no-img
نوین اطلس

حرف های عاشقانه برای جذب مردان – پیام های جذب کننده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

حرف های عاشقانه برای جذب مردان – پیام های جذب کننده
امتیاز 3.73 ( 15 رای )
zip
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

حرف های عاشقانه برای جذب مردان – پیام های جذب کننده


یکی از راهکارهای افزایش عشق بین همسران استفاده از حرفهای عاشقانه به شوهر و کلمات محبت آمیز برای مردان می باشد. در واقع جملات دلبرانه برای مرد و آموزش عاشقانه حرف زدن می توانند به صورت پیام های جذب کننده ای احساسات شما را به سادگی و با صراحت به مرد زندگی تان نشان دهند و این مورد برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسد.

در این مطلب نوین اطلس دات کام یک لیست کلمه های عاشقانه برای شوهر به شما معرفی می کند.

همچنین برای جذب دوست پسر خود و وابسته کردن او می توانید جملات عاشقانه برای دوست پسر استفاده کنید.

در آخر نیز جملاتی که زنان را عاشق می کند به همراه پیام های جذب کننده دختر به شما معرفی می کنیم.

حرف های عاشقانه به شوهر

حرف های عاشقانه برای شوهر جانشین مناسبی برای کلمه دوستت دارم است و شما می توانید با کمک این جملات دلبرانه و پیام های جذب کننده برای مرد، همسر خود را از احساساتان نسبت به او آگاه کنید و به او این اطمینان را ببخشید که معنا دهنده و زیبایی بخش زندگی شما است و مهر و محبتش هیچوقت از قلب شما بیرون نمی رود.

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد رابطه عاشقانه با شوهر ارسال متن عاشقانه و استفاده از کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای او است و شما می توانید جملات عاشقانه برای جذب مرد را در شبکه های پر مخاطب اجتماعی ارسال کنید و از این طریق عشق و عاطفه بیشتری را بین خود و همسرتان ایجاد کنید.

ممکن است فکر کنید که همیشه تمام حرف های دلخواه و مورد علاقه شوهرتان را به او می زنید، اما باید بدانید لحن حرف زدن در مورد پیام های جذب کننده بسیار مهم می باشد و اینکه از کلمات چگونه استفاده کنید بسیار مهم است.

گاهی اوقات حرف های عاطفی <Emotional words> بسیار بد زده می شود و نه تنها مردان از آن خوششان نمی آید بلکه ممکن است آنها را دلخور کند.

شما باید بدانید که چگونه و در چه مواقعی با استفاده از پیام های جذب کننده از آنها قدردانی کنید و هم چنین چه زمانی و چگونه از آنها تعریف کنید. قبل از هر چیز باید رابطه ای دوستانه با همسرتان برقرار کنید و بعد از عباراتی که در زیر نمونه ای از آنها را برایتان آورده ایم استفاده کرده و این کلمات محبت آمیز را به شوهرتان بگویید:

تو تنها کسی هستی که می تونم باهاش درد و دل کنم

باید به شوهرتان بفهمانید که او تنها کسی است که از صحبت کردن با او بسیار لذت می برید و می توانید احساسات و درد و دل هایتان را به او بگویید و اجتناب از قرار دادن چنین بار احساسی سنگینی، بر دوش مردان نه تنها درست نمی باشد بلکه تمامی مردان دوست دارند که حامی و پشتیبانی برای مشکلات همسرشان باشند.

زمانی که مشکلی دارید و یا اینکه احتیاج دارید با کسی حرف بزنید ،به شوهرتان بگویید که میدانم که می توانم این حرف ها را به دختر و مادرم هم بزنم، اما تو بهترین شنونده برای من هستی. من عاشق صحبت کردن و درد و دل کردن با تو هستم .به این دلیل که همانطور که تو مرا قبول داری من هم تو را واقعا قبول دارم. این که شما واقعا به حرفهای من گوش می دهید برایم لذت بخش می باشد. اینگونه موارد همگی از پیام های جذب کننده و جملات دلبرانه برای مرد است. علاوه بر این می توانید از جملات عاشقانه مخصوص نامزدها هم استفاده کنید.

هدیه ای که برام گرفتی ،دقیقا همونی هستش که می خواستم

به او بگویید : وای از کجا می دانستی من این هدیه را همیشه آرزو داشتم .با باز کردن هدیه ، کف دستتان را به هم بزنید و اینگونه احساستان را بیان کنید. قدردانی از هدیه ای که او برایتان گرفته است و استقبال از آن بسیار خوب است و او را بسیار ذوق زده خواهد کرد.

مهم نیست که از این هدیه خوشتان آمده یا نه ،به هرحال او این هدیه را برایتان خریده است و نیاز به تشکر و قدردانی و شنیدن حرف هایی که مردان را عاشق می کند، از سوی شما دارد.حتی می توانید در چند روز باقی مانده به یک روز خاص مانند تولدتان ،در مورد اینکه چه چیزی این روزها دوست دارید بخرید صحبت کنید ،تا او را برای تصمیم گیری در انجام خرید راحت تر کرده باشید.

عاشق سورپرایزها و کارهای فوق العادتم

از جملات عاشقانه برای جذب مرد این است که اگر شوهرتان روزی شما را با چیز کوچکی مثلا یک دسته گل خواست سورپرایز کند، حتما به آن اهمیت دهید و از آن استقبال کنید.

مهم نیست کار فوق العاده ای که او برای شما در نظر گرفته است، یک برنامه ی کوچک است یا بزرگ، بلکه مهم آن است که حتما هیجان خود را از انجام این کار به او نشان دهید و از کلمات محبت آمیز و عاشقانه استفاده کنید.

این از پیام های جذب کننده است که باعث می شود تا اعتماد به نفس او برای انجام این جور کارها بالا برود و به حفظ رابطه عاشقانه کمک می کند. همانطور که می دانید این جور کارها بیشتر با زنان می باشد.

اما اگر تمامی زن ها از کارهای کوچکی که همسرشان برای خوشحالی آنها انجام می دهد رضایت داشته باشند و با جملات دلبرانه برای مرد از آن ها استقبال کنند، مطمئن باشید که مردان هم در این کار پیشرفت خواهند داشت.(همچنین نگاه کنید به لیست کلمات عاشقانه)

لیست کلمه های عاشقانه برای شوهر

نوین اطلس دات کام دریافته است کلمه های عاشقانه برای شوهر همراه با لحن و فضای متناسب عاشقانه، می‌توانند در ایجاد فضای عاطفی و افزایش عشق در خانه و خانواده و دلبری از همسر تاثیرگذار باشند.

جملات عاشقانه قابلیت تاثیرگذاری بر احساسات شوهرتان را دارا هستند و جزو پیام های جذب کننده محسوب می شوند.
همچنین برای رفع کدورت ها و از بین بردن دلخوری ها نیز می توانید از این کلمه های عاشقانه برای شوهر خود استفاده کنید و در این مطلب لیستی از نمونه‌های زیبا از جملات عاشقانه برای شوهر را گردآوری نموده‌ایم که می‌توانید آنها را به او بگویید و یا به صورت پیام های جذب کننده برای شوهرتان ارسال کنید:

لیستی از زیباترین کلمه های عاشقانه و احساسی برای شوهر

  • نمی‌دانم تو را به خورشید تشبیه کنم یا دریا. فقط می‌دانم همیشه باید مثل خورشید بر خانه بتابی تا به تو گرم شود و همیشه باید مثل دریا زلال باشی تا خانه با وجودت آرامش بگیرد.
  • چشمانم همیشه به راه تو دوخته شده است. قدم‌هایت را شماره می‌کنم تا به خانه برگردی.
  • فقط تویی که می‌توانی آرزوهای مرا برآورده سازی. در دنیا آرزویی ندارم جز اینکه مهربان باشی و به من لبخند بزنی.
  • از آن روزی که به تو پایبند شدم و قسم وفاداری خوردم، هر دم و بازدمم به یاد تو و به نام تو بوده است. این مورد از بهترین جملات دلبرانه برای مرد خواهد بود.(همچنین نگاه کنید به ۹ قانون در دلبری با موبایل از راه دور)
  • وقتی خانه نیستی دلشوره می‌گیرم، گویی در این خانه تنهایی می‌خواهد مرا از پا دربیاورد. همیشه با من باش و تنهایی را از من دور کن.
  • نمی‌دانستم چکار کنم؛ اگر نمی آمدی !اگر نمی‌آمدی نگاهم معنا پیدا نمی‌کرد و اگر نمی‌آمدی اشکم را هیچ کس پاک نمی‌کرد. ممنونم که آمدی.
  • هیچ‌کس از دل من خبر ندارد. من عاشق زار تو هستم و بی‌قراری که منتظر شنیدن صدای آرامش‌بخش تو هستم.
  • از جملات عاشقانه برای جذب مرد این است که بگویید همسرم، تو بهترینی. به خاطر همه خوبی‌هایت ممنونم. تو فرشته نجاتی فرشته مهربان من. بهترین روز زندگی‌ام را در کنارت تجربه کردم. تو مهربان‌ترین همسر دنیایی. امیدوارم لایق این همه عشق تو باشم. عاشقانه دوستت دارم، همه هستی من و نور زندگی من.(همچنین نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)
  • هرگاه پیش من هستی، نمی‌خواهم سر هیچ کار دیگری بروم. می‌خواهم تا ابد بنشینم و چشم‌هایت را نگاه کنم. تا عمق چشم‌هایت را نگاه کنم تا مطمئن شوم بی‌نهایت دوستم داری.
  • در لحظه‌های تنهایی‌ات روی تمام مهربانی‌ام حساب کن. خستگی‌هایت را به دست‌هایم بسپار.
  • از دیگر کلمات محبت آمیز و عاشقانه این مورد می باشد: عشق زیبای من؛ تو زیباترین بهانه برای نفس کشیدنی، تو پاک‌ترین شعر عاشقانه‌ای، تو بهترین معنای دوست داشتنی، تو شاه بیت غزل زندگی‌ام هستی. تو را عاشقانه دوستت دارم. من و تو با هم یعنی یک عشق مقدس، یک قصه بی‌پایان.(همچنین نگاه کنید به جملاتی که دل مردان را آب می کند)

کلمات محبت آمیز برای مردان برای جذب دوست پسر

خوب است بدانیم که دل آدمی به محبت زنده است و همه‌ی انسان‌ها تشنه‌ی محبت هستند و دوست دارند محبوب دیگران باشند. فراموش نکنید که دوست پسر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست و تشنه‌ی محبت و عشق و شنیدن پیام های جذب کننده است. پس بهتر است با جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند آشنا باشید.

شاید بتوان گفت این احساس در دوران نامزدی چندین برابر می‌شود؛ زیرا در آغاز پیوند دختر و پسر که یکدیگر را همه‌چیز و همه‌کس هم می‌دانند، انتظار دارند طرف مقابل آن‌ها را به اندازه‌ی همه‌ی کسانی که تاکنون در زندگی‌شان وجود داشته (مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، دوستان و …) دوست بدارند.

در این شرایط وقتی ابراز علاقه از سوی آن‌ها به درستی صورت نگیرد، ضربه‌های روحی سختی وارد می‌سازد و امیدها و آرزوها‌ی‌‌‌‌شان را نقش بر آب می‌کند. درواقع بدون ابراز کلمات محبت آمیز و عاشقانه به شیوه ی درست باید دور ازدواج با مرد مورد علاقه ی خود را خط بکشید زیرا مردان به محبت و جملات عاشقانه برای جذب مرد، نیاز دارند اگر متوجه شوند شما نمی توانید این نیاز را برآورده کنید هیچ وقت شما را برای ازدواج انتخاب نمی کنند.

علاوه بر کلمات محبت آمیز و عاشقانه می توانید از راهکارهای زیر برای جذب مردان استفاده کنید:

  • توجه به یکدیگر و ارزش قائل شدن

محبت وقتی که ابراز می‌شود، شیرینی دوچندانی پیدا می‌کند؛ بنابراین محبت خود را در قالب زیباترین جملات به همسرتان ابراز کنید و فراموش نکنید که زبان بدن در روابط عاشقانه نیز مهم است.

از همین ابتدا عادت کنید همسرتان را همیشه با القاب زیبایی چون عزیزم،‌ مهربانم و… صدا بزنید و از جملات دلبرانه برای مرد و پیام های جذب کننده استفاده کنید.

تا جایی که ممکن است از بیان گله و شکایت و غر زدن‌های بی‌مورد خودداری کنید چرا که یکی از راه های کاهش دعوا می باشد.

همیشه به خاطر کارهای خوب همسرتان، هرچند کوچک و کم اهمیت، از او تشکر کنید.

وقتی همسرتان از موضوعی ناراحت است، صمیمانه به حرف‌هایش گوش دهید و به جای نصیحت کردن فقط شنونده‌ی خوبی باشید.

در زمینه‌های گوناگون به علاقه‌مندی‌های همسرتان توجه کنید و به آن‌ها اهمیت دهید

  • ملاقات های دوستانه

معمولاً دختر و پسرها در این دوران شیرین و به یاد ماندنی، دیدارهای دوستانه زیادی دارند. این ملاقات ها نیز باعث افزایش علاقه و محبت میان آنها می شود. البته به شرطی که:

ملاقات ها دوستانه و عاشقانه باشند.

یکی از راه های حفظ رابطه عاشقانه این است که دختر و پسر در این ملاقات ها، به هم کلمات محبت آمیز و عاشقانه بگویند و از تحقیر، ‌تمسخر و … یکدیگر دوری گزینند.

یکدیگر را همیشه با القاب زیبایی چون عزیزم،‌ مهربانم و… صدا بزنند.

خود را پایبند اصول اخلاقی و مهمی چون رازداری، صداقت،‌ عدم مقایسه و… بدانند.

رعایت این اصول و استفاده از جملات عاشقانه برای جذب مرد و پیام های جذب کننده باعث افزایش اعتماد میان زن و مرد و در نهایت افزایش محبت و وابستگی آن ها به یکدیگر می شود.

  • هدیه دادن

«هدیه» یکی از زیباترین نمادهای ابراز مهر و محبت در روانشناسی رابطه عاشقانه بوده و نقش بسیار عجیبی در جذب دلها و افزایش محبت میان افراد دارد. به همین دلیل همیشه افراد برای ابرزا علاقه و محبت به دیگری از هدیه استفاده می کنند. البته برخی گمان می کنند که هدیه هرچقدر گرانتر باشد با ارزش تر و بهتر است درحالی که هدیه فی نفسه ارزشمند است.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

پس یکی از راه های ابراز علاقه و محبت به همسر و حتی جذب مهر و محبت او به خود در دوران عقد دادن هدیه است. البته در تهیه هدیه توجه به چند نکته لازم و ضروری است:

هدیه ای که تهیه می شود باید متناسب با علایق و سلیقه فرد مقابل باشد.

حتماً هدیه را به وسیله جعبه ای زیبا یا کادویی قشنگ آراسته کنید.

بر روی هدیه جمله ای زیبا چون : تقدیم به عزیزترینم،‌ مهربانم دوستت دارم و… نوشته شود تا نهایت محبت هدیه دهنده به فرد مقابل را نشان دهد.

معمولاً گل یکی از زیباترین هدیه ها برای خانم ها محسوب می شود که حاوی پیام های جذب کننده زیادی بای آن ها می باشد.

جملات جذب کننده ای که زنان را عاشق می کند

علاوه بر شیفته کردن مردان و جملات دلبرانه برای مرد برای جذب و عاشق کردن زنان نیز جملات و کلمات محبت آمیز و عاشقانه ای وجود دارد.

با این بخش قصد دارم به شما نشان دهم جملات محبت آمیز می تواند روی زنان نیز تاثیر خیلی خوبی داشته باشد و آن ها را عاشق خود کند.

اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید.

تا زمانی که با این احساسات درونی تان جمله ای نسازید و همسرتان را از آن ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک تان نخواهد افتاد.

اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا تر شوید.

باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید و برایش پیام های جذب کننده بفرستید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

جملات جذب کننده ای که زنان عاشق شنیدنشان هستند

  • چقدر زیبایی ، چقدر قشنگی

برخی از مردها می گویند اگر بگوییم چقدر زیبایی زنمان خودش را می گیرد یا زنمان خودش می داند که اصلا آنقدرها هم زیبا نیست که از قشنگی اش تعریف کنیم ! و …

شوهران عزیز اشتباه نکنید! زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن ها بگویید که چه چهره زیبایی دارند.

حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد.

البته بی گدار به آب نزنید و بدون آن که برای حرف تان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید. چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی… و از کلمات محبت آمیز و عاشقانه استفاده می کنید او در این پیام های جذب کننده دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر ؟ پس سعی کنید برای این ادعای تان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید چرا که یکی از راه های زنده نگه داشتن عشق می باشد.

  • تو خیلی خاصی

در کنار توصیه به استفاده از جملات عاشقانه برای جذب مرد به مردان هم توصیه می شود به همسرشان بگویند تو خیلی خاصی.
این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد. زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آن ها برای ازدواج درنظر داشته فرق می کنند ( و تمام گزینه ها رو زیر میز گذاشته ! اوباما یادش به خیر !) آن ها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. علاوه بر این ارسال پیامک عاشقانه به همسر نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها، شما را تحت تاثیر قرار داده.

این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند.

از دیگر پیام های جذب کننده این است که زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

در ضمن شوخی هم نکنید مثلا نگویید که تو خیلی خاصی وقتی که زنتان پرسید از چه نظر شما هم سریع بگویید از نظر شلختگی! چرا که ممکن است در نهایت منجر به جدایی عاشقانه شود.

در صورت آشنایی به زبان انگلیسی می توانید مقاله زیر را درباره دلتنگ کردن معشوق به زبان انگلیسی مطالعه کنید:

 

how to make your ex miss you during no contact

مطالب مرتبط:

روش های دلبری از پسر

چگونه به یک مرد محبت کنیم

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم 

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

کلمات محبت آمیز و عاشقانه

چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

چیکار کنم عشقم بهم زنگ بزنه

 



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.