no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین فروردین


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین فروردین
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین فروردین


در خصوصیات متولدین فروردین شور و اشتیاق فراوانی دیده می شود. آن ها بسیار سر حال و پر از هیجان هستند. اگر می خواهید خصلت فروردینیها را بدانید باید به انرژی و ماجراجویی فکر کنید.

در این مطلب نوین اطلس دات کام هم خصوصیات مردان فروردینی و هم خصوصیات متولدین فروردین زن را به شما معرفی می کنیم. با توجه به این خصوصیات به شما نشان می دهیم چگونه یک مرد فروردینی را عاشق خود کرده و چگونه یک زن متولد فروردین را به خود جذب کنید.

خصلت فروردینیها

فروردینیها پر جنب و جوش، فعال و بسیار عجول هستند. از خصلت های آن ها می تواند به رک گویی و بی پروایی نیز اشاره کرد. متولدین فروردین خیلی زود نسبت به همه چیز عکس العمل نشان می دهند. آن ها عاشق قدرت بوده و برای رسیدن به آن بسیار بی طاقت هستند. البته در این مورد لایق و کاردان می باشند وبرای قدرت از خود صلاحیت نشان می دهند.

از دیگر خصلت های متولدین فروردین می توان به دقت بسیار زیاد آن ها و هوشیاری و علاقه ی زیاد به مطالعه اشاره کرد. هم چنین آن ها شهامت خیلی زیادی دارند . بسیار مبتکر و صاحب عقیده هستند. البته متولدین فروردین اصلا اشتباهات خود را نمی پذیرند و بسیار هم خودخواه هستند. آن ها گاهی خشک و یک دنده می شوند و خیلی غیر منطقی عمل می کنند. از خصوصیات بد دیگر فروردینیها می توان ستیزه جویی را نیز نام برد. متولدین فروردین در ظاهر ضعیف تر از باطنشان هستند اما احساس مسئولیت بسیار زیاد را نمی توان در آن ها انکار کرد.

خصوصیات متولدین فروردین مرد

مرد متولد فروردین می خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد‎. از خصوصیات او می توان گفت مردی است رک و راست، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده می باشد.

منجمین، مرد متولد این برج را با جملات جالبی توصیف کرده اند. ( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نیروهای صادق و رک و راست) او برای زن می تواند یک آن بسیار هیجان انگیز و گرم و ایده آل باشد و یک آن دیگر سرد و یخ و بی تفاوت وگریزان.

اگر در جستجوی یک مرد سربه راه ، همیشه یکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستید، او را به همسری انتخاب نکنید. اما اگر طالب فقط عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست.

چگونه مرد متولد فروردین را عاشق خود کنیم

برای عاشق کردن مرد متولد فروردین باید گفت اگرچه زیبایی ظاهری شما توجه او را بر می انگیزد، اما اگر این زیبایی همراه با شوخ طبعی و هوش نباشد، عشقش زیاد به طول نخواهد انجامید. به هر حال او، به خصوص در اوایل آشنایی با شما به وسیله موسیقی زیبا، صحنه های اسرار آمیز، روشنایی های ملایم و لباس های زیبا، تحت تاثیر قرار می گیرد.

عل یرغم سلطه جویی اش وقتی پای عشق در میان باشد، تقریبا متواضع است و احتیاج به مقدار زیادی تشویق ماهرانه دارد(به خاطر داشته باشید ماهرانه).اگر توانستید مرد متولد فروردین را عاشق خود کنید، نگهداریش آسان است زیرا او مرد وفادار و مشتاقی است. به هر حال مواظب باشید نسبت به او احساس مالکیت و حسادت نشان ندهید زیرا این کار او را خشمگین می کند.

خصوصیات متولدین فروردین زن

زن متولد فروردین خجول، ملالت آور، و منفی باف متنفر است. مردش باید او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست این فکر را در او به وجود بیاورد، می تواند به وفاداری اش ایمان پیدا کند ، این کاری است که آزمایشش برای هر مردی که همسرش متولد فروردین است، بسیار جالب و دل انگیز خواهد بود.

از خصوصیات زن متولد فروردین می توان به این موضوع اشاره کرد که او در عین حال که ایده آل است، به حقایق نیز توجه شدید دارد، از اقرار به اشتباه شدیدا متنفر است و یا اینکه هرگز نمی تواند ببیند که عشقش رو به خاموشی می رود ولی از آنجائی که در تصمیم های خود خیلی پابرجاست ، برای همسرش این امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوی برگرداند. برای این کار اوانتخاب نماید.

اگر قبلا کمتر به خواسته های او توجه شده است، برگرداندن او از نیمه راه فرار از منزل محتاح کوشش فراوان است و مرد باید در این حالت به این نکته توجه کند که زن متولد فروردین از پنجه افکندن لذت فراوان می برد، او تشنه رقابت ، کشمکش و نبرد است، پی در این باره مرد باید از تمام امکانات و ریزه کاری های مردانه خود استفاده کند تا از نبرد پیروز و موفق از آب در آید .

چگونه زن متولد فروردین را جذب کنیم

زن متولد فروردین دوست دارد از مردش مادرانه مواظبت کند. از اینکه شما به او وابسته باشید لذت می برد. عقاید جدید و ایده هایتان را تحسین می کند و شما در ارتباط با انرژی فکری او خود را رشد کرده تر و توسعه یافته تر حس می کنید. می توانید روی همدردی و تفاهم موثراو در مورد مسایل شخصی خود حساب کنید.

اگر می خواهید یک زن متولد فروردین را جذب کنید باید بدانید گرچه زن متولد فروردین ماه خیلی زیاد احساساتی نیست اما محبت را دوست می دارد و از ادب و توجهات کوچک لذت می برد. هم چنین به یاد داشته باشید او به ورزش و به خصوص به ورزش های خارج از محیط خانه علاقه مند است، حتی اگر وراثت یا نوع تربیت او باعث بشوند که این موضوع پنهان بماند.

فال فروردینی ها

اگر یک فروردینی هستید فال شما می گوید….

ذهن خود را به مسائل حاشیه یی معطوف نکنید. همیشه مسائل مهم تری وجود دارد که به آنها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می کند. به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ی اول به خود فرد آرامش می دهد. مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ی شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید.

مطالب مرتبط:

مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

برای جذب مردان چه باید کرد

راههای نفوذ به قلب زنان

فال عشق واقعی وازدواج

متولدین فروردین

زن متولد فروردین با چه مردی ازدواج می کند



درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.