no-img
نوین اطلس

راههای جذب مردان مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای جذب مردان مغرور
امتیاز 4.40 ( 5 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

راههای جذب مردان مغرور


در این مطلب از نوین اطلس دات کام راه های جذب مردان مغرور را به شما معرفی می کنیم. راه های جذب پسران در دانشگاه و راه های جذب غیر مستقیم پسران از موضوعات این مطلب می باشد و متوجه می شود مردان مغرور در عشق چگونه هستند. راه های جذب پسر مورد علاقه را به شما آموزش می دهیم و در مورد چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور صحبت می کنیم. به طور کلی این مطلب در مورد جذب مردان به خود می باشد. همچنین در پایان نشانه عاشق شدن پسر مغرور را به شما معرفی می کنیم.

راه های جذب پسران در دانشگاه

نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد برای جذب پسران در دانشگاه از چه کارهایی باید اجتناب کرد. اگر این کارها را انجام ندهید می توانید خواستگاران زیادی در دانشگاه برای خود جذب کنید و پسرهای زیادی را به سمت خود بکشانید.

به آینده فکر کردن

هنگامی که با یک فرد جذاب ملاقات می کنید، وسوسه می شوید که رویا پردازی کنید و آینده ای زیبا برای خود بسازید. مشکل اینجاست که اگر شما بیش از حد بر آینده تمرکز کنید، حال حاضر را از دست خواهید داد. هدف شما باید آزمودن و شناخت طرف مقابل باشد و نباید این نگرانی را داشته باشید که آیا تلاش های فعلی شما با فرد مورد نظر به ازدواج منجر خواهد شد یا خیر. مکالمه تان را سرگرم کننده و جالب نگه دارید و اجازه ندهید که بیش از حد جدی و خشک شود. پرسش درباره اینکه می خواهد بچه داشته باشد یا خیر هنوز بسیار زود است.

بیش از حد شوخی کردن

شوخی کردن در روند جذب دیگران اصلا بد نیست با این حال ممکن است زیادی بودنش باعث گیج کردن طرف مقابل شود. گذشته از این ممکن است شوخی کردن موجب ایجاد سوءتفاهم شود و دیگران شما را به کنایه زدن متهم کنند. بهتر است یک سری خط قرمزها را رعایت کنیم و با شوخی کردن به حریم عرفی و اعتقادی دیگران ضربه وارد نکنیم. ممکن است احساسات دیگران با برخی شوخی ها صدمه ببیند و در حالی که ما نیت خوبی داریم اما آنها را آزار بدهیم. پیش از آنکه کسی را بشناسید، حساسیت ها و تعصبات احتمالی او را شناسایی کنید تا بتوانید با خنده و گفتگویی شوخ طبعانه ساعاتی خوش برای یکدیگر رقم بزنید. در ضمن سعی کنید وقتی طرف مقابل با شما شوخی می کند کمی متواضع باشید.

نادیده گرفتن بازخوردها

نیازی نیست همیشه برای جذب دیگران از احساسات شان سوال کنید فقط کافیست بازخورد رفتار و گفتارتان را در آنها جستجو نمایید. به طور مثال هنگام جوک گفتن به واکنش او دقت کنید و یا اگر در طول یک مکالمه بی حوصله و ساکت است بدانید که علاقه ای به ادامه آن بحث ندارد. ممکن است هنگام رفتن به رستوران های مختلف دچار اضطراب شود. شما با در نظر گرفتن و دقت به این بازخوردها می توانید احساس آرامش بیشتری وارد رابطه خود کنید. در واقع این رفتارها می توانند به شما تقلب برسانند پس بسیار مهم هستند.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

برای جذب غیر مستقیم پسران و همچنین برای جذاب شدن نیازی به هزینه های آنچنانی و تلاش های مداوم ندارید. با کمی تلاش می توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است. فراموش نکنید جذابیت های ظاهری بهترین راه جذب غیر مستقیم برای پسران می باشد:

موهای بلند- یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید ، اگر موهای بلند و مرتبی داشته باشید جذاب تر است. اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است ، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلند تر به نظر برسد.

کفش های پاشنه بلند- مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پاهای شان در کفش های پاشنه بلند جذاب تر به نظر می رسد اما می دانم این کفش ها راحت نیستند. نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.

لباسی مانند یک خانم!- برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند ، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.

لبخند- شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید ، ما انسانها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

مردان مغرور در عشق

در این بخش novinatlas.com قصدا دارد شیوه ی رفتار صحیح با مردان مغرور در عشق را به شما آموزش دهد. اگر احساس می کنید مرد مورد علاقه ی شما کمی در عشق و رابطه نسبت به مردان دیگر مغرور تر است باید کمی رفتار خود را در مقابل او تغییر دهید. رفتارهایی که برای مردان مغرور در رابطه ی عاشقانه مناسب است به شرح زیر می باشد:

– زن عاقل از تلاش‌های شوهرش برای راضی کردن او قدردانی می کند.

– وقتی مرد، خشمگین و ناراحت یا رنجیده است، مجاب کردن او با بحث و گفت‌وگو، بی‌مورد است.

– وقتی مردی به تکرار از علاقه زنش به خود مطلع شود، سالم و قدرتمند باقی می‌ماند (مردان در این مورد به اشتباه احساس بی‌اعتنایی می‌کنند)

– واکنش‌های صمیمی زن و ابراز تشکر و امتنان چونان آینه‌ای است که تصویری درخشان را منعکس می‌سازد.

– مردها اغلب به آنچه در وجودشان می‌گذرد، توجه نمی‌کنند و آن را بروز نمی‌دهند.

– در چرخه صمیمیت؛ نزدیک شدن، دور شدن، دوباره نزدیک شدن و فاصله دوباره، عشق را محکم‌‌تر می‌کند.

– از نشانه‌های بیرون آمدن از مرحله تنهایی مرد، گرفتن دست همسرش و همچنین صحبت کردن با او است.

– مرد زمانی احساس علاقه می‌کند که زنش از کارهای او تشکر کند.

راه های جذب پسر مورد علاقه

راه های جذب پسر مورد علاقه راه هایی هستند که هر دختری می تواند از پس آن ها بر بیاید. اگر می خواهید پسری را به سمت خود بکشانید و او را جذب خود کنید باید معیارهای او را تشخیص داده و به او نشان دهید این معیارها در شما وجود دارد. موارد زیر معیارهایی هستند که همه ی پسر ها از این معیارها برخوردارند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • مردها مبارزه و چالش را دوست دارند، کار را برای آن‌ها آسان نکنید و به قول مشهور هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد.
  • به خودتان بگویید: «هرکس من را بدست بیاورد خوش شانس هست».
  • اسرارآمیز باشید. پسر رو تشنه نگه‌ دارید گرچه تشنه برای محبت اکثر نه برای این که خسته‌اش کنید. ظلم نکنید.
  • طوری رفتار کنید که انگار مادرزاد شاد به جهان آمده‌اید.
  • مثل یک خانم حقیقی، زنانه لباس بپوشید و یادتان باشد شما برای دوستان خود در یک مهمانی لباس نپوشیده‌اید. خود را بپوشانید این جذابیت بیشتری دارد.
  • عطر خوبی به خود بزنید که نامزدتان بپسندد.

چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور

دختری که بخواهد دوست پسر مغرور خود را به ازدواج متمایل کند و به سمت خود بکشاند باید با او رفتار درستی داشته باشد. پسر مغرور ویژگی های شخصیتی به خصوصی دارد اگر در برخورد درست و رفتارهای خود با او کوتاهی نشان دهید برای همیشه او را از دست خواهید داد. برای جذب دوست پسر مغرور این رفتارها درست است:

هرگز به پسری پیشنهاد ازدواج ندهید. به محض آنکه پیشنهاد ازدواج از دهن دختری خارج شد ناگهان پسر به شدت باد میکند. او احساس برتری میکند و بعدش هم خیال میکند موجود مزاحمی به گردنش آویزان شده و باید هر طور شده او را از گردن خود دور کند! اصلاً مهم نیست که شما پولدارتر، زیباتر، باهوش تر، تحصیل کرده تر، موفق تر، خانواده دار تر یا … از او باشید. حتی مهم نیست او دهاتی، زشت، بی سواد، بی فرهنگ یا … باشد. به هر حال این پیشنهاد به او ثابت میکند شما ترشیده و درمانده و بی کلاسید و او با شما فرسنگها فاصله عمودی دارد و باید از آسمان هفتم به شما نگاه کند و با شما حرف بزند. گول حرفهای روشنفکر مابانه پسرها را نخورید. حتی اگر آنها بظاهر خود را روشنفکر نشان دهند و بگویند زمانه عوض شده و دخترها هم میتوانند به خواستگاری بروند و … اصلاً باور نکنید. پسرها بر خلاف دخترها همیشه سنتی میمانند. سنتی ماندن به نفع آنهاست و منافعشان را تأمین میکند. بنابراین به راحتی آن را کنار نمیگذارند.
هرگز با پسری که میخواهید ازدواج کنید، دوست نباشید. پسرها هم یک قانون ناگفته دارند “دختری را بگیر که به تو محل نمیگذارد” شاید باورتان نشود اما پسرها برای زن گرفتن، از دوست دخترهای خود فراری اند. آنها دخترهایی را میپسندند که آنها را تحویل نمیگیرند، ناز میکنند، دماغشان بالاست و خلاصه دست نیافتنی به نظر میایند. دوست دخترها سرگرمی اند و کتاب های خوانده شده و تکراری اند، هیجان انگیز نیستند و به درد ازدواج نمیخورند. برای زن گرفتن، باید رفت سراغ دخترهای جدید.
هرگز با پسرهای سن پایین دوست نشوید: بعضی از دخترها خیال میکنند پسرهای سن پایین ساده تر و مهربان تر و از نظر جنسی قوی تر و بامزه ترند اما همه اینها گمان و وهم است. پسرهای سن پایین در دوستی، اغلب تنها یک هدف را دنبال میکنند! آنها شما را تبدیل میکنند به موش های آزمایشگاهی تا با شما تمرین کنند و روی شما آزمایش کنند. آنها به هیچ وجه قصد ازدواج ندارند و در روابطشان چنین چیزی را دنبال نمیکنند. اگر هم روزی دیدید دم از ازدواج میزنند بدانید یا برایتان دام میگذارند و یا از آن بچه مذهبی هایی هستند که البته چند سال بعد از اینکه خرشان پل گذشت یادشان میافتد که جوانی نکرده اند و آن وقت میروند سراغ دخترهایی که جوانی کردن را به یادشان بیاورند! شاید هم منظورشان از ازدواج همان ازدواج موقت است. قالبی که آنها برای شرعی کردن هوس های زودگذر خود در عین نداشتن احساس گناه، پیشنهاد میکنند! پسرهای سن پایین حتی محبت کردن هم بلد نیستند و البته اسم همه ناکارآمدی هایشان را میگذارند بی تجربگی! اکثر آنها همیشه بو میدهند. در زندگیشان خبری از مسواک و ادکلن نیست!

جذب مردان به خود

اگر می خواهید مردان را به خود جذب کنید باید مانند یک خانم رفتار کنید. باید سعی کنید زنی باشید که او را درک می کنید و مهم تر از همه او را به خاطر خودش می خواهید. برای اینکه بتوانید این پیام را به او بدهید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

برای جذب مردان ، به دنبال منافع مالی نباشید
دختری که همیشه در کنار همسر خود باشد، بدون در نظر گرفتن موقعیت و اوضاع مرد خود، چگونه می‌تواند او را همیشه دوست بدارد؟ شما برای زن جذاب بودن ، باید به زندگی مرد علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی که او در زندگی دارد. برای رسیدن به راه های جذب مردان، درباره شغل آنها صحبت کنید اما بیشتر به جنبه‌های پیشرفت آنان توجه کنید و نه به درآمد و منافع مالی آن.

برای مردان هیچگاه نقش بازی نکنید.
مردان از بازی‌هایی که زنان برای مردان دارند تا توجه مردان را جلب خود کنند آگاهند. حتی ممکن است مردان برای پیروزی در بازی‌هایی که شما باعث و بانی آن می شوید به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد. اما او چگونه می‌توانید اعتماد او را جلب کنید. هنگامی یک مرد که کوچکترین شک و تردیدی در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از تعهدات خود به شما هراس خواهد داشت.

نگران کاهش ور و هیجان رابطه نباشید
در ابتدای هر رابطه، عشق و هیجان در بالاترین میزان است و این باعث می شود همیشه دنبال شما باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

تمام توجه‌ شما فقط مال مردان نیست.
برای جذب مردان، بگذارید آنها برای شما سخت تلاش کنند. حتی اگر او را خیلی می‌خواهید، بگذارید برای شما سخت تلاش کند. بیش از حد سعی نکنید مردتان را خشنود کنید، چون در این‌صورت شما را مسلما برای خودش می‌داند. با او وقت بگذرانید و قبل از این‌که به او ابراز عشق کنید مطمئن شوید او هم دارد به شما علاقه‌مند می‌شود. دانستن اینکه چگونه توجه یک مرد را به خود جذب می کنید ، به نفع‌تان خواهدبود.

نشانه عاشق شدن پسر مغرور

یک پسر مغرور معمولا عشق خود را به طور مستقیم ابراز نمی کند و برای اینکه بفهمید او عاشق شما شده است یا نه باید به دنبال نشانه ها باشد. رفتارهایی هستند که پسر عاشق نمی تواند آن ها را کنترل کند و با دیدن این رفتارها باید متوجه عشق پسر نسبت به خود یا فرد دیگری شوید.

برخی رفتارها مانند تند تند به آرایشگاه رفتن، پیروی از تیپهای رسمی و مردانه، استفاده از عطرهای خوش بو و گران قیمت، گذراندن اوقات فراغت با همسر، بزرگ شدن مردمک چشمان در رویارویی، انجام کارهایی که مطابق میل طرف مقابل است، توجه بیش از اندازه، نگرانی و مراقبت‌های دائمی، هدیه خریدن های متوالی و امتحان تمام راههایی که خوشحالی همسر را به دنبال داشته باشد از جمله مواردی است که تحت عنوان نشانه‌های عشق یک مرد به فرد مورد علاقه‌اش ( همسر یا نامزد او) ذکر می شود.

این نشانه‌ها در عین سادگی در برخی از زوجین کاملا دیده می شود و آنها از وجود این رفتارها در زندگیشان رضایت دارند اما باید گفت ممکن است که این نشانه‌ها برای همه مردان صادق نباشد و برخی افراد سودجو نیز با استفاده از آنها عواطفی را به بازی بگیرند، بنابراین آگاهی نسبت به برخی نشانه‌های دیگر ضروری به نظر می رسد.

عشق واقعی را اینگونه تشخیص دهید
هرچند که بسیاری از مقالات و نوشته‌ها در فضای مجازی و پایگاه‌های مختلف نشانه‌های ظاهری متفاوتی را برای ابراز محبت و داشتن حس عاشقانه به همسر ذکر می کنند اما متخصصان ابراز عشق و آگاهی به این حس را از طریق ویژگی های شخصیتی میسر می دانند و معتقدند تنها با توجه به سه نکته است که می توان درجه و میزان عشق مردی به فرد مورد علاقش را فهمید.

نشانه‌های علاقه یک فرد بیشتر باید در شخصیت او جستجو شود تا در رفتارهایش.

تعهد، صمیمیت و هیجان با توجه به ویژگی‌های شخصیتی فرد، سه ضلعی است که مثلث عشق را تشکیل می دهد و درواقع بدون آنها عشق شکل نمی گیرد.

مطالب مرتبط:

جذب مرد مورد علاقه

اسرار جذب زنان

جذب پسر برای ازدواج

مردان مغرور در عشق

راه های جذب پسران در دانشگاه

مرد متولد مرداد

نشانه های وابستگی پسر به دختر

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد

راه های مغرور بودن



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.