no-img
نوین اطلس

جذب مردان و ایجاد وابستگی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب مردان و ایجاد وابستگی
امتیاز 3.63 ( 24 رای )
zip
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

جذب مردان و ایجاد وابستگی


آیا می توانیم هر مردی را که دوست داریم به خود جذب کنیم؟

آیا می شود مردی که دوستمان ندارد را وابسته ی خود کنیم؟

چگونه مردان به زنان جذب می شوند و روانشناسی در مورد آن چه می گوید؟

آیا قانون جذب مردان واقعیت دارد یا فقط یک افسانه است؟

چه راه هایی برای جذب مردان و ایجاد وابستگی وجود دارد؟

چگونه باید توجه مردی را به خود جذب کنیم؟

در این مطلب می خواهیم به پرسش های بالا پاسخ بدهیم و شما را با راه ها، تکنیک ها، مهارت ها و نکاتی آشنا کنیم که در جذب مردان، وابسته کردن آنها، جلب توجه، عاشق کردن و ازدواج کمک می کند. فرق نمی کند در محیط کار قصد جذب مردان را داشته باشید یا در دانشگاه یا در بین اقوام و آشنایان، در هر صورت مطلب پیش رو می تواند به شم راه های بسیاری ارائه دهد.

چگونه مردان را جذب و وابسته ی خود کنیم

اگر می خواهید مرد مورد علاقه خود را جذب کرده و سپس وابسته خود کنیم در آغاز باید سعی کنید تا آنجا که توانتان است در دسترس باشید در نتیجه می توانید مطمئن باشید که فراموش نمی شوید. به یاد داشته باشید که مبارزه ی حساسی برای جلب توجه مردان وجود دارد. و چیزهای دیگر بسیاری وجود دارد که برای بدست آورد توجه ی مرد مورد نظرتان با شما در رقابت هستند.

تنها نباید در دسترس باشید بلکه باید سعی کنید همیشه ویژگی های تاثیر گذار خود را نشان دهید آنهم هر زمان که با آن شخص مواجه می شوید. اینکار را تا زمانی که به شما علاقه ای ندارد ادامه دهید. ارسال سیگنال های ترکیبی یکی از بیهترین راه ها برای جذب مردان است.(همچنین نگاه کنید به رفتار صحیح با دوست پسر)

وقتی همسر آیندتان آرام آرام به شما جذب شد و عادت کرد شروع به فرستادن سیگنال های ترکیبی کنید. مثلا یک روز خود را علاقه مند نشان دهید و روز دیگر زیاد به وی محل نگذارید.

وقتی چنین سیگنال های ترکیبی را ارسال می کند شخص مورد نظر متعجب می شود که آیا شما واقعا وی را دوست دارید یا خیر. اگر موفق به انجام اینکار شدید به خودتان تبریک بگویید زیرا توانستید ذهن وی را مشغول کنید ( نگاه کنید به چگونه جذاب صحبت کنیم).

همینطور به ارسال سیگنال های ترکیبی ادامه دهید تا شخص مورد نظرتان بیشتر و بیشتر به شما فکر کند. وی بعد از مدتی به جایی می رسد که نبود شما برایش بسیار سخت می شود و در نتیجه دیگر او است که به دنبال شما راه می افتد.

راه های جلب توجه مردان

ممکن است با مرد ملاقات کنید  و به او علاقه مند شوید. در این صورت تلاش می کنید از راه های مختلف او را به سمت خود جذب کرده و توجهش را جلب کنید. اینکار به شما کمک می کرد در مرد مورد علاقه تان احساس وابستگی ایجاد کنید. اگر می خواهید توجه یک مرد را به خود جلب کنید باید راه های زیر را طی کنید.

  • شاد باشید: شاد باشید و در کنار دوستانتان خوش گذرانی کنید. پسر ها از دختر های غمگین و گوشه نشین خوششان نمی آید. پس مثبت باشید و هر زمان و هر کجا که می توانید لبخند بزنید.
  • از خیره شدن به او اجتناب کنید: نگاه و چشمان خود را حفظ کنید و به هیچ عنوان به طرف مقابلتان خیره نشوید. سعی کنید تنها برای چند ثانیه به چشمان او نگاه کنید تا نشان دهید که به او جذب شده اید و علاقه دارید با او صحبت کنید. 
  • بهره گیری از زبان بدن: با استفاده از زبان بدنتان نشان دهید برای صحبت کردن با طرف مقابلتان آماده هستید و علاقه دارید این مکالمه را ادامه دهید. سرتان را بالا بگیرید.(همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان) 

روانشناسان در مورد راز جذب مردان چه می گویند

بدون شک هرگز نشنیده اید که مردی جذب و وابسته دختری شود و دلیل آن را سلامت و باروری وی عنوان کند. البته کاملا طبیعی است زیرا مردان خود با عملکرد سیستم ذهنی خود آشنا نیستند.

اما این یک واقعیت است که مهمترین عامل جذب مردان ویژگی هایی است که نشان دهنده ی سلامت و باروری باشد مثل داشتن هورمن زنانه کافی یا مریض نبودن و سرحال بودن.

بر اساس تحقیقات روانشناسان، از دیگر عاملی که باعث می شود مردان به زنان جذب شوند می توان این موارد را نام برد: باریکتر بودن دور کمرشان نسبت به باسنشان، داشتن لب های کامل، متقارن بودن چهره، داشتن اندامی باریک با چهره ای زنانه.

البته بعضی از تحقیقات نشان می دهند که جذابیت داشتن اندامی باریک برای جذب مردان به مسائل فرهنگی و اجتماعی باز می گردد ( نگاه کنید به جذابیت و فرهنگ). طبق تحقیقات انجام شده، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد در بعضی از قبایل زنان سنگین وزن و چاق برای مردان جذابیت بیشتری دارند نسبت به زنان لاغر اندام.

در این ارتباط نظریه ی دیگری نیز وجود دارد که می گوید جذب مردان به زنان سنگین وزن در فرهنگ هایی بیشتر شایع است که با کمبود غذا مواجه هستند و در فرهنگ هایی که چنین مشکلاتی نیست مردان به زنان لاغر اندام جذب می شوند. دلیل آن این است که در مورد اول سنگین بودن نشان دهنده ی ثروت مند بودن است در صورتی که در مورد دوم دلیل جذابیت زنان، سلامت و تندرستی آنان می باشد.

۴ راه منحصر به فرد برای جذب مردان مغرور

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مردهای مجرد نه متاهل دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد متاهل، شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب، وابستگی و سپس عاشق کردن مردان مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید. در ادامه در مورد راه هایی صحبت خواهیم کرد که به شما آموزش می دهد در جذب مردان مغرور و یا معمولی موفق شوید ( نگاه کنید به آموزش جذب مردان):

آموزش ۴ تکنیک برای جذب مغرورها

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب مرد مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود.

امتیازات خود را بیشتر افزایش دهید: هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. . هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد.

برای جذب مردان چه باید کرد – تکنیک های عملی

می خواهید بدانید برای کشیدن مردان به سمت خود چه بایدکرد؟ یک خبر خوب: برای کشیدن مردان به سمت خود نیاز به جراحی پلاستیک ندارید!!

بر خلاف اعتقادات رایج، سطح جذابیت شما همیشگی نیست بلکه بر اساس اقدامات، رفتار و تفکراتتان مدام در حال تغییر است.

تحقیقات نشان داده است که هم آقایان و هم زنان می توانند بدون اینکه تغییری در ظاهر جسمی دیگران ایجاد شود درک خود را نسبت به جذابیت آنها تغییر دهند.

زنان برای جذاب بودن نیاز نیست جراحی پلاستیک انجام دهند و همچنین مجبور نیستند به خاطر اینکه ظاهر خود را دوست ندارند افسرده شوند زیرا سطح جذابیت زنان می توند توسط خودشان تغییر کند. در ادامه به۱۰ تکنیک عملی اشاره می کنم که می تواند عاملی باشد در جذب مردان. به عبارت دیگر این ده عامل باعث افزایش جذابیت زنان می شود.

۱۰ عاملی که شما را برای مردان جذاب تر می کنید 

در ادامه به ۳۳ نکته ای اشاره خواهیم کرد که به دختران می تواند کمک کند مرد مورد نظر خود را به خود جذب کنند به خصوص اگر در دوران نامزدی یا عقد قرار دارند یا به تازگی با عشق خود آشنا شده اند.

  • تحقیقات نشان داده است که لبخند زدن باعث جذاب تر شدن شما می شود: در یک تحقیق عکس های مختلفی از خانم ها به آقایان نشان داده شد. بر اساس این تحقیقات نتیجه ی بدست آمده این بود که لبخند باعث می شود جذابیت شناختی زنانی که به نظر معمولی هستند افزایش پیدا کند.
  • وابستگی باعث جذابیت می شود: وقتی می توانید فردی را به خود جذب کنید که وی به شما عادت کند یا مطمئن باشد نیازهای عاطفی او را برطرف می کنید. سپس اگر به اندازه ی کافی خودتان را نشان ندهید وابستگی طرف مقابلتان به شما بیشتر شده و حتی ممکن است به اشتیاق و عشق شدید تبدیل شود. به محض اینکه توانستید توجه ی فردی را جلب کنید، سعی کنید کمتر در دسترس باشید.
  • مرموز باشید. اگر می خواهید مردی را عاشق و دیوانه ی خود کنید همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.
  • از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید. این کار باعث می شود مرد مورد علاقه تان بیشتر در مورد شما کنجکاو شده و به شما فکر کند..
  • وابستگی وقتی اتفاق می افتد که غیر ممکن نباشد: در حالی که به ندرت پیش می آید فردی عاشق شخصیت های مشهور مثل بازیگر ها و مدل ها شود، اما همچنان اکثریت انسان ها هرگز عاشق چنین افرادی نمی شوند زیرا نمی توانند مستقیم با آنها در ارتباط باشند. این بدان معناست که برای ایجاد وابستگی و علاقه باید تا آنجا که ممکن است در اطراف فرد مورد نظر باشید؛ البته در صورتی که رفتار صحیحی داشته باشید.
  • غیر مستقیم از خود تعریف کنید: انسان ها از کسانی که مستقیم از خود تعریف کنند متنفر هستند اما در عوض شیفته ی کسانی می شوند که غیر مستقیم به ویژگی های مثبت خود اشاره کنند.
  • فکر کردن باعث وابستگی می شود: اگر موفق شوید بخشی از ذهن مردان را مشغول کنید به طور قطع باعث می شوید به مرور زمان به شما وابسته شوند. دیگر بستگی به درگیر بدن فکرشان دارد؛ هر چه بیشتر فکرشان به شما مشغول باشد بیشتر به شما وابسته می شوند.
  • همیشه برای تماس گرفتن شما اقدام نکنید . اگر می خواهید محبت هر فردی را افزایش دهید و باعث شوید عشق دیوانه واری به شما پیدا کند نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار عاشق خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.
  • کمی حسادت در او به وجود آورید. در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید از این مورد رد شوید اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را برای ازدواج به خود جذب کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.
  • او را اولویت اول خود قرار ندهید. اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور)

راه های جذب مردان با صحبت کردن و حرف های عاشقانه

هنگامی که می خواهید با نامزد یا همسر خود به صحبت بنشینید، به او «خط» بدهید و بگویید می خواهید راجع به چه موضوعی با او هم صحبت کنید، به چه نتیجه ای برسید و اینکه چه انتظاری از او دارید. به عنوان نمونه:

«عزیزم، بیا امشب کمی با هم صحبت کنیم.از هفته پیش که مادرت به دیدن ما آمد، اصلا با هم صحبت نکردیم. چرا به من نمی گی نظرت راجع به آمدن مادرت چی بود؟ بعد من هم نظرم را بهت می گم. با این کار یک بار دیگه که به دیدن مان بیاد، می تونیم رفتار بهتری داشته باشیم.»

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. ۶ ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

«محمد، می خوام به من کمک کنی، بفهمم چطوری می تونم با رئیسم کنار بیام.این اواخر خیلی اضافه کاری کردم. یواش یواش از این کار خسته شدم. نمی دونم چطوری این موضوع را با او در میون بذارم. فکر کردم اگه نظر مرد دیگه ای را هم بدونم، می تونم تصمیم بهتر و عاقلانه تری بگیرم » ( نگاه کنید به حرف های عاشقانه برای جذب مردان)

تفکر غلط قانون جذب مردان ( بر اساس قانون جذب)

یکی از دلایل محبوبیت قانون جذب، راهکارهای ساده آن است. راهکارهای قانون جذب هرچند گاهی سخت می توان به آن ها باور داشت اما راهکارهایی آسان است که به هیچ اقدام خاصی از سوی شما نیاز ندارد. شاید سخت ترین قسمت آن باور به موثر بودن آن باشد.

به هر حال بعضی وقت ها ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که آنقدر ناامید و درمانده باشیم که هیچ راهی به جز قانونی معجزا آسا و ماورایی نتواند ما را نجات دهد.

ناامیدی در ما باعث می شود احساس کنیم همه افراد دیگر موفق به یافتن عشق خود شده اند و گویی شما تنها فردی هستید که همچنان نمی توانید فرد مناسب خود را پیدا کنید.(نگاه کنید به قانون جذب معشوق)

خیلی ناگوار و آزاردهنده است وقتی همیشه می خواهیم عشق را از درون خود آشکار کنیم ولی همچنان ناچار به مقابله با جدایی های پیاپی خواهیم بود؛ جدایی های پیاپی، قرار های ناموفق و خواستگاری های نافرجام همه چیزی است که از عشق نسیب مان می شود.

همه این نتایج بد وقتی  رویای یک زندگی بهتر را داریم و در حال مبارزه با تنهایی هستیم تحملش سخت تر می شود و در همین اوضاع است که ناگهان یک خبر خوب می شویم. قانون جذب عشق به ما می گوید مهم نیست چقدر تجربیات بد و تلخی در مورد گذشته خود داشته اید، همچنان احتمال اینکه بتوانید تجلی عشق را در خود بیدار کنید بسیار زیاد است! حتی می توانید تجلی عشقی فردی خاص یا معشوقی شوید که از دست داده اید آن هم فقط بانشستن در خانه و قرار گرفتن در جلوی یک آینه.

اوه… چقدر هیجان انگیز. با شنیده این جمله هر فردی که ناامید و نیازمند عشق است تحت تاثیر قرار می گیرد و حتی برای مدتی کوتاه ممکن است امید در وی دوباره جان بگیرد.

پندار آرزومندانه اصطلاحی است که روانشناسان برای چنین مواقعی از آن استفاده می کنند. پندار آرزومندانه یعنی باور کردن چیزی که به دلایلی شخصی دوست داریم باور کنیم. به عبارت دیگر شما ایده قانون جذب را باور می کنید چون احساس می کنید به آن ایده برای جذب عشق نیاز دارید و تنها راه حل شما است.

چگونه محبت مردان را جلب کنیم

اگر می خواهید مردی را به خود جذب کرده و سپس محبت او را نسبت به خود افزایش دهید اول باید آن ها را درک کنید. اگر می خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید ابتدا باید آن ها را به خوبی شناخته و درک کنید. درک گذشته، طرز فکر و نیازهای آن ها می تواند به شما کمک زیادی بکند.

سپس وقت آن است که از نیازهای مهم او آگاه شوید.  همه ی افراد نیازهای متفاوتی دارند که بعضی از این نیازها برای شان در اولویت قرار دارد. شما می توانید از طریق اقدامات آن ها و صحبت هایشان این نیازهای اصلی و اهدافشان را بشناسید.

قدم آخر این است که تصویر درستی از خود نشان بگذارید. بعد از درک افراد و شناخت نیازهایشان باید خودتان را به گونه ای نشان دهید که می توانید این نیازها را برطرف کنید. اگر این مراحل را درست انجام دهید تنها مرد یا زن مورد نظرتان را جذب نمی کنید بلکه او عاشق شما خواهد شد.

می خواهم بیشتر بدانم: 

راه های جذب پسران مغرور

جذب پسران به خود ( تضمینی)

رفتارهایی که مردان دوست دارند

چرا مردان موی بلند دوست دارند

مردان چه اندامی را دوست دارند

رسیدن به عشق با قانون جذب



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.