no-img
نوین اطلس

متولدین فروردین


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متولدین فروردین
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۳, ۱۳۹۷

متولدین فروردین


“شما متولد چه ماهی هستید؟ “، این سوالی است که گاهی از شما می پرسند و بر اساس آن خصوصیات اخلاقی شما را می گویند. نوین اطلس دات کام در یافته است که معمولا زنان و مردان هر ماه خصوصیات اخلاقی مشترکی دارند! مثلا در مردان متولد فروردین خصوصیات اخلاقی مشترک و همچنین در زنان متولد فروردین نیز خصوصیات اخلاقی مشترک دیده می شود.

نوین اطلس دات کام در این مطلب قصد دارد تا درباره خصوصیات اخلاقی متولدین فروردین ماه، راهکارهای عاشق کردن مردان فروردینی و جذب زنان فروردینی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین برخی از مشاهیر و چهره های معروف متولد فروردین را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

خصوصیات متولدین فروردین مرد

از خصوصیات مردان متولد فروردین می توان به بی باکی و دل و جرات زیادشان اشاره کرده. مردان فروردینی به‌ افرادی‌ که‌مطیع‌ آن ها باشند علاقه‌ زیادی‌ دارند و به‌ منظور رسیدن‌ به‌ اهداف‌ و مقاصدشان‌ از آن ها نهایت‌ استفاده‌ را می‌برند. متولدین مرد فروردین از انجام‌ کارهایی‌ که‌ دلیل‌ خوبی برای‌ انجام آن‌ پیدا نمی کنند و یا با آن‌ مخالفند، شدیدا سرباز می‌زنند و هرگز تسلیم‌ نمی‌شوند. به‌ گونه‌ای‌ مثبت‌ و گاهی‌ منفی‌ نگران‌خود هستند و در ارتباط با پیشرفت کارها و موفقیت‌ هایشان‌ بسیار متکی به خود هستند. انرژی‌ زیادی دارند و همین باعث می شود پرخاشگر، بی‌پروا، جسور، ستیزه‌ خو، خستگی‌ناپذیر، جنجالی‌، اهل‌ جر و بحث‌، سرسخت‌، عصبی‌، جوشی‌، زودرنج‌ و کینه‌ توز باشند، به‌ خصوص‌اگر احساس‌ کنند که‌ به‌ شخصیت‌ آن ها توهین‌ و بی‌احترامی‌ شده‌ است‌.

چگونه مرد متولد فروردین را عاشق خود کنیم

مرد متولد فروردین می خواهد بزرگ و رهبر خانواده باشد  در نتیجه اگر می خواهید او را عاشق خود کنید باید به او نشان دهید بعد از ازدواج با شما این قدرت را خواهد داشت و رهبری و تصمیم گیری نهایی را به او می سپارید.

مرد متولد فروردین از شنیدن ایراد چنان بیزار است که این کار می تواند به طور کلی شما را از چشم او بیندازد پس اگر قصد عاشق کردنش را دارید هیچ وقت ایراد هایش را مستقیم به رویش نیاورید و اجازه ندهید فرد دیگری هم وقتی او در کنار شما است چنین کاری انجام دهد.

مرد متولد فروردین از حیله گردی و دوز و کلک متنفر است و اگر می خواهید عاشق شما شود باید هرگونه نقش کشیدن و فریب دادن او را متوقف کنید زیرا اگر متوجه این کار شما شود برای همیشه شما را از ذهن خود پاک می کند .

خصوصیات متولدین فروردین زن

از خصوصیات زن متولد فروردین این است که او جوان ، ماجراجو ، بلند پرواز ، تابع امیال آنی ، پرحرارت و سرشار از انرژیست و هم از نظر فکری و هم از نظر عملی پیشگام است و نقطه نظراتی عاقلانه دارد و شخصی خردمند محسوب میشود .

زنان متولدین فروردین ماه از هرگونه مجادله ای استقبال میکنند و تحت هیچ شرایطی تغییر عقیده نمیدهند و تا به اهدافشان نرسند، دست از تلاش و کوشش بر نمیدارند.
متأسفانه اگر به نتیجه مطلوب و دلخواهشان نرسند خیلی سریع کاسه صبرشان لبریز میشود.

متولدین فروردین ماه زن ذاتاً افرادی بی باک و پر دل و جرأت زاده شده اند و به افرادی که مطیع آنها هستند علاقه زیادی دارند و به منظور رسیدن به اهداف و مقاصدشان از آنها نهایت استفاده را میبرند .

از آنجایی که آنها به سرعت در عمل و در احساسات از حد اعتدال خارج میشوند، ممکن است برای افراد تابع و نیز خودشان، تولید دردسر و مشکل نمایند .
آنها از انجام کارهایی که دلیل موجهی برای آن نمیابند و یا با آن مخالفند، شدیداً سرباز میزنند و هرگز تسلیم نمیشوند .

به گونه ای مثبت و گاهی منفی، نگران خود هستند و در ارتباط با پیشبرد کارها و موفقیت هایشان تا سر حد جنون و آزمندی ، متکی به خود و تا حدی خودمحور محسوب میشوند .

چگونه زن متولد فروردین را جذب کنیم

اگر می خواهید زن متولد فروردین را جذب کنید باید بدانید اولین چیزی که ممکن است شما در آشنایی با دختر متولد فروردین ماه متوجه شوید این است که هیچ یک از سه نوبتی که با او هستید به یک شکل نخواهد گذشت. دلیل آن این است که متولد فروردین مدام در جستجوی چیزهای جدید برای انجام و تجربه است و خود و عشق خود را در اعمالش غرق می کند. بنابراین اگر یک بار با دختر متولد فروردین روی دریاچه قایق سواری کردید، ممکن است دفعه بعد او دو صندلی در یک کنسرت موسیقی را رزرو کرده باشد.

زن متولد فروردین به احتمال زیاد با شیوه های بشاش و شادی بخشی که برای انجام وظایفش طی می کند شما را متعجب خواهد کرد؛ در حالی که در اطراف او ممکن است هنوز کسانی اندر خم یک کوچه باشند. و جای تعجب نیست، هنگامی که شما وابستگی جوهر این فرد با آتش را که نمادی از پویایی و منبع انرژی شدید است، در نظر بگیرید.

مشاهیر متولد فروردین

افراد مشهور ایرانی : محمدعلی کشاورز (بازیگر ایرانی) ، ایرج قادری (بازیگر و کارگردان -۲۸ فروردین) ، خسرو شکیبایی (بازیگر ایرانی) ، ژاله علو (بازیگر ایرانی) ، بنی صدر (رییس جمهور پیشین ایران) ، علی دایی (بازیکن فوتبال) ، مهران مدیری (هنرپیشه و کارگردان) , بیژن بنفشه خواه (هنرپیشه) , محمد علی فردین (بازیگر ایرانی) ، هایده (خواننده ایرانی – ۲۱ فروردین) ، مجید مجیدی (کارگردان ایرانی) ، بیتا فرحی (هنرپیشه ایرانی) ، پوران درخشنده (کارگردان ایرانی) ، نوش آفرین (خواننده و بازیگر)، علیرضا افتخاری (خواننده ایرانی) ، رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان ایرانی) ، مریلا زارعی ( هنرپیشه ایرانی ) , محمد رضا گلزار (هنرپیشه ایرانی) ، خشایار اعتمادی (خواننده ایرانی)

افراد مشهور غیر ایرانی : آدولف هیتلر (رایش سوم آلمان-۳۱ فروردین) ، جیمز لست (موسیقی‌دان آلمانی) , گئورگ زامفیر( نوازنده برجسته پن فلوت) , مارلون براندو (هنرپیشه آمریکایی)، بیسمارک (صدراعظم آلمان)، ژوزف پولیتزر (روزنامه نگار آمریکایی) ، ونسان ونگوک (نقاش هلندی)، نیکیتا خروشچوف (نخست وزیر سابق روسیه) , زلمی خلیلزاد (نماینده دولت بوش در سازمان ملل با تبار افغانستانی) ، تنسی ویلیامز (نویسنده آمریکایی)

مطالب مرتبط:

زن متولد فروردین با چه مردی ازدواج می کند

زنان متولد فروردین

خصوصیات متولدین فروردین

مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

پروفایل تبریک تولد همسر + عشق

پروفایل تولدم مبارک + عکس نوشته تبریک تولد خودم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.