no-img
نوین اطلس

قانون جذب برای برگرداندن معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب برای برگرداندن معشوق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۸, ۱۳۹۸

قانون جذب برای برگرداندن معشوق


عشق یکی از قوی ترین نیروهای دنیا و عاشق شدن یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی هر فردی است. کسی که شما عاشقش هستید مهم‌ترین شخص برای شما است و حاضر هستید برای بدست آوردن آن عشق دست به هر کاری بزنید. به همین دلیل است که این مطلب از نوین اطلس را به مبحث قانون جذب برای برگرداندن معشوق اختصاص داده ایم.

در قانون جذب برای برگرداندن معشوق، یکی از تاثیرگذارترین راهکارهای جذب و برگرداندن معشوق استفاده از قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه است. استفاده از جملات تاکیدی برای جذب همسر و برگرداندن رابطه با تکنیک های nlp به همراه قانون جذب معشوق می تواند در زمینه برگرداندن عشقتان به شما یاری رسانده و خیلی زود می توانید هدف خود را به چشم ببینید.

هم چنین نوین اطلس در این مطلب راهکارهای برگرداندن معشوق با دعا را به شما معرفی می کند و به شما یاد می دهیم چگونه خود را در دل یک پسر جا کنید.

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

برای استفاده از قانون جذب برای برگرداندن معشوق و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اعتماد به نفس بالا فراموش نشود

باور داشته باشید که بهترین شخص شما هستید و اصلا و به هیچ وجه مهم نیست که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. شما مجبور نیستید که طوری عمل کنید و یا بقیه را مجبور کنید که شما را دوست داشته باشند و یا عاشق‌تان باشند چون مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن این است که شما عاشق خودتان هستید و این یک اصل در قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه است.

  • همیشه مثبت فکر کنید

در قانون جذب برای برگرداندن معشوق تمام باورها و افکار منفی را دور بریزید و اصلا به آن‌ها توجهی نکنید. در طول روز شاید چندین بار این فکرها به ذهن شما خطور کند که پیداکردن شخص مورد علاقه من بسیار سخت است، چرا بقیه متوجه نمی‌شوند که چقدر من خوب و عالی هستم و یا چرا هیچ کسی هرگز عاشق من نبوده است. شما موارد بسیاری زیادی در درون خود دارید که اگر به آن‌ها توجه کنید یک منبع غنی می‌باشند که می‌توانید عشق و جلب توجه بقیه را نسبت به خودتان جلب کنید.

در قانون جذب معشوق وقتی که شما اجازه ورود به عشق را می‌دهید و به نکته‌ها و موارد مثبت توجه می‌کنید. در اصل سیگنال  خودتان را عوض می‌کنید و سیگنال جدیدی را به جهان هستی ارسال می‌کنید و قانون جذب و عشق نیز سریع پاسخ شما را خواهد داد و راه‌هایی را برای شما می‌گشاید و شما در جایی قرار می‌دهد که بتوانید به شخص مورد علاقه‌تان برسید.

  • از اینکه عشقتان به شما صدمه بزند نترسید

بدترین حالت در قانون جذب برای برگرداندن معشوق و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده این است که شما به ترس از صدمه خوردن اجازه دهید در درون‌تان رخنه کند. وقتی درون خود را بیشتر جستجو کنید متوجه می‌شوید یک درصدی از وجودتان برای ترس از صدمه خوردن شانسی را قائل شده است و همیشه در حال هشدار دادن به شما می‌باشد. اگر شما از صدمه خوردن در رابطه عاشقانه بترسید، شما به طور ناخودآگاه و غیر ارادی رفتار و یا اعمالی انجام می‌دهید که از نزدیک شدن زیاد و حتی نزدیک شدن به شخصی که مورد علاقه‌تان هست جلوگیری کنید. با آغوش باز و با اشتیاق به شخص مورد علاقه‌تان اعتماد کنید و خودتان را برای عاشق شدن رها کنید. در این حالت شما سیگنالی  را به عشقی که مورد نظرتان هست ارسال خواهید کرد.

  • شادی نقش اول شما باشد

وقتی شما شاد باشید، زمان خیلی خوبی را می‌گذرانید و دیگران به شما توجه می‌کنند و دوست دارند که با شما باشند. بنابراین قانون جذب عشق می‌گوید کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال‌تر و شاداب‌تر می‌کند که می‌تواند دیدن یک فیلم کمدی یا رفتن به پارک و یا رفتن به رستوران باشد. بستگی به شما دارد که چه چیزهای مثبتی وجود دارند که شما را شاد می‌کنند. هر چه شما بیشتر شاد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید می‌توانید سریع‌تر به شخصی که مورد علاقه شما هست دست پیدا کنید.

برگرداندن معشوق با دعا

ما در این قسمت از مطلب قانون جذب برای برگرداندن معشوق ختمی به شما آموزش می دهم که با انجام درست آن می توانید عشقتان را برگردانید. ولی مهم است خودتان نیز در روابط کمی تجدید نظر کنید و سعی کنید کمی مطالعه و تحقیق در زمینه روابط عشقی و زناشویی و زندگی مشترک داشته باشید تا کمتر دچار مشکل شوید.

برای برگرداندن معشوق با دعا تا هفت شب و هر شب دو رکعت نمار حاجت بخوانید و بعد از نماز هفت بار سوره شعرا را تلاوت کنید.

حتما هنگام تلاوت سوره شعرا  وضو داشته باشید و خالصانه سوره را تلاوت کنید و بعد هر بار خواندن سوره ی دعای زیر را تلاوت کنید:

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم
اَللهُمَ لین لی قلب (نام همسرتون) بن (نام مادر همسرتون)کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان

این نماز را تا یک هفته بخوانید حتی در بعضی مواقع با یکبارخواندن هم نتیجه داده است.
(اگر طرف زن هست به جای بن بخوانید بنت)

جملات تاکیدی برای جذب همسر

وقتی جملات تاکیدی برای ازدواج و جذب همسر را تکرار می کنید، توجه و تمرکزتان را به همسر، عشق و نکات مثبت می دهید و طبق قانون جذب عشق، روی هرچیز که متمرکز شوید، رشد می کند:

هدف من ازدواج است و من برای آن آماده هستم.
من برای ازدواج آماده ام و در حال جذب همسر دلخواهم هستم.
من به طور الهی، در مسیر یافتن همسر درستم هستم.
من ایمان دارم که ازدواج، اتحادِ بین دو روح است و من برای این اتحاد آماده هستم.
من در مورد ازدواج، هیجان زده و آماده هستم.
جایی کسی منتظر من است و من هم برای او آماده هستم.
ازدواج، اوجِ رابطه عاشقانه من است و من برای آن کاملا آماده ام.
من عاش ………. هستم و ما الان زن و شوهر هستیم. (نام همسرتان را بنویسید)
من ایمان دارم که ازدواج، خوشبختی است و من الان خوشبخت هستم.

چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم

اما در این بخش از قانون جذب برای برگرداندن معشوق می خواهیم به دلبری از پسر بپردازیم.
آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر با استفاده از قانون جذب عشق و ازدواج برای این که خود را در دل پسری جا کنید بسیار مفید هستند:

  • پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.
  • پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.
  • به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی.

برگرداندن رابطه با nlp

موفقیت شما در ایجاد عشق در مرد یا زن مورد علاقه تان ربطی به توقعات، ارسال پیام و یا محبت کردن ندارد بلکه ربط دارد به احساسات مرتبط با آنها. مهم نیست توقعات شما کم باشد یا زیاد، مهم نیست چقدر محبت می کنید و یا به چه اندازه پیام ارسال می کنید. چیزی که مهم است نحوه ی ایجاد ارتباط بین این احساسات است. اگر شما برای اولین بار می خواهیم وارد یک رابطه شوید اکنون آمادگی بیشتری خواهید داشت.

اما اگر روابط شما قبلا شکل گرفته است و به دلیل ان ال پی نرم با تاثیر منفی خراب شده است بدانید قبل از استفاده از ان ال پی با تاثیر مثبت و قانون جذب برای برگرداندن معشوق باید ان ال پی با تاثیر منفی را از بین ببرید. چرا که در حال حاظر هر چقدر هم که زیبا و خوب توقعات، پیام ها و یا محبت های شما عنوان شود باز هم باعث ایجاد احساس منفی می کند. در شرایطی که رابطه رو به پایان باشد در ابتدا بهترین اقدام قطع همه ی این نشانه ها است. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به : تکنیک های ان ال پی نرم برای ایجاد عشق)

مطالب مرتبط:

ارسال سیگنال جذب از راه دور

دعا و معجزه برای بازگشت معشوق

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر

راه های برگرداندن معشوق با تکنیک ان ال پی عشق

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

قانون جذب عشق از راه دور

سکوت در یک رابطه

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

چگونه با پیامک دلبری کنیم



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.