no-img
نوین اطلس

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۱۷, ۱۳۹۷

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه


چگونه عشق خود را به پسری که در دانشگاه با ما هم کلاس است نشان دهیم؟

آیا اصلا ابراز علاقه به پسر در دانشگاه کار درستی است؟

بیشتر دخترها وقتی به پسری علاقه مند می شوند می خواهند بدانند چگونه به او نزدیک شوند و علاقه ی خود را به طور غیر مستقیم ابراز کنند. نوین اطلس دات کام در این مطلب راهکارهایی برای رسیدن به این هدف به شما ارائه می دهد و در پایان مطلب می توانید به سوالات بالا پاسخ دهید.

در این مطلب همچنین متن هایی برای ابراز علاقه ی غیر مستقیم در کنار راهکارها برای شما گردآوری کرده ایم. در آخر نیز می توانید با کمک نشانه های علاقه مندی پسران متوجه شوید آیا پسر مورد علاقه تان هم شما را دوست دارد یا نه.

چگونه در دانشگاه عشقمان را به پسری نشان دهیم 

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه امر معمولی نیست. وقتی دختری در دانشگاه به یک پسر علاقه مند می شود در تکاپو است چگونه عشقش را به او نشان دهد اما هیچ وقت نمی تواند به خود اجازه دهد این علاقه را مستقیم ابراز کند.

نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند قبل از اینکه عشق خود را به پسری نشان دهید از احساس او نسبت به خود سر در بیاورید. مطمئن شوید پسر مورد علاقه تان نیز شما را دوست دارد چون در غیر این صورت ضربه ی سختی می خورید. اگر متوجه شدید پسر مورد علاقه تان به دختر دیگری علاقه دارد یا به هیچ وجه نمی توانید او را به خود جذب کنید بهتر است از این عشق دست بکشید و اجازه ندهید قوی تر شود.

در صورتی که متوجه شدید پسر مورد علاقه ی تان نیز شما را دوست دارد و یا اینکه می توانید با معیارهای او سازگار باشید و او را به خود جذب کنید وقتش است شما نیز عشقتان را به او نشان دهید تا راه را برای ارتباط بیشتر و شناخت بهتر باز کنید. البته در این شرایط باید برای ابراز علاقه به پسر از راه های غیر مستقیم استفاده کنید. درواقع ابراز علاقه ی شما به پسر باید به صورت غیر مستقیم باشد. در ادامه راهکارهایی برای ابراز علاقه ی غیر مستقیم به پسر به شما معرفی می کنیم. این راهکارها استفاده از زبان بدن، متن های عاشقانه و نزدیک شدن به پسر می باشد که هر کدام را توضیح می دهیم. اما قبل از هرچیز باید متوجه شوید پسر مورد نظر به شما علاقه دارد یا نه. پس اول نشانه های علاقه مندی پسران را بشناسید:

نشانه های علاقه مندی پسران

  • پسری که به شما علاقه مند است همیشه نگاهتان می کند

مردها موجودات بصری هستند. زمانی که یک مرد زنی را می بیند که به نظرش جذاب می آید، دوست دارد دوباره به او نگاه کند، و دوباره، و دوباره. اگر یک مرد توجهش به شما جلب شده باشد و به طرف شما نگاه کند، احتمال زیادی وجود دارد که چیزی دیده است که نظرش را جلب کرده است. مراقب باشید که نگاهش به کجا می رود، آیا به دیگر زنان نگاه می کند، و یا این که نگاهش مرتبا به شما برمی گردد؟

  • پسر علاقه مند تمایل دارد به شما نزدیک باشد

اگر او تلاش آگاهانه ای برای نشستن در کنار شما و یا نزدیک تر به شما بکند، می توانید شرط ببندید که توجه اش را جلب کرده اید. نزدیک تر شدن به شما برای صحبت، و یا تمرکز تمام توجه اش تنها به شما و مکالمه تان نیز نشانه خوبی از این است که به شما علاقه مند شده است.

  • در کنار شما شوخ طبع است

زنان به مردان بامزه جلب می شوند، و به نظر می رسد مردان به طور ذاتی می دانند که این یکی از سلاح های قوی ای ست که مردان در مقابل زنان به کار می برند. اگر یک مرد با شما، و تنها شما شوخی کند، می توانید نتیجه بگیرید که به تعامل بیشتر با شما علاقه دارد. اگر او با همه افراد دیگر در گروه نیز شوخی کند، ممکن است تنها در حال لذت بردن از بودن در مرکز توجه است.

  • رفتارش را تغییر می دهد تا رفتار شما را بازتاب دهد

نشانه های غیر کلامی اغلب واضح تر از نشانه های کلامی هستند. شخصی که از نظر احساسی به شخص دیگری وابسته است اغلب عادت های شخصی اش را تغییر می دهد تا شخصی را که با او تعامل دارد بازتاب دهد. پس اگر زمانی که به طرف او خم می شوید تا با او صحبت کنید او هم به طرف شما خم شد، و یا او با حالتی شبیه به شما رو به شما بنشیند، شما توجه و علاقه اش را جلب کرده اید.

ابراز علاقه غیر مستقیم به پسر: استفاده از زبان بدن

اگر رابطه ای بین شما و پسر مورد علاقه تان نباشد، گفتن چیزی مانند ” دوستت دارم” او را احتمالا از شما دور خواهد کرد. برای ابراز علاقه به پسر،‌ ما راه حل بهتری برای شما داریم.

خوشبختانه همه ما سیگنال های غیر کلامی فراوانی را درباره کشش های رمانتیک، به طرف مقابل می فرستیم. قبل از اینکه به کسی بگویید ” دوستت دارم” دنبال این نشانه ها برای فهم احساس طرف مقابل نسبت به خود باشید. این همان روش ابراز علاقه ی غیر مستقیم به پسر می باشد:

داشتن حالت باز و استقبال کننده
تمایل داشتن
تماس چشمی
خم کردن سر در مکالمه به سمت شما
نداشتن حالت دست به سینه یا انداختن پا روی پا
لبخند مداوم
سر بالا نگه کردن
سرخ شدن و قرمز شدن
جهت مستقیم پا به طرف شما داشتن
داشتن رفتار متقابل با شما
لمس ظریف
حالت بازی کردن (بازی کردن با مو یا لباس شما)

هنگامی که احساس کردید علاقه شما دوطرفه است، می توانید بدون هیچ گونه احساس خطری بگویید، ”دوستت دارم”. برای گفتن این جمله، متنتظر یک موقعیت آرام و لذت بخش باشید.

ابراز علاقه غیر مستقیم به پسر: متن ابراز علاقه غیر مستقیم

یکی از راه های ابراز علاقه ی غیر مستقیم استفاده از متن هایی با این مضمون می باشد. می توانید برای نشان دادن این متن ها به طرف مقابل از پروفایل شبکه های اجتماعی و یا پست گذاشتن در فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنید و پیام خود را به طرف مقابل بدهید. برخی از متن های ابراز علاقه ی غیر مستقیم به پسر در دانشگاه به شرح زیر است: (همچنین نگاه کنید به رفتار صحیح با دوست پسر)

من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم / کسی نشنیده فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم .

یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم / گردش به حریم با صفایت بکنم / آشوب دلم به من چنین فرمان داد / در سجده بیفتم و دعایت کنم .

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم / من میشم زلال بارون تا کنارت تو ببارم .

طوطیم اندر قفس اما دلم پیش تو است / گر قفس را بشکنند پرواز من سوی تو است / آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره / هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره .

تا زنده ای دنیا عزیز است / تا زنده ای دنیای من باش / در ظلمت سرد زمانه / خورشید بی همتای من باش .

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست / شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست / گفتم که برایت بفرستم دل خود را / افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست .

سالها در کوچه ی دل یاد تو بود / یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر .

ابراز علاقه غیر مستقیم به پسر: نزدیک شدن به پسر 

یکی دیگر از راه های ابراز علاقه غیر مستقیم به پسرها نزدیک شدن به او می باشد.  همانطور که گفتم یک خانم نباید به طور مستقیم به یک مرد ابراز علاقمندی نماید زیرا این احتمال می رود که برای آن مرد یا پسر پذیرفتن و درک این امر غیر منتظره یا غیر عقلانی باشد  و ممکن است به آزار و اذیت شما بپردازد و یا این افکار برایتان آزار دهنده باشد.

برای نزدیک شدن به پسر باید دل او را به دست آورید. به دست آوردن دل یک پسر به ملاک ها و ایده های وی برمیگردد ، و اینکه چه انتظاراتی از زن مورد علاقه اش دارد ، ممکن است مردی به ظاهر و قیافه زن دل ببند ، فردی به هوش و استعداد ، فردی به نجابت و پاکی ، فردی به ثروت و غیره …
شما برای نزدیک شدن به پسر باید این نکات را شناسایی نموده و خود را مطابق میل مرد مورد نظرتان شکل دهید، و حد المقدور حتما از یک واسطه استفاده کنید تا در مواقع دوری و یا حساس بتواند کمک حال و رابط شما با عشقتان باشد .

مطالب مرتبط:

چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم

راه های جذب غیر مستقیم پسران

طرز رفتار با مردان

پسرها چگونه دختری دوست دارند

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی

جملات مورد علاقه مردان

تماس چشمی با پسر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.