no-img
نوین اطلس

حرفهایی که مردان را عاشق میکند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

حرفهایی که مردان را عاشق میکند
امتیاز 4.30 ( 10 رای )
zip
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

حرفهایی که مردان را عاشق میکند


این مطلب با عنوان حرفهایی که مردان را عاشق میکند در مورد موضوعات پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند، کلمات مورد علاقه مردان، مردها عاشق چه زنانی هستند، روانشناسی مرد عاشق، جذب مردان مغرور، جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند نوشته شده است.

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

۱٫ نگران نباش ، من با توام.

به گزارش پرشین وی باید بدانید خطا کردن یکی از کارهای بشر است و هیچ اجباری وجود ندارد که کسی هیچ اشتباهی نکند. ولی وقتی همچین چیزی اتفاق افتاد به جای سرزنش کردن او یا تکرار مدام به او که چه اشتباهی کرده است، در عوض به او بگویید چیزی برای نگرانی وجود ندارد و شما طرف او هستید. کمی حمایت می تواند نه تنها شاید مشکل را بدتر از پیش نکند بلکه ارتباط شما را قوی تر نیز خواهد کرد. پس در چنین موقعیتی حرفهایی که مردان را عاشق میکند به کار ببرید.(نگاه کنید به آموزش عاشقانه حرف زدن)

۲٫ بسیار هوشمندانه و با فکر عمل کردی؛ متشکرم!

تشکر چیزی است که هرکسی مشتاق شنیدن آن است حالا چه زن باشد چه مرد. ولی تشکر از سوی کسی که دوستش دارد، دنیا را تبدیل به جای بسیار زیبایی برای زندگی می کند. همسرتان خیلی دوست دارد که این جمله را از سوی شما بشنود که حتی با کوچکترین کار شما راخشنود کرده ویا کارتان را راحت تر کرده است. برای مثال چه غذا پخته باشد چه خانه را مرتب کرده باشد، فراموش نکنید از او تشکر کنید و او همیشه برای شما خواهد ماند.(نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)

۳٫ به تو اعتماد دارم!

همسرتان در هر زمانی نیاز دارد این جمله را از شما بشنود و از جمله حرفهایی که مردان را عاشق میکند همین است. ممکن است شما در حقیقت به او اعتماد و اطمینان داشته باشید ولی تا زمانی که بگویید او از این موضوع آگاه می شود، چرا که حقیقت این است که او مهارت کمی دارد تا بفهمد در فکر شما چه می گذرد. بنابراین اغلب این نکته را به او بگویید تا از جدایی عاشقانه جلوگیری کنید.

۴٫ تو چی فکر می کنی؟

مردان دوست دارند مشکلات را برای شما حل کنند و وقتی خودتان صراحتا این را از او می خواهید، آنها درمی یابند که نه تنها به او اعتماد دارید بلکه معتقدید او قادر است راه حلی پیش پای شما بگذارد. پس این جمله از حرف های عاشقانه برای جذب مردان می باشد.

۵٫ دوستت دارم

مهم نیست چه مدت طولانی است باهم هستید و یا ازدواج کردید، این دو کلمه جادویی هرگز قدیمی نمی شود.به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید.

نکته مهم در رابطه با چیزی که به او می گویید این است که خودتان به راستی آن را از قلب خود بگویید. وقتی شما چیزی که احساس می کنید را می گویید ، آن جملات بسیار پرمعنی تر برای او خواهد بود و احترام او به شما بیشتر خواهد شد چرا که حرفهایی که مردان را عاشق میکند را در برابر وی به کار برده اید.(نگاه کنید به سیاست های دخترانه برای جذب پسران)

کلمات مورد علاقه مردان

جملات زیر را که درخواست هایی با انرژی مردانه هستند بخوانید و آن ها را به فرمی مطلقاً زنانه تبدیل کنید.
– “عزیزم، لطفا کت و شلوار سرمه ایت با پیراهن سفید رو امشب برای مهمونی بپوش”
– “عزیزم، تو باید به مادر من احترام بیشتری بذاری و امشب با من بیای”
– عزیزم، لطفا این لباس رو برام بخر”

مردها عاشق چه زنانی هستند

مرد شما عمیقا می‌خواهد که او را به خاطر خودش دوست داشته باشید، نه به دلیل کارهایی که می‌تواند برای شما انجام دهد با دانستن این موضوع می توانید راه حفظ رابطه عاشقانه خود را پیدا کنید.

جامعه معمولا به ما می‌آموزد که ارزش جنس مذکر به کارکرد اوست ـ یعنی توانایی او در فعالیت، قبول مسئولیت، کنترل کردن، برتر بودن و کسب موفقیت ـ از ترس این که مبادا برچسب «زن صفت» بگیرد. اجازه ندهید که این نقش ظاهری او، شما زنان را به اشتباه بیندازد.

حقیقت این است که زیر پوشش این همه شرط و شروط، کودکی است درست مانند شما‌ که می‌خواهد به دلیل چیزی که هست دوست داشته شود. او آرزوی ارتباط با زنی را دارد که تحت هر شرایطی با او آرام بگیرد، حتی اگر همیشه برنده، سازنده و درصدر نباشد. بسیار محتمل است که نتواند از چنین خواسته قلبی خود با شما سخن بگوید و به همین علت ممکن است شما هم هرگز متوجه احساس ناخوشایند او نشوید.

مردان، برخلاف زنان، در بیان عواطف «ظریف‌تر» خود، دچار مشکل می‌شوند. اگر این نکته کلیدی را در ذهن داشته باشید، از این پس می‌توانید چیزهای مهمی را درباره همسر خود بفهمید و بدانید چگونه از همسر دلبری کنید. با توجه به وضع و روحیه او سر صحبتی صمیمانه را باز کرده و با بیان این عبارات وارد شوید که چقدر دوست‌داشتنی است، وقت گذراندن با او چقدر برایتان شیرین است و این که چقدر دوست دارید درباره روزی که پشت سر گذاشته اید با او صحبت کنید.

زنی که خودش را دوست دارد
اگر از مرد خود به عنوان مهره‌ای استفاده می‌کنید که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید، باید بدانید که هرگز برای شما کافی نیست و پیوسته به دنبال ابزار دیگری خواهید گشت. برداشت او از این وابستگی می‌تواند به‌قدری ناگوار باشد که احساس کند نمی‌تواند خود واقعی‌اش را بروز دهد. معمولا بین عدم رضایت شخصی زنان از خودشان و تمایل آنها به انتقاد شدید از همسرانشان ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. افراد ویژگی‌هایشان را در دیگران منعکس می‌کنند.

به عبارت ساده‌تر، اگر شما از خودتان ناراحت باشید، احتمالا مدام از همسر خود و دیگران انتقاد می‌کنید و در نتیجه حرفهایی که مردان را عاشق میکند را به کار نخواهید برد. تجربه نشان می‌دهد بازخوردی که از دیگران می‌گیرید باید تا ۷۵ درصد مثبت و حداکثر ۲۵ درصد منفی باشد. اگر این نسبت معکوس است، در ذهن خود تصویر غیرواقعی و بشدت قهرمانانه‌ای از مردان ساخته اید و در پی انتقادهای ناتمام شما، آنها نیز خود را در دامی می‌بینند که هرگز نمی‌توانند از آن رها شوند و در مقابل با بی توجهی و نادیده گرفتن شما، واکنش نشان می‌دهند.

روانشناسی مرد عاشق

-یکی از مسائلی که برای یک مرد بسیار حائز اهمیت است ، پشتکار او برای رسیدن به اهدافش می باشد . طبق روانشناسی رابطه عاشقانه یک مرد از اینکه در امور مختلف خبره باشد به خود می بالد ، خصوصا اینکه قادر به تعمیر لوازم بوده ، بر مشکلات پیروز شود و یا بتواند ر اه حلی برای آنها بیابد. مردان از پند و اندرز گریزانند و نسبت به آن حساسیت دارند . شما می توانید به آرامی و با نصیحت کردن ملایم یک مرد ، او را متوجه سازید که امکان دارد در برخی موارد خودش نداند باید چه کاری انجام دهد و اصولا از عهده چه نوع کاری بر می آید .
-اصولا مردها مشکلاتشان را به تنهایی حل می کنند و فقط از کسی کمک می خواهند که برای حل مشکلاتشان ارزش قائل باشند .
-پذیرفتن عشق واقعی مردی که سالروز تولد همسرش و یا سالگرد ازدواجشان را از یاد برده باشد ، برای زنان بسیار دشوار است .
-یک مرد پیش از آنکه بر عیوب دیگران متمرکز گردد ، باید از معایبش آگاه شود .
-وقتی مردی بر روی مسئله خاصی متمرکز می گردد . تمرکز او کاملا هدفمند و کارآمد خواهد بود . همینطور امکان دارد این توجه بتواند چشمش را بر روی نیازهای دیگر ببندد .
-وقتی مردی به غار تنهایی اش پناه می برد ، از میزان فاصله ای که بین خودش و همسرش ایجاد کرده ، اطلاعی ندارد .
-اگر زنی به شوهرش اجازه ندهد تا برای مدتی در خلوت خود سیر کند ، احساس دلتنگی مرد برای با هم بودن از بین خواهد رفت .
-عوامل اصلی بروز استرس در یک مرد جدایی ، نارضایتی و سکوت هستند .
-بعضی معتقدند که مردان از برقراری ارتباط فقط به دنبال رابطه جسمانی هستند ، اما حقیقت این است که مردها در پی رسیدن به عشق هستند و تنها راه دستیابی به آن را برقراری روابط جسمانی می دانند .
اگر یک زن در مقابل تمایلات و نزدیکی های شوهرش ناز و عشوه کند ، تعجب او را بر می انگیزد ، زیرا یک مرد همیشه به دنبال فرصتی است تا بتواند همسرش را خشنود سازد و باید زبان بدن در روابط عاشقانه را بداند.
-اگر زنی در وضعیتی باشد که تمایلی به برقراری رابطه جسمانی ندارد ، شوهرش احساسش را به درستی درک نمی کند و تصور می کند که همسرش او را نپذیرفته است .

جذب مردان مغرور

۴ راه تضمینی برای جذب پسر مغرور و شیفته کردن مردان:

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص موردهای مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهیدو سپس حرفهایی که مردان را عاشق میکند به کار ببرید.

برای مطالعه ی این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

عالی به نظر می رسی

من عاشق هیکل تو هستم.

حق با شماست

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع بازگشت سریع معشوق مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

بیشتر بدانید:

عاشق کردن پسران مغرور

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

روانشناسی مردان در عشق

جذب پسران به خود ( تضمینی)

چگونه با پسرها حرف بزنیم

کلمات جادویی برای مردان

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

چگونه یک مرد را قانع کنیم

راه های جذب پسر مورد علاقه

زبان چشم عاشق



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.