no-img
نوین اطلس

برای جذب مردان چه باید کرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برای جذب مردان چه باید کرد
zip
تیر ۵, ۱۳۹۷

برای جذب مردان چه باید کرد


موضوعات: چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم، جذب پسر مغرور، جذب همکار مرد، چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم، چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم، راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم
وقتی پسر مورد علاقه تان را تشویق و تحسین می کنید …

احساس ارزشمندی و قدرت می کند.
اعتماد به نفس قوی در او به وجود می آید.
استعدادهای نهفته اش شکوفا می شود و فرصتی است تا به توانمندی و ارزش های خود پی ببرد.
او را از ناامیدی نجات می دهد و به زندگی دلگرم می کند.
گاهی یک تشویق، مسیر زندگی فرد را دگرگون می سازد.
ابتدا مشخص کنید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد.

اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.

جذب پسر مغرور

بتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید.

جذب همکار مرد

باارزش باشید

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

خوب لباس بپوشید

خانم ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مردی را به خود جلب کنند.

خانم ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.

چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم

۱. سلیقه‌ی لباس پوشیدن‌تان
مردها عاشق خانم‌هایی هستند که تمیز و مرتب هستند، پس از این موضوع نهایت استفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم می‌شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، . هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم‌نواز باشد و با پوشیدن آن فوق‌العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش‌سلیقه باشد می‌داند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد. این باور رایج که کسی که عاشق‌ات باشد تو را قضاوت نمی‌کند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد، احساس ناامیدی نمی‌کنید؟

۲. عطری وسوسه‌کننده
وقتی با یک آغوش از او خداحافظی می‌کنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق‌العاده‌ای داشته‌باشد. عطر را به مچ دست‌ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است.

می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام‌یک برای‌تان بهترین نتیجه را دارد. خوش‌بختانه مجبور نیستید برای خریدن‌شان از خانه بیرون بروید. با وجود چند فروشگاه الکترونیکی عطر، می‌توانید به‌صورت برخط عطرهای فوق‌العاده‌ای بخرید.

۳. هوش هیجانی بالا(ای‌کیو)
به عنوان یک دختر، اغلب از شما انتظار می‌رود هیجان‌های عمیقی داشته‌باشید. اما معنی‌اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم‌انگیزی شنیدید چشم‌های‌تان را پر از اشک کنید. یک خانم با هوش هیجانی بالا(که به آن ای‌کیو هم گفته می‌شود) می‌تواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برای‌اش الهام‌بخش باشد. این خانم به جای این‌که داستان‌های غم‌انگیز غیرضروری خلق کند، در زمان مناسب جملات مناسبی می‌گوید.

همچنین بخوانید : ۷ ویژگی کسانی که هوش هیجانی بالایی دارند

۴. زیاد لبخند بزنید(البته نه غیرضروری)
مردها دیوانه‌ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر این‌صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه‌تان را به او بدهید و به جوک‌های‌اش بخندید. نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید. او بقیه‌ی کارها را انجام می‌دهد.

۵. با او بحث کنید و کم نیاورید
یک دختر جذاب کم‌عقل فقط چند ساعت جالب است. بیش‌تر مردها دختری را می‌خواهند که از امور جهان آگاهی داشته‌باشد و با آنها منطقی بحث کند. مردان واقعی عاشق این هستند که به آنها نشان دهید آی‌کیوی بالایی دارید.

چگونه پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم

۱ – مردان با فشار اجتماعی کمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یک عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

۲ – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسک خسارات مالی که احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

۳ – این در سرشت و طبیعت مردان است که هر چیزی را که موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشکلات یک مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یک زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

۴ – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند که مطمئن شوند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند که: نکند سر و کله یک دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یک رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟

راه های جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج

گنده دماغ نباشید

گفتیم که نباید بیش از اندازه به یک مرد چسبید و او را با عاشق و مراقبت کردن محاصره کنید؛ اما معنای این حرف این نیست که با عقب نشینی کردن و پس زدن یک مرد، میل او به ماندن کنار خودتان را بیشتر می کنید.

مردها از بی تفاوتی متنفرند، پس تصور نکنید اگر از او فاصله بگیرید و به فردی که در خیالتان دوست دارید با او ازدواج کنید، بی اعتنایی کنید، مقدمات ازدواج تان با او زودتر فراهم می شود. در رابطه با او، تعادل را رعایت کنید؛ نه آن قدر دور شوید که شما را نبیند و نه آن قدر نزدیک شوید که حضورتان آزارش دهد.

همه فن حریف شوید

با رفتارهایتان این تصور را ایجاد نکنید که زنی بی پناه و محتاج به او هستید و اگر ترکتان کند، هیچ دل خوشی ای برای زنده بودن ندارید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن راهی برای پایبند کردن او و سر سفره عقد نشاندنش باشید، توانایی های خودتان را بالا ببرید.

مردها از زن های چندبعدی خوششان می آید. وقتی فرد مقابلتان توانایی های متعدد شما را ببیند، با اطمینان بیشتری به ازدواج فکر می کند، پس برای تقویت کردن خودتان و توانایی هایتان به عنوان یک زن امروزی تلاش کنید و خودتان را چندبعدی پرورش دهید.

اگر می خواهید با پنهان کردن واقعیت های زندگی تان و سرپوش گذاشتن روی ناتوانی هایتان، او را به این رابطه پایبند کنید، به نتیجه ای نخواهید رسید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

اسرار جذب زنان

خصوصیات متولدین فروردین



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.