no-img
نوین اطلس

۱۰ مورد از اسرار جذب زنان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ مورد از اسرار جذب زنان
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
تیر ۲, ۱۴۰۰

۱۰ مورد از اسرار جذب زنان


چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود؟

چه نکات کاربردی برای جذب زنان وجود دارد؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از مردانی هستید که می خواهید با روش های جذب خانم ها بیشتر آشنا شوید می توانید تا انتهای این مقاله همراه نوین اطلس باشید.

این مطلب در مورد موضوعات روانشناسی جذب زنان، راهای جذب زنان، راز جذب دختر، راه های جذب دختر مورد علاقه، جذب دختر مغرور، راه های جذب دختر در دانشگاه، دلبری از زنان نوشته شده است.

روانشناسی جذب زنان

بر اساس روانشناسی جذب زنان یکی از رفتارهایی که باعث جذب آن ها می شود این است که واقع بین باشید. همه انسان ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. پس اینگونه فکر نکنید که همه زنان را می توانید با رفتاری مشابه جذب خود کنید. در واقع وقتی به جذب خانمی خاص فکر می کنید ابتدا باید ویژگی های شخصیتی وی را به خوبی بشناسید و با اولویت های رفتاری اش آشنا باشید تا بدانید چه رفتارهایی باعث جذب زن مورد علاقه تان می شود.

روانشناسی جذب زنان می گوید که خواسته ها و انتظاراتی که زنان به زبان می آورند عمیقا خواسته قلبی و ذهنی شان نیست و شما در برآورده کردن خواسته هایشان بهتر است به عملکردشان در مواقع مختلف توجه کنید تا حرفشان.

چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود؟

در این قسمت از مقاله اسرار جذب زنان می خواهیم به سیاست های مردانه برای جذب زنان بپردازیم و نکات کلیدی در این زمینه را ارائه دهیم.

۱- بدانید که چه می خواهید

خیلی از مردها این مشکل را دارند که فقط به همان چیزی که عایدشان می شود راضی می شوند. اما خانم ها معمولاً خواستگاران بیشتری دارند به همین خاطر می توانند در انتخاب خود سخت گیرتر باشند.

یکی از رفتارهایی که باعث جذب زنان می شود این است که بدانید چه می خواهید. وقتی بدانید که از طرف مقابل خود چه می خواهید، نه تنها کاندیداهای احتمالی را بررسی می کنید بلکه قطعیت بیشتری هم در کارتان دارید. با این کار نشان می دهید که ناامید و بیچاره نیستید و این شما هستید که قدرت دارید و انتخاب به عهده شماست. و وقتی قدرت دست شما باشد، این طرف مقابلتان است که دنبالتان می افتد.

۲- باارزش باشید

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آن ها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آن هاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

۳- جالب توجه باشید

باوجود همه ویژگی های ظاهری که در جذب کردن دیگران موثر است، فقط ظاهر خوب خیلی زود تکراری خواهد شد. به همین خاطر است که داشتن شخصیتی جالب اهمیت زیادی دارد.

جالب بودن یعنی بدانید با چه کسی درمورد چه موضوعاتی حرف بزنید که نظر او را جلب کند. باید درمورد وقایع روز، موسیقی، هنر و فرهنگ و هر چیز دیگری که خانم ها را سرگرم کند اطلاعات داشته باشید. اما علاوه بر اینکه بدانید درمورد چه صحبت کنید، باید بتوانید به حرف های طرف مقابل هم گوش دهید.

۴- قدرتمند باشید

در گذر زمان زنان به نحوی برنامه ریزی شده اند که عاشق مردهای قوی باشند. در واقع مردانی که جایگاه اجتماعی خاصی داشته باشند و یا حتی نشان دهند می توانند با شجاعت کنترل همه موارد را در دست بگیرند، برای زنان جذاب تر هستند.

۵- بااعتماد به نفس باشید

همانطور که در بالا گفته شد از سیاست های مردانه برای جذب زنان این است که نشان دهید فرد قدرتمندی هستید. یکی از نشانه های قدرت شما رفتار با اعتماد به نفستان می باشد. باید مراقب باشید با اعتماد به نفس صحبت کنید، قدم بردارید و رفتار کنید. اینگونه حتی اگر جایگاه اجتماعی بالایی هم نداشته باشید و یک شغل معمولی داشته باشید، به زن مورد علاقه تان چنین نشان می دهید که قدرت پیشرفت را دارید.(نگاه کنید به چگونه با اعتماد به نفس باشیم)

۶- کارهای غیرمنتظره انجام دهید

از نکات کاربردی که باعث جذب زنان می شود، انجام کاری است که از شما انتظار نمی رود و می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرند.

البته نباید کارهای غیرمنتظره مضحک انجام دهید. مثلاً یکدفعه بلند فحش بدهید یا کار مسخره دیگری مثل این انجام دهید.

باید برخلاف انتظار دیگران باشید. مثلاً به جای اینکه از ظاهر یک خانم تعریف کنید، درمورد هوش و ذکاوتش تعریف کنید. مطمئناً افراد کمی تابحال دراین مورد از او تعریف کرده اند و این کارتان شما را از بقیه جدا می کند.

۷- مجذوب باشید

اکثر مردان در تلاشند تا زنان را جذب خود کنند و در نتیجه در ملاقات ها مدام از خود تعریف می کنند و راجب خودشان صحبت می کنند و همین امر باعث ساکت شدن خانم ها می شود. سعی کنید بیشتر از آنکه در مورد خود و خاطراتتان حرف بزنید از فرد مقابل سوال بپرسید و وقتی شروع به صحبت کرد خود را مجذوب حرف هایش نشان دهید. در واقع مجذوب او بودن تاثیر بیشتری دارد تا اینکه در تلاش برای مجذوب کردنش باشید.

۸- هم گرم باشید هم سرد

در پاسخ به اینکه چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود باید گفت: برای جذب کردن باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است. اما زیاد بودن یک احساس، درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان می کند.

وقتی احساسات گرم و سرد را به تناسب داشته باشید، یک ترن هوایی احساسی می سازید که همه چیز رابرای فرد مقابلتان جالب و جذاب می کند.

خانم ها خودشان همیشه همین کار را می کنند. یک روز آنقدر خوب رفتار می کنند که خودشان را به شما علاقه مند نشان می دهند که بهترین احساس را عایدتان می کند، یک روز هم نادیده تان می گیرند و باعث می شود حس بدی پیدا کنید. این ایجاد تغییر بین احساسات خوب و بد باعث می شود طرفشان به آن ها جذب شود. مردها هم می توانند همین کار را بکنند.(همچنین نگاه کنید به کلمات محبت آمیز و عاشقانه)

۹- سخت تلاش کنید تا به دست آورید

هیچکس هیچوقت برای چیزی که آسان به دست بیاورد ارزش قائل نمی شود. خانم ها این را بهتر از هر کس دیگری می دانند. اگر خیلی راحت جلوه کنند این امکان وجود دارد که مرد خیلی زود آن ها را ترک کند.

وقتی تلاش کنید تا آنچه که می خواهید را به دست آورید باعث می شود برای نتیجه ای که عایدتان می شود ارزش بیشتری قائل باشید.(همچنین نگاه کنید به جذب دختر مغرور)

۱۰- ماجراجو باشید

ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی.

زن های ماجراجو مردها را به سمت خود جذب می کنند. آن ها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.

این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب به روانشناسی جذب زنان پرداختیم و سپس در پاسخ به این سوال که چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود، ۱۰ راهکار و سیاست مردانه معرفی کردیم که شاید به نظر راهکارهایی ساده باشند اما رعایت همین موارد می تواند جذابیت یک مرد را چندین برابر افزایش دهد.

سایت روانشناسی نوین بینش

مطالب مرتبط:

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

ارسال سیگنال جذب از راه دور

جذب پسر برای ازدواج

مردان جذب چه دخترانی می شوند

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

کلماتی که مردان را تحریک می کند

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید

روانشناسی جذب زنان. راهای جذب زنان. راز جذب دختر. راه های جذب دختر مورد علاقه. جذب دختر مغرور. راه های جذب دختر در دانشگاه. دلبری از زنان



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.