no-img
نوین اطلس

قانون جذب عشق از دست رفته


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب عشق از دست رفته
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

قانون جذب عشق از دست رفته


این مقاله در مورد موضوعات جلب اعتماد از دست رفته، راه های برگرداندن معشوق، برگرداندن زن به رابطه، راه های برگرداندن دختر، راه های برگرداندن پسر، بازگشت به رابطه، روشهای برگرداندن دختر، برگرداندن دوست سابق نوشته شده است.

جلب اعتماد از دست رفته

خودتان را مورد نقد و سرزنش قرار دهید و خود را تنبیه کنید تا فراموش نکنید که برخی از اشتباهات قابل جبران نیست .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

آن اشتباه را دیگر مرتکب نشوید .و به دیگران این اطمینان را بدهید که دیگر مرتکب خطا نخواهید شد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

صبور باشید و دوباره برای اعتماد سازی بکوشید و هرگز نا امید نشوید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اماده فداکاری باشید تا حسن نیت خود را نشان دهید و ثابت کنید که انسان سابق نیستید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

درباره کاری که کردید بیاندیشید و تحلیل کنید که چرا چینن عملی را مرتکب شدید تا عوامل و شرایط اشتباه خود را بشناسید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اگر ضرورت داشت مدتی از انها فاصله بگیرید تا مسائل فراموش شود و خاطرات کم رنگ گردد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

پیشنهاد جبران بدهید و یک راهکار برای جبران اشتباه خود بیابید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اگر به صورت کتبی معذرت خواهی کنید بهتر خواهد بود .یک نامه عذر خواهی همه چیز را تغییر خواهد داد .

راه های برگرداندن معشوق

  1. خودتان را باور داشته باشید
  2. بر چیزهای مثبت تمرکز کنید
  3. بدون ترس از صدمه دیدن عشق بورزید
  4. در همه حال شاد باشید
  5. قدردان تضادها باشید

برگرداندن زن به رابطه

بی ریا و صمیمی باشید
سعی نکنید که با تزویر و ریا به درون قلب او نفوذ کنید زیرا او در تشخیص دروغگویی تخصص ویژه ای دارد. پس بهتر است که طبق قانون جذب معشوق صادق باشید. دلیل اشتباهات گذشته خود را برای او شرح دهید و به او بگویید که از آنها درس گرفته اید. به او بگویید که زندگی بدون وجود او برای شما غیر ممکن است.

به او بگویید که هنوز دوستش دارید
خانم ها همیشه منتظر شنیدن یک چنین کلماتی هستند و اگر آنرا در موقعیت مناسب مطرح کنید معمولا با روی باز مورد پذیرش واقع می شوید. باید توجه داشته باشید که این گونه حرف ها را به صورت آنی و بدون مقدمه چینی بیان نکنید. صبر کنید تا با او تنها شوید و بعد آن احساس سحرآمیز را منتقل کنید مثلا هنگامیکه که مشغول قدم زدن در زیر نور ماه هستید. سعی کنید در بیان احساسات خود منحصر به فرد عمل کنید.

البته منظور ما این نیست که کارهای عجیب و غریب ارائه دهید. مثل این که مثلا در یک مسابقه بیس بال عکس جانوران غول پیکر را تبلیغ کنند!

شما باید حرف هایتان را از صمیم قلب برای او بازگو کنید. آه، حالا آیا شما واقعا او را دوست دارید؟ اگر پاسخ منفی است او قطعا متوجه خواهد شد.

راه های برگرداندن دختر

۱- بگوئید:” متاسفم”

در قدم اول بهترین راه و موثرترین آن، گفتن کلمه ” متاسفم” است. اما اول از همه مطمئن باشید که این کلمه در قلب شما نیز واقعیت دارد یعنی شما از بعضی رفتارها و حرفهایتان متاسفید. بعد از جدایی افراد خود را سرزنش می کنند. به یاد داشته باشید ، قبول کردن اشتباهات بسیاری از مشکلات بین زوج ها را حل می کند. پس غرور را کنار بگذارید و به او بگوئید که بابت رفتارتان از او معذرت خواهی می کنید.

۲- بنشینید و با هم درمورد مشکلات و اختلافات تان صحبت کنید

این کاری است که باید قبل از جدایی انجام می دادید. خیلی خونسرد و راحت بنشینید و در مورد مشکلاتی که باعث جدایی تان شده صحبت کنید و سعی در برطرف کردن آنها کنید. گریه ، زاری و سرزنش فایده ای ندارد. اگر طرف تان موافق این کار نبود در مورد احساستان به او صحبت کنید. نباید دوباره دعوا کنید. خود و نامزدتان را برای هیچ کاری در گذشته سرزنش نکنید. به همدیگر احترام بگذارید و سعی کنید تا آنجا که مقدور است اختلافات تان را حل کنید و مسئولیت اشتباهات تان را به گردن بگیرید.

۳- به او فرصت فکر کردن بدهید

به یاد داشته باشید شما ترتیب این ملاقات را داده اید ، نه او ؛ پس بعد از صحبت کردن زمانی به او بدهید تا فکرهایش را بکند. مدت زمانی از هم دور باشید ، سعی نکنید در همان جلسه او را وادار به بازگشت کنید. خونسرد باشید ، زمان همه چیز را درست می کند. ممکن است زمانیکه احساس فعلی شما را در مورد خودش فهمید پس از مدتی جدایی دلش برای شما تنگ شود و با بازگشت موافقت کند.

راه های برگرداندن پسر

به او نشان دهید که واقعا برایش اهمیت قائلید

به او احترام بگذارید ، نشان دهید هنوز دوستش دارید و ذره ای از علاقه تان به او کم نشده است . او را مطمئن کنید که پس از بازگشتش وضعیت گذشته ادامه نخواهد داشت. و سعی کنید واقعا این کارها را انجام دهید.دفعه بعدی وجود ندارد. پس از این موقعیت استفاده کنید.

بازگشت به رابطه

چند نکته برای بازگشت به عشق قدیمی با استفاده از روش قانون جذب برای برگرداندن معشوق:

جدایی شما چقدر طول کشید؟
همانطور که شما هم می دانید، زمان حلال بسیاری از مشکلات است. اگر چه هنگام جدایی احساس می کنید که دنیا به آخر رسیده اما پس از جدایی، هر چه زمان می گذرد، مشکلات تان هم کم رنگ تر می شود و شما احساس می کنید که بار دیگر دلتنگ او شده اید. بنابراین هر چه زمان جدایی شما بیشتر باشد، احتمال بازگشت تان کمتر است. بنابراین نگذارید که گذر زمان منطق را از شما بگیرد و شما را مجبور به تصمیمی اشتباه کند.

رابطه شما چگونه به پایان رسید؟
آیا شما از طریق پیامک از هم جدا شده اید؟ یا این که مقابل هم نشستید و پس از حرف زدن به این نتیجه رسیدید که به درد هم نمی خورید؟ شاید هم رابطه شما با فحش و بی احترامی به پایان رسید. یکی دیگر از مواردی که قبل از بازگشت به عشق گذشته تان باید در نظر بگیرید، نوع رفتاری است که هنگام جدایی با هم داشته اید. هر چه رفتار شما دوستانه تر بوده باشد، شانس بیشتری برای بازگشت به او خواهید داشت.

رفتار شما پس از جدایی چگونه بوده است؟
رفتاری که شما پس از تمام کردن رابطه از خودتان نشان می دهید نیز در تصمیم گیری شما بسیار موثر است. به عنوان مثال اگر شما یا عشق گذشته تان پس از جدایی وارد یک رابطه دیگر شده باشید، شانس بازگشت را به حداقل رسانده اید. یا برعکس اگر پس از اتمام رابطه احساس پشیمانی کردید و از احساسات شما ذره ای کم نشد، می توانید به بازگشت دوباره تان فکر کنید و رسیدن به عشق با قانون جذب امکان پذیر خواهد بود.

عمق رابطه تان چقدر بوده است؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که شما در طول رابطه چقدر بر زندگی یکدیگر تاثیر داشته اید؟ یا این که عمق رابطه تان چقدر بوده است؟ اگر رابطه ای عمیق و تاثیرگذار داشته اید، شانس شما هم برای بازگشت بیشتر است. به عنوان مثال وجود فرزند نیز از عواملی است که می تواند احتمال بازگشت شما را شدت بخشد.

احساسات تان چقدر است؟
آیا هنوز هم با دیدن طرف مقابل تان دلتان می لرزد؟ آیا هنوز هم دوست دارید که او را در آغوش بگیرید؟ اگر هنوز هم احساسات شما مانند قبل و آتش عشق تان شعله است، پس هنوز هم شانس با شماست.

روشهای برگرداندن دختر

۱.عدم پیروی از غریزه و تکرار نکردن اشتباهات
۲. قطع کاملا ارتباط ( پیام ندهید تماس نگیرید)
۳.پایان دادن به نمایش ضعف خود

برگرداندن دوست سابق

تصمیمات و احساسات به دو بخش خود آگاه و ناخود آگاه تقصیم میشوند. ۹۰ درصد کار هایی که یک فرد انجام میده توسط ناخود آگاه پی ریزی و اجرا میشه. تمام احساسات ما از ناخود آگاهمون صادر میشه، مثلا اگر طرف مقابل شما دلایلی مثل خانواده شرایط مالی عدم تفاهم عوض شدن احساس رو برای جدایی میاره این دلایل بهانه هستند حتی اگر مقداری واقعی هم باشند باز هم دلایل خود آگاه هست و دلایل اصلی طرف مقابلتون بصورت ناخود آگاه شکل میگره.

برای اینکه بتونیم شخصی رو جذب کنیم و به رابطه برگردونیم باید نیاز های ناخود آگاه اون فرد رو بشناسیم و این نیاز ها رو برطرف کنیم. این نیاز های میتونه شامل احساس امنیت حس حقارت احساس پشتیبانی احساس دوست داشته شدن توجه همکاری و غیره باشه.

اگر این نیاز ها رو تشخیص بدیم و برطرف کنیم میتونیم به ناخود اگاه عشقمان نفوذ کنیم و جذبش کنیم تا مجدد رابطه خودمون رو برگردانیم. برای نفوذ به ناخود آگاه یک فرد میتونیم از تکنیک های nlp عشق استفاده کنیم.

تکنیک های nlp عشق

تکنیک های nlp عشق شامل یک سری تکنیک رفتار و عملی است مانند حساس کردن طرف مقابل افزایش امتیازات خود و… با انجام تکنیک های nlp عشق میتوان به راحتی به ناخود آگاه طرف مقابل نفوذ کرد و عشقمان رو به رابطه برگردانیم.

برای آشنایی با این تکنیک ها میتونید از طریق تلگرام پیام ارسال کنید تا تیم نوین بینش شما رو در جهت آموزش تکنیک های nlp عشق همیاری کند. با کمک تکنیک های nlp عشق میتونید پاسخ سوال بهترین راه برای برگرداندن عشقم

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام

بیشتر بدانید:

۵ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

چگونه اعتماد از دست رفته را جلب کنیم؟

راه های برگرداندن معشوق

برگرداندن زن به رابطه

قانون جذب عشق چیست

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جلب اعتماد از دست رفته در راه های برگرداندن معشوق و برگرداندن زن به رابطه و همچنین راه های برگرداندن دختر و راه های برگرداندن پسر و همینطور بازگشت به رابطه موثر بوده و روشهای برگرداندن دختر در برگرداندن دوست سابق به شدت تاثیر گذار است.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.