no-img
نوین اطلس

قانون جذب معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب معشوق
zip
بهمن ۱۲, ۱۳۹۸

قانون جذب معشوق


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم در مورد قانون جذب معشوق صحبت کنیم و بدانیم چگونه معشوق و فرد مورد نظر را به خود جذب کنیم. به همین دلیل با توجه به اهمیت موضوع قانون جذب معشوق در این مقاله در مورد موضوعات قانون جذب عشق از دست رفته، قانون جذب در روابط عشقی، قانون جذب مردان، قانون جذب برای ازدواج، برگرداندن معشوق با دعا، برگرداندن معشوق از راه دور، فال زمان برگشت معشوق و قانون جذب مرد مورد علاقه  نوشته شده است.

قانون جذب عشق از دست رفته

در بحثقانون جذب معشوق و قانون جذب برای برگرداندن معشوق گاهی اوقات نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه ی خود تلاش کنید و مرد یا زن مورد علاقه ی خود را به رابطه بازگردانید. گاهی اوقات در اعماق قلب خود می دانید اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشید می توانید همه چیز را در رابطه ی خود رو به راه کنید در نتیجه از خود می پرسید چگونه می توانم عشقم را برگردانم و سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم چه می باشد. به عبارت دیگر تا وقتی آخرین تلاش خود را عملی نسازید نمی توانید پرونده ی رابطه ی عاطفی خود را ببندید و همچنان ذهن تان درگیر پیدا کردن تکالیفی است برای ترمیم رابطه شکست خورده.(همچنین نگاه کنید بهقانون جذب عشق از راه دور )

قانون جذب در روابط عشقی

اگر می خواهید با قانون جذب در روابط عشقی آشنا شوید و بدانید قانون جذب معشوق چه می باشد، به ادامه این مطلب توجه کنید.

۱ – ندای قلبتان چه می گوید :

بر اساس قانون جذب عشق وقتی در رابطه ای احساس سردرگمی می کنید، راحت ترین کار این است که از دوستان خود مشورت و توصیه بخواهید، ولی این فقط خودتان هستید که بهترین کار کدام است. همانطور که روانشناسی عشق نیز می گوید، ندای قلبتان را با صدای ترس درونی تان اشتباه نگیرید. گاهی ترس باعث می شود که به خودتان بگویید: ” دیگر کسی را پیدا نمی کنم؛ من خیلی مشکل پسندم و …” شاید ساده انگارانه باشد، ولی در قانون جذب معشوق این سوالات را باید از خودتان بپرسید: “من واقعاً چه می خواهم؟ آیا واقعاً دوست دارم با این فرد باشم؟ آیا به او اعتماد دارم؟ آیا واقعاً از این که با او وقت بگذرانم هیجانزده می شوم؟”

۲ – صبر کنید و فقط اعمال این فرد را زیر نظر بگیرید

آیا کارهای او صادقانه هستند؟ یک دقیقه صبر کنید و درباره زمان هایی که با هم گذرانده اید فکر کنید، گویی فیلم صامتی تماشا می کنید. آیا این فرد با صداقت و اصالت وارد زندگی شما شده است؟ آیا آنچه با توافق کرده بودید را انجام داده است؟ اعمال و حرف های یک فرد باید با آن چیزی که انتظار داشتید باشد، هماهنگی و تطابق داشته باشد. سپس می توانید به جذب همسر دلخواه فکر کنید.

۳ – برای قانون جذب معشوق و برگرداندن معشوق با قانون جذب بررسی کنید که:
شما دو نفر اولین دعوای خود را چگونه حل کردید؟

آیا تفاوت هایتان را به نحوی محترمانه نسبت به یکدیگر و نسبت به رابطه خود حل کردید؟

۴ – آیا هر دوی شما از زندگی چیزهای مشترکی می خواهید؟

جاذبه بین شما دو نفر هر چقدر هم که محکم باشد، اگر یکی از شما سبک زندگی اشرافی بخواهد و دیگری زندگی معمولی داشته باشد، بعدها در رابطه شما تعارض های زیادی وجود خواهد داشت.

۵ – آیا خودتان را در موقعیتی تصور می کنید که بخواهید یک ماه، یک سال یا ده سال با هم زندگی کنید؟

در استفاده از قانون جذب برای رسیدن به عشق، به این موضوع فکر کنید که اگر امروز همه چیز را تمام کنید، شاید تا یک ماه احساس خوبی نداشته باشید، ولی در عرض یک سال، از خودتان تشکر کنید که این کار را کرده اید. یا برعکس، شاید تصور کنید که شما دو نفر با گذشت زمان به هم نزدیک تر می شوید، حتی اگر در حال حاضر ندانید که چقدر می توانید متعهد باشید. ولی اینکه خودتان را در این رابطه بلندمدت تصور کنید، به شما انگیزه انجام این کار را می دهد.

قانون جذب مردان

مردان به‌آسانی قابل‌جذب شدن هستند کافی است راه های جذب مرد مورد علاقه را به کمک قانون جذب معشوق بدانید.
کلاً مردان بسیار ساده‌تر از زنان هستند. – زنان پیچیدگی بیشتری نسبت به مردان دارند- اگر از شرایط ذهنی و قانون جذب برای جذب مردان فاصله بگیریم، یک سری نکات وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مردان جذب می‌شوند. در کل مردان مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

مردان بیشترین اهمیت و ارزش را از موفقیت، موقعیت و احترام گذاشتن افراد مهم، در زندگی‌شان کسب می‌کنند. مردان برای تأمین مخارج خود و خانواده‌شان انگیزه درونی دارند. این محور خودپنداری و هویت مردان است. بعضی از مردان یکسره کار می‌کنند و همش احساس ناامنی می‌کنند و فکر می‌کنند باید بیشتر کار کنند تا بیشتر پول دربیاورند.(همچنین نگاه کنید به جذب مردان و ایجاد وابستگی)

قانون جذب برای ازدواج

همونطور که احتمالا همتون میدونید اولین و بهترین کار در قانون جذب برای ازدواج اینه که تمام خواسته ها و علایقتونو بنویسید.
من خودم ۱۱۰ تا مورد رو تا به حال یادداشت کردم پس هر چی بیشتر بهتر حالا چرا؟ میگم براتون

شما باید یه جوری این موارد رو کامل بنویسید که وقتی طرف مقابلتون رو برای قانون جذب معشوق تو ذهنتون مجسم میکنید چیزی توی تصوراتتون نباشه که توی مواردتون ننوشته باشید یعنی کامل کامل باشه و همه ی خصوصیات دلخواهتونو در بر بگیره خب؟
حالا چرا؟
بخاطر اینکه ممکنه چیزی از قلم بیفته و از قضا براتون مهم هم باشه یه مثال غیر ازدواجی از جذب براتون میزنم:
مثلا من خیلی دلم میخواسته فلان کتابو داشته باشم ولی وقتی اون کتاب به هر طریقی به دستم میرسه میبینم این اون چیزی نیست که من دوست دارم ( مثلا دست دومه و مهم تر اینکه یهو میبینید فقط جلد کتاب شبیه اونیه که شما میخواستید و بخاطر مثلا قدیمی بودن قابل خوندن نیست، قرضیه یا مثلا ترجمه ی خیلی بدی داره یا مثلا ایراد تایپی زیاد داره )تو تصوراتم فقط داشتنش برام مهم بوده و مثلا فقط یه بار با یه حس مثبت ته ته دلم اون کتابو فقط خواستم بعدشم مثلا چون حدس میزدم بهش نمیرسم دیگه بهش فک نکردم و تصوراتمو تکمیل نکردم و ولش کردم شما فقط پیام خواستن اون کتابو به کائنات فرستادین
براتون آشنا نیست؟ بذارید یه مثال دیگه بزنم .(همچنین نگاه کنید به چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم)
مثلا برگردین به دوره ای دلتون موبایل میخواسته مثلا تو ذهنتون یه نوکیا N95 داشتین ولی به جای اینکه گوشی مورد نظرتونو با تمام جزئیات تصور کنید فقط رو این تمرکز میکردید که من باید گوشی داشته باشم و در آخر میبینید که بهش نرسیدین و مثلا فقط برندش نوکیاس!!! یا مثلا نو نیست یا مثلا انقد رو یه سری ویژگی های خاصش تمرکز کردین که یه گوشی ای جذب میکنید که فقط اون ویژگی هارو داره واسه اینه که میگن درباره ی هر چی که میخواین، اطلاعات کسب کنید اینجوری راحت تر تصورش میکنید
قطعا شما گوشی ای رو که یه بار دستتون گرفتینو بهتر از گوشی ای که تاحالا فقط اسمشو شنیدین جذب میکنین
مگه نه؟
پس در قانون جذب عشق و ازدواج اگر چیزی براتون مهمه سعی کنید حتما تصورش کنید و حتما تو تصوراتتون تکرارش کنید. تو قانون جذب معشوق تکرار خیلی مهمه ها تکرار تکرار تکرار بازم تاکید کنم؟

نکـــــــته: سعی کنید تمام جملاتتون رو به صورت مثبت بنویسید و از افعال منفی به هیچ وجه استفاده نکنید مثلا:
اشتباه: قدش کوتاه نباشه
درست:قدش بالای ۱۸۰ و بلند باشه
اشتباه:اهل دود و دم نباشه
درست:آدم سالمی باشه و از دود و دم بیزار باشه

قانون جذب مرد مورد علاقه

برای استفاده از قانون جذب فرد مورد علاقه به او نشان دهید که استقلال دارید.

به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید.

برای قانون جذب در روابط عاشقانه نشان دهید که او را دوست دارید.

برای آن که او را به دنبال خود بکشانید برایش نقش بازی نکنید.

نشان دهید که قصد تغییر دادن او را در سر ندارید.

به ظاهر خود اهمیت دهید.(همچنین نگاه کنید به جذب مرد مناسب برای ازدواج)

فال زمان برگشت معشوق

مهمترین نقش فال هایی که ما برای پیشبینی وضعیت آینده و رویداد های مختلف می گیریم ایجاد باورهای مختلف در ذهن ما است. برای مثال اگر فالی باور مرگ را در سنی خاص در ما ایجاد کنید (خطرناک ترین نوع فال، فال هایی هستند که مربوط به زمان مرگ و زندگی شما هستند) باعث می شود ضمیر ناخودآگاه ما در آن سن مثلا ما را متوجه قرمز بودن چراغ راهنما نکند و یا اجازه ندهد چاهی را که در جلو پایمان است ببینیم و یا باعث هول شدن ما در موقعیتی خطرناک شود و در نتیجه باعث شود یک حادثه خطرناک در زندگی ما اتفاق بیفتد. این موضوع در مورد عشق، ازدواج، سنجش عشق و غیره نیز به همین شکل است. در قانون جذب معشوق باور به برگشت عشق و یا عدم بازگشت عشق از طریق فال، طلسم و تصویر سازی ذهنی فقط می تواند تاثیر منفی داشته باشد. به عبارت دیگر حتی اگر فال شما باعث ایجاد باور مثبت شود باز هم احتمال بازگشت عشق کاهش پیدا می کند.

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنیم اما به یاد داشته باشید در کنار دعا باید تلاش هم در زندگی خود داشته باشید.

برگرداندن معشوق با دعا

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾ وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا ﴿۹﴾ و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده والسلطان بن داود و بحق کهیعص انه ولی آله آدم و آله سده والسلطان آدم یا ذا الجلال والاکرام ای نور نورک انس آدم و بحق مصطفی و بحق زبور انس آدم و بحق انجیل انس آدم و بحق تورات انس آدم و بحق النبی انس آدم و بحق یونس انس آدم العظیم و بحق ابراهیم انس آدم و بحق جبرئیل انس آدم یا الله یا الله یا الله یا رحمن یا رحمن یا رحیم یا رحیم یا غفار یا شکور یا حلیم یا سلطان یا سبحان یا ماجد یا واحد یا قاهر یا قادر یا حنان یا منان یا دیان یا غفران و ما انزل الله من السماء من ماءٍ فاحیا بقدره الله تعالی و عزت الله تعالی یا ذالجلال والاکرام . اللهم سخرلی قلب فلان بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحاً الواحاً الواحاً ***(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از دست رفته)

برگرداندن معشوق از راه دور

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا (همچنین نگاه کنید به برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا)

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب مردان

قانون جذب برای ازدواج

برگرداندن معشوق از راه دور

برگرداندن معشوق با دعا

آموزش جذب مردان

چرا قانون جذب باعث می شود به عشقمان نرسیم

رسیدن به عشق با قانون جذب

استفاده از قانون جذب برای زیبایی

قانون جذب در ۲۱ روز

قانون جذب همسر دلخواه

قانون جذب عشق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب عشق از دست رفته. قانون جذب در روابط عشقی. قانون جذب مردان. قانون جذب برای ازدواج و برگرداندن معشوق با دعا برای برگرداندن معشوق از راه دور. فال زمان برگشت معشوق. قانون جذب مرد مورد علاقه



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.