no-img
نوین اطلس

شیفته کردن مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شیفته کردن مردان
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

شیفته کردن مردان


در این مطلب از نوین اطلس دات کام راهکارهایی برای شیفته کردن مردان به شما ارائه می دهیم. راه های جذب پسران برای ازدواج یکی از راهکارهای شیفته کردن مردان و ازدواج با آن ها می باشد. راههای جذب مردان مغرور برای جذب مردان به خود نیز معرفی شده است. قانون جذب مردان راز عاشق شدن را به شما نشان می دهد و بیان می کند برای جذب مردان چه باید کرد. اگر به همکار مرد خود علاقه دارید جذب همکار مرد یکی از موضوعات آموزش جذب مردان می باشد.

راه های جذب پسران برای ازدواج

برای جذب مردان برای ازدواج نوین اطلس دات کام به شما پیشنهاد می کند گام های زیر را دنبال کنید تا بتوانید عشق دو طرفه ایجاد کنید و به این نتیجه نرسید که عشقم رو دوسش دارم ولی اون منو دوست نداره. ممکن است این راهکارها در شیفته کردن مردان ابتدا برایتان عجیب به نظر برسد اما این موارد همان راهکارهایی هستند که شما برای جذب پسران برای ازدواج نیاز دارید.

گام اول: پر هیجان باشید.

مردان ذاتا به دنبال هیجان هستند. آن ها از کودکی از انجام کارهای هیجانی لذت می برند و این گونه بهتر می توانند انرژی خود را تخلیه کنند. بنابراین بدترین کار ممکن زنان در برابر مردان نا امیدی است. دختران کم سن و سال هیجان تر هستند و شور و نشاط بیشتری دارند. به همین دلیل این دختران بیشتر جذب مردان می شوند. بنابراین زنانی که به دنبال جذب مردان هستند توصیه می شود روحیه قوی, شاد و پرانرژی داشته باشند.

گام دوم: مبهم باشید.

بسیاری از مردان مجذوب افراد مبهم می شوند و دوست دارند آن ها را کشف کنند. بنابراین به زنانی که خواستار جذب مردان هستند پیشنهاد می شود درباره تمام جزئیات زندگی یا همه احساسات خود با مردان صحبت نکنند. در واقع با دقت به صحبت هایی که با مردان می کنند, فکر کرده و صحبت های خود را با حرف های بیهوده پر نکنند. همچنین توصیه می شود برای شیفته کردن مردان همیشه در دسترس نباشید و به آن ها اجازه دهید تا فکر کنند شما کجایید و در حال انجام چه کاری هستید.

گام سوم: نمایش هوشمندی

استفاده از کلمات “مانند” و “مثل” در جملات موجب یکنواختی شما با دیگران می شود. در واقع مردان بیشتر جذب زنان باهوش می شوند و آن ها به هوشمندی علاقه دارند. یک زن هوشمند که می داند چه می خواهد و چگونه به خواسته خود می رسد, مردان بیشتری را به سمت خود جذب می کند. نمایش هوشمندی برای مردان مشخص می کند که جنس مخالف آن ها از فکر و تفکر عمیقی برخوردار است. بنابراین به زنان توصیه می شود برای افزایش ضریب هوشی خود تمرین کنند و با سیاست های دخترانه برای جذب پسران آشنا باشند.

گام چهارم: سرگرم کننده باشید.

یکی از ساده ترین راه های جذب مردان و شیفته کردن مردان, همگام بودن با آن ها در مسائلی است که موجب سرگرمی آن ها می شود. اگرچه این راه ساده به نظر می رسد اما اغلب دختران به اشتباه آن را انجام می دهند. در واقع مردان جذب دختران کلیشه ایی و یکنواخت نمی شوند. تماشای برنامه های ورزشی, انجام بازی هایی ویدئویی و … از جمله سرگرم کننده های مردان به شمار می رود که علاقه و تمایل زنان به این برنامه ها می تواند مردان را به سمت آن ها جذب کند.

راههای جذب مردان مغرور

برای جذب مردان مغرور یکی از بهترین روش ها استفاده از زبان بدن می باشد. صحبت کردن، حرکات مختلف بدن و شنوندگی خوب تاثیر خیلی زیاد و به سزایی در جذب مردان به ویژه جذب مردان مغرور دارد. novinatlas.com توصیه می کند از زبان بدن خود به شکلی صحیح در شیفته کردن مردان استفاده کنید.

یکی از موثرترین روش های برقراری ارتباط با دیگران استفاده از زبان بدن است. این مسئله در جذب مردان نیز اهمیت بسیاری دارد. صحبت کردن با زبان بدن در طی گفتگو با جنس مخالف, بسیار موثرتر از صحبت کردن به حالت معمول است. به همین دلیل لبخند زدن و علاقه مندی به صحبت های مردان در طول گفتگو, یکی از روش های جذب مردان به سمت زنان است.

با روش های بسیاری می توان مردان را به سمت خود جذب کنید که در عین سادگی نیاز به تمرین دارند. افزایش اعتماد به نفس زنان, برقراری ارتباط با چشم, گفتن تنها “بله” در طول گفتگو با مردان و انجام کاری که شما را منحصر به فرد می کند, از دیگر راه های جذب مردان است.

جذب مردان به خود

برای جذب هر  مردی به خود باید چندین نکته ی ساده اما مهم را به خاطر بسپارید و آن ها را رعایت کنید. جذب مردان به خود ساده است فقط باید روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید و سعی کنید از کارهایی که مردان از آن بدشان می آید پرهیز کنید. بعضی از این رفتارها به صورت زیر است:

۱.کلید جذب یک مرد این است که مردان دوست ندارند که زن‌ها مثل مادر با آنها رفتار کنند. با شوهر خود مثل مادرها رفتار نکنید.مردها نسبت به زنانی که رفتار و تمایلات آنها را اشتباه می‌پندارند، سرد می‌شوند و احساساتشان را به آنها نشان نمی‌دهند.

۲.آقایان سکوت را دوست دارند، به خصوص هنگام خستگی و گرفتاری، لذا زن باید یاد بگیرد که به سکوت و سکون مرد بها دهد. به خصوص هنگام ورود مرد به خانه.

۳.تا می‌توانید همسر خود را تشویق کنید. هرچقدر روی نیاز مردها به تأیید و تشویق تأکید کنید باز هم کم است. نیاز همسرتان به تأیید و تشویق شما خیلی بیشتر از حد تصورتان است.

۴.مرد دوست دارد به عنوان یک قهرمان قلمداد شود و این کار به او نیروی خاصی می‌بخشد. ولی اگر او را انسانی نالایق بدانید و حس اعتماد به او نداشته باشید، حتماً از مراقبت و محبت به شما دست خواهد کشید. به یاد داشته باشید حرف هایی که مردان را عاشق می کند به کار ببرید.

۵.مرد از زن صمیمیت و وفا می‌خواهد و از زن متواضع خوشش می‌آید. هیچ چیز بالاتر از این مرد را برافروخته نمی‌کند که زنی مقام و موقعیت سابق خود و پدرش را به رخ شوهر بکشد و غرور او را جریحه‌دار سازد.

۶.هرگز سعی در قطع و یا کمتر شدن رابطه او با خانواده و دوستانش نکنید، او را کنترل و محدود نکنید، آزادی‌های قبل از ازدواج را از او نگیرید کاری نکنید که به این نتیجه برسد که با ازدواج محدود شده و به جای اینکه نیازهایش رفع شود بیشتر نیازمند گذشته است.(همچنین نگاه کنید به تاثیر نگاه در عشق)

قانون جذب مردان

قانون جذب مردان شامل مواردی است که تا حد زیادی به خود شما برمی گردد. برای استفاده از قانون جذب مردان باید مهارت های فردی خود را برای جذب مرد مورد علاقه تان تقویت کنید. کافی است قوی باشید و حسادت را کنار بگذارید. همچنین اهداف مشخص داشته باشید. در ادامه ی مطلب بیشتر در مورد این رفتارها صحبت خواهیم کرد.

برای رسیدن به قانون جذب مردان از حسودی بپرهیزید
حتماً شما هم دیده‌اید که در خیلی از موارد بعضی از خانمها با دیدن خوشبختی دیگران حس حسادت شان تحریک می‌شود و افسوس می‌خورند که کاش جای آنها بودند اما باید بدانید که احساس حسادت فقط به خودتان ضربه می‌زند و باعث ناامیدی و بی انگیزگی شما می شود و اجازه نمی دهد که در زندگی پیشرفت کنید و به اهدافتان برسید زیرا حسادت و افسوس خوردن یکی از موانع اصلی در مسیر رسیدن به قانون جذب مردان به شمار می‌رود.

وقتی شما این چنین احساسی نسبت به خودتان دارید با این تفکرات به کائنات اعلام می‌کنید که شما شایستگی رسیدن به خوشبختی را ندارید و لایق چیزی که میخواهید نیستید پس باید این حس را به کلی از خود دور کنید برای رسیدن به قانون جذب مردان روی نقاط مثبت خود تمرکز کنید و تفکرات منفی را دور بریزید.

اهدافتان را بنویسید و روی آنها تمرکز کنید
برای استفاده از قانون جذب مردان باید در ابتدا بدانید به دنبال چه هدفی هستید و فردی که میخواهید زندگی تان را با او ادامه دهید چه ویژگی هایی باید داشته باشد سپس تمامی این خصوصیات را یادداشت کنید به عنوان مثال ظاهر شخصیت شغل و میزان درامد و هر موضوعی که برایتان اهمیت دارد دقت داشته باشید که ایده آل های تان را باید کاملاً منطقی و واقعی بنویسید که باعث نشود در صورت پیدا نکردن شخصی مناسب امیدتان را از دست بدهید.

باید بدانید که هر کسی خوبی ها و بدی هایی دارد به دست آوردن کسی که تمام صفات خوب را داشته باشد کار چندان راحتی نیست وقتی یادداشت کردن معیارهای تان به پایان رسید زمان آن می‌رسد که روی آنها تمرکز کنید و فرکانس های مثبت برای جذب مرد مورد نظرتان را به کائنات ارسال کنید تصویری که در ذهن ساخته اید را باید در همه حال با خود تجسم کنید با انجام این موارد می توانید در رسیدن به قانون جذب مردان موفق باشید.

راز عاشق شدن زنان 

اگر سیگنال های درستی برای زنان ارسال شود خیلی زود عاشق شدن آن ها را به چشم خواهید دید. راز عاشق شدن زن ها در ذهنشان می باشد. درواقع زن ها ذهن پیچیده ای در عاشق شدن دارند و با چیزهایی که ممکن است فکرش را هم نکنید عاشق می شوند. راز عاشق شدن زنان را می توانید در موارد زیر مشاهده کنید:

اگر ندانند که شما دوست شان دارید
کمی مرموز بودن در این زمینه بد نیست. به عقیده روانشناسان کسانی که ندانند شما دوستشان دارید علاقه زیادی به شما خواهند داشت. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده به این نتیجه رسیده اند زنان مردانی را بیشتر دوست دارند که ندانند آیا به آن ها علاقه دارد یا خیر.

اگر شباهت زیادی به همسر کنونی یا سابقشان داشته باشید
این مسئله در رابطه با زنان بیشتر صدق می کند تا مردان. در یکی از تحقیقاتی که روانشناسان در سال ۲۰۱۱ انجام داده اند دریافتند هم زنان و هم مردان چهره جنس مخالفی که شباهت زیادی به همسر کنونی یا سابقشان دارد برایشان جذاب تر است. البته برای مردها چهره ای که شباهت زیادی به همسر کنونی شان داشته باشد جذابیت کمتری دارد تا برای زنان.

برای جذب مردان چه باید کرد

مردان زنانی اجتماعی، خنده رو و مستقل را دوست دارند. برای جذب مردان باید به آن ها نشان دهید این ویژگی های شخصیتی در شما وجود دارد. با دنبال کردن موارد زیر مرد مورد نظرتان می توانید ویژگی های شخصیتی مورد علاقه اش را در شما ببیند و به شما جذب شود. این موارد به شرح زیر است:

۱. اول باید دیگران را دوست داشته باشید
این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

۲. افرادی که در اطراف شما هستند را بخندانید
هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیاییم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

۳. به کسی که می‌خواهید او را جذب کنید توجه ویژه‌ای داشته باشیدتوجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید از حرف های عاشقانه برای جذب مردان استفاده کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

جذب همکار مرد

محیط کاری محیط حساسی است و باید همیشه در آن برخورد درستی داشته باشید. اشکالی ندارد اگر به همکار مرد خود علاقه دارید اما برای جذب کردن او نسبت به خود باید خیلی با احتیاط و درست رفتار کنید. به همین منظور در این بخش از مطلب شیفته کردن مردان، نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد برای جذب همکار مرد خود باید چگونه رفتار کنید:

کد اشتباه ندهید
قبل از هرچیز باید بدانید در محل کار باید چطور رفتار کنید. ارتباط داشتن با همکاران غیرهمجنس و کنترل این ارتباط مثل حرکت بر لبه‌ تیغ است. شما باید شخصیت افراد مختلف را بشناسید و بر آن اساس با آنها رفتار کنید. ممکن است بعضی از رفتارهای شما به سردی بیش از حد یا صمیمیت بی‌اندازه تعبیر شود و برای همکاران شما خوشایند نباشد. ممکن است همکار شما تعریف شما از خود را به حساب پیشنهاد ازدواج بگذارد، پس بهتر است به محض پا گذاشتن در یک محیط جدید اول به رفتار افراد با هم نگاه کنید و حد و حدود روابط را بشناسید. از درددل‌های بی‌دلیل با همکاران غیر همجنس خودداری کنید. دلیلی ندارد آنها جزئیات زندگی شما را بدانند و شما با این کار ناخواسته حق دخالت در زندگی‌تان را به آنها می‌دهید. اگر حس می‌کنید فردی خارج از حد و حدود خود پا گذاشته بهتر است رابطه با او را کنترل کنید یا محترمانه به او تذکر دهید. اگر قصد آشنایی برای ازدواج با یکی از همکارها را داشتید، خارج از محیط کار با او حرف بزنید.

عجله نکنید
قبل از اینکه در یک محیط کار جا بیفتید با کسی رابطه برقرار نکنید. شما به مقدار زیادی زمان نیاز دارید تا هم خودتان را در محیط کار اثبات کنید، هم بتوانید موقعیت شغلی‌تان را تثبیت کنید و هم فرد مقابل را به خوبی بشناسید. در چند هفته و از روی رفتار محبت‌آمیز یک همکار نمی‌توان پی به شخصیت او برد. تصمیمی که برای آشنایی در محیط کار و نامزدی می‌گیرید تصمیم سختی است و عواقب زیادی دارد بنابر این در آن عجله نکنید. همکارها معمولا سال‌ها با هم هستند و شما فرصت کافی برای شناخت و شروع درست یک ارتباط سالم و آینده‌دار را پیدا خواهید کرد.

شرایط را بسنجید
بعضی از محل‌های کار نسبت به روابط بین کارمندان حساس هستند. در ایران تعدادی از شرکت‌های خصوصی استخدام زن و شوهر را ممنوع کرده‌اند بنابراین بهتر است قبل از تصمیم برای ازدواج با همکار، سیاست‌های شرکت در این‌باره را بدانید و از خود بپرسید آیا ارزشش را دارد که به خاطر آن کارتان را کنار بگذارید یا نه.

آموزش جذب مردان

طرز فکر مردان با شما مشابه نیست و اگر می خواهید مردی را به خود جذب کنید باید بدانید او چه انتظاراتی به عنوان یک زن از شما دارد. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این بخش با مشخص کردن این انتظارات شیوه ی درست جذب مردان را به شما آموزش دهیم. البته این موارد بیشتر زمانی کاربرد دارد که می خواهید مردی را که همسر شما است به خود جذب کنید تا وابستگی اش نسبت به شما بیشتر شود.

برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. کسی که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هست‌ند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند.

یک زن مهربان باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

طبق روانشناسی رابطه عاشقانه مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند.

علاقه‌مندی همسرتان را زیر سۆال نبرید
سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های همسرتان ممکن است با سلیقه شما جور درنیایند و شما همان احساس را نسبت به آن فعالیت‌ها نداشته باشید. اما اگر قرار به اشد به هم نزدیک شوید و رابطه صمیمی‌تری داشته باشید، باید فعالیت‌هایی را با یکدیگر انجام دهید. این مسئله کمک می‌کند یکدیگر را بهتر درک کنید و ابعاد دیگر فردی که دوست دارید را نیز به بینید. خودتان هم می‌توانید از قرار گرفتن در محیطی متفاوت لذت ببرید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید
شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً احساسات خود را در قالب واژگان بروز می‌دهند، در حالی که مردها ترجیح می‌دهند سکوت کنند و البته گریه هم نکنند. در بیان عشق هم همین تفاوت وجود دارد. عدم درک این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به ناامیدی گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از یکدیگر شود. زمان خود را با همسرتان به گذرانید و به بینید چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد. بدین ترتیب درک متقابل میان شما افزایش می‌یابد و میزان سۆتفاهم‌ها به حداقل می‌رسد.

مطالب مرتبط:

برای جذب مردان چه باید کرد

قانون جذب مردان

راه های جذب مردان

قانون جذب مرد مورد علاقه

جذب مرد مورد علاقه

آموزش جذب مردان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.