no-img
نوین اطلس

قانون جذب عشق چیست


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب عشق چیست
zip
بهمن ۸, ۱۳۹۸

قانون جذب عشق چیست


این مطلب با عنوان قانون جذب عشق چیست در مورد موضوعات قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب در روابط عشقی، برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب، قانون جذب شخص، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان، قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه، قانون جذب برای برگرداندن معشوق، قانون جذب مردان نوشته شده است.

قانون جذب برای ازدواج

در این بخش از پاسخ به سوال قانون جذب عشق چیست، می خواهیم به قانون جذب برای ازدواج بپردازیم.

۱- پذیرفتن این اصل که دام و سقوط هم وجود دارد.
ازدواج های طولانی مدت در مراحل مختلف انجام می شود و گاهی اوقات شما خوب هستید و گاهی اوقات با هم مشکل دارید. این غیر واقعی است که شما فکر می کنید که همیشه در رابطه احساس خوشحالی و شادی وجود دارد.

۲- در طول زمان به یکدیگر احترام بگذارید.
در ارتباط باشید، به یکدیگر احترام بگذارید و در طول زمان های سخت همدیگر را به طلاق تهدید نکنید. هدف این است که دوره های سختی را کنار یکدیگر بگذرانید و با هم به آرامش برسید. این مورد موضوع مهمی برای قانون جذب معشوق می باشد.

۳- ازدواج پویا و سازگار است.
مردم رشد و تغییر می کنند، شرایط تغییر می کند و در نتیجه، ازدواج زمانی طولانی می شود که افراد انعطاف پذیر باشند و راه هایی برای تنظیم شرایط جدید پیدا کنند.

۴- بهترین ارتباط را برقرار کنید.
اگر بر روی رشد شخصی خود متمرکز شوید، به عنوان یک فرد نقش یک شریک شاد را خواهید داشت که از اصول مهم قانون جذب عشق می باشد. شما همچنین فشار روانی و روابط شغلی خود را کم می کنید تا به احساسات خود توجه کنید و به هدف برسید.

۵- زندگی جنسی شما نقش مهمی دارد.
میل جنسی شما با سلامت جسمی، وضعیت عاطفی و احساسات شما نسبت به شریک زندگیتان نسبت مستقیم دارد. دوره هایی وجود دارد که هر دو نفرتان دارای رابطه جنسی منظم هستید، در مقابل دوره هایی هم وجود دارد که زندگی جنسی شما نا منظم است و شما یا شریکتان از وضعیت ارتباط جنسی ناراضی هستید.

۶- ارتباط کلید است.
اگر می خواهید بدانید قانون جذب عشق چیست، با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. زوج ها باید بتوانند احساسات خود را با یکدیگر در میان بگذارند، در مورد موضوعات دشوار صحبت کنند و به یکدیگر متعهد باشند. حتی زمانی که می خواهید چیزی را تغییر دهید، شما و شریک زندگی خود باید راهی پیدا کنید که از طریق یک گفتگوی چالش برانگیز به تفاهم برسید.

۷- بدانید که چگونه به مصالحه بپردازید.
هر دوی شما متوجه شده اید که گاهی مقصر خودتان هستید پس سعی کنید مصالحه کنید. شما می توانید نیازهای شریک زندگی خود را برآورده کرده و روی آن متمرکز شوید. همانطور که اغلب مایل هستید که برای نیازهای خود مبارزه کنید، درخواست های شریک خود را نیز برآورده کنید.

قانون جذب در روابط عشقی

عشق قدرتی حتی بزرگ‌تر از عقل محسوب می‌شود، اما علم به تنهایی در توضیح قدرت جذب راهی طولانی پیموده است. پزشکی نوین برای رسیدن به شناختی بهتر از حقیقت و خلاصی یافتن از افکار منفی که از ابتدا در ذهن خود داشتیم کمک بسیاری به ما می‌کند.(همچنین نگاه کنید به تله پاتی عشق)

تمایل بیشتر افراد برای رسیدن به یک فهم و شناخت کلی از حقیقت هر روز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. پیشرفت علم در دهه‌های اخیر با توسعه علم دینامیک غیر خطی همراه شده است و این همان چیزی است که ما آن را در علم “تئوری بی‌نظمی” می‌نامیم. علی‌رغم چالش‌های ذاتی، علم دائماً پیشرفت می‌کند و از توضیحات دقیق و جزئی‌تری درباره قدرت جذب حمایت می‌کند. در سال‌های اخیر، علم جدید دینامیک غیر خطی، ایده “جذب کننده‌های شگفت‌انگیز” را مطرح کرده است که رفتار اشیاء را در جهان بیش از پیش روشن می‌کند.

“میدان جذب‌کننده” واژه‌ای است که از علم دینامیک غیر خطی می‌آید و بدین معنی است که در درون آن چه ظاهراً حوادث تصادفی یا بی‌ربط تلقی می‌گردد، حقیقتاً الگویی غیر قابل رؤیت و سازمان یافته وجود دارد که بر رخ دادن پدیده‌ها در هر سطحی از آگاهی تأثیر می‌گذارد و در قانون جذب عشق نیز موثر است.
هاوکینز

دانشمندان امروزه بر این باورند که جهان ممکن است فقط ترکیب بزرگی از الگوهای جذب کننده‌ای باشد که کل طبیعت را هدایت می‌کند. می‌توان این الگوهای جذب کننده را دلیل اصلی یا “ذهن جهان” دانست که علم از طریق آن هر روزه بیشتر پیش‌رفت می‌کند. در این مفهوم، فرآیند تصمیم‌گیری ممکن است بخشی از یک الگوی بزرگ‌تر و ضروری‌تر جذب باشد که ما به تدریج نسبت به آن شناخت علمی پیدا می‌کنیم.

فرآیند تصمیم‌گیری عملکرد خودآگاهی است. ذهن بر اساس میلیون‌ها قطعه اطلاعات و روابط و پیش‌بینی‌های آن به دور از فهم آگاهانه و با سرعتی شگفت‌انگیز تصمیم می‌گیرد. این فرآیند عملکردی جهانی است که الگوهای انرژی، که جذب کننده‌های علم جدید دینامیک خطی آن را توسعه داده‌اند، به وجود آورده است.
هاوکینز

دکتر دیوید آر. هاوکینز، داشمند و استاد برجسته‌دانشگاه، هم در زمینه علم و هم در زمینه معنویت است. او این ایده را معرفی کرده و گسترش داده است که دلیل اصلی رفتار و فعالیت‌افراد در طبیعت در واقع با “میدان‌های جذب‌کننده‌ای” که به “میدان‌های آگاهی” معروف هستند هدایت می‌شود. این میدان‌های متفاوت رفتار اشیاء را در طبیعت سازمان می‌دهند و مطابق با درجه بالاتری از نظمی که از آن الهام می‌گیرند چیزهایی را به میدان خود جذب می‌کنند. این دانشمند در کل موافق هیچ‌گونه میدان خاصی نیست، اما یکی از میدان‌های جذب کننده‌ای که دکتر هاوکینز درباره آن صحبت کرده است تائوئیسم یا ” تائو ” است.

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب عشق

با توجه به این توضیح که انرژی های مشابه همدیگر را جذب میکنند، فکر میکنم راحتتر بتوانید موضوع فرکانس ها و مسیر ها درک کنید، هر فکر و توجه ما یک فرکانس به جهان هستی ارسال میکند و ما بر اساس فرکانس و افکارمان در مسیر هایی قرار میگیریم که اتفاقات، شرایط، ایده ها، افراد و نتایجی که کاملا منطبق هستند با فرکانسهای ذهن ما را می بینیم و با آنها برخورد می کنیم.

با این توضیح فکر میکنم خیلی راحتتر بتوانید طریق کار جهان را درک کنید، مثلا اگر بخواهید یک ماشین داشته باشید باید در مسیر آن ماشین بر اساس فرکانسهایتان قرار بگیرید. به همین صورت اگر می خواهید با فرد خاصی با ویژگی های خاصی برخورد کنید باید در مسیر آن قرار بگیرید. سول اینجاست که چطور باید اینکار را انجام دهیم ؟

برای قرار گرفتن در مسیر خاصی باید فرکانسهایمان را تنظیم کنیم، چطور؟ با کنترل آگاهانه توجه مان می توانیم فرکانس هایمان را کنترل کنیم.

اولین قدم در مسیر قانون جذب عشق از دست رفته:
یک برگه بردارید و تمام ویژگی های خودتان را بنویسید. شاید بپرسید چه ارتباطی دارد؟ من می خواهم فرد دیگری را جذب کنم. موضوع این هست که شما باید خودتان را دوست داشته باشید، با خودتان و خدای خودتان راحت باشید، خودتان را وابسته به فرد خاصی ندانید، اگر به کسی وابسته باشید از شما دور می شود، پس در قدم اول نیاز هست که خودتان را دوست داشته باشید، عاشق خودتان باشید، اینطوری می توانید افرادی که لیاقت شما را دارند را به سمت خود جذب کنید.

قدم دوم:
در قدم بعدی قانون جذب عشق ویژگی هایی که دوست دارید در فردی مورد نظر باشد را بنویسید. با اینکار توجه خودتان را روی خواسته های خود قرار می دهید.

قدم سوم:
بادتان باشد که قانون جذب در مورد یک چیز خاص یا یک فرد خاص یا هر شی خاص عمل نمی کند، یعنی مثلا یک ماشین BMW همسایه شما دارد، شما نمتوانید بگویید که قانون جذب همین و دقیقا همین ماشین داشته باشم، شما میتوانید ماشین BMW با ویژگی هایی که میخواهید را جذب کنید اما نه دقیقا یک ماشین خاص. شاید از جای دیگر و به شکلی دیگر همان مدل ماشین با ویژگی هایی که میخواهید را جذب کنید.

در مورد فرد هم همینطور هست، شما نمی توانید یک نفر خاص را جذب کنید، شما می توانید فردی که با فرکانس های شما هماهنگ هست را جذب کنید، فردی که همان ویژگی هایی که شما دوست دارید و در مورد آن صحبت می کنید و می نویسید و به هر شکلی به آن توجه می کنید را جذب کنید.

نکته آخر در قانون جذب برای برگرداندن معشوق
پس یادتان باشد برای جذب عشق یا جذب فرد خاص، شما باید ویژگی هایی که دوست دارید را بنویسید و به آن توجه کنید تا در مسیر فردی با آن ویژگی ها قرار بگیرید. توجه داشته باشید که فقط به خواسته های خود فکر کنید، فقط به مواردی توجه کنید که به شما احساس خوبی می دهد، هر چیزی که در شما احساس بدی ایجاد کند به این معنا هست که دارید از خواسته خود دور میشوید، احساس هایی مانند حسادت، وابستگی و … شما را از خواسته هایتان دور میکند.

قانون جذب شخص

عشق – قدرت پشت خلقت

در قانون جذب عشق بایستی درک کنید که عشق قدرتمندترین انرژی در جهان است. با عشق می‌توانید هر چیزی خلق کنید، قلب، روح و فکر هر کسی را به دست آورید. هر روز حدقل ۱۰ دقیقه بنشینید و افکاری عاشقانه به عشقتان بفرستید. با خودتان تصور کنید که با او رابطه‌ای عاشقانه دارید. معشوقتان کاملاً عاشق شماست. چه نوع افکار عاشقانه‌ای برای او می‌فرستید؟

یک گوی صورتی رنگ از انرژی بین دستان خود تجسم کنید که در آن رابطه عاشقانه‌تان را با آن فرد می‌بینید. این گوی فقط انرژی پاک و مثبت عشق را در خود دارد. افکار، احساسات و نوع رابطه‌ای که با معشوقتان دارید را یادداشت کنید. حالا گوی صورتی رنگ را فراموش کنید. بگذارید به هوا برود. هر وابستگی را رها کنید. و اگر اینکار را به درستی انجام دهید، دیگر هیچ وابستگی برایتان نمی‌ماند زیرا الان جایی هستید که می‌توانید حس رابطه را احساس کنید. اگر تردیدی داشتید با خودتان تکرار کنید، “من تسلیم نور معنویم هستم.” “فقط باید نور معنویم را دوست داشته باشم و از آن سپاسگذار باشم.”

دقت کنید که این هدف فقط و فقط زمانی اتفاق می‌افتد که ارتعاشات احساسات شما بالا باشد. ناامیدی مثل چاهی عمیق است که ارتعاشات آن بسیار پایین است. عشق و حق‌شناسی بالاترین حد ارتعاشات را دارند.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور )
اگر اینکار را درست انجام دهید، احساساتتان در این مرحله باید اینگونه باشند:

۱٫ ناامیدی صفر. متعجب می‌شوید که آنهمه ناامیدی به کجا رفته است.
۲٫ شدیداً احساس شادی می‌کنید زیرا رابطه‌ای زیبا و عاشقانه ساخته‌اید و به روشنی آن را دیده و حس کرده‌اید.
۳٫ یک رابطه کامل و شاد بین شما و جهان که فقط و فقط شکرگذار آن هستید.

رابطه ایدآل شما خود را نشان خواهد داد. ۶۰،۰۰۰ فکر در روز کارمای (karma) فکر شماست. اگر در ۸۰ درصد از این افکار عشق و حق‌شناسی باشد، رابطه زیبایی که خلق خواهید کرد فرای تصورتان خواهد بود.

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

بازگرداندن عشق رفته در مرحله اول نیازمند صبر و تلاش است. نباید با عجله کاری را انجام بدهید، نباید انتظار داشته باشید به سرعت عشقتان برگردد.

پیام ارسال نکنید
تماس نگیرید
واسطه نفرستید
در شبکه های مجازی پست ها و عکس هایی که نشان دهنده احساس دلتنگی است نذارید.

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

آیا خودتان حاضرید کسی که دوستش ندارید جذبتان کند؟
فرض کنید شخصی از شما خوشش می آید و به شما علاقه مند شده است و با استفاده از قانون جذب و تکنیک های آن مثل تجسم و … قصد دارد شما رو جذب کند و این در صورتی است که شما هیچ علاقه ای به ندارید و تمایلی به ارتباط یا ازدواج با او را ندارید . حالا اگر واقعا می شد که او بتواند با استفاده از قانون جذب فرد مورد علاقه شمارو جذب کنه آیا این با عدل الهی جور در می آمد؟
قطعا جواب خیر است .

هر انسانی خودش فرستنده و گیرنده ارتعاش است
شما قطعا می توانید اشیا مختلف را مثل خونه ماشین و… را جذب کنید چون اشیا خودشون قدرت جذب و فکر ندارند و حتی در مورد اشیا هم شما نمی توانید بگویید مثلا من دقیقا همین ماشین همسایمون رو میخوام به این معنی که از او گرفته شود و به من داده شود درصورتی که همسایه شما تمایلی به فروختن یا از دست دادن ماشین خود نداشته باشد.در این مورد شما میتوانید بگویید من یه خونه یا ماشین شبیه و با همان ویژگی های ماشین یا خونه همسایمون رو میخوام نه دقیقا خود اون رو چون اگه شما می توانستید دقیقا همان خونه یا ماشین یا… همسایتون جذب می کردید و همسایه شما تمایلی به فروختن و از دست دادن آن نداشت این بازم هم با عدل الهی جور در نمی آمد.

هر انسانی خودش اختیار و قدرت جذب کردن دارد
به عبارتی دیگه چون به هر کسی و هر انسانی قدرت جذب کردن داده شده است و هر انسانی می تواند با استفاده از قدرت ذهن و افکارش و با استفاده از قانون جذب زندگی خود را آزادانه و آگاهانه بسازد پس شما نمی توانید که شخص خاصی را که او تمایلی به ارتباط و ازدواج با شما را ندارد جذب کنید ولی شما دقیقا می توانید ویژگی ها و خصوصیات و شخصیت مورد علاقه خود را جذب کنبد یعنی به جای اینکه بگویید من فقط وفقط میخوام با مثلا سیامک پسر همسایمون ازواج کنم یا مثلا آناهیتا دختر همسایمون ازدواج کنم که اگر آنها تمایل نداشته باشند امکان پذیر نیست شما می توانید دقیقا خصوصیات و مشخصات و ویژگی های کسی که دوست دارید که با اون در ارتباط باشید و یا ازدواج کنید را دقیقا جذب کنید و مطمین باشید اگه درست از قانون جذب و تکنیک تجسم خلاق استفاده کنید و باورهای درست و باور به فراوانی این جهان داشته باشید بعد از مدتی از اینکه جهان هستی و خدای بزرگ دقیقا اون شخص با ویژگی های که شما می خواستید را وارد زندگیتون کرد متعجب خواهید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب مرد مورد علاقه)

اگر دیگران مخالف ازدواج ما باشند چیکار باید بکنیم؟
البته اگر دقت کرده باشید در بالا توضیح دادم که اگر طرف مقابل شما تمایل نداشته باشد نمی توانید او را جذب کنید ولی اگر خود طرف مقابل شما تمایل به بودن با شما یا ارتباط و ازدواج کردن با شما را داشته باشد خوب در این صورت کاملا واضح و مشخصه به راحتی می توانید با استفاده از قانون جذب عشق همدیگر را جذب کنید حتی اگر دیگران مثل خانواده های هر یک از شما مخالف باشند .
طی مشاوره های که به برخی از دوستان دادم و آنها می گفتند که ما میخواییم باهم ازدواج کنیم ولی خانواده هامون نمیزارن و من به آنها باورهای درست و تمرین های درست در این ضمینه را دادم و آنها بعد از مدت کار کردن روی خودشون و به دست گرفتن قدرت زندگی خودشون تونستن به خواستشون برسن و با هم ازدواج کنند. حتی اگر سالهای زیادی باشد که شما فکر کنید تحت کنترل و فرمان شخص خاصی هستید و او می تواند شما رو کنترل کند به محض اینکه تصمیم به تغییر بگیرید و بخواهید زندگی خود را در دست بگیرید و مدتی روی خود کار کنید و قانون جذب و ارتعاش و فرکانس و جهان فرکانسی رو درک کنید می توانید آزادانه خواسته های خود را رقم بزنید.

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

۱- اعتماد به نفس داشته باشید

باور داشته باشید که عالی‌ترین شخص شما هستید و اصلا و به هیچ وجه مهم نیست که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. شما مجبور نیستید که طوری عمل کنید و یا بقیه را مجبور کنید که شما را دوست داشته باشند و یا عاشق‌تان باشند چون مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن این است که شما عاشق خودتان هستید.

۲- توجه‌تان را روی موارد و نکته‌های مثبت قرار دهید

تمام باورها و افکار منفی را دور بریزید و اصلا به آن‌ها توجهی نکنید. در طول روز شاید چندین بار این فکرها به ذهن شما خطور کند که پیداکردن شخص مورد علاقه من بسیار سخت است، چرا بقیه متوجه نمی‌شوند که چقدر من خوب و عالی هستم و یا چرا هیچ کسی هرگز عاشق من نبوده است. شما موارد بسیاری زیادی در درون خود دارید که اگر به آن‌ها توجه کنید یک منبع غنی می‌باشند که می‌توانید عشق و جلب توجه بقیه را نسبت به خودتان جلب کنید.

در قانون جذب عشق وقتی که شما اجازه ورود به عشق را می‌دهید و به نکته‌ها و موارد مثبت توجه می‌کنید. در اصل فرکانس خودتان را عوض می‌کنید و فرکانس جدیدی را به کائنات (جهان هستی) ارسال می‌کنید و قانون جذب و عشق نیز سریع پاسخ شما را خواهد داد و راه‌هایی را برای شما می‌گشاید و شما در جایی قرار می‌دهد که بتوانید به شخص مورد علاقه‌تان برسید.

۳- از صدمه خوردن از عشق نترسید

بدترین حالت در این موقعیت این است که شما به ترس از صدمه خوردن اجازه دهید در درون‌تان رخنه کند. وقتی درون خود را بیشتر می‌کاوید متوجه می‌شوید یک درصدی از وجودتان برای ترس از صدمه خوردن شانسی را قائل شده است و همیشه در حال هشدار دادن به شما می‌باشد. اگر شما از صدمه خوردن در رابطه عاشقانه بترسید، شما به طور ناخودآگاه و غیر ارادی رفتار و یا اعمالی انجام می‌دهید که از نزدیک شدن زیاد و حتی نزدیک شدن به شخصی که مورد علاقه‌تان هست جلوگیری کنید. با آغوش باز و با اشتیاق به شخص مورد علاقه‌تان اعتماد کنید و خودتان را برای عاشق شدن رها کنید. در این حالت شما فرکانسی را به عشقی که مدنظرتان هست ارسال خواهید کرد.

۴- شاد و خوش رو باشید

وقتی شما شاد باشید، زمان خیلی خوبی را می‌گذرانید و دیگران به شما توجه می‌کنند و دوست دارند که با شما باشند. بنابراین قانون جذب عشق می‌گوید کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال‌تر و شاداب‌تر می‌کند که می‌تواند دیدن یک فیلم کمدی یا رفتن به پارک و یا رفتن به رستوران باشد. بستگی به شما دارد که چه چیزهای مثبتی وجود دارند که شما را شاد می‌کنند. هر چه شما بیشتر شاد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید می‌توانید سریع‌تر به شخصی که مورد علاقه شما هست دست پیدا کنید.

۵- تضادها را مورد تحسین قرار دهید

قانون جذب عشق می‌گوید خوشحال باشید از چیزهایی که دارید و فراموش کنید چیزهایی را که می‌خواهید، یکبار در لحظه شما می‌توانید شاد و خرم باشید. چیزهایی را که مدنظرتان هست و آن‌ها را می‌خواهید باعث خواهند شد که شما در جایگاه‌تان سقوط کنید و خیلی چیزها را از دست بدهید که مهم‌ترین بخش آن از دست دادن عشق‌تان خواهد بود.

۶- راضی باشید که به بقیه اشخاص اجازه بدهید که بروند(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با قانون جذب)

شاید سخت‌ترین بخش قانون جذب عشق، برای شما که عاشق هستید این قسمت باشد. موقعی که مجذوب یک شخص خاص شده‌اید، شما می‌خواهید با فرد مورد علاقه‌تان باشید ولی به شما گفته شده که باید او را از دست بدهید و ترکش کنید. ولی وقتی شما مشکلی با نبودن پیش شخص مورد علاقه‌تان نداشته باشید، شما مسیری را برای قانون جذب برای مجذوب کردن فرد مورد علاقه‌تان باز کرده‌اید. این بدین معنا می‌باشد که مطابق قانون جذب شما احتمالا با از دست دادن فرد مورد علاقه‌تان مشکلی دارید، در این شرایط داشتن رابطه با شخصی که شما می‌خواهید برای‌تان سخت خواهد شد.

قانون جذب مردان

صدا یک آیتم مهم در قانون جذب عشق و جذب مردان
از لحاظ روانشناسی، با توجه به قانون جذب درجه صدا تاثیر عمیقی بر جذب مردان و زنان و یا حالت روانی و قابلیت پذیرش فردی دارد که با او صحبت می‌کنید. تن صدا به تنهائی مسئول انتقال سی و هشت درصد پیام شماست(زبان بدن و خود کلمات مسئول انتقال بقیه پیام هستند). ترجیح می‌دهید به حرف و صحبت چه کسی گوش کنید؟ کسی که با صدای بلند و جیغ گوشتان را کر می‌کند و آرزو می‌کنید ای کاش جای دیگری بودید، یا کسی که قادر است شما را چنان با صدای گرم و پرطنین خود جذب کند که احساس کنید در یک پتوی کشمیری پیچیده شده‌اید؟ شکی نیست که پتوی کشمیری به عنوان یک آیتم ایده آل همیشه برنده است.

نظرتان درباره صداهای یکنواخت و خسته کننده که هیچ جاذبه‌ای ندارند، چیست.؟ ما به آنها صداهای ملال آور می‌گوئیم. این صداها قطعا توجه و قابلیت پذیرش شنونده را کاهش می‌دهد. شما باید مثل قصه‌گوها از صدای خود استفاده کنید و طوری به آن جان و روح دهید که هر آنچه درباره آن صحبت می‌کنید (حتی اگر درباره هوا یا سهام بورس باشد) جالب به نظر برسد. تصمیم بگیرید یک قصه گو باشید تا یک ماشین ضبط سخن‌گو.

صدای خود را پائین بیاورید
طبق قانون جذب عشق وقتی می‌خواهید هنگام صحبت کردن صمیمی، دوستانه، با محبت، تائید کننده، خودمانی و یا خونگرم به نظر برسید و قدرت جذب دیگران را داشته باشید، درجه صدای خود را هنگام استفاده از صداهای بم‌تر پائین نگه دارید. همچنین وقتی می‌خواهید با فرد مقابل بحث کنید، علاوه بر اینکه باید بدانید چگونه از او انتقاد کنید، باید نشان دهید که علاقه‌مند و دقیق هستید، برای این منظور باید صدای خود را پائین‌تر از حد متوسط نگه دارید.

گذشته از این، به خود یادآوری کنید که سرعت‌تان را کم کنید. وقتی خیلی تند صحبت می‌کنید نمی‌توانید خیلی صمیمی، دوستانه، با محبت و یا با ملاحظه به نظر بیائید. خیلی از ما تمایل داریم وقتی می‌خواهیم عواطف خود را عمیق‌تر ابراز کنیم به طور طبیعی آرام‌تر صحبت کنیم.

برای یکبار امتحان کنید. مثلا سریع بگوئید:«من عمیقا نگرانت هستم؛ تو برای من خیلی مهم هستی.»، حال همین جمله را آهسته‌تر بگوئید، در این حالت خیلی صادقانه و واقعی‌تر به نظر می‌رسید.

سرعت بگیرید
از طرف دیگر، اگر صدای شما یکنواخت است، خود را از منطقه آسایش بیرون آورده و برای اینکه مهیج و پرانرژی به نظر بیائید، سرعت صحبت خود را افزایش دهید، از درجات بالاتر صدای خود، اما نه خیلی بلند استفاده کنید. سرعت و تن صدای خود را براساس آنچه می‌خواهید بگوئید و حالتی که می‌خواهید ایجاد کنید، برگزینید و تغییر دهید.

صدای بم‌تر نشان دهنده بزرگی و نیرومندی، وصدای زیرتر نشان دهنده کوچکی و ضعیف بودن است. افراد پرقدرت عمدا آهسته‌تر و با تن‌های پائین‌تر صحبت می‌کنند.(همچنین نگاه کنید به چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم)

راهکارهائی برای جذب دیگران
ابتدا، فصل یا مقاله از یک کتاب یا مجله را انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن و صحبت کردن باشد. سپس آن را آهسته در دستگاه ضبط صوت بخوانید، به آرامی صدای خود را به سمت تن‌های بم‌تر و گرمتری که باریتان راحت‌تر است، پائین بیاورید. به حنجره خود فشار نیاورید. در قانون جذب عشق باید بگذارید تن صدایتان بطور طبیعی بالا و پائین برود، این تمرین را تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

دوم، نوار درجه مطلوب صدای خود را بارها و بارها در منزل و در ماشین گوش کنید. هنگامی که صدای جدیدتان در ناخودآگاه شما حک شد، خواهید دید که در گفت‌وگوهای روزمره خود با همان تن صدا صحبت می‌کنید. با تمرین این راهکارها می‌توانید در جذب مردان و یا زنان موفق باشید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب مردان

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب برای ازدواج

عشقم رو دوسش دارم ولی اون دوستم نداره

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب در روابط عاشقانه

راه های جذب غیر مستقیم پسران

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب برای ازدواج و  قانون جذب در روابط عشقی برای برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب. قانون جذب شخص از موارد قانون جذب برای رسیدن به عشقمان. قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه و قانون جذب برای برگرداندن معشوق، قانون جذب مردان



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.