no-img
نوین اطلس

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند
امتیاز 4.75 ( 4 رای )
zip
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند


این مطلب در مورد موضوعات چگونه مردان را به چالش بکشیم، جملاتی که مردها را عاشق میکند، مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند، چگونگی به چالش کشیدن مردان، راههای جذب مردان برای ازدواج، مردان چه اندامی را دوست دارند، آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند نوشته شده است.

چگونه مردان را به چالش بکشیم

۱) اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا کرده اند خوشحال می شوند.

۲) مردها دنبال خانمی می گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم ها اغلب تصور می کنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم می باشد. مردها لزوما به دنبال خانم های کمر باریک نمی گردند و اکثر آنها از خانم های چهل کیلویی خوش شان نمی آید، بلکه آنها می خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی که قیافه خوبی داشته باشد لذت می برند و من فکر نمی کنم که مردی چیزی جز این به شما بگوید.

۳) مردها به دنبال خانم هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند. بوسه روز عید و یا عشق بازی ها اصلا به حساب نمی آیند و این جزئی از خصوصیات خانم هاست. آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی می گردند که بتوانند از صمیم قلب به او اعتماد کنند.

۴) مردها می خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم هایی که در محیط های اجتماعی فعالیت می کنند برای مردها قابل قبول تر هستند چرا که آقایون تصور می کنند خیلی بهتر می توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.

۵) مردها به دنبال خانم هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم ها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

جملاتی که مردها را عاشق میکند

– تقدیر و تشکر از مردها: هر عبارت یا جمله‌ای که در بر دارنده‌ی تقدیر و تشکر از رفتار یک مرد باشد موجب خشنودی‌اش می‌شود؛ چرا که مردها دوست دارند از آن‌ها تقدیر شود. اگر هر ماه که با دست خود نفقه را به همسرش تقدیم می‌کند، همسرش پیششانی او را ببوسد و به او بگوید: «خدا روزی‌ات را زیاد کند و تو را غنی گرداند و این از فضل و خیر توست» بسیار خوشحال می‌شود.

– ستایش پیشرفت‌هایش: مرد بسیار دوست دارد که از پیشرفت‌ها و کارها و تلاشش تعریف شود در حقیقت آن‌ها دوست دارند همسرشان تلاششان را ببیند. مثل تشکر و قدردانی از زحمات و خستگی او به خاطر خانواده، یا تشکر برای تلاش‌اش به خاطر به پایان رساندن انجام معامله‌ای.

یک نکته مهم در دنیای مردان وجود دارد که لازم است آن را بدانیم و آن این‌ که هرچه سن مرد بالا می‌رود، کلمات و جملاتی که او مایل به شنیدن آن‌هاست و کارهایی که دوست دارد در قبالشان انجام دهید تغییر می‌کند، به عبارت دیگر علایق و سلایق با بالا رفتن سن تغییر می‌کند.

پس پسر ۲۰ ساله با یک مرد ۴۰ ساله فرق دارد و این دو با یک مرد ۶۰ ساله متفاوت هستند؛ چرا که مردان با مرور زمان در تجدی و تغییر از زنان سریع‌تر پیش می‌روند.

بنابراین زن زیرک و باهوش روی تغییر اعمال و جملاتش در زمان‌های متفاوت حساس و حریص است و با این کار باعث می‌شود مرد بیشتر به او تعلق خاطر پیدا کرده و برای کارهای جدیدی که همسرش می‌خواهد انجام دهد مشتاق است.

– احساس این‌ که به او نیاز دارید: مرد دوست دارد که همسرش به او وابسته باشد حس تکیه‌گاه بودن، مردانگی را در آن‌ها تقویت می‌کنند، نیازهایتان را به مردهایتان بگویید این‌گونه احساس موفق بودن را در خود حس می‌کنند، برای استقلال خود تلاش نکنید بلکه همیشه به شوهرتان تکیه دهید، که این امر محبت را میانتان بیشتر می‌کند.

مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند

خصلت های بد خانم ها

شماره ۱ خانم ها وانمود می کنند که پاک و معصوم هستند چیزی که در تعداد بسیار زیادی از خانم ها دیده می شود این است که قصد دارند تا وانمود کنند در زیر یک نور الهی هستند و همیشه از شما خیلی پاک تر هستند. هیچ وقت حاضر نیستند تا اعتراف کنند که به خیابان گردی می روند و تعداد دوست پسرهایشان از ۵ نفر هم بیشتر است. البته آن دسته از خانمهایی که واقعا پاک و معصوم می باشند قابل تحسین هستند اما بقیه باید از سرپوش گذاشتن روی کارهایشان دست بردارند. این حق مسلم خانم هاست که به اندازه آقایون سرگرمی داشته باشند و از زندگی خود لذت ببرند و نهایتا هم مردی را برای زندگی آینده خود پیدا کنند که قادر به درک تمام این موارد باشد.

شماره ۲ از سایر خانم ها انتقاد می کنند برای چه هیچ خانمی نمی تواند از خانم دیگر تعریف کند؟ اونها دوست دارند از تمام مسائل مربوط به خانم های دیگر ایراد بگیرند حال از وزن و مدل مو گرفته تا… تنها یک خانم می تواند تشخیص دهد که کفش خانم دیگری با کیفش ست نیست و با همین مطلب می تواند او را به خاک سیاه بنشاند. البته عده بسیار معدودی از خانم ها می توانند جذابیت خانم های دیگر را بپذیرند (و خوشبختانه او را به جمع دوستانه شان دعوت کنند) اما بسیاری از آنها دوست ندارند همسرانشان جذب زیبایی و محبوبیت خانم های دیگر شوند. اما با وجود تمام این حرف ها آقایون به طور ناخودآگاه خانم های زیبا و جذاب را خواهند دید.

شماره ۳ حسودی می کنند .بیشتر اوقات تنها اشاره به اسم یک خانم دیگر می تواند برای شما مرگ را به همراه داشته باشد. حال تصور کنید چگونه می خواهید در جنگی که به دلیل رفتن شما به کلاب رقص شبانه به وجود آمده آست پیروز شوید

شماره ۴ خود را نیازمند نشان می دهند بعضی از خانمها همیشه چند خط مشی بسیارسری را دنبال می کنند. آنها از همسرانشان انتظار دارند که تمام توجهشان را به آنها معطوف کنند، آنها را تر و خشک کنند و به آنها بگویند که تا چه حد وجودشان استثنایی و ویژه است. آنها می خواهند مردها را به یک صندوقچه احساسات تبدیل کنند و از آنها انتظار پشتیبانی اخلاقی، ذهنی و عاطفی دارند.در این قسمت یک تضاد جدی بین آن دسته از خانم ها که ذکر شد و دسته دیگری که به بیرون از خانه رفته، کار می کنند و خود را مستقل نشان می دهند وجود دارد. دسته دوم جزء گروهی هستند که هنگام عاشقی واقعا متزلزل می شوند. البته شاید دانستن این مطلب برای شما خالی از لطف هم نباشد که آقایون خانم های سرسخت را ترجیح می دهند زیرا حداقل در این حالت می توانند اندکی آرامش ذهنی خود را حفظ کنند.

چگونگی به چالش کشیدن مردان

هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

راههای جذب مردان برای ازدواج

راه های مختلفی برای جذب پسران به خود و ازدواج با آن ها وجود دارد. بیشتر این راه ها در دو دسته ی عمده قرار می گیرند.

دسته ی اول تلاش برای جذب فردی است که از علاقه شما به خود آگاه نیست و دسته ی دوم تلاش برای جذب فردی است که نسبت به علاقه ی شما به خودش آگاهی دارد.

زیرکانه ترین راه در واقع راه های دسته ی دوم هستند.

ادامه ی این مقاله را می توانید در لینک زیر دنبال کنید:

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

مردان چه اندامی را دوست دارند

اندام مناسب برای دختران ایرانی
ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود.

اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.
اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند.
اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

پیش قدم شدن زن برای رابطه

به او بگویید:من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم، اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم. یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.

بیشتر بدانید:

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

مرد عاشق چه می کند

راه های جذب پسر مورد علاقه

مردان چگونه ابراز عشق میکنند؟

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

مرد متولد بهمن



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.