفتار کنید که او با تمام وجود دلش بخواهد به شما تعهد داشته باشد و طوری او را ترغیب کنید و به او نشان دهید که با تعهد دادن به شما زندگی‌اش چقدر هیجان‌انگیزتر خواهد شد در واقع او را برای متعهد بودن بیش‌تر تحریک خواهید کرد.

خصوصیات ظاهری عامل کافی برای به دست آوردن تعهد یک مرد نیست مردها آنقدر که خانم ها تصور می‌کنند سطحی‌نگر و ظاهربین نیستند.ممکن است که مردی به خاطر ظاهر زیبای یک زن شبی را کنار او سپری کند، اما این هیچ‌گاه باعث نمی‌شود که مرد به آن دختر به چشم یک فرد مناسب برای رابطه نگاه کند.

مردها از لحاظ احساسی به اندازه خانم ها نیاز به توجه دارند در یک رابطه مردها هم مانند خانم ها مقدار مشخصی احساسات و عشق نیاز دارند. اگر آن‌ها احساس کنند که توجه و عشق کافی را دریافت نمی‌کنند، درست به اندازه خانم ها رنجیده خاطر و ناراحت می‌شوند.

تفاوت آن‌ها با خانم ها این است که مردها اغلب احساساتشان را به صورت فیزیکی بیان می‌کنند. مردها هم به اندازه خانم ها برای شروع یک گفت‌وگو مضطرب هستند باور کنید که آقایان هم برای شروع صحبت با کسی که از او خوششان آمده به اندازه خانم ها هیجان‌زده شده و استرس می‌گیرند.

معیار های زیبایی مردان از نظر زنان

برخلاف چیزی که ممکن است فکر کنید معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان معیارهای فیزیکی نبوده و بیشتر به رفتارها و شخصیت مرد برمی گردد. برخی از این معیارها را در ادامه مغرفی کرده ایم. البته منظور این نیست که زنان به ظاهر اهمیت نمی دهند. البته که باید در مقابل زن ها آراسته باشید و ظاهر خود را خوب حفظ کنید. اما چیزی که زنان را جذب شما می کند شخصیت شما است نه ظاهرتان.

وفاداری: یکی از مهم ترین معیارهای زنان برای رابطه با مردان وفاداری آن ها می باشد. زن ها دوست دارند مرد مورد علاقه شان فقط برای آن ها باشد و از اینکه او را در کنار فرد دیگری ببینند بیزار هستند. اگر بتوانید وفاداری خود را به یک زن ثابت کنید قسمت عمده ای از مسیر جذب او را طی کرده اید.

قابلیت اطمینان: خانم ها معمولا به مردانی جذب می شوند که تعهداتشان را دنبال کرده و بتوانند از حمایت و پشتیبانی او اطمینان کامل داشته باشند. همچنین زن ها معمولا احساساتی هستند و دوست دارند احساسات خود را با فرد مورد علاقه شان در میان بگذارند. در نتیجه به مردی علاقه مند می شوند که در این مورد بتوان به او اطمینان کامل داشت.

برای مطالعه ی موارد بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

معیارهای زیبایی مردان از نظر زنان

جذب مردان مغرور به خود

یکی بزرگترین اشتباهات شما در جذب مردان به خود این است که فکر می کنید مردان مغرور از سنگ هستند و دل ندارند. فکر می کنید آن ها هیچ وقت احساساتی نمی شوند اما کاملا در اشتباه هستید. مردان مغرور نیز احساساتی می شوند و فقز کافی است بتوانید این احساسات را به روش درست تحریک کنید:

مرد مغرور می تواند احساساتی شود به شرطی که…

متاسفانه نمی توان گفت اگر به نامزد یا همسرتان عشق کافی بورزید، حتما او تغییر خواهد کرد البته این طور نیست که عشق شما کوچک ترین تاثیری در این میان نداشته باشد. برخی اوقات مردها کمی از لحاظ عاطفی بازتر و پذیراتر می شوند، اما نه به اندازه ای که برای موفقیت در رابطه کافی باشد. گاهی اوقات این فرآیند بسیار طول می کشد و در آن موقع شما چنان عصبانی هستید که عشق همسرتان دیگر به دردتان نمی خورد. گاهی اوقات هم زمانی که او را ترک می کنید، به ناگهان عشقتان موثر واقع شده و باعث می شود تا بالاخره تغییر کند، اما شاید خیلی دیر شده باشد. تنها به یک شرط می توان به مردی کمک کرد، تا از لحاظ احساسی بازتر شود آن هم این است که او نیز مایل باشد به خودش کمک کند. البته که عشق شما می تواند روی زندگی یک مرد تاثیر بگذارد. عشق شما می تواند حمایت، امنیت، شوق و جراتی را که به آن نیاز دارد تا با دنیای درونی احساساتش روبه رو شود را به او بدهد. اما باید خودش هم بخواهد، تنها در این موقع است که می توانید کمکش کنید.

به نامزد یا همسرتان کتاب هایی هدیه بدهید که توسط مردها وبرای مردهانوشته شده باشد، به تنهایی نمی توانید دست به کار شوید. یکی از بزرگ ترین اشتباه های زن ها این است که بدون آنکه به اطلاع نامزد یا همسرشان برسانند، برای رابطه خودشان تصمیمی می گیرند و یک تنه برای اجرای آن دست و پا می زنند. ممکن است فکر کنید همسرتان نیاز دارد بیاموزد که چگونه باید ارتباط خوبی برقرار کند یا آسیب پذیرتر باشد و با احساسات و عواطف خود تماس بیشتری داشته باشد، اما آنچه او فکرمی کند، مهم تر است. وقتی بدون آنکه به همسرتان بگویید، تصمیم می گیرید که رابطه تان باید در چه سمت و سویی حرکت کند، نه تنها برای او احترامی قائل نبوده اید، بلکه خود را آبستن یاس، سرخوردگی و دلشکستگی بزرگی کرده اید.

مطالب مرتبط:

آموزش جذب مردان

جذب مرد مناسب برای ازدواج

راههای جذب مردان مغرور

مردان جذب چه دخترانی میشوند

شیفته کردن مردان

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند

ترفند عاشق کردن مردان

توقعات مرد از همسرش



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.